NEL - Shorten dekket - Takk for meg

Da har shorten dekket!

Jeg gir meg med dette i NEL trådene, så dette blir mitt siste NEL innlegg.

God sommer!

SS
Shinkage
19.06.2019 kl 19:09 2467

Vel SS har historisk sett alltid vært forhatt - egentlig ikke noe markedsføringsmessig blinkskudd med de initialene.

Ellers kan jeg støtte det meste av det Satch skriver, og han hadde også noen gode råd til deg - følg gjerne dem :-). Derimot vil jeg nok ikke strekke meg til "Pretty Please" akkurat, men hold deg gjerne i NEL tråden, så vi har noen å (prøve å) diskutere litt med.

Som jeg har sagt før - du har sagt SELG så mange ganger at det er overhodet ikke noe bemerkelsesverdig at én av de dagene så gikk aksjen på en smell. Tror nok dessverre ikke at du kan leve av spådomsevnene dine, hehe.
Satch
19.06.2019 kl 19:13 2449

jeg fikk med meg det, men som alltid så overser jeg kjøp- og salgsanbefalinger på HO, og følger heller mine egne mål. dette har resultert i at jeg har tjent svært bra i aksjemarkedet. At jeg hadde hatt langt større kontantbeholdning pr nå om jeg hadde fulgt ditt innlegg denne dagen er ikke til å stikke under en stol, men jeg taper ikke nattesøvnen over det. :P Jeg tror personlig vi vil se en rekyl ja, men jeg er usikker på om det kommer helt enda. gjetter på at vi vil ligge imellom 5 og 6 en stund, mulig også litt ned på 4-tallet først. men alt avhenger veldig av Løkke & co, og newsweb'en. så følsomt som ting er i NEL om dagen så kan det like gjerne gå brutalt begge veier på nyheter.
Nikko
19.06.2019 kl 21:02 2357

Regner med at Norne Securities-analytiker Karl-Johan Molnes vil komme med en oppdatering og anbefaling en av de første dagene.
Da kan vi kanskje se en kursstigning godt opp på 6-tallet?

Molnes er vel den som ler best. Han fikk ut "sine" på kurser 8-9!
For han er nok NEL glemt nå, og fokus på HELT andre ting.

SS
Frodon
19.06.2019 kl 21:32 2270

Er det virkelig noen som fortsatt setter pengene inn i dette tapssluket?? De går vell i miljø demonstrasjoner utenfor Stortinget også? 😂😂😂

Hvor mye ble gevinsten på? 🤩
Redigert 19.06.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare

Jeg lurer på det samme.

Finfin gevinst, men skulle så absolutt ha shorta mye mer!

SS
Frodon
19.06.2019 kl 21:42 2229

Gratulere med bra treff igjen SS!

Noen nye prosjekter på gang eller er det ferie snart?

Shortsalg av en aksje har ingenting med "ondskap" å gjøre, men er et nødvendig virkemiddel i et velfungerende aksjemarked. Uten shortsalg så kan man risikere aksjekurser som løper løpsk, og vanvittige bobler som når de først sprekker kan få alvorlige ringvirkninger for investorer og selskap. I tillegg er shortsalg bra for likviditeten i en aksje.

Aksjekursen i NEL er godt eksempel på en aksje som bare steg og steg basert på tro, håp og kjærlighet, men som pga. shortsalg og et par andre hendelser nå er i ferd med å komme ned på mer edruelige nivåer.
19.06.2019 kl 22:14 2119

Steg den ikke litt på at noen faktisk har kjøpt seg opp 1/4 av selskapet??
Jada Clearstream gjengen består av ett titalls individer.
Men agendaen er nok samlet.....

Frodon;

Takk. Nei ikke noe utover et halvt øye på en og annen aksje.
Vurderer å bare ta sommerferie. Men har en liten plan om at axa kan stige noen kroner til q2. Så brytes 18.20 så vurderer jeg trade der. Olje håper jeg tar seg opp også, så man får være med på mer morro i akerbp og statoil.

Du da?

Steg?

Kjøpte de ikke mye i nedsalget på 113 mill aksjer som måtte gis rabatt på 1-2 kr til 7,40 ??
Frodon
19.06.2019 kl 22:22 2082

Samme her, avventer videre retning. Følg med på SP500, bryter den opp kan det bli gøy på børs ;) Bryter den ikke opp, blir det også gøy på børs ;);)

Du får holde meg oppdatert.
Gøy blir det uansett.

SS
19.06.2019 kl 22:32 2037

Jeg får ikke lest SS.
Han tok ferie i dag morges og lovet ligge unna.
Hm.
19.06.2019 kl 22:54 1974

Jeg for min del synes det er artig med SS som utrettelig plager nellere til alle døgnets tider. NEL trådene vil ikke være det samme fremover.
Framtia
19.06.2019 kl 23:27 1916

Tenk det! Her er det mange som pisser hvemsomhelst opp etter ryggen i ren fornøyelse! Tiger' n kan man si mye om, men han graver fram mye info og er for det meste og er positiv til Nel, noe jeg mener er innenfor...Blir opp til hver enkelt å sortere infoen til Tiger'n...Synes ikke oppgulpet til flere her er det spytt bedre i alle fall! Fraværende når kursen stiger og pisser deg oppetter ryggen når det svinger... Fan til snåle folk!

Haha, ja, Frodon sa i nas-tråd til sa at nå måtte han ta over drittslengejobben her borte i nel. Så man får ønske velkommen til en ny ensidig, negativ, og skadefrydende bruker. Om han ikke allerede var her.

Ønsker dere SS en uke til i NEL trådene?
Jeg har tid og lyst, men har dere ønske om dette?

Jeg har MYE på hjerte enda.

SS

" Da jeg våknet i dag og så meg i speilet lurte jeg på om NEL-trådene ønsket meg, MEG, MEG! Jeg som har påvirket kursen hele uka uten å egentlig skjønne at jeg ikke har betydd en dritt :D"

Speilet sa JA, for her er mye mer nedside, og da må man misjonere litt i trådene hver dag, sa speilet.

SS
Meg 2
20.06.2019 kl 09:42 1612

Helt enig. Nå er det bare roboter og svindel. Short salg burde være forbudt. Før kunne man også se hvilke megler hus som handlet, nå for man bare falske ordre dybder, som ikke lar seg handle.
Furuen
20.06.2019 kl 09:50 1583

Hele børsen er blitt et forbanna sirkus, der pengeeliten får gjøre akkurat som den vil, for å flå penger fra vanlige ærlige investorer.

PS! Og SS forsetter å lyge. Hvor mange ganger har du skrevet ditt siste innlegg?
20.06.2019 kl 09:56 1557

Jeg får bare opp:
«Innlegget er skjult» på SS.
Da går det fortere å scrolle igjennom trådene.
Sånn ca dobbelt så fort....
Wanker
20.06.2019 kl 13:31 1357

Jeg ønsker det like mye som jeg ønsker meg flatlus og skrittsopp :-)

SS jeg skønner ikke dine trusler om å gi deg på NEL trådene, du tuller jo bare , du dukker jo opp igjen uansett hvor menge ganger du lover oss å logge av og ønsker god sommer. Ta nå ferien din og nyt dine short millioner.

God sommer i din nye yacht.
really
21.06.2019 kl 09:15 1163

Bra skrevet, Satch. Og skal en sammenligne SS med Tigeren og Ruperto så vinner SS på walkover, de to andre har ingen substans.

Rogneveien:

Jeg er alltid klar til å forlate NEL trådene, men når sjikanering og påstander stadig løfter gamle tråder, så må man dessverre sette skapet på plass. Dere må gi fred med SS. Det er eneste veien til fred og fordragelighet i Hundremeterskogen igjen.

SS

He. He....stay on da.

Sier dere, skal SS la tastaturet få fred?

Eller vil dere ha meg med videre?
Jeg er åpen for å legge ned mitt virke om man gir fred.

SS
Jemo
25.06.2019 kl 21:33 773

Gjør som du vil SS men som denne tråden sier har du løst inn shorten, og i en annen sier du at NEL er en boble. Hva mener du/dere egentlig ikke helt enig med deg selv🤔
Redigert 25.06.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare

Finfin trade fra 9 tallet til 5 lav, bedre enn mange andre trader her.

Nel skal langt nedover, men det trenger ikke være med meg.

SS
Jemo
25.06.2019 kl 22:10 713

Tradegate viser noe annet i kveld, men du er kanskje ikke opptatt av det i kveld😁