NATTO - Innkalling til EGF i Pharmaco (snart Kaydence Pharma AS)

Slettet bruker
NATTO 23.02.2018 kl 09:42 17276

Til behandling, 1.mars, foreligger følgende saker:

5. Valg av nytt styremedlem.
Styret foreslår for generalforsamlingen at Else Høibraaten velges til nytt styremedlem i tillegg til det sittende styret. I dag jobber Høibraaten som Medisinsk Sjef i H. Lundbeck AS, hvor hun har vært engasjert de siste tre årene. Før det var hun 13 år i et av verdens største legemiddelselskaper, Eli Lilly, hvor hun hadde ulike lederroller for Skandinavia, Italia, European middle size countries (26) samt Storbritannia.

6. Godtgjørelse av styremedlemmer og nøkkelpersoner ved tildeling av opsjoner. Styret ønsker å utstede aksjeopsjoner til visse tidligere, nåværende og fremtidige styremedlemmer og nøkkelpersoner som følger:

Punkt 1: For utført arbeid med utskillelse og kapitalisering av selskapet:
Kjetil Ramsøy Tidligere styreleder 30 000
Frank E. Bjordal Styreleder, tidligere styremedlem 10 000
Dan Rosenbaum Interim Acting CEO 30 000

Punkt 2: For å motivere nytt styre og ny ledelse til å bygge verdier for selskapets aksjonærer:
Frank E. Bjordal Styreleder 30 000
Erik Flatmark Styremedlem 30 000
Frode Bohan Styremedlem 30 000
Else Høibraaten Nytt styremedlem 30 000
Dan Rosenbaum Interim Acting CEO 20 000

Sum 210 000 opsjoner.

Styret ønsker at ovennevnte opsjoner tildeles til følgende betingelser:
Tildelingstidspunkt: 1. mars 2018
Opptjening: Opsjonene er opptjent på tildelingstidspunktet
Innløsningskurs: Kr. 5,-
Utløpstidspunkt: 31.12.2020

8. Endring av foretaksnavn.
Styret vedtok å foreslå for generalforsamlingen at selskapets foretaksnavn endres til Kaydence Pharma AS.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 11:13 11748

Ser at flere er skeptiske til både forklaringen, summen, og innløsningskursen på opsjonene. Henter derfor inn litt info.

Total Number of shares in PharmaCo AS 3 555 243
NattoPharma ownership 45,8 %
Other Shareholders 54,2 %
Tegningskurs: 5 kr.

210.000 nye aksjer utgjør 5,9% av alle aksjene i selskapet. Aksjene våre blir da verdt 5,6% mindre verdt.
Markedspotensialet for Pharmaco er i memorandumet estimert til å ha potensiale på en til flere mrd dollar i årlig inntekter.

De meldte først at et nytt styre skulle komme i løpet av 4-6 uker:
"The Board in NattoPharma has initiated a process to identify candidates to the Board of Directors in the Pharma entity. The new board will consist of persons with a proven experience within the pharmaceutical business segment. This is expected to be completed within the next 4 to 6 weeks, and the company will have an interim Board of Directors in the period until this process is finalized.".

Nå har vi i følge siste melding altså fått på plass et "nytt" styre med "proven experience within the pharmaceutical business segment":
"Following the PharmaCo spin-off, Daniel Rosenbaum, current CEO of NattoPharma will be seconded to PharmaCo in order to assure an effective transition and immediate start-up of PharmaCo critical operations. During this period Mr. Rosenbaum will serve as the Interim CEO while the newly formed Board of Directors of PharmaCo AS works to select and appoint a permanent management team."

Det nye styre er da i følge EGF: Frank Bjordal, Erik Flatmark (hvem er dette?), Frode Bohan, og Else Høibraaten.

"4.4.2. Funding structure
The Board plan to initiate a new funding process in the first half of 2018. The Board has not yet concluded on how much capital it will target through this transaction."
"4.7.Listing strategy
The Company intends to initiate a new equity offering in the first half of 2018. Following such equity offering, the Board will evaluate whether or not to seek a listing of the Company's Shares on a stock exchange or other organized marketplace, or continue as a private company."

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=439008
http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=PharmaCo_AS___Offering_Memorandum.pdf&attId=169490
http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=20171205___NattoPharma_CMD_Presentation.pdf&attId=169679
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=443735
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 11:27 11729

Jeg er også misfornøyd med hvor stor andel opsjonene utgjør av selskapet. Med snakk om det gigantiske potensialet selskapet har så er dette et ran. Får ikke Rosenbaum og Ramsøy lønn i Nattopharma? 30.000 opsjoner for utskillese? what? Og motivasjon burde det være nok av for Bohan med alle aksjene han sitter på. Synes dette var alt for mye med tanke på potensialet de snakker om. De sitter jo alle på innside informasjon i forhold til hvordan samtalene med big-pharma går, så de bør trå forsiktig.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
23.02.2018 kl 13:39 11700

Enig.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 14:55 11654

Innlegget er slettet
endelig enig med trendi.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
23.02.2018 kl 15:16 11635

Som sagt: At vi skriver på HO har begrenset effekt. Her bør alle ta direkte kontakt med de aktuelle nøkkelpersonene for å formidle sine synspunkter. La oss gjøre et regnestykke, og jeg vil gjerne ha kritiske bemerkninger til dette da det er viktig at vi tenker riktig. PharmaCo overtok en del IP fra NattoPharma samtidig som de har gjeld til NattoPharma som skal reflektere den regnskapsmessige verdien av dette. La oss anta at dette nuller seg ut selv om det kan være delte meninger om dette. Med ca. 3.55 mill aksje à NOK 5 per aksje/opsjon, priser ledelsen da selskapet til knappe 18 millioner. Hvordan rimer dette med verdien på et selskap som har titalls milliarder i årlig inntektspotensial i løpet av relativt få år...Et selskap som angivelig kan spare en halv milliard på utviklingskostnadene på grunn av den jobben som allerede er nedlagt. Et selskap som har så stort potensial at fungerende CEO (Rosenbaum) går av skaftet i bruken av superlativer?

Herman
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 20:10 11576

Du sier det så enkelt som det er Herman og jeg er enig i alt du har skrevet hittil. Er dette bare et luftslott? Jeg kommer til å ta kontakt med de for å uttrykke hva jeg tenker om dette. Hele grunnlaget for dette selskapet er noe som alle aksjonærene i Nattopharma har vært med på å betale over mange år. Det er vel faktisk snakk om 100 mill+. Og verdien er langt, LANGT, over 18 mill som du sier. Her passer ord som selvberikelse, grådighet, aksjonærfiendtlig svært bra. De stjeler rett os slett penger fra oss og tror ingen skal si noe. Nå bor jo vi i naive Norge, men dette er over streken. Her må ALLE på forumet våkne og si hva de mener om saken til ledelsen.
De skulle gjerne fått opsjoner, men da til en kurs som priset selskapet til 180 mill, ikke 18 mill!
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
pellegurk
23.02.2018 kl 20:42 11557

Er det noen som skal gå på general forsamlingen?
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.02.2018 kl 21:54 11526

3.1.6. Subscription Price
The Subscription Price in the Private Placement is NOK 5.0 per Offer Share.
The Subscription Price represents the book value of equity in the Company.

Bokverdien er regnet ut slik:
Innskudd gjennom emisjon: 1,925,243 aksjer til 5 kroner = 9.626.215
For å få den resterende bokverdien må man legge til de 8 millionene Nattopharma strøk fra lånet når de fikk 1,6 mill aksjer i Pharmaco.

Det som skjer her er kvalmt, de eier ingen skam. Hvorfor ikke gjøre en mindre emisjon på 500.000 aksjer og kun stryke 2 mill fra lånet? Da ville bokverdien vært 4,5 mill. De ser sitt snitt til å stjele fra aksjonærene og blunker ikke et sekund. Nå vet vi hvor vi har dem. De hadde stukket av med hele kua om de kunne. De vet nøyaktig hvor langt samtalene med big-pharma har kommet. Og hva skjer når det skal hentes penger senere i år? Og hvilken pris har de tenkt å notere selskapet til på børs senere i år? 5 kroner? Haha! De må enten redusere antall opsjoner eller øke prisen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
23.02.2018 kl 22:02 11522

Beklager å si dette i klartekst, men dette fortjener dere.

Hvem skal dere sende klage til? Styret? Hvem er dere misfornøyd med? Styret? Har dere hørt uttrykket bukken og havresekken?

Når dere enda ikke har forstått hva Natto er og har vært så fortjener dere å bli satt sjakkmatt.

Uansett så snur stemningen deres snart for om ikke så lenge så dukker det opp en fantasimelding om milliardomsetning innen big pharma og dere sluker dette rått.

Jeg ville aldri investert i et selskap der Bohan er involvert. Det virker, på meg, å være svært risikabelt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Jono
24.02.2018 kl 00:14 11466

Har fulgt med noen dager i denne "tråden", og har selv både privat først, og siden også FL..

Er så dritt lei AV alle som snakker om hvor mange og hvor mye tap eller gevinst, kanskje ikke i denne tråden, men håper noen forstår hva jeg mener..

Nei, selv om jeg personlig og siden et av mine firma, men selv helt fra starten av -- om ikke NÅ er veldig LONG i NATTO!?
(burde solgt meg ut da kursen var over 20 kroner!:-))

Nei, dere vil heller ikke finne meg på listen over eiere i et nytt selskap, og tror jeg har kommentert før -- et veldig dårlig tilbud til meg og FL, og som har vært med fra dag en, og som ikke blir tilbudt flere aksjer, men som sagt -- har jeg roen om noen hundre K og så lenge det ikke er milloner som er gitt bort, "fine for me"!

Ikke var det så mange aksjer jeg fikk lov til å tegne meg for, og sikkert ville fått alle om jeg hadde lagt til en 0 eller 2!:-)

Noen burde anbefale meg som nytt styremedlem, har 35 års erfaring -- og kan love at jeg ville vært ærlig, og ikke penger som har vært min drivkraft, har nok til å klare meg resten av livet, men uten store faste utgifter som alle andre -- selv kan leve for kr.100 om dagen, men vil bli tøft uten god rødvin, men vann er bra det også!

Når det er sagt -- går dette nok mer i hva jeg ønsker å være eier av, og en av mine største tapere, fra gull og diamanter til Nikkel i Sverige, og nå et er de største "inkassoselskapene" på OB og har AXE -- og gått opp og ned, men ikke betyr så meget, om står i 2 eller 3 - 4 kroner,, og samme f... langt igjen til å ta igjen tap!

Ja, og helt ærlig -- bedre å tape penger på diamanter og gull -- enn andres problemer, og for meg er ikke inkasso eller kosttilskudd en bransje å være stolt av å være med på, men er med mot min vilje, og vet ikke om jeg blir med i neste uke, eller forblir "long" nok til å kanskje få igjen noe av mine store tap! :-)

Noen bør ta en "time off" -- og tross alt, snakker vi bare om noen hundre tusen, ikke millioner av kroner, og om dette kan være med på å holde lønnskostnader, og som mange andre ikke skjønner noe av tydeligvis nede, så "fine" for "me"!

Ja, jeg sitter i tap, men om hvor mange aksjer jeg har, sikkert noen kan finne ut av, men ikke hvor meget jeg og mitt firma har tapt på Natto så langt, og skriver ikke dette for å få opp kursen, men om noen ikke forstår at nøkkelpersoner får lav lønn og muligheter til å kjøpe seg inn senere, ikke meg i mot!

Beklager, om det er noe jeg ikke har fått med meg, men da håper jeg vi snakker om verdier for mer enn 1 million, og gidder ikke å leser mer om noen noen 100K i en gevinst om noen år, og ammen for det!

La oss alle sammen bare håpe -- at det går i pluss til slutt, men for å være helt ærlig, og sikkert fordi jeg skriver dette -- lenge siden jeg mistet troen og har på mange måter avskrevet mine investeringer i Natto for mange år siden i hode, og har forsøkt selv, men sa opp -- personlig synes dette er noe tull og vass, og om ikke tapet var for stort -- like godt kan være med til skifteretten om nødvendig.

Kan legge til, og for at ingen skal komme å beskylde meg for _bare_ å skrive negativt, om ikke privat, et av mine firma doblet sine interesser i NATTO i fjor, husker ikke, men tror det var alt som gikk for mer enn 8 kroer :)

Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2018 kl 02:03 11444

fisk, seff er du enig med trendi. det er ikke bare deg som er enig, det sitter litt langt inne hos enkelte andre og innrømme at jeg har hatt rett i lang tid.

her burde loversen kontakte noen som har litt mer peiling ang. opprettelse av selskaper og hvilken rådighet de har til å berike seg selv.
vet ikke om ose er rett sted, eller om en bør kanskje kontakte skatteadvokat.

ramsøy og bohan, snusk og rusk
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
24.02.2018 kl 10:37 11400

Dere kan også kose dere med at det snart blir en ny flott emisjon i det nye selskapet, Kaydence Pharma AS. Da blir det viktig å kjøre sparepengene inn i emisjonen slik dere ikke blir enda mer utvannet for Bohan og Co. har tross alt fortalt om milliardomsetning i dollars! :)

Hvordan er det ingen som vet. Hva skal de satse på er det ingen som vet. Hvordan dere i det hele tatt har funnet ut at Nattopharma er det man skal satse sparepengene er en enorm gåte for de fleste.

Jeg har selv forsøkt å evaluere min egen investering i Photocure og om min egen vurderingsevne. Har vel konkludert med at når man investerer så fanger bordet. Man leter etter det positive og neglisjerer det negative. Når det gjelder Photocure så har ledelsen gjort en fantastisk dårlig jobb på alt for mange områder. En ting som skiller Photocure og NattoPharma er at ingen kan trekke integriteten og ærligheten til Photocureledelsen i tvil. Der er Hestdal og Co. 100% til å stole på selv om styret i Photocure historisk har gitt de et opsjonsprogram som de har tjent alt for godt på.

Nå ser det ut til å løsne for Photocure og det gleder meg stort, men Nattopharma henger fortsatt i gjørma og min klare anbefaling. Selg rubbel og bit. Stort sett alt annet er bedre.

Et eksempel på at Nattopharma er helt ute av kontroll er en sammenligning med Kappa Bioscience (de er svært sammenlignbare selskaper):

I 2016 så var omsetningen til Kappa ca. 50 mill. og de hadde 7,4 mill i lønnskostnader. Årsresultatet var på 10 mill. som aksjonærene kunne kose seg med eller de kunne bruke det på forretningsutvikling. Det samme året hadde Natto 33 mill. i årsomsetning og 6 mill. i lønnskostnad. Relativt sett langt høyere lønnsutbetaling i forhold til omsetning. i 2017 så hadde Nattopharma 10 mill. i lønnskostnader og 66 mill. i salg. I forbindelse med lønn så ser man også bort fra alle andre triks som brukes til å berike seg selv. Nattopharma hadde 66 mill. i omsetning 2017, men tapte 5 mill. på driften der Kappa tjente 10 mill. på lavere omsetning året før.



Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
24.02.2018 kl 12:05 11898

Mm: Når det gjelder Nattos generelle utvikling, mener jeg du har tatt feil opp gjennom årene. Selskapet har nå sterk vekst, greie marginer, samt er lønnsomt. Når det gjelder lønnskostnader og kostnadsnivå generelt, har du rett. Forskjellen i kostnadsnivå vis a vis Kappa skal angivelig tilskrives pharma relaterte kostnader. Jeg velger dog å tro at Kappa har hatt og fortsetter å ha en mer kostnadseffektiv administrasjon. Når det gjelder ledelsen i Natto har du hatt mye rett. De har nå tråkket over en grense, og dette kan bli et lite sjokk for de nye styremedlemmene i PharmaCo. Jeg vet ikke hva som vil skje, men det er en del aktivitet blant store aksjonærer som ikke tilhører Bohans indre kjerne. Det snakkes om å gå til FA og det snakkes om å granske hele utskillelsen av Pharma delen. Jeg tror dog alle håper på at ledelsen kommer til fornuft og inntar en vesentlig mer aksjonærvennlig tilnærming fremover. Det gjelder både PharmaCo og NattoPharma.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Petersen2
24.02.2018 kl 12:28 11881

Dette bør gjøres uansett Herman, selv om de setter opsjonsprisen høyere eller går ned på antall opsjoner. De burde bli gransket for
1. Se om de har gjort noe ulovlig
2. Lære dem at de ikke kan behandle aksjonærer som dritt
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
24.02.2018 kl 14:51 11851

Herman, fint for deg at du tar på deg skylappene og fornekter virkeligheten. Du forstår ikke hva Nattopharma er og hvordan de klarer å få selskapet til å se noenlunde bra ut. Selskapet lever på aksjonærene. Det siste trikset er å dra kostnadene ut av Nattopharma og over i det som nå skal bli pharmadelen. Hvorfor? Tror du virkelig at årsaken er som ledelsen sier? Det store potensialet innen pharma? Det er tåkelegging for naive sjeler.

Det de gjør er å genialt hvis man ikke eier skrupler. Nå kan kjøre kostnader over i det nye selskapet og så kjører man nye emisjoner der.

Du tror at dette gjør selskapet lønnsomt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
24.02.2018 kl 15:15 11814

Mm: Hvis du har rett er allikevel konklusjonen din feil. Hvis NattoPharma tjener penger så gjør de det uansett hvordan det går med PharmaCo. Jeg ser ingenting galt i å løfte pharma kostnader over i PhamaCo, men jeg liker ikke at de benytter anledningen til enten å tilrane seg store fordeler eller alternativt bare har skapt en falsk illusjon om et fantastisk pharma eventyr. Det er ikke dagens aksjonærer som skal finansiere PharmaCo, så derfor holder argumentasjonen din bare delvis mål. Jeg har ikke skylapper, jeg er alltid på vakt mot juks og fanteri.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Svensson1
24.02.2018 kl 17:07 11760

To me it seems like there is an obvious Conflict of Interest situation for many of the shareholders, who would normally be able to vote on the EGF.

To start with, Bohan is the chairman of NattoPharma, which should therefore void all votes from the shares owned by NattoPharma (on a decision which grants him free options).
Then any other shares owned and/or controlled by the suggested beneficiaries (who get free options) should also be voided when voting about this proposal, as there is a conflict of interest situation.

Hence, I'm thinking that maybe the numbers of shares needed to stop this proposal may be much less than what you initially would suggest. Anyone else who have thoughts about this?
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
24.02.2018 kl 18:03 11729

Det er ikke snakk om å tjene penger, men å kutte kostnader en periode. Jeg tror dere uansett vil sitte med igjen med Svarteper da styrene i de to selskapene vil trikse og mikse mellom de ulike selskapene for å maksimere egen profitt. Nattopharma har vært unike til å utføre emisjoner, låne penger ut til "lugubre" og delvis ukjente selskaper, låne med egne ansatte til ågerrente osv osv.

Tror du det blir bedre nå?
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
24.02.2018 kl 18:06 11713

From an ethical point of view I absolutely agree. Not sure about the legalities here. Greed usually finds a way. This is a tight group of people who for years have been coopetsting in various companies , where conflict of interest has not been seen as a problem. I dont think these people are stupid or incompetent, I just dont agree with how they do business. One of many examples: Bohan is a major shareholder in TG Montgomery. The CEO of this company was for a period of time on the two man commitee that suggests the remuneration of the board in NattoPharma. So this person more or less decides the compensation of his own boss. I am not suggesting anyone did anything illigal, its just that this is unheard of in serious companies.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2018 kl 01:01 11576

h.mann, hvor har du det i fra at det er en del aktivitet blant store aksjonærer?
hva menes med stor aksjonær, 1k, 10k, 100k osv osv ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2018 kl 02:14 11543

Svensson1

I agree, I think Nattopharma should be voided and anyone with beneficiaries. I'm not sure if anyone with beneficiaries would normally be voided though, even though it clearly makes sence. Im not familiar with these rules.
But of you exclude Nattopharma (1,6 mill votes), Bohan (probably 1,35 mill/10*1,2= 165k votes) and Bjordal (295k/10*1,2= 35k) theres 1,755 million votes left.

Its wrong when the same ppl who have been a part of Nattopharma for so long and have both direct and indirect ownership in Pharmaco have to be granted free options like this. If they were new names, okay, but the price of NOK 5 per option would still be too low for how many options we are talking. They've been in discussions with potential partners for what now, 2-3 years?
And the expiration date of 3 years? Why not stale an agreeement with big pharma and accumulate more cheap options over the 2 next years, do a private placement, and dilute us down to nothing while imperical research pile up!
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2018 kl 15:52 11490

greit nok det. som vanlig kommer det ikke til å skje en dritt fra skjonærene. bandittene får som vanlig trumfet igjennom sine berikelser uten at noen får stoppet dem.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
oxion
25.02.2018 kl 16:47 11463

herregud, hva er problemet???? Skyv heller diskusjonen over på, hvordan i alle dager har de klart å få med Else Høibraaten !!!!
Det er jo helt fantastisk, å tro at hun vil sette sitt rykte på spill, er direkte tankeløst!!!
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2018 kl 17:09 11430

At komiske trendi følger natto trådene tettere enn eierne av selskapet, forteller at dette individet ikke er stokk dum, men at det er store penger på spill som han er i ferd med å gå glipp av.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
25.02.2018 kl 18:01 11389

Så du synes 18 mill er en grei prising av selskapet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
25.02.2018 kl 18:06 11372

For noen intelligente mennesker......Oxion mener en dame ikke ønsker å ødelegge sitt gode navn og rykte og det sikrer fremtidig suksess. Da er det bare å kjøpe aksjet i NP.

Den mest intelligente av de alle er sannsynligvis Troll. Han har i en årrekke briljert med skarpe og velformulerte innlegg. Nå et suksessen sikret fordi Trendi skriver mange innlegg om NP.

Ledelsen i NP gnir seg i hendene og tellet opsjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2018 kl 18:48 11343

Halleluja for MM for et grundig og og intelligent klovne innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
25.02.2018 kl 21:05 11283

Synes ikke MM og Trendi er de mest nyanserte skribentene, men vi bør være ærlige nok til å innrømme at de har hatt en del rett.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
25.02.2018 kl 21:12 11269

Again: wish I knew the legalities here. Maybe the best option is to have the courts appoint a legal team that can do an assesement of these factors. Maybe start with NattoPharma, then move on to PharmaCo in Phase two. In any case, it will be difficult for the respective boards to ever recover from the loss of credibility after such a stunt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
25.02.2018 kl 21:49 11246

He he, ikke nyansert? Hva mener du Herman? Ikke like nyansert som deg og Troll? :)

En av påstandene mine er at ingen selskaper på Oslo børs har gjort like mye rart som Nattopharma.

Det merkeligste var når selskapet ikke klarte å sette en emisjon i tide og lånte penger til en vanvittig rente av en ansatt. Når de etterhvert klarte å sette en emisjon så lånte de bort penger til en kunde (polsk selskap med relasjon til Bohan?) til svært lav rente.

Da skal det ikke være vanskelig å få gode salgstall.....


Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Herman*
25.02.2018 kl 22:13 11223

MM: Nyanserte skribenter klarer å se både positive og negative sider ved et selskap-ikke verre enn det. Ellers har det skjedd så mye i Natto opp gjennom årene at det sikkert er nok stoff til en bok.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2018 kl 00:35 11167

h.mann, trendi er mer nyansert enn loversen. dere har bæsja på leggen i årevis, og sleiket ledelsen fra stortåa, oppetter ryggen, helt opp i hårfestet og ned igjen. takken er nok drittsmak i munnen, så sant en ikke liker og sleike da.
nyanserte innlegg, har ennå ikke lest ett eneste et fra loversen.

ha en trendi nyansert natt
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 17:53 10958

tikk takk tikk takk, tiden renner ut og loversen blir stående med grunkersn i hånda og bukke og skrape for ledelsen, når de overgir sine grunkers så ledelsen får beriket seg.

som vanlig hyling på forumet uten at de får gjort noe som helst
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
pips
27.02.2018 kl 18:00 10951

Jeg håper så mange som mulig har sendt mail til ledelse og eventuelt styret ang opsjonene.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
Svensson1
27.02.2018 kl 19:18 10917

Does anyone have contact details to Frank E. Bjordal ?

Anyone who have been in contact with KG INVESTMENT ?

I've contacted Life Science Sweden AB and expressed my doubts about this proposal.
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare
pips
27.02.2018 kl 19:31 10905

Frank Bjordal
frank@universal-exports.no
Redigert 21.01.2021 kl 04:05 Du må logge inn for å svare