Nå starter Oncos 102!

SeddelPressa
TRVX 25.06.2019 kl 21:40 15574

Targovax har delt denne på YouTube idag :)

https://www.youtube.com/watch?v=vSEApScgbh8

Det er ett firma som heter https://www.researchsquare.com/ 3 som har laget den filmen.

Ett amerikansk “publishing house” for forsking. Det er veldig positivt at Targo har knyttet til seg slike markedsførere der borte!

Idag passerte vi kursen som innsiderne "handlet" på tidligere ( 6,34kr) innløste RSU’er istedefor bonus i cash.

Melding kommer iløpet av de neste 8 børsdagene tror jeg! De har sagt den kunne komme tidlig juli , men egentlig H1.

Veien opp til emi kurs er ikke lang nå , kun 10% !
Redigert 21.01.2021 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
SomSa
25.06.2019 kl 22:22 8487


Få har store forhåpninger på data fra disse 3 pasienter. Data skal være fra det samme vaksineregimet som ikke fungerte optimalt. De kunne bare avslutte studiet med engang og spare penger. De kan også jukse litt med pasientutvalget og få CR og PR. Data fra et nytt vaksineregime skal komme 1H 2020. De som kjøper nå og håper på gode data og tjene raske penger tar en gigantisk risiko.

Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2019 kl 23:39 8367

Ludwig Cancer Research and Cancer Research Institute Launch Clinical Trial Combining Virotherapy and Immunotherapy to Treat Advanced Colorectal and Ovarian Cancers
Ludwig Cancer Research and the Cancer Research Institute (CRI) announce the initiation of a clinical trial to evaluate the combination of ONCOS-102, an experimental anti-tumor virotherapy, with the checkpoint blockade antibody IMFINZI® (durvalumab) for advanced ovarian and colorectal cancers.

https://www.cancerresearch.org/news/2018/ludwig-cri-trial-virotherapy-immunotherapy

De første dataene kan komme snart. Astrazeneca har utviklet durvalumab, de har ikke sitt eget virus men har en lisensavtale med Omnis Pharmaceuticals for å bruke deres virus. Med gode data kjøper de opp Oncos-plattformen. Allerede har Oncos-102 vist seg å være den eneste kombinasjonen med CPI hvor pasienten får CR når CPI slutter å virke eller ikke virker.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2019 kl 23:42 8364

De første dataene fra ONCOS-102 + DCVAC der SOTIO sponser studien bør kommer 1H/H2 2019, 1. pasienten ble rekruttert i juli:
Jul 12, 2018
Targovax and SOTIO Announce First Patient Dosed in Phase I/II Combination Trial of ONCOS-102 With DCVAC

SP015 (Eudra CT: 2015-004314-15) is a Phase I/II, single-arm clinical trial to evaluate the safety and immune activation of the combination of ONCOS-102 and DCVAC/PCa in men with advanced metastatic castration-resistant prostate cancer. The study aims to enroll up to 15 patients across centers in the Czech Republic and United Kingdom.

https://www.prnewswire.com/news-releases/targovax-and-sotio-announce-first-patient-dosed-in-phase-iii-combination-trial-of-oncos-102-with-dcvac-300680146.html

SOTIO Immunotherapy
https://www.youtube.com/watch?v=qNGSQRxtoa4

Sotio tok over PharmaI i august 2018.
https://www.biospectrumasia.com/news/83/11600/sotio-acquires-cytune-pharma.html

Sotio er en del av PPF Group:
PPF Group invests into multiple market segments such as banking and financial services, telecommunications, biotechnology, insurance, real estate, and agriculture. PPF’s reach spans from Europe to Russia, the USA and across Asia. PPF's assets under management totalled to almost EUR 38 billion (as at 30. 6. 2018).
https://www.ppf.eu/en/overview
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
SomSa
26.06.2019 kl 01:21 8280


Hvis TRVX får 0 CR, 0 PR og 0 SD fra disse 3 pasientene og aksjen faller tilbake til 4 tallet kan man håpet på data fra eggstokkreft/endetarmskreft (Oncos-102 + CPI) og prostatakreft (Oncos-102 + DCVAC) blir bra. Jeg tror lite på Oncos-102 + DCVAC kombinasjonen.

Problemet med TRVX er at Soug har mistet sin troverdighet blant investorer og selskapet må hente friske penger og vi har ikke tid til å vente hele 2H 2019 på dataene. Disse må komme ganske fort og må være fantastiske. Selskapet må hente nok penger til å klare seg minst 1,5-2 år og ikke lommepenger.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 01:28 8267

Husk Algeta bare folenget livet maks til 12 måned tror det var for prostata pasienter bare.Targovax har 10x Algeta potensial
Vill ikke kalle det billigsalg
fra 7.5 kr til 360 er ikke å kimse av
AstraZeneca er ikke ikke å kimse av en oppdatering fra denne studiet skal komme.
Jeg stoler mer på Chief Medical Officer Magnus Jaderberg en deg når han sier Targovax teknologi er er største som har skjedd i kreft forskning på 20-30 år.
Se hele videoen og spesielt 8 min og 13 min av videoen.https://www.youtube.com/watch?v=UpsIZCKth3g
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
26.06.2019 kl 07:04 8130

SomSa, du forventer ingen særlig verdi i TG-plattformen som er «up for grabs»?

Jeg hørte Soug si at det man skal ikke forvente en Algeta-deal når denne selges (15 milliarder), men det betyr heller ikke at man skal tenke at den skal gis bort.

Hører veldig gjerne hva slags forventninger andre har. Mine har ligget på et sted mellom 50 - 100 MUSD.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 07:44 8606

Whow!

Helt sykt at de har fått noen til å lage den filmen!

DEN HADDE NESTE 100 VISNINGER!! SYKT IMPONERENDE!!!
1mattis1
26.06.2019 kl 07:50 8582

Hehe..
Man må jo ikke være sykt i skyene av den.
Men jeg syns den var ok :)

....men, så hadde jeg en god bekymringsfri søvn i natt da.
Redigert 26.06.2019 kl 07:57 Du må logge inn for å svare
Shotgun
26.06.2019 kl 08:04 8544

Meget bra at de har laget den filmen og oppdatert nettside. Sammenligner man med pcib så ønsker de å spare penger også på nettsiden, da jeg kan aldri tro de har betalt noe for den latterlige nettsiden, sikkert fått den gratis av en som hadde lite å gjøre.

Videoen ligger vel ute andre plasser enn Targovax sin youtube-kanal. Når Targovax så vidt har noen følgere på den kanalen så blir det lite visninger før folket sprer det.
Slettet bruker
26.06.2019 kl 08:35 8468

Helt enig, PCIB sin hjemmeside ser ut som om en 14-åring lagde hjemme på rommet hos mamma i 1998. Noe av det værste jeg har sett.

Hvilke andre steder ligger videoen? For hvis det eneste stedet er på youtubekanalen til Targovax lover det jo ikke godt.
SomSa
26.06.2019 kl 09:51 8332


Dersom TRVX hadde nok cash, oppegående og forutsigbar ledelse var det ikke noe problem å slappe av og vente hele 2H 2019. Selskapet kan ikke vente på at kontantene brukes opp før de henter friske penger. Pga dette haster med meget gode nyheter. TG03 og TG02 endte i fiasko hhv i prekliniske og kliniske fase. Det hjelper ikke at TG (TG01) blir kjøpt opp neste år, de må hente mye penger og ikke lommepenger slik at de klarer i 1-2 år. Hva er sannsynligheten for at TG blir kjøpt opp? Det kan skje en mirakel og dataene fra eggstokkreft/endetarmskreft blir meget gode og Astrazenica kjøper opp Oncos-plattform innen høsten. Uten oppkjøp skal aksjen utvannes og Soug letter igjen etter et nytt vindu for å knuse det. Denne gangen kan emisjonsrabatten bli enda større. Det kan være lurt å redusere litt hvis aksjen stiger kraftig og man skal ikke bare drømme om kommende oppkjøp. Man kan både drømme og være realistisk,
En fugl i hånden er bedre enn ti på taket.


Fra Sidelinjen
26.06.2019 kl 10:18 8278

Hadde en lengre prat med CFO Furuseth i dag, og her er noe jeg kan dele fra samtalen:

På ASCO var det mye snakk om RAS, og det har skjedd mye rundt neoantigener det siste året som gir forsterket tro på at lisensiering / avtaler kan gjøres på TG. Der mange har konsentrert seg om 3 - 4 neoantigener har TRVX 7. Det gir et større og mer effektivt virkeområde, og de fleste i bransjen skjønner at mono ikke lengre er noen vei å gå som behandlingsform. Tidsaspektet for avtaler kan man selvsagt ikke si noe om, men de fleste i bransjen kjenner godt til resultatene som ligger i TG og det er dialog. Om det blir en eller flere avtaler som spinner ut av det vil tiden vise.

Verdiene man kan dra ut av det er selvsagt også noe selskapet holder for seg selv, men jeg tror ikke mine antakelser om 100 MUSD er å ta i.

Vi snakket også om at markedet er i limboland rundt det nylig inngåtte samarbeidet med Parker om TG, og der er det fortsatt dialog og ingenting er avklart. TRVX har bare sagt at de økonomisk og ressursmessig ønsker å forfølge Oncos fremfor TG, men det er absolutt mye som fortsatt kan komme ut av TG i ulike former, også med Parker.

Så en ting blir å drømme, noe annet er å vente til selskapet har forfulgt de muligheter som ligger der, og lukket / åpnet de dører som finnes tilgjengelig.

Min investering i TRVX er binær; jeg sitter til flagget kjøres til topps, eller til det blir hektet av hempen kl 21.00 på kvelden for aldri å bli firet opp igjen. Dette er for meg en binær investering med make it eller break it, og som andel av min portefølje er selvsagt størrelsen på investeringen tilpasset dette, selv om volumet begynner å bli ganske bra (evt dårlig...) nå.

For de som ikke er inne for å følge selskapet hele veien må man gjerne selge på en oppgang fordi man frykter en senere nedgang, men det får hver enkelt finne ut av selv.
Redigert 26.06.2019 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
kaunis
26.06.2019 kl 12:28 8149

Tror vi har samme tilnærmingen til aksjen. Må bare korrigere deg litt, det heter å heise flagget når det skal opp , og fires ned og senkes til halv stang.For øvrig er det ingen grunn til å ha liten tro på ONCOS og TRVX. Når det er påvist en systemisk virkning på mus, er muligheten for det samme hos mennesker stor. Jeg har tidligere ment at min.NOK 600mill for TG01 kan være akseptabelt på nåværende tidspunkt. Dette med bakgrunn i at det er nødvendig med mer kapital for å tåle et dårlig resultat/ikke godt nok fra de første avlesningene vi får på ONCOS. I midlertid er jeg ikke usikker på dette, ONCOS har vist så gode egenskaper alene og i kombi med CPI (Keytruda) at noen sitter klar til å trykke på kjøpsknappen ganske snart. Kommer selskapet i en bedre økonomisk stilling kan en dra prisen noe opp tror jeg. Prisingen er jo basert på verst tenkelige cenario og veldig få har egentlig særlig forståelse for prisingen. TRVX ligger for tiden og driver og venter på ledig plass ved kaien. Det er en ledig plass, men investorene ser den ikke.
Slettet bruker
26.06.2019 kl 12:50 8109

For de som har stor tro på Targovax så skal ikke flagget fires mer enn 1/3 av stangens lengde ved begravelse , eller ved såkalt halv stang.
Håper dette var til glede og trøst ;)
kaunis
26.06.2019 kl 12:56 8090

Det heter 1/2 stang og flagget SENKES til 1/3 del. Den der 1 /3 tror jeg et fåtall ha fått med seg. Jeg senker alltid for langt ned, kommer en litt fra stangen ser en det fort, men snur jeg og rette det opp? Venter bare på avlesninger på ONCOS.
Slettet bruker
26.06.2019 kl 16:33 7857

Det heter FIRES (til 1/3 av stangen) Og først skal det HEISES til topps!
P.s Kisten derimot SENKES ned i graven.
Lykke til!
Redigert 26.06.2019 kl 16:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 16:58 7808

Er det deg i kisten
Nå gir vi gass
26.06.2019 kl 17:10 7788

Jeg kjenner lite til Targowax, er det noen her som kan fortelle forstålig hva som er selskapets styrke?
Jeg har sett en presentasjon på et investormøte, men da virket det som foredragsholder var en svensk knivselger på gata. ( "Og ikke nok med det frue, de får en saks i tillegg, som kan klippe blikk. " Selv om han visstnok var lege/forsker-utdannet. )

Åpent nysgjerrig, og uten flere fordommer enn forannevnte.
Jeg ønsker ingen baising fra folk som ikke er interessert i selskapet i utgangspunktet, men kanskje noen synspunkter i forhold til Pcib og Pho, f.eks. (?)
Redigert 26.06.2019 kl 17:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 17:23 7761

Magnus Jäderberg Knivselger haaaaaaaaaaaaaaaaa
Chief Medical Officer
En farmasøytisk lege med mer enn 30 år i ulike FoU-funksjoner, inkludert klinisk forskning, medisinske saker, farmakovigilans, strategisk produktutvikling, helseøkonomi og generell ledelse.

Magnus Jäderberg er en farmasøytisk lege med erfaring fra mer enn 30 år i ulike FoU-funksjoner, inkludert klinisk forskning, medisinske saker, farmakovigilans, strategisk produktutvikling og generell ledelse. Han har erfaring i alle faser av klinisk forskning, inkludert klinisk farmakologi, doseoppdagelse, registrering, postdisponering av produktdifferensiering og farmakovigilans. Dr. Jäderbergs terapeutiske områdekompetanse omfatter smittsomme sykdommer og immunkanker med sen stadiumutvikling, registrering og lansering av Rapamune® (sirolimus) og Yervoy® (ipilimumab). Før han kom til Targovax, holdt han roller på nasjonalt, europeisk og globalt nivå hos GSK, Pharmacia, Wyeth og sist som Chief Medical Officer fra Bristol Myers Squibb (Europe). Dr. Jaderberg er utdannet medisin ved Karolinska Instituttet, Stockholm, Sverige, og er stipendiat fra fakultetet for farmasøytisk medisin ved kongelige høgskoler i Storbritannia. Han er svensk statsborger, og bor i Storbritannia.
Redigert 26.06.2019 kl 17:24 Du må logge inn for å svare
stockwalker
26.06.2019 kl 18:21 7671

Går ikke folk litt ut på dato..
Slettet bruker
26.06.2019 kl 18:31 7647

Albert Einstein ?
Slettet bruker
26.06.2019 kl 18:42 7634

Du ønsker ingen baising men du baiser og du fortjener ingen svar.Knivselger på gata kanskje du er en av dem?
Nå gir vi gass
26.06.2019 kl 19:06 7587

Det var kanskje litt sleivete. Men alvorlig ment. Jeg var nysgjerrig på Targo, men ble litt usikker da jeg så presentasjonen.
Foreløpig har jeg ikke fått noe opplysende svar.
SeddelPressa
26.06.2019 kl 20:36 7496

Er på veien så blir ikke noe langt svar.

Mitt eneste råd er og gå inn på tekinvestor.no
Der får du nok bedre svar i targovax tråden :)
1mattis1
27.06.2019 kl 04:14 7272

Nå gir vi gass
Hvis du er ute etter tips ang. trvx, er HO forumet for 50/50 %
himmel eller helvete.
Gå inn på tek investor å les, så får du gjøre deg opp en mening.
Ser selv trvx attraktivt på dagens kurs og forestående read outs
Lykke til 🙂
kaunis
27.06.2019 kl 08:25 7135

Da har du lest deg opp gjennom natten og tatt stilling til om du skal baise aksjen eller kjøpe og være med på moroa videre. Skal følge med på dine tilbakemeldinger her på HO. Skal du inn her må du ha is i magen og tolmodighet, ikke det, ha pengene dine på sparegrisen fremover.
SomSa
27.06.2019 kl 21:25 6856


Snart er juli og sommerferien starter!
Panis
27.06.2019 kl 21:59 6813

... og ikke lenge igjen av H1 som dataene skulle komme.
De har fremdeles noen dager på seg, og det ble nevnt på siste Radforsk podkast også at de skulle egentlig vært ute så da kommer de nok plutselig...
Slettet bruker
27.06.2019 kl 22:01 6809

Denne senest neste uke.
Fra Sidelinjen
27.06.2019 kl 22:48 6749

CFO sa «innen en liten måned» når han gjestet Hegnar TV 12.juni.
Slettet bruker
27.06.2019 kl 22:51 6739

En liten måned er ca 3 uker.det skjer noe neste uke
Panis
27.06.2019 kl 23:40 6678

Panis
17.06.2019 kl 18:42
2782
Siste RadForsk Podcast før sommerferien episode 86:

«Siste episode før sommeren tar oss. Og da klinker vi til med en godbit. Vi har invitert kreftlege og seriegründer Øyvind Bruland og Chief Business Officer Erik Digman Wiklund i Targovax. Sammen med Jónas deler de hva som var de mest spennende nyhetene på ASCO, verden største kreftkonferanse, i år og hva de mener vil ha betydning for behandling av kreftpasienter her hjemme. Riktig god sommer til alle lyttere av podden. Vi høres igjen live fra Arendalsuka.»

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-86

Hør på Erik Wiklund fra 52 min, spennende data i vente :-)
Redigert 17.06.2019 kl 20:08
quattro
28.06.2019 kl 10:09 6488

Det som slår meg underlig er at oppdatering skulle komme 1H19 på melanom, m.a.o ilpa juni
og selv om selskapet i intervju sammenheng har formidlet at disse dataene kan komme ilpa juli er det påfallende at selskapet ikke gir dette ut som en børsmelding da ikke alle følger med på 'litt løst prat' vedrørende temaet - fordi aksjen har liten likviditet og ledelsen liten tillitt burde dette vært børsmeldt synes jeg

protagoras
28.06.2019 kl 10:43 6438

Nei der er jeg ikke enig.
Så lenge de har planer om å kommunisere sånn ca ift det de har sagt så er det innafor.
Hvis alle små bedrifter skulle børsmelde små forsinkelser på 1-2 uker ville Oslo Børs drukne i informasjon.
Se heller på det som positivt at det ikke er børsmeldt en lengre forsinkelse - det betyr at melding er like rundt hjjørnet.
Shotgun
28.06.2019 kl 10:47 6432

Helt enig. Mye som er utenfor selskapene sin kontroll med disse studiene. Så lenge de bruker 1h 2019 burde de ha noe å gå på.

Bare de ikk tar en Per Walday og bruker "imminent" og det fortsatt drøyer noen måneder så er det ok 😂😂🙈
protagoras
03.07.2019 kl 11:34 5955

Nå er det snakk om bare timer før vi får Oncos oppdateringen.
Hvis den er positiv indikerer det tekniske chartet et hopp til ca 7,50 - dvs +25%.
Fra Sidelinjen
03.07.2019 kl 12:02 5922

Vel, CFO sa 12.juni; "data kommer om en liten måned".

Hvor kommer det fra at det bare er snakk om timer? Har noen sagt en dato?
Jeg forventer at det kommer senest i løpet av neste uke, da har det gått en måned.

Men tar gjerne i mot tall i dag også hvis det er tilfelle.
protagoras
03.07.2019 kl 12:25 5890

"bare timer" er en talemåte - har ingen indikasjoner utenom det som er kommunisert tidligere.
For å si det på en annen måte - jeg tror melding kommer inneværende uke (og blir bittelitt skuffet hvis ikke)
Fra Sidelinjen
03.07.2019 kl 12:44 5858

Skjønner, og det kan nok være at aksjen har sklidd litt av i det siste fordi noen hver morgen våkner med håpet om at en god melding ligger i innboksen. Det kan godt hende at meldingen som kommer er bedre enn man tror, men jeg håper ikke at noen velger å selge bare fordi den ikke kommer den / de dagene man forventer / håper de skal komme på. Det kan fort bli en irrasjonell beslutning som svir.

Meldingen slippes så fort selskapet har dataene, så det er bare til å smøre seg med tålmodighet. Er man inne i farma, og lar skuffelsen synke inn fordi en melding kommer en uke senere enn hva man håper, er ikke farma på generelt grunnlag der man skal være investert :)
Redigert 03.07.2019 kl 12:45 Du må logge inn for å svare