Som Resett leser hvor skal jeg handle ?

Jeg er en av Norges 3.3 mill lesere av Resett i Mai måned. Var også en av klassekampens lesere samme måned.

Problemet er alle leverandører i dette landet som ikke vil ha meg som kunde for at jeg leser Resett og det må jeg bare ta konsekvensen av.

Har flyttet fra Gul kraft ,til « avis «nøytral leverandør og vil fortsette med å tilpasse mine kjøp fremover. Når aviser blir farlige for landets ytere av tjenester er vi ille ute og dette vil jeg jobbe aktivt mot.

Er det noen som har utarbeid en liste over «avis» fiendtlige leverandører av tjenester så jeg vet hvem jeg skal skygge unna?
Redigert 20.06.2019 kl 20:46 Du må logge inn for å svare

Så nesten halvparten av Norges befolkning leste Resett i mai. Veldig sannsynlig

Give me a break

Men for Resetts vedkommende, snakker vi altså om samme lesertall som for Dagsavisen, og det til tross for at vi er under to år gamle. Dermed havner vi så vidt utenom Ti på topp-listen over mest brukte nyhetsaktører online i Norge.

Og hva sier så Similarweb.com om de digitale lesertallene til Vårt Land og Klassekampen? For Resetts del rapporterte de 3.36 millioner besøk i mai 2019. Hver bruker var innom i 6,39 minutter og leste 3, 48 sider.

https://resett.no/2019/06/18/vart-land-redaktor-med-fake-news-om-lesertall-i-norske-aviser-vs-resett-her-er-realitetene/

Besøkstallene er skyhøyt over hva jeg trodde var mulig og det forsterker mitt spørsmål på topp.....

Vet ikke om det finnes en komplett liste, men et raskt søk på Resett.no avslører i hvert fall følgende boikottere:
Nordic Choice Hotels,
NorgesEnergi,
Sulland Gruppen,
BN Bank,
Komplett.no,
Jysk,
Microsoft,
Notar
Google
TradeTracker.com
onuk
21.06.2019 kl 01:25 1229

Hva faen er resett? Aldri hørt om det en gang.........
Odi.1
21.06.2019 kl 09:05 1141

da har du å glede deg til...

Bra dere Outer selskap som har en Fasistisk tilnærming og bruker legal reklame som boikott, for å stoppe ytringsfriheten.

I Gamle USSR og DDR kunne en oppleve tilsvarende en opplever i Norge Anno 2019.

Når representanter fra Høyre som NHO Slikkeren SANNER får bedrive meningspoliti i en "rettstat" har noe gått alvorlig galt , og hvordan kunne denne mindre begavede personen i det hele tatt kunne sitte i en Høyre Regjering ??

Noe går alvorlig galt i dette landet, EU/FN/ACER - ERNA KJØRER HELE LANDET PÅ DUNKEN !
Redigert 21.06.2019 kl 10:03 Du må logge inn for å svare

Takk for oversikt Ghostrider vil ta konsekvensen av hvor jeg er uønsket 😜 Såpass sosiale antenner har jeg enda 👍
Redigert 21.06.2019 kl 10:00 Du må logge inn for å svare
Zorin
21.06.2019 kl 10:38 1083

Styr unna Resett og Document og du er på god fot med de fleste fra Klassekampen på venstre til Hegnar, DN og Nettavisen på høyresiden. I mellom finner du NRK, VG, DB og TV2 osv. sånn noenlunde.

Zorin den såkalte høyre og venstresiden er historisk og idag en illusjon. Nå er det Globalismen som råder og nasjonalstatene vil gå i oppløsning slik vi kjenner dem...
Truly
23.06.2019 kl 17:16 948

Resett er det like naturlig for meg å daglig lese som Klassekampen og andre med meninger jeg ikke deler.Jeg støtter ytringsfriheten og retten til å kunne lese meninger på nettet jeg selv ikke deler.
Resett er ikke politisk korrekte og har derfor selvsagt kommet i unåde.De dom ikke lydig går i takt med Meningspolitiet blir mobbeobjekter.
Heldigvis er det mange som leser på Resett og som månedlig betaler for medlemskap/donasjoner.

Lille og rampete Resett skremmer media og andre i PK-miljøer,så selvsagt fortjener de støtte og lesere!
Lista over nyttige idioter for Resett vokser,og promoterer Resett !

Hva er det de klager over da?

Vi kan kutte ut pressestøtten og da vil 80/90% forsvinne av seg selv, fordi det produktet de leverer ik er interessant nok for mange nok lesere.. msm er flokkdyr og mener stort sett det samme, der vokser alternative medier og det vil de fortsette med..

Nordic Choice Hotels,
NorgesEnergi,
Sulland Gruppen,
BN Bank,
Komplett.no,
Jysk,
Microsoft,
Notar
Google
TradeTracker.co
Budget bilutleie

Selv vår justisminister er idag utsatt for No-plattforming og dette er av ett Amerikansk privat firma som begynte som en skole side.

Dette firmaet er idag så mektig at selv Norges nr 2 blir kasta på dør.

Dine meninger får du ikke eie selv og friheten til å snakke er borte.

Ja hva skal vi velgere gjøre ,annet enn å forakte hele vårt Storting med sveklinger og skoslikkere ?
Redigert 16.07.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare
Odi.1
16.07.2019 kl 21:19 455

FB Har brutt § 100 i den NORSKE loven, Statsministeren må på banen og sanksjonere mot dette privat selskapet som har fått tilgang på NORSKE plattformer og linjenett , dem er helt og holdent underlagt den Norsk Grunnloven om dem ønsker å være i Norge med driften sin.