Okeanis Eco Tankers - Inntektene opp ca 300% neste 12 mnd

Frodon
OET 22.06.2019 kl 12:48 31635

Selskapet er fullfinansiert for alle skipene de har bestilt som kommer i 2019 og Q1 2020. Siste emisjon var på kr 83 og den største aksjonæren kjøpte alle aksjene i emisjonen. Dagens kurs er kr 68.

Totalt kommer de til å ha 8 stk VLCC (de første 4 VLCC er eiet av Ocean Yield og er chartret av Okeanis på 15 års kontrakt fra 2019), 4 stk Suezmax (2 av disse er eiet av Ocean Yield og er chartrert av Okeanis på 16 års kontrakt fra 2016 for skipet Milis og 14 års kontrakt fra 2017 for skipet Poliegos) og 3 stk Aframax. Alle skipene er bygd med "ballast water treatment system (“BWTS”) og eco-standards (“ECO”)". De har også en gratis opsjon på 2 nye Suezmax med levering i Q3 2020 hvis de ønsker. Opsjonene må brukes før 1.11.2019. Selskapet har den yngste tank flåten i markedet og den er tilpasset de nye IMO2020 reglene med kostnadseffektive skip.De har betalt USD 86,117,000 pr stk for 4 stk av VLCC, USD 87,630,000 pr stk for 2 stk av VLCC og USD 89,500,000 pr stk for de siste 2 VLCC. Alle prisene er ink scrubbere.

Selskapet guider at kvartals utbytter starter fra Q4 2019/Q1 2020. Selskapet har en del faste kontrakter, slik at de er sikret stabile inntekter.

Innsidere eier ca 58% av aksjene i selskapet, mens topp 20 aksjonærene eier nå utrolige 93,5% av alle aksjene i Okeanis. Da er det ikke mange aksjer tilgjengelig til alle andre som ønsker å bli aksjonær.

http://www.okeanisecotankers.com/top-20-shareholders/

Inntekt Q4 2018 på usd 16,3 millioner
Inntekt Q1 2019 på usd 19,2 millioner
inntekt Q2 2019 på ca usd 9.7 millioner
Iinntekt Q3 2019 på ca usd 22.7 millioner
Inntekt Q4 2019 på ca usd 31.6 millioner
Inntekt Q1 2020 på ca usd 43.8 millioner

Fleetwide opex of $7,162 per calendar day.
EPS i 2020 på ca kr 7,61 (usd 0,85)

Takk til Empire for hjelp til å finne ut av inntektene ;)

Kursmål kr 135. Stoplos bruker jeg ikke på dette selskapet før kursen har passert kr 100.

Kurs i OET (Okeanis Eco Tankers) på Oslo Axess
Siste Endring Endr% Kjøper Selger Åpning Høy Lav Forrige Volum Verdi Handler
68.00 -1.50 -2.16% 68.00 69.00 68.00 69.00 68.00 69.50 3 994 273 792 15
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Frodon
28.08.2019 kl 07:44 7781

Enda en VLCC levert til Okeanis, som John Fredriksen sikler etter 😂 Spesielt siden Okeanis er priset under stålverdien 😊

«Delivery of Fifth VLCC Newbuilding Nissos Donoussa

(Greece, August 28, 2019)

Okeanis Eco Tankers Corp. (“the Company”) announces that it has taken delivery of the VLCC “Nissos Donoussa” today, and that the vessel has commenced trading in the spot market.

The vessel was delivered from Hyundai Heavy Industries in South Korea and is the fifth in a series of eight VLCCs that will be delivered to the Company throughout the year»
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
blundstone
28.08.2019 kl 07:12 7796

John Fredriksen og Frontline vil ha flere VLCC-er og er i dialog om et oppkjøp, skriver Finansavisen i dag. På spørsmål om en avklaring er nært forestående, svarer han at en transaksjon kan skje «i løpet av de nærmeste månedene».

Det har tidligere vært spekulert i om Fredriksen vil kjøpe Okeanis Eco Tankers eller Hunter Tankers. Det kan selvfølgelig godt være noen helt andre, men hvis det er VLCC-er han er ute etter, burde OET være en veldig aktuell kandidat.
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
26.08.2019 kl 16:00 7873

Ord hentet ut fra Stig Myrseth idag:

«Kombinasjonen av tilstramning i markedet, redusert tilbudsside over de neste månedene og tynn ordrebok lover godt for shipping fremover. Jeg er spesielt positiv til Okeanis Eco Tankers som ser ut til å ha perfekt timing av sine nybyggleveranser. Hvis markedet strammer seg til ytterligere, vil selskapet kunne tjene inn halve markedsverdien årlig»
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Quepasa
20.08.2019 kl 11:39 8006

flyttet til OCY tråd...
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
PrivatInvestor
19.08.2019 kl 21:48 8070

PrivatInvestor skrev
Hva er driftskostnadene pr skip pr dag? Ser i rapporten at det er 7660usd men hva er inkludert i dis..
Vessel operating expenses, management fees og general and administrative expenses er inkludert, rente kostnader kommer i tillegg.

Hvis dette går som ventet, får Okeanis inntekter i 2020 på ca usd 200 mill (1,8 milliarder kr). Børsverdien er pr dags dato på kr 2 milliarder. EPS i 2020 på ca kr 7,61 (usd 0,85)
Redigert i går kl 00:01

Takker for svar
Hvilke driftskostnader har andre rederier på "vanlige" VLCC ?
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
19.08.2019 kl 19:23 8092

Nyheter fra Pareto i kveld:

"...ahead of schedule, as tanker owners await the significant y/y growth in refinery throughput we should see in Q4. At the same time the initial IMO 2020 effects are here, with HSFO prices plummeting and gasoil crack spreads continuing upwards. Consequently, the scrubber case is starting to play out – positive for DHT, STNG, FRO, HUNT and OET in particular. With all names trading at attractive levels..."
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
18.08.2019 kl 01:42 8176

Se på OCY tickeren, jeg har en tråd med HS formasjon ned til kr 44 på aksjen. Det er mulig bunnen er satt allerede ca på kr 47. Send gjerne spørsmålene på OCY tickeren, så riktig info blir på riktig ticker ;) Sparebank 1 markets hadde investor lunch her om dagen om OCY, så jeg turte ikke vente med å fylle opp enda mer. De har kursmål kr 80 etter FPSO får kontrakt. Nå vet jeg hva slags avkastning jeg sannsynligvis får på aksjene mine. Aksjen kan lett stige mye på kort tid, siden den har høyest utbytte på oslo børs. Hvis du vil vente, kan du se an børsmeldingene 1 september og se om aksjen blir enda billigere da 😊
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Max Payne
18.08.2019 kl 00:38 7659

Ok, takk for god info. Så hvis Tyskland rammes av resesjon og det blåser ordentlig på børsen, så kan denne her kanskje kjøpes billig. Ser for meg at den kan ramle mye mer. Teknisk sett ser det ikke pent ut.

Max
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
18.08.2019 kl 00:29 7604

Nei, hovedårsaken er en FPSO som er ferdig med sin langtidskontrakt (den er nå gjeldsfri) og Røkke har en opsjonsavtale om å bruke denne FPSO’en i Ghana med Aker Energy. Det kommer ny børsmelding rundt dette 1 september. Røkke betaler usd 40.000 pr dag for opsjonsavtalen. Kontrakten er ventet å bli signert i Q1 2020 og FPSO’en er ventet å være på fulle dagsrater igjen i 2021. Som Sparebank 1 sier, last opp for gode utbytter nå og få med kursoppgangen når kontrakten signeres ;)

Her er et innlegg jeg la ut om OCY igår på HO:

OCY har lange faste kontrakter, gjennomsnittet er på 10,9 år med backlog på usd 3,5 milliarder og mcap er på usd 849 millioner. Så hvis det skal gå dårlig her, må selskapene de har kontrakter med bryte avtalene. Da eier fortsatt OCY fartøyene. Utgangspunktet er at fartøyene er gjeldsfrie når de lange kontraktene er ferdig. Da kan OCY selge det eller leie ut med lavere kostpris. Husk at OCY tjener mer med lavere renter og høyere dollar. Rentene ser det ut som skal være lave frem til 2030 nå 😊 Grunnen til at aksjen har falt nå, er fordi FPSO’en har gått av en kontrakt og venter på ny langtidskontrakt med Aker Energy i Q1 2020. Hvis ikke kontrakten er signert innen den tid, kan utbyttene gå midlertidig ned fra usd 0,191 til usd 0,15. Det er også 2 av fartøyene som ikke tjener penger nå, pga de økonomiske problemene i Solstad. Der får vi mer svar 1 september. Og et 4dje fartøy går på korte kontrakter nå, i påvente av signering av langtidskontrakt når ratene blir høyere neste år. For de som er langsiktige, betyr ikke er midlertidig fall i utbyttene noe. Spesielt ikke når du kan få 13-14% i årlig utbytte i lang tid 😉 Etter 7 år har du fått like mye i utbytter, som du betalte for aksjen

https://www.oceanyield.no/Charter-Backlog

Med dagens kontrakter, uten å ta med de 4 skipene som ikke har langtidskontrakter nå, kan OCY utbetale usd 0,15 i utbytte pr kvartal. Det tilsvarer ca 11,9% i utbytte
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Max Payne
18.08.2019 kl 00:18 7599

Frodon: Kikket på tallene til Ocean Yield. De synker som steiner. Value trap?

Max
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
18.08.2019 kl 00:00 7311

Vessel operating expenses, management fees og general and administrative expenses er inkludert, rente kostnader kommer i tillegg.

Hvis dette går som ventet, får Okeanis inntekter i 2020 på ca usd 200 mill (1,8 milliarder kr). Børsverdien er pr dags dato på kr 2 milliarder. EPS i 2020 på ca kr 7,61 (usd 0,85)
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
blundstone
17.08.2019 kl 21:03 7321

Ja, herlig å treffe nær bunnen. Jeg kjøpte på 68 og er i minus nå, men føler meg trygg på at det ikke kommer til å vare lenge (dvs. så trygg som man kan føle seg i aksjemarkedet i ustabile tider som det vi har nå).
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Max Payne
17.08.2019 kl 20:52 7321

Får håpe jeg treffer riktig inngang da. Både kursoppgang og utbytte hadde vært HELMAX:)

Max
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
blundstone
17.08.2019 kl 20:51 7309

Kursen har nok falt fordi det er generell angst i markedet og fordi forventet utbytte ikke er det samme som garantert utbytte. Når/hvis utbyttet begynner å materialisere seg i løpet av det neste halvåret, kommer vi til å se et helt annet kursnivå.
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Max Payne
17.08.2019 kl 20:49 7281

Husker jeg kjøpte OCY på rundt 60 og fikk med meg litt oppgang før den begynte å synke. Sto en analyse i Investtech som advarte mot fall. Tror det var i desember i fjor. Trodde ikke de skulle treffe SÅ godt:)

Kan hende jeg tar en post i disse to når det har rast fra seg litt på børsen i høst. Ha en fin kveld!

Max
Redigert 21.01.2021 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Frodon
17.08.2019 kl 20:21 13382

Det må du nesten spørre de som selger om ;) Når andre selger billig, er det mulig å tjene mye penger. Slik har det alltid vært på børsen ;)

Hvorfor selger folk OCY aksjer, som gir 14,2% utbytte på dagens kurs?

https://www.oceanyield.no/
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Max Payne
17.08.2019 kl 19:35 13387

Hvorfor faller kursen hvis det er ventet utbytte på 20 %?

Max
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
17.08.2019 kl 19:32 13393

Jeg kjøper ikke aksjer basert på hvordan de klarer seg i korreksjoner, så det vet jeg ikke. OET har hatt høye inntekter på de 4 nye VLCC ene på fastkontrakter så langt i Q3. Neste VLCC som kommer i slutten av august skal ut i spot markedet, så heldigvis har ratene nettopp doblet seg ;) Får bare håpe ratene holder seg eller øker videre.

OET har guidet at utbyttene starter opp i Q4 2019/Q1 2020. Med ratene som er ventet, vil de gi ca 20% utbytte i 2020 på dagens aksjekurs ;) Aksjekurs på kr 90 vil gi ca 14% utbytte
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Max Payne
17.08.2019 kl 15:36 13437

Hvordan vil denne aksjen klare seg gjennom en børskorreksjon? Ser at den har falt fra 73 til 63,50 og at den var nede i 58,50 torsdag.

Max
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
PrivatInvestor
17.08.2019 kl 15:31 13441

Hva er driftskostnadene pr skip pr dag?
Ser i rapporten at det er 7660usd men hva er inkludert i disse tallene?
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Quepasa
16.08.2019 kl 13:31 13531

Finnes vel ikke en båt på vannet som ikke er finansiert gjennom junk bond markedet.
Hvis(når) det krasjer , blir det vanskelig å selge skip, selv med gode rater.
Men seff, hvis en har båtene, og kontroll på renten kan det blir fin drift.
Hvor ofte må Okeanis rulle over gjelda?

Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Quepasa
16.08.2019 kl 13:27 13502

Jo da.
Men det knaker i skottene i global makro om dagen.
Føler på gikta at alt kommer på salg ila 3-18 mnd.
Avventer.
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
15.08.2019 kl 16:02 13591

Hvis du er like langsiktig som meg, anbefaler jeg kjøp ;) Trygt og fint med godt betalte fastkontrakter på 4 stk VLCC også kommer det 4 stk VLCC i løpet av 2019 som skal i spotmarkedet. Det neste skipet blir levert i slutten av august
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Quepasa
13.08.2019 kl 09:33 13728

Okeanis til 60 and change..
Hva skjer?
Er det nå jeg skal ta et lodd?
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
29.07.2019 kl 11:13 14227

Stig Myrseth har Okeanis Eco Tankers i Dovre porteføljen sin:

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/07/Stig-Myrseth-anbefaler-seks-aksjer4

Her er utdrag fra deler av teksten Myrseth skrev når han tok Okeanis inn i porteføljen sin:

«Nybyggprisene opp?
Qatar annonserte nylig tidenes største nybyggordre for opp mot hundre LNG-skip, og verftene som ligger an til å konstruere disse, er typisk de samme som leverer stortankskip. Med fulle ordrebøker vil det bli lettere for verft å øke prisen på fremtidige kontrakter.

Stålprisen i Kina er også doblet siden bunnen i 2016, noe som både taler for høyere nybyggpriser og gjør skroting av eldre tonnasje mer attraktivt. Drivstoffkostnaden vil gå opp etter at IMO 2020 er implementert, og det favorisere moderne skip med lavere forbruk.

En spennende aksje er Okeanis Eco Tankers. Rederiet ble notert på Oslo Børs i fjor og omsettes fortsatt rundt emisjonskurs. Selskapet har fullfinansiert levering av åtte nye stortankskip gjennom 2019 og kan i et stramt marked tjene opp mot halvparten av dagens markedsverdi årlig.

Rundt 20 prosent rabatt mot netto stålverdi gjør i tillegg selskapet til en oppkjøpskandidat. Dette gir Okeanis en plass i Dovre-porteføljen»
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
24.07.2019 kl 10:33 14450

Der kom børs meldingen også. Da er det bare 4 nye skip igjen til levering, hvis de ikke bruker gratis opsjonen før 1 september til å ta levering av 2 skip ekstra

«Delivery of VLCC Newbuilding Nissos Antiparos (09:58)

Okeanis Eco Tankers Corp. ("the Company") announces that it has taken delivery of the VLCC "Nissos Antiparos" today, and that the vessel has commenced its time
charter to Koch Shipping Pte. Ltd.

The vessel was delivered from Hyundai Heavy Industries in South Korea and is the fourth in a series of eight VLCCs that will be delivered to the Company throughout the year»
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
24.07.2019 kl 07:56 14561

Perfekt timing, nytt skip levert 24.7.2019 som jeg skrev i forrige innlegg. Nye høye inntekter på VLCC på usd 32.615 på fastkontrakt strømmer inn i selskapet. Spot ratene er langt under disse inntektene

«Delivery of VLCC newbuilding with 15-year charter

Ocean Yield ASA (“the Company”) is pleased to announce that it has taken delivery of the VLCC “Nissos Antiparos” today. The vessel was delivered from the yard Hyundai Heavy Industries in South Korea and is the fourth and final VLCC that has been delivered to the Company in 2019.

Upon delivery, the vessel commenced a 15 years’ bareboat charter to Okeanis Eco Tankers Corp (“Okeanis Eco Tankers”) with a 5 years’ sub-charter to Koch Shipping Pte. Ltd»
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
18.07.2019 kl 22:46 14873

VLCC Nissos Santorini ble levert 10 dager før guidingen, dvs 5.7.2019, så Q3 tallene blir litt bedre enn estimatene jeg har lagt inn i analysen. Dette skipet gikk rett inn på en 5 års kontrakt med høye dags rater vs dagens spot rater. T/C kontrakt usd 32.615 til juni 2021, usd 37.115 fra juni 2021 til juni 2024. Gjennomsnittsraten blir usd 35.315 fra mai 2019 til juni 2024.

Det ser ut som det kommer børs melding ca 24.7.2019 eller 25.7.2019, da skal VLLC NISSOS ANTIPAROS leveres til Okeanis. Den skal også rett på en 5 års kontrakt med høye rater vs dagens spot rater. T/C kontrakt usd 32.615 til juli 2021, usd 37.115 fra juli 2021 til juni 2024. Gjennomsnittsraten blir usd 35.315 fra juli 2019 til juli 2024.

Innsidere eier ca 58% av aksjene i selskapet, mens topp 20 aksjonærene eier nå utrolige 93,5% av alle aksjene i Okeanis. Her kan det bli trangt i døren hvis noen skal laste opp med flere aksjer.

http://www.okeanisecotankers.com/top-20-shareholders/
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
15.07.2019 kl 13:36 15158

Aksjen har brutt opp igjennom en rektangel formasjon og utløst kjøp opp til kr 74,30.

Enda en VLLC på gjennomsnitts fastrater på usd 35.315 er på vei til å bli levert denne måneden. Ikke rart kursen går opp og utløser sterke kjøpsformasjoner når OET får rater langt over spot prisene på alle sine VLLC`er.

Okeanis Eco Tankers
+ 2.90 %
+ 2 NOK
Siste 71,00
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
09.07.2019 kl 23:14 15554

Okeanis har 5 års fast kontrakt på de 4 første VLCC og har gjennomsnittsrate på usd 35.315 til 2024 ;) Så de ratene har de inntekt fra på 3 skip allerede, den første startet i mai 2019. Det ser ut som noen meglerhus guider usd 36.000 på toppen i 2020 og ned til usd 32.000 i 2021/2022. Men MYE kan endre seg...
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Realisten
09.07.2019 kl 22:49 15573

Det blir bare spekulasjon, men se her. Ratene er på vei opp ihvertfall. Og relativt lange kontrakter. Det blir en spennende høst/vinter.


Videre melder Tradewinds at det er Trafigura som vil hyre VLCCen som SK Shipping kjøpte fra Hunter Group for 98 millioner dollar. Det skal være snakk om en 5-årig timecharter med en dagrate på 38.000 dollar.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Storkontrakt-gir-knallsterkt-datapunkt-for-tankmarkedet



Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
09.07.2019 kl 21:47 15630

Realisten skrev Fear Of Missing Out :)
Haha ;) Hva håper/tror du ratene på VLCC og prisene på skipene kan komme opp i 2020/2021?
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
09.07.2019 kl 16:16 15741

Hehe, det er også mulig ;) Hva er FOMO? Hermanrud mener børsen er høyt priset, Myrseth mener det kan være mer oppside. Jeg tipper selskapene med positiv cash flow vil bli vinnerne, selv om de også sikkert blir dratt med ned hvis børsen faller. Men da tror jeg de aksjene vil stige raskest opp igjen. Selskap som Hunter kan klare seg bra i de fleste scenario. Det er noe av grunnen til at jeg liker Okeanis også, fastkontrakter på flere skip som er godt over markets raten pr dags dato. Så de vil tjene mye penger uansett hva som skjer ;)
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Realisten
09.07.2019 kl 10:45 15788

Jeg er veldig usikker. Eller at det blir sideveis og full krasj nettopp på grunn av IMO2020 😀 Jeg føler det er litt FOMO som har hersket i det siste, og at alt klapper sammen når folk innser at rentekutt ikke har stor effekt likevel. Mye psykologi ute og går nå.
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
09.07.2019 kl 09:39 15836

Ja, det er den store usikkerheten her også ;) Når starter børsene å falle pga makro og når begynner aksjene å stige pga IMO2020? SP500 har brutt opp og utløst langsiktige kjøpssignal. Oslo børs klarte ikke å bryte opp igjennom 890-900 og går fortsatt sideveis. Tror du den bryter opp igjennom 900 først eller bryter ned igjennom 830 først?
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Realisten
09.07.2019 kl 08:50 15878

I forhold til IMO2020, har jeg også en mindre post i vistin. Ca 35% av hva jeg har i Hunter. Er ellers usikker på makro fremover så har stort sett resten i cash og kjedelige aksjer som feks Fjordkraft.
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
09.07.2019 kl 07:38 15934

Jeg har også tro på Hunter og har aksjer der ;) Har du satset alt på et selskap? I forhold til IMO2020 har jeg fordelt rundt i flere selskap, Vistin, GOGL, Avance, BW LPG, Hunt og Okeanis. Vurderer Frontline også, men den er så dyr i forhold til eks Okeanis
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Realisten
08.07.2019 kl 22:06 16018

Jeg er tungt inne i Hunter Group. Føles bra å følge Fredly, samt at selskapet er registrert i EØS. Gunstig med investering fra AS/fritaksmodellen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
08.07.2019 kl 21:26 16048

Er det noen på HO som er med på oppturen, eller fyller dere andre opp med andre skipsaksjer før IMO2020?

Quarterly Preview - 08.07.2019 15:26

Okeanis Eco Tankers Corp. - Growing under the radar

https://online.paretosec.com/Research/Report/152421

Redigert 21.01.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare