NEL - Pause fra HO

Lucky
NEL 23.02.2018 kl 09:29 3888

Det har vært så mye drittslenging på NEL trådene i det siste, så jeg velger å ta en lengre pause eventuelt forlate forumet permanent.
Til dere som skriver informative innlegg og ikke slenger dritt. Stå på.
NEL blir gull uten meg på HO også.

Løkke til ?
Oddbear1
23.02.2018 kl 09:41 3825

Legger merke til at det er mange av de samme personene som skriver i NEL trådene, sannsynligvis derfor det blir litt amper stemmning.

Til å begynne med var det utrolig slitsomt at "rischiko" eller hva han het kuppet hver eneste tråd med negative komentarer. Nå er det slitsomt at "The Broker" maser og hausser i hvert eneste innlegg, masse totalt uinteressante innlegg fra den karen i hver eneste NEL tråd. Finnes det ingen mellomting?

Farvel Lucky
EnklestErBest
23.02.2018 kl 09:45 3799

Jeg håper du revurderer din beslutning, ellers ender dette forumet opp med troll, negative, depressive og psykopatiske personer som gjør det håpløst for de som sitter langsiktig i en eller flere aksjer, og som ønsker å diskutere nyheter og muligheter.

Lykke til
Slettet bruker
23.02.2018 kl 09:46 3798

Lucky,
Veldig enig, men dessverre er det slik det fungerer her på dette forum.
De som administrerer tar ikke tak og det utvikler seg stadig vekk i mer negativ retning.
Greit å ta en pause, men satser på at du snart er tilbake igjen.
JosefK
23.02.2018 kl 09:52 3761

Nel klarer seg fint uten tråder på Hegnars. Det er en myte at de har noe for seg. Unntakene er små binær caser.

Slettet bruker
23.02.2018 kl 09:53 3751

Tråkigt att höra Lucky.

Vi kan ju snällt be The Broker om att hitta något mellanting. Jag medgav tidigare att jag saknade dig när du var borta, och det gjorde jag faktiskt! Men det blir så mycket nu. Går det att vara positiv utan att det blir till absurdum?
Redigert 23.02.2018 kl 10:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 10:02 3704

Vi kan kanskje anbefale han å ta litt mindre dose Møllers tran?
Slettet bruker
23.02.2018 kl 10:03 3687

Jeg forstår at du er møkka lei Lucky. Håper å få deg tilbake snart.
Rolfbruun
23.02.2018 kl 10:59 3467

Det som er fascinerende med både hausing og skittkasting er at det kreves minst to for å engasjere i det. Noen skriver negativt og andre skriver i overkant positivt. Jeg synes det skaper litt farge og liv jeg. Selv har jeg aldri (?) følt behov for å parkere en negativ post, eller en "i overkant" positiv post. Hvorfor dette behovet folkens? La folk skrive så mye tøv som de vil - vi ser alle hvem som er voksne og hvem som ikke er det. Ikke sant? Jeg engasjerer ikke i en diskusjon med min 8-åring hjemme (...) om ting som hun ikke vet noe om.

Nei Lucky - ta ingen pause, la folk hause. Vask med sprit når folk slenger drit.

PS: Jeg forstår ikke hvorfor jeg får behov for å rime jeg heller...
Redigert 23.02.2018 kl 11:00 Du må logge inn for å svare
rogneveien
23.02.2018 kl 11:41 3367

Godt skrevet Rolfbruun,
er av samme oppfatning og mening. Holder meg unna disse som forsøpler HO. Kommer innom stort sett når det er noe som er verdt å kommentere, men noen ganger er det for fristende, som når Larsson påstår at det er solgt insidere i NEL, da klarer jeg ikke å la være.
Ha en fin dag folkens.

Løkke til
Slettet bruker
23.02.2018 kl 11:56 3320

RolfBruun er en sindig og reflektert kar og verdt å lytte til.
Som Rogneveien sliter jeg av og til med å la usannheter få stå ubesvart og må ta til motmæle.

Flere av de som skriver her inne lider av personlighets forstyrrelser og det kan vi ikke få gjort noe med.