FUNCOM - KLAR FOR NY TAKEOFF?

Slettet bruker
FUNCOM 26.02.2018 kl 15:18 2660

Kvartalsrapportering i morgen. Ingen hemmelighet at det ikke blir mye resultat å diskutere, i en periode hvor management har inngått nye avtaler, jobber steinhardt mot launch 8. may(det betyr overtidskostnader), ny IP'er, ikke minst nye spill og fortsettelse av strategien de nå holder. Fulgt med conan ekstremt tett siden starten, og det nye combat systemet forandrer alt. Hvis du har fulgt med på TestLive servere, har det også blitt avslørt at det kommer en del overraskelser til launch, Spesielt erstatning for at mounts ikke blir implementert. Det som også er kult å se er at h1z1, ark, rust, osv osv har brukerbaser på mange millioner nå. Etter sist launch har disse økt med millioner, som øker potensialet mye mer enn jeg hadde sett for meg. Gleder meg også til Ps4 mottakelsen.

Ikke minst at de som tror at Conan exiles sitt "Full launch" er i mai. Det ligger så mye potensiale her for brukermasse og inntjening, at de kommer til å satse vilt på spillet det neste året. Hva gir dette aksjonærene? Høy avkastning i mange år! Dette er et spill som kan leve i mange år. Ingen begrensinger for hypen som kan komme. Og da er ingen andre spill tatt i betraktning. (VIrkelig ikke glem filmatiseringene!) Low debt, high on equity. .

Et godt gammeldags Funcom rally er på vei, have fun.
Redigert 20.01.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2018 kl 15:33 2608

Klokt innlegg. Saken er. Aksjen er atraktiv nå... og det er ikke så mange aksjer å få kjøpe lengre
Tool
26.02.2018 kl 15:45 2576

Enig i mye her! Har selv veldig sansen for spillet og tror på et veldig potensiale på sikt, har ikke fått testet ny combat enda.

Men på tross av CE ser vi at Funcom sakte men sikkert blir et mer spennende selskap i investere i, både på grunn av nye storeiere kom inn aksjen, joint-venture, forskjellige TV produksjoner, nye spill og nye småspill osv...

Alt handler ikke lengre om det ene halmstrået.

TV-serier idag er ihvertfall veldig gode som regel, så vi får se om det kan fyre opp litt interesse.
Slettet bruker
26.02.2018 kl 16:00 2527

Når det kommer til siste dagers utvikling: Utrolig mange av aksjene som går direkte på ask..
Får se videre, fortsatt lenge til launch. men det kommer nok mye bra frem til da. Jeg gleder meg bare til de skrur på markedsføringskreftene som de ikke gjorde sist. Da lot de markedet løpe for seg selv. litt påvirkning blir ikke verst.
Redigert 26.02.2018 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
AksjeRik
26.02.2018 kl 16:08 2495


Som om jeg skulle ha sagt det selv TS ;)