Thulean Perspective - kanalen fjernet...

Slettet bruker
VARG 21.06.2019 kl 20:18 2499

YT fjernet nylig kanalen hans.
Var han så farlig da?

Thulean Perspective Deleted!!! Links To New Channel In The Description
https://www.youtube.com/watch?v=uEErb2QClOE
Slettet bruker
21.06.2019 kl 20:51 2489

Kanalen til satanisten, morderen og kirkebrenneren Varg Vikernes (Greven)?
Hva var det han snakket om? Strikkeoppskrifter?
Slettet bruker
21.06.2019 kl 20:52 2481

Synd det du. Han hadde mange gulle gode videoer gett.
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:01 2476

Som feks? Hva snakket han om? Skal han brenne moskeer i stedet for kirker kanskje?
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:06 2466

Å du å du, Jabbadabbadoo. Vi hadde et fenomen i Norge som Hollywood laget film av, husker du? Derfor interessant å høre hans inside stories fra miljøet. Raseteoriene hans driter jeg i, siden alle andre sine teorier er feil uansett og kun jeg har rett.
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:10 2465

Satanistmiljøet? Blackmetall miljøet? Er det Utøya du mener? Har han blitt nazi?
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:10 2459

Har du bodd under en stein ved Kleppe vannverk på Askøy de siste 30 årene?
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:15 2459

Jeg trodde Jabba fulgte med...der kan du se hvor feil man kan ta...
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:35 2454

Jeg har ikke oppsøkt grevens miljø og har følgelig ikke fått med meg hva han er opptatt av for tiden. Er det så vanskelig å si det med klare ord?
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:41 2449

Har dere ikke internettet og den der Google appen på Solheim Alderspensjonat?
Slettet bruker
21.06.2019 kl 21:42 2449

Fryktelig vanskelig dette var da.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:29 2420

Han hadde faktisk det.
Han hadde utrolig mange følgere og vidoene hans "dyrket" kommentarer på løpende bånd, både morsomme og alvorlige.
Noen sære satanister fulgte ham sikkert, men da jeg oppdaget at faktisk HAN var populær videoblogger for 3-4 år siden begynte jeg å like ham fordi ha snakker om samfunn og politikk på en fornuftig måte, så langt jeg klarte å se.

Han kunne fint få hundrevis av kommentarer i løpet av en dag eller to, og da begynner han å få en del makt som eliten (og YT) ikke liker. Sånt "må" fjernes.

Hva som er sant eller ikke om den saken hans kjendiskarriere startet med for mange-og-tjue-år siden vet jeg ikke og jeg er ikke fremmed for at noe av det også er fabrikkert. Mine siste 10 år har lært meg å stole langt mer på folk jeg velger selv å høre på, enn hva medie-rælet kommer drassende med, for media er jo PK og helt upålitelig. Tragisk men sant.

Er Varg en samfunnskritiker verdt å lytte til?
Som han sier i annenhver video - "Lets find out...".

PS! Omtalen av Varg i videoen jeg postet i første innlegg her, forklarer godt det jeg sier her.
Og Vargen forklarer selv nedstengningen her:
https://www.bitchute.com/video/x1mY89azro31/
Redigert 23.06.2019 kl 11:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:37 2417

"jeg er ikke fremmed for at noe av det også er fabrikkert."

Som feks?
Han innrømmet å ha drept bandkameraten sin med over 20 knivstikk men påstod at det var i selvforsvar. Av en eller annen merkelig grunn ble han ikke trodd. Kirkebrannene har han vel også innrømmet.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:39 2411

Varg blir intervjuet av en forfatter av ei bok Varg likte.
Varg Vikernes meets Piero San Giorgio
https://www.youtube.com/watch?v=0XpCptaukhc
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:43 2409

Det ville vært unaturlig om du ikke var det.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:44 2405

Vikernes er en strilepilt.....

Noen hadde sett han på strilalandet en gang i hans yngre dager, i området Fana tror jeg det var, gående langs veien i et øsende regnvær.
De stanset bilen og spurde om han ville sitte på i stedet for å gå og bli søkkvåt.

"Nei" svarde Vikernes. "Jeg kjenner meg så mye ondere når jeg må gå i det kalde regnet."
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:50 2401

Jeg skrev at jeg "er ikke fremmed for at noe ble fabrikkert".
Han har nok gjort dumme ting, som han kanskje også angrer på. Jeg forsøkte å få mest mulig riktig inntrykk av saken for en god stund siden, men som sagt - stoler ikke på media.
Selv om det ikke er sammenlignbare saker - husk hva som skjedde med Thomas Quick. Ble dømt for en bråte mord, som senere viste seg å være oppspinn - alle sammen. Hvordan kunne det skje? Hvordan kan media, politiet, rettsystemet gå fri for sånne justismord?

Varg er godt likt for sin blogging om politikk, historie...samfunnskritikk som mange kan stille seg bak.
Det er ikke riktig at han skal forties på bakgrunn av noe ulovlig som skjedde tidlig på 90-tallet.
Alle må kunne høre og vurdere selv - også når det gjelder dømte forbrytere.

Media lyver om 9/11, om Estionia, om Scandinavian Star, om militære operasjoner ikke minst, så hvorfor kan de ikke ha løyet om kirkebrann-saken også.
Jeg forsvarer ikke det han har gjort om det er rett fremstilt, men det skal uansett ikke frata ham retten til å mene noe om samfunnet vårt, som av politikere forsøkes ødelagt stadig vekk, om det er den halvskjulte EU-tilnærmingen og det at de tar i mot tusener av Eu-direktiver med åpne armer uten særlig debatt.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:54 2399

Han fremstår på ingen måte ond idag.
Han viser at han bryr seg om samfunnet, om folk, og er helt fornnuftig IKKE tilhenger av den ødeleggende innvandringsflommen vi ser i dag, som ikke er tilfeldig.

Må ikke glemme at han faktisk satt inne i mange for det folk i dag forsøker å kneble ham for.
Folk får vurdere selv hva de synes om ham, det er mest riktig.
https://www.bitchute.com/video/OKYBGbItFgA/
Redigert 23.06.2019 kl 11:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:56 2399

Media lyver vel om at jorda er rund og at atomvåpen eksisterer også i følge deg? Av tingene du nevner over så er jeg enig i at vi ikke har sannheten om Scandinavian Star, men det er ikke medias feil.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 11:59 2398

I den tiden han herjet som verst fremstod han som en snill, smilende skolegutt. Slike folk blir gjerne brukt i skrekkfilmer. De som har en totalt annen personlighet enn de viser på utsiden. Jeg lar meg ikke lure.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 12:19 2396

Count Grishnackh bare barnslig strilahumor...
"Greven med grå[skitten] diaré" eller noe sånt om en blander litt fransk og tsjekkisk.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 12:24 2391

Noen som husker Greven vitsene:

-Hvorfor spiser Greven bare helkornbroed?
-Fordi det er hel-(h)vete i dem.

-Hvordan ble Greven til?
-Faren hans tente paa moren hans.

-Hvorfor har ikke Greven gitt ut biografien sin?
-Han fikk ikke Aschehoug til aa utgi den.

-Hvorfor faar ikke Greven spille fotball?
-Fordi han brenner alle straffene.


-Hva er Grevens favoritt-fotballag?
-Brann, selvsagt. (Fyren er jo bergenser...)

-Hva faar du hvis du parrer Greven med en polakk?
-En jaevel til aa plukke jordbaer.


-Vet du hvorfor Greven har solgt bilen sin?
-Han fikk hoere at det var jaevligere aa gaa.


-Vet du hvorfor Greven slo opp med dama si?
-Han tente ikke paa henne lenger.


-Hva var Grevens yndlingssang i barnehagen?
-Satan Lucia.


-Hvorfor er Greven alltid arbeidsloes?
-Han soeker bare paa jobber hvor det staar "Stillingen er besatt".


-Hva er det fineste du kan gi Greven til Jul?
-Gi Faen.


-Hvorfor vasker Greven cellen sin hver dag?
-Han vil bo i et reint helvete.


-Hva boer du IKKE si hvs du treffer Greven?
-Har du fyr?


-Hvorfor har Greven funnet seg en stygg dame?
-Kameratene kalte henne "Faens kjerring".


Og saa litt snacks for de spraakmektige:

-Did you know that Greven is a dyslectic?
-He just sold his soul to Santa.
Slettet bruker
23.06.2019 kl 12:29 2385

Humor er bra.
Jeg er sikker på greven selv kan le av disse selv om mye er basert på oppspinn og misforståelser :-)
Redigert 23.06.2019 kl 12:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.06.2019 kl 14:11 2370

Han har vel aldri benektet at han var satanist og alle disse vitsene spiller på dette.
kokkohill
23.06.2019 kl 15:59 2348

Hva er forskjellen på Greven å Gule ?