NANO 1,2 mill aksjer omsatt idag ca 870K aksjer i sluttauksjon

BioPro
NANO 21.06.2019 kl 17:08 14370

Hvem selger og hvem kjøper ?
Hvorfor så alt dette i dag?
Er det mange short posisjoner under 0,5% som realiseres?
Hva er det som skjer, noen som har en logisk forklaring?
I tillegg til alt dette, kursen flyttet seg minimalt. Det virker helt absurd for meg
Redigert 21.01.2021 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
26.06.2019 kl 12:08 2102

Som sagt, diagnosen forsterker seg dag for dag, og løgnene fortsetter i et kjør. Det gjør ikke meg noe, men det høres bare så inderlig stakkarslig og trist ut å ikke kunne være med på det vi store gutta gjør, og jeg har kommet til et punkt hvor jeg håper noen tar tak og hjelper deg.

Jeg tenkte jeg skulle skrive på ironi klokken 11 i dag at Korsar selvfølgelig hadde kjøpt 8000 aksjer på 31 kroner i dag, men det slapp jeg, fordi du kom med det selv!
Alt som ventet med andre ord, og jeg tror vi alle skjønner også når du har "solgt" de....

Som sagt, håper det finnes behandlere som kan løsrive deg fra drømmeverdenen og få deg til fokusere på ting som virker mer oppnåelig enn å bli investor. Alle kan ikke bli det, slik er det bare.
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 12:16 2081

Innlegget er slettet
Er det ingen grenser for hvor ynkelig du kan bli?
Du har ikke kjøpt en jævla aksje på 31 kr, kun sedvanlig pissprat og løgn.
Sist gang du annonserte tur til "Karibien " satt du døgnet rundt og skrev her på HO, under nicket Maynard. Skjønner meget godt at folk stiller spørsmål rundt din mentale helse.
Makan til lystløgner skal man lete lenge etter
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
26.06.2019 kl 12:27 2045

Smudge, håper du skjønner at vedkommende bare er ute etter å provosere, det er ingen annen agenda enn det. Alle har fått med seg at det man har skrevet og sagt tidligere via registrert nick er søkbart, og de få gangene hvor vedkommende har postet noen handler i sanntid for å spre sin fantastisk teft, så går det konsekvent på r....
Det skjedde i BDRILL, BGBIO og NANO, med desperate forsøk på å åle seg unna det i ettertid selvsagt.

Så mitt råd er å ikke la seg provosere her, og du trenger ikke å være "redd" for at noen tror på dette tullet som kommer fra den kanten. Han / henne er avkledd så mange ganger at man må være ny på forumet i går for å tro på at dette er en skribent man skal lytte til. La han nå dra til Karibien med mor og far, så får man bare stålsette seg for mer vås når vedkommende kommer "tilbake".
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
Hugoil
26.06.2019 kl 14:19 1923

Fra Sidelinjen
I dag kl 11:32
94
Han er inne for behandling Jimmi, blir kanskje sluppet ut igjen om to uker. Symptomene har bare blitt verre og verre i det siste,

> Har lagt merke ti ldet samme. Han har degenerert ytterligere ettersom hans kanskje to største investeringer BergenBio og Borr, har falt kraftig. Han skrev for en liten uke siden at neei, det går så fint- har investert i BORR og DNO den dagen de snudde. Men sannheten er at han har investert i Borr - men for lenge siden ca midt på 20-tallet, og at han ikke har investert i DNO. Om han hadde inv. i DNO hadde han ikke kalrt å la være å melde det på DNO-tråden - hvor han bare har meldt at han begynte å følge med.

Men om nå Korsar er en mobber (en mobber mobber andre fordi man selv ikke er bevisst at man har et behov for å heve seg), så trenger ikke vi mobbe Korsar. Det er mest trolig enda værre å mobbe Korsar enn det er at Korsar mobber oss. Forstår vi det, forstår vi nok til å stilne av. Og den stillheten bør Korsar ta godt imot, den er en mulighet, om han forstår.

Når det gjelder Korsars backtrading, så skriver han i første setning på tråden min i dag (og et BergenBio innlegg i fjor høst) indirekte at han gjør det. Hvert innlegg er en pille.


fe fe fe feeerie
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
TeeJay
26.06.2019 kl 14:24 1915

Skulle ikke du til Karibien?

Men kommer det en sommervikar?
Maynard?
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
26.06.2019 kl 14:40 1888

Enig med deg Hugoil, dette er en flamme som aldri lar seg slukke, og som bare vokser seg større og større. Grunnene kan man bare spekulere i, men det er nok mot sin hensikt å mate trollet, for å bruke et nettspråk mange kjenner.

La han holde på med sitt, så får vi andre holde på med vårt. Det forsurrer og ødelegger kvaliteten på forumet, og jeg er ganske så nært å slette bruker, og la porteføljen med aksjer jobbe i fred på siden. Det har den gjort de siste tjue årene uten å ha vært på forumet, og kommer garantert til klare seg fint de neste tjue uten også. Men av og til er det noen som klinker til med nyttige observasjoner og meninger det er verdt å ta med seg, men den langvarige effekten av det er ikke lett å måle ;)
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare