hvem er beste i markedsføring

hei

jeg er usikkert at denne riktig kategorien for mitt spørsmål med kan noe anbefale beste måte for markedsføring våres VR selskap https://360viz.no/

vi startet et firma som lager VR-turer for utbygger og arkitekter. Bygninger som ikke er bygget ennå, men du har mulighet til å se det fra alle vinkler.

Kan noe anbefale profesjonelt folk som kan "boost" våres nettside og gjøre knallbra markedsføring?

takk
Hektar
23.06.2019 kl 23:30 265

Det her blir litt utenfor det dere faktisk gjør, men jeg har tidligere hjulpet noen andre med noe lignende. Istedet for "VR" brukte de Unreal Engine til å la personer gå rundt i nye boliger for å få en opplevelse av romfølelse o.l. Dette ble plukket opp av Epic og var svært populært i junaiten.

Når det gjelder markedsføring så har jeg ingen forslag til gode selskaper, men ville satset på direkte kontakt med utbyggere og meglere om hva dere kan tilby de.

Legge til at for meg ser dette ut som en B2B service mer enn noe man vil ha suksess med mot privatmarkedet/boligselgere og da er markedsføring noe man ikke ville satset på foran direkte kontakt med overnevnte bedriftstyper, men jeg vet ikke hva dere ser for dere som kundesegment. Innen high-value RE er det kanskje mulig men selv da vil det være en motiverende faktor for visning mer enn et salgsmiddel.
Redigert 23.06.2019 kl 23:36 Du må logge inn for å svare