Da Hegnar Online talte imot PK-posør Hagtvet

Slettet bruker
24.06.2019 kl 13:13 446

Professor Bernt Hagtvet er en av de mest sleske PK-ere i kongeriket, og har mediesjarm som resultatet av en koleraepidemi. Det var f.eks. pinlig å se hans TV-performance der han skulle prøve å illudere like underholdende og fengslende som Frank Aarebrot om historiske forhold, og som endte med en fyr som hele tiden EGENTLIG underkommuniserte at "kan dere ikke digge meg like mye som Aarebrot, da dere? Ser dere ikke hvor flink jeg er?".
Og det var han da slett ikke...

I tråd med samme PK-Napoleonssyndrom (karakteristisk for små redde stakkarer) anmeldte han for lenge siden Hegnar Online for rasisme ved å være "en ren kloakk-kanal": http://www.dagbladet.no/2008/11/18/kultur/bernt_hagtvet/tv_og_medier/3757748/

Rettsvesenet var deretter voksne nok til å feie ham bort fra jakkeslaget sitt.
Redaktør Stein Ove Haugen i Hegnar Online sa i den forbindelse at han betraktet det som en «kjempeverdi» at nettet muliggjør meningsytringer uten forhåndssensur.
Hegnar Online er fremdeles et sprekt debattforum, og jeg syns de griper ganske greit inn når overtramp skjer. Litt romslig bør man være, man kan jo ikke forlange at alle skal holde mitt Ph.d.-snillhetsnivå når man blir for ivrig :-)
Redigert 24.06.2019 kl 13:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.06.2019 kl 14:37 432

Ja det er relativt fornuftig moderering her, hvis man ser bort i fra fjerningen av Bare Prat. Et feilsteg som i all ettertid vil bli brukt som eksempel i akademia på hvordan man raserer norsk kulturarv og norsk språkhistorie. Flere i historiemiljøet gremmes over denne avgjørelsen.
Slettet bruker
24.06.2019 kl 15:03 423

Våre mest raffinerte (sosio-)lingvister var også skuffet over dette.
Men slik er livet, dere.
Vi skal holde ut de litt mindre begavede også. Med litt spylevæske og god farmasøytisk oppfølging, vertfall
Redigert 24.06.2019 kl 15:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.06.2019 kl 19:37 406

Storkæll å hete Bernt gett.
Slettet bruker
24.06.2019 kl 20:52 384

Bra man!
poeng til 0.punktum.
#flått
Stephen
24.06.2019 kl 21:59 369

Så sant så sant.
Stig de Lange, Ø Koldal og Blåklokken gikk i front, en verden uten Bp er som et storting uten minst en Ap fjert mens En Frp mann eller dame taler.
" Upps det kom visst litt i buxa" ble det mumlet fra en benk mens en Gjøk eller gjøkinne summerte alt som var gjort, for så å nevne i fleng hva alle andre ikke hadde gjort. Dette var før et av klodens steder med mest regn, ja så mye regn får de at de ikke klarer å få det hverken renset ,nyrenset eller rent før det renner inn i alle øyens hus; kongen kom på besøk, håper han hadde med vann, og slapp og få et mageonde; og gjøre i buxa.
P. S Typen til kongens unge burde blitt ansatt. Han kunne tryllet litt før ,og etter snorklipping, nasjonalsang og smørbrød.


Mvh . Stephen
Redigert 24.06.2019 kl 22:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.06.2019 kl 22:09 367

spylevæske og god farmasøytisk oppfølging, den var til deg, løsemiddelskadet som du er!