E-mannen tar oppgaven med å analysere PCIB på alvor

Ebit
PCIB 11.11.2017 kl 17:29 10481

Dette innlegget til e-mannen, fortjenes å bli overført til det nye forumet:


Innlegg av: e-mannen (13.10.17 01:32 ), lest 8245 ganger
Ticker: PCIB
PCIB - DET HANDLER OM TRO OG STATISTIKK
Da ingen meglerhus tar oppgaven med å analysere PCIB, gjør jeg nok et forsøk, med endel forandringer ift mine tidligere analyser, på bakgrunn av de seneste nyhetene fra selskapet, og diskusjoner med ledelsen i PCIB.

Analysen er først og fremst gjort med tanke på gallegangskreft (FimaChem), hvor de er kommet lengst, og hvor jeg mener sannsynligheten for å få innvilget en pivotal fase II er veldig stor. Jeg vil til slutt også gi en verdi på FimaVacc, fase I studie for påvising av T-celle respons i friske frivillige, til bruk for å forsterke terapeutiske vaksiner, men også kroniske sykdommer som hepatitt, malaria, influensa med flere, som PCIB mener deres teknologi kan få til å virke ennå bedre en det vaksinene gjør i dag. Initielle resultater viser økt t-celle respons, og de forsøker videre for å finne optimal dosering og riktig tid ift til lys (fimaporfin). FimaNac, som er det tredje området PCIB teknologien benyttes, legger jeg foreløpig ingen verdi i, da de 4 samarbeidspartnerene fortsatt er i pre klinisk, selv om vi også der har fått forlenget samarbeidsavtaler med to av selskapene, bl.a et av verdens 10 største pharma selskaper, som har tatt de pre kliniske studiene fra in vitro til in vivo (fra reagensrør til dyreforsøk).

Jeg bruker følgende link som forutsetning for prisingen PCIB kan ta for sin behandling ved evt markedsgodkjennelse. Den blir brukt av de fleste biotek analytikere når det gjelder orphan drugs. Jeg legger meg på median for å beholde en viss konservativitet, altså $155,125 pr behandling. Fordi gallegangskreft er såpass sjelden er det mulig å argumentere for ennå høyere prising, men tror de fleste kan akseptere dette som et utgangspunkt.

http://www.lifescicapital.com/analysis/orphan-drug-pricing/ (ref figur 1)


Jeg bruker følgende link for å bestemme LOA(sannsynligheten for markedsgodkjennelse),også brukt av mange analytikere, bl.a. DNB på NANO.

http://www.alterlab.org/teaching/BIOEN3070/papers/Hay_2014.pdf

For å bestemme LOA har jeg gått inn i tabell nr 9; "Phase success and LOA for drugs receiving a FDA SPA or Orphan Drug Designation." Forutsetningen her gir PCIB en LOA på 23%(Orphan oncology). Her er det også mulig å argumentere for en høyere prosent, men velger å holde en konservativ linje for å bevise at selv med disse forutsetningene er PCIB grovt underpriset i dag. NANO har f.eks 45% LOA i DNB analysen på bakgrunn av sterke kliniske data. PCIB har også meget sterke kliniske data i en indikasjon som ikke har noen godkjent behandling, som selvfølgelig er en fordel da de ved godkjenning vil få markedseksklusivitet på bakgrunn av ODD med 10 år i Europa og 7 år i USA.

Når det gjelder pasientgrunnlaget uttaler selskapet at det er ca 3000 årlig som er potensielle pasienter for behandling med FimaChem i Europa og USA. Det er det tallet jeg har operert med tidligere, men ledelsen har påpekt at det er lite sannsynlig at alle vil bli behandlet med FimaChem, både på grunn av pris, men selvfølgelig også tilgjengelighet til behandlingen, forsikringsordniger etc. Et sannsynlig antall vil i følge CEO Per Walday være ca halvparten, altså 1500 pasienter årlig. Oppsiden her ligger i at teknologien fungerer så bra at flere som kunne blitt operert, som idag er eneste kurative behandling, (men kun 1 av 3 får diagnosen så tidlig at dette er et alternativ), velger FimaChem fordi det er en risikabel operasjon!

Jeg går ikke i detaljer på hvor bra Fase I resultatene var, det gjør man enkelt ved å sjekke Q2 presentasjonen,

http://hugin.info/139147/R/2129728/813588.pdf

men for denne krefttypen er de enestående ift til alt annet, og det er også viktig å påpeke at de gjør en utvidet fase I studie for å få bekreftet muligheten for gjentagende behandlig, og varig tumor kontroll. Mange tror at de må vente på resultatene av den utvidete studien for å få en pivotal fase II, det medfører ikke riktighet. CEO Per Walday bekreftet i våre samtaler at de legger inn en eller flere behandlinger med FimaChem i søknaden om pivotal fase II. Derfor vil de ved å vise til både sikkerhet og effekt i den utvidete fase I studien, kunne bruke gjentagende behandliger i neste fase, og følgelig vil det derfor ikke være nødvendig å vente på resultatene fra denne studien for å få innvilget pivotal fase II. En løsning som er både kostnads- og tidsbesparende. De har vært i diskusjoner med EMA og FDA i lengere tid om riktig design av fase II, og virker trygge på at dette får de innvilget. Senest i dag på radforsk sin podcast;

https://soundcloud.com/user-972208711 (tidlinje ca 21.00)

sier Per Walday at ved innvilgelse vil de samme forutsetningene for studien gjelde både i Europa og USA. Bare det at de har brukt så lang tid gir en god pekepinn på godkjent søknad om pivotal fase II, og den vil i så fall komme i løpet av 2017, mao i nær fremtid, og kanskje det endelige beviset investorer trenger for å se det skyhøye potensialet i PCIB ift dagens prising.








Innlegg av: e-mannen (13.10.17 01:32 ), lest 5579 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB - DET HANDLER OM TRO OG STATISTIKK
I nevnte podcast snakker Per om den nye Chief Medical Officer, Dr. Hans Olivecrona, som er hentet fra Swedish Orphan Biovitrum, en formidabel kapasitet, og et funn for PCIB. (Tidslinje ca 8.30). Jeg tror man tidlig etter fase I så muligheten for en pivotal fase II, og at de trengte en CMO for det endelige løpet mot godkjenning, og jeg er sikker på at en slik kapasitet ikke hadde forlatt en topp stilling, i Swedish Orphan Biovitrum(Mcap 32 milliarder SEK) til fordel for "lille" PCIB, hvis han ikke så hvilke muligheter teknologien har. Tror mange glemmer at det ikke er penger som driver slike mennesker, men anerkjennelsen, og gleden ved å gjøre en forskjell for mange mennesker som i dag har svært dårlige prognoser. Den muligheten ser han i PCIB.

Tidligere har PCIB uttalt mål om å inngå partnerskap. Jeg er ikke så sikker på at det er tilfellet lengere for gallegangskreft i EU og USA. Det er flere grunner til det, men den viktigste, er at en pivotal fase II ikke vil koste allverden, noe snøffelen dokumenterer i denne tråden på HO;

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2412428

og som jeg må rette en stor takk til for å ha gjort meg oppmerksom på caset, PCIB!!

Ved en pivotal fase II vil verdiene i PCIB komme frem, og jeg er sikker på at de da vil hente pengene i en rettet emisjon for å få med seg investorerer/fond, med kompetanse innenfor biotech. De har en fullmakt fra GF på inntil 10%, altså 2,5 mill nye aksjer. Ved en aksjekurs på 50-100, henter de inn 125-250 mill med denne fullmakten. Mer en nok til å fullføre en pivotal fase II. Det er nettopp i avsluttende faser mange av life science fondene kommer inn. De betaler heller mer for en mindre andel av selskapet fordi risikoen er betydelig redusert. Jeg tror de vil gå for partnerskap for FimaChem i Asia, og resten av verden for gallegangskreft, pluss at en partner da vil få muligheten til å benytte teknologien til en rekke andre krefttyper som f.eks bukspyttkjertelkref,t o.a, som teknologien vil passe for, og som PCIB ikke har kapasitet til å gjøre!!!

VERDIVURDERING

Ser vi på PCIB, så kan vi anta at man i første omgang forholder seg til den markedsandelen PCIB mener er sannsynlig, 1500 behandlinger pr. år, i EU og Usa. Pris pr. behandlig $ 155,125!!!!

Årlig inntekt ( $ 7.90) 1 838 231 250 NOK!!!!!

Vi øker kostnadene til 300 millioner pr år.

Sitter igjen med drøye 1,5 MILLIARDER pr år!!!!!!

P/E verd,i konservativt til 15?

MCAP 22,5 Milliarder / LOA 23% = 5,175 MILLIARDER!!!!!!!

Deler på antall aksjer 24 986 890

PRIS PR AKSJE 207 NOK!!!!!!!!

PCIB sluttet torsdag 12/10 2017 på 22 NOK!!!!!!!!!

Du finner de på Oslo Axess under ticker PCIB.

AKSJONÆROVERSIKT

Aksjonær oversikt observasjoner. Kjetil Myrlid Aasen, en eminent statistiker, har drøye 5%,(øker stadig litt og litt), kjent for å ha tjent store penger i Betting industrien. En annen med teft for tall, Hans Michael Hansen har nettopp dukket opp med 221 623 aksjer. Erik Must sitter øverst med drøye 10%, som han har risikofritt etter nedsalget i forkant av emisjonen i desember 2016, pent håndverk!!!!!!!!!!

JEG HAR GJORT MATTELEKSA!!!!!!!!!!!!!

mvh

e-mannen


Innlegg av: e-mannen (13.10.17 01:49 ), lest 5537 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB - DET HANDLER OM TRO OG STATISTIKK
Jeg glemte visst Fima Vacc!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
radden20
11.11.2017 kl 22:12 10248

xx
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
taxidriver
13.11.2017 kl 19:41 10105

Svaret på hvor mye PCIB egentlig er verdt.
https://m.youtube.com/watch?v=u_aLESDql1U
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Ebit
25.11.2017 kl 11:48 9783

Vi nærmer oss kvartalsrapportering.
Anbefale alle PCIB aksjonærer og andre interesserte å flytte over til nytt Forum ettersom det gamle forumet gravlegges 31.12!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 10:04 9284

Absolutt honnør til e-mannen for å jobbe hardt med å trenge inn i selskapets tilstand og utsikter. Jeg drev og søkte i aksjen i samme periode (okt) og hadde god nytte av det e-mannen gravde fram da. Jeg gikk imidlertid ikke inn i aksjen før midten av nov, da jeg begynte å ane at de hadde framgang med både FDA- og EMA-prosessene. Siden har jeg sittet stille og ventet på at aksjen skulle begynne et mer fundamentalt rykk (i kontrast til fjorårets/nyåret 2017s premature rykk på "promising prospects". Som neppe kunne vare, jfr. kursfall i både PCIB, TRVX og NANO etter sine premature rykk).

Neste førstegangs premature rykk? Der er det vel godt kjent at jeg satser på BGBIO.
TRVX blir neste i løypa for et second run.
NANO trolig lenger ute i løypa.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Lothian
20.12.2017 kl 15:28 9165

Nå må vel etterhvert DnB, Artic og flere komme på banen med en analyse...?

Så får vi se om den er verd papiret den er skrevet på (sannsynligheten er nok maks 10% for det).

Men PCIB bør absolutt få mer oppmerksom i markedet fremover.

Lothian.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
20.12.2017 kl 15:30 9149

Vi vil nok se en analyse fra Artic etterhvert.

De slipper den nok etter de har tipset et par større kunder om caset.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
realist.
08.01.2018 kl 15:52 8933

GODT NYTT ÅR !
sier jeg bare...
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.01.2018 kl 19:08 8624

PCIB har jo vært fantastisk å sitte i i det siste - vi er jo allerede langt forbi en dobling.
Mye tyder på at vi kan få en farmarenessanse på nyåret, så jeg har til og med tatt long-plass i NANO da den lå og rotet lavt nylig (var egentlig tenkt som en spenstig tradepost men aksjen fortsatte å gå over kursmålet uten å vise teknisk uttopping, så nå sitter jeg der og avventer hvor langt det kan gå denne gangen :-)
TRVX ser også ut til å ha mye lovende i ermet, så der må man jo også være inne nå :-)

Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Submerged
08.01.2018 kl 19:16 8586

En fantastisk dag med trekløveret pcib targo og nano i porteføljen
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Ebit
11.01.2018 kl 15:12 8086

Ikke rart PCIB stiger, når en tar e-mannens analyse til følge. (Dette blir klipp og lim)

E-mannens VERDIVURDERING av PCIB

Ser vi på PCIB, så kan vi anta at man i første omgang forholder seg til den markedsandelen PCIB mener er sannsynlig, 1500 behandlinger pr. år, i EU og Usa. Pris pr. behandlig $ 155,125!!!!

Årlig inntekt ( $ 7.90) 1 838 231 250 NOK!!!!!

Vi øker kostnadene til 300 millioner pr år.

Sitter igjen med drøye 1,5 MILLIARDER pr år!!!!!!

P/E verd,i konservativt til 15?

MCAP 22,5 Milliarder / LOA 23% = 5,175 MILLIARDER!!!!!!!

Deler på antall aksjer 24 986 890

PRIS PR AKSJE 207 NOK!!!!!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
12.01.2018 kl 09:54 7850

Lett å leke med tall. Hvem er e-mannen forresten, lager han analyser av selskaper? PS: si fra hvis du gikk fri for utropstegn på din haussing, du kan alltids få låne noen :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
12.01.2018 kl 12:35 7802

Interessant å se at Hartvigsen1 har fått sin egen ''blog'' her på det nye forumet hvor han ene og alene sitter og skriver kritiske innlegg om Pcib.

Bitterheten, sjalusien og misunnelsen over tapt gevinst har visst godt til hodet på stakkars Hartvigsen1 og gjort ham besatt av Pcib.


Aksjemarkedet er ikke for folk med svak psyke....

Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Submerged
12.01.2018 kl 17:12 7739

Hartvigsen hører man ikke på.. Pcib har fantastiske resultater og har gode muligheter for og lykkes... alle vet risikoen med farma aksjer, hadde alle vært som Hartvigsen hadde det ikke vært mye penger til og utvikle ny medesin.
All honnør til mine felles Pcib aksjonærer og nano/targovax for den saks skyld, vi har rygg til og investere i farma ja vi er faktisk krigere som går inn i farma som har så elendig statestikk til og lykkes, og nå er 3 spennende norske farma selskaper i vinden med nano og pcib på frontlinja som trenger all den støtten de kan få for og lykkes som gagner pasienter (alle kjenner vel noen som har gått tapt for kreft, jeg mistet min far i ung alder og nylig en onkel)

Jeg har en ekstremt god magefølelse spesielt med tanke på nano og pcib. Targo har lang vei og gå men har kvalitets ledelse og investor som Healthcap og bare det er nok til og ta en god post der.

Jeg skal sitte til til de er i mål med alle 3 eller gå ned med skuta som en kaptein, og skulle det verst tenkelige skje så skal jeg ta tapet som en mann, det kommer til og svi ettersom jeg bare er en vanlig mann med vanlig jobb og litt oppsparte midler.

Håper alle går lyse tider i møte, spesiellt farma investorene her inne det er så utrolig tøft gjort og ønsker alle lykke til med sine farma investeringer, jeg heier på alle!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.01.2018 kl 20:01 7679

Jeg må minne om at jeg satt i Pcib den tiden det var virkelig risikabelt. At det nå kommer haleheng som safeinvest viser jo bare at snyltere blir en ikke kvitt verken i aksjemarkedet eller andre steder. Disse tilbakestående snylterne kommer som regel til dekket bord og tar æren for det andre har fått til tidligere.
Man trenger ikke rare psyken for å sitte i Pcib nå, selv om safeinvest som den tilbakestående Coyoten han er mener noe annet
Når man ikke har annet å ta seg til en å kommentere og sjikanere andre så bør man ha såpass oppdragelse at en tar vare på sitt eget søppel istedet for å spre det på andre
Og jeg går ut fra at vedkommende ikke er pensjonist, så at han sitter her på forumet hele dagen uten å gjøre noe samfunnsnyttig viser vel hvilken parasitt han er.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
13.01.2018 kl 23:25 7519

Det var da voldsomt til sinne, din gamle grinebiter!;)

Men det er fortsatt uforståelig at du skriver på Pcib trådene når du ikke har troen på selskapet og har solgt deg ut....

Intressant å se at du har opprettet et nytt nick, Best_på_odds, for å fortsette å skrive piss om Pcib.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
17.01.2018 kl 13:01 7285

Sikkert greit for Hartvigsen1 nå når han har fått sin egen blog hvor han kan få utløp for sinne og frustrasjon mot Pcib.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Best_på_odds
17.01.2018 kl 13:10 7277

Ikke bland meg inn i denne krangelen!

Er det virkelig så få personer her inne med evne til kritisk tenkning at når jeg prøver å "moderere" noen hausere så blir jeg beskyldt for å være en annen?
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Ebit
17.01.2018 kl 13:19 7249

Vennligst slutt med drittslenging, eller blir dere fjernet fra tråden
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Best_på_odds
17.01.2018 kl 13:22 7265

BTW så har jeg kjøpt meg inn i PCIB igjen. Ikke fordi dette er en garantert sikker investering og fordi jeg VET at dette går til himmels. Men fordi potensialet er der, men det er OGSÅ en risiko! Dette er penger jeg tåler og tape (men som jeg selvfølgelig likevel ikke vil tape).

Men noen hauser blir jeg aldri. Jeg søker alltid å ha et balansert syn på en aksje. I motsetning til de som ikke vil høre argumenter for og i mot, og som av den grunn burde holdt seg langt unna aksjer. De som ikke evner å være det Spetalen kaller "konstruktiv paranoid" har ingenting i aksjemarkedet å gjøre. Du kommer ikke langt med å forelske deg i en aksje. Jeg har gjort det selv, og har lært av det.

Utrolig nok hører jeg mange si at de håper ikke PCIB blir kjøpt opp. For da går en glipp av en enda høyere gevinst. Blir PCIB kjøpt opp bør de som sitter med aksjer i selskapet være storfonøyd. Det gir en umiddelbar og betydelig gevinst. Sier en nei til dette fordi en kunne fått en enda større gevinst så har en ikke skjønt noe av risikoen med å sitte i aksjer. Amen!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Ebit
17.01.2018 kl 13:26 7242

Potensialet i PCIB er utvilsomt til stede, selv om det utvilsomt er en viss risiko for ikke å lykkes.
At vi ser gevinstsikring i perioder ned nyhetstørke er ikke urimelig.
Så lenge Bigfarma har PCIB under "oppsikt", tror vi på at det vil skje mye positivt framover.
Det som i tillegg gir styrket tro på aksjen, er at så mange innsiktsfulle investorer er med på laget.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Best_på_odds
17.01.2018 kl 13:57 7232

Jeg kjenner til denne karen https://www.dn.no/nyheter/2017/12/17/1649/Bors/statistiker-fra-nordfjord-naermer-seg-milliarden

Er det flere som er verdt å nevne?
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.01.2018 kl 15:39 7176

Alle med rettferdighetssans syns det er på sin plass å prøve å få frem sannheten om Pcib, og jeg hadde aksjer i flere år i dette selskapet.
At safeinvest har en moral som en skitten italiensk lommetyv endrer ikke det faktum.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.01.2018 kl 16:23 7149

Jeg blir så sint og frustert over alle som ikke klarer å holde seg borte fra salgsknappen. Forstår de ikke at aksjen skal opp til 5000.- ? Da bør de ikke selge på 50-tallet.
Ned i dag også ! Jeg gremmes, og mener at de som selger bør holde seg langt borte fra aksjemarkedet. Kursen nå er bare begynnelsen på et norsk pharmaeventyr ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
22.01.2018 kl 10:09 6913

Jaja, du har jo fått deg en egen baiseblog nå Hartvigsn1, føles sikkert godt få deg å få blåst ut din frustrasjon over Pcib uten å bli motsagt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2018 kl 23:40 6665

Synes det er rart at folk som hartvigsen1 - som faktisk grunngir sine synspunkter skal hetses, i stedet for å imøtegås med argumenter. Dette gjelder heldigvis ikke alle på HO. Takk til dere! Og takk til hartvigsen1.

Jeg har vært lenge på børs og opplevd mye, og gjort de fleste feil. Min erfaring er at når investorene er euforiske i en aksje, og ikke aksepterer andres synspunkter, er
det ofte pga naiv optimisme, og at en har satset alt for mye penger i et selskap. Håper dette ikke gjelder PCIB-investorene på HO, og at selskapet lykkes.

Spørsmål: Har noen Hus tatt dekning og presentert analyser i det siste? Tips meg gjerne.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
24.01.2018 kl 08:47 6595

Kvasi,

Det Hartvigsen1 skriver er løgn!
Alle kan begrunne sine innlegg, men poenget er at Hartvigsen1 lyger, eventuelt snakker mot bedre viten. Derfor er hans synspunkter verdiløse!
Hvorfor tror du han har sin egen ''blog'' her hvor folk ikke får lov til å kommentere?

Xofigo koster i dag over 1 million kroner, ikke 75k som nissen Hartvigsen1 påstår.

I tillegg så er jo angrepspunktet inoperabl GGK. Behandlingen til Pcib er ikke et supplement til kirurgi, det er det eneste behandlings tilbudet til disse pasientene.

Og Gem-Cis behandlingen i dag virker nesten ikke, og Pcib viser til knallsterke resultater!
FDA og EMA hadde ALDRI gitt AA og andre privilegier til Pcib hvis det ikke var for disse resultatene.






Sitat Hartvigsen1:
''P.W mener at Pcib kan bli et supplement til operasjon når det gjelder gallegangkreft, og det er vel det mest sannsynlige. Hvis resultatene gjenskapes i en Pivotal II-fase. vel og merke. Studiet er opplagt slik at en skal nå sammenligne Amphinex/Gem/Cis med Gem/Cis hvis P.W uttrykte seg klart. Og her kan en fort oppdage at det ved en randomisert kontrollert fase får helt andre verdier en en har forventninger til.
Det ville i så fall ikke være første gang at fase II er skuffende.
Hvis en antar at en får bra resultat så står faktisk det vanskeligste igjen, nemlig å tjene penger. P:W ville ikke gi seg inn på pris pr .behandling, og det kan fantastene her være glade for. Her ligger det trolig an til en gedigen skuffelse,da statistikk for det meste tar for seg de medisiner som gir livslang bedring. Til sammenligning så tar vel Algeta 75k for en behandling, Mens det av fantastene her snakkes om flere mill.''


Dagens Medisin:

''Prisen for Xofigo ligger mellom 658.000 og 836.000 kroner per vunne gode leveår, ifølge beregninger fra SLV. Men estimatet er «betydelig usikkert», og SLV påpeker at kostnadsanalyser spriker fra 400.000 kroner til hele 1,2 millioner kroner.''

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2015/02/23/norskutviklet-medisin-skal-tas-i-bruk/
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
flaksegrisen
24.01.2018 kl 11:36 6528

Det vil jo være fint om de ikke opererbare blir det etter behandling med Fimaporfin. Også for de som er i grensen vil kansje ha godt av behandling før det opereres? Ikke vet jeg, men markedet kan kansje vokse i henhold til de 3 000 som det estimeres med nå.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
24.01.2018 kl 11:43 6525

De som blir operert har også en veldig lav overlevelse etter 5 år, tror det er under 5%.

Så når dette blir en etabler behandling innenfor inoperable GGK, så vil nok de optererte følge etter.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
24.01.2018 kl 16:25 6451

Og bloggen til Hartvigsen1 ruller videre....
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Ebit
24.01.2018 kl 17:31 6409

La nå Hartvigsen1 få lov å ha egen blogg.
Personlig synes jeg at du også burde fått en blogg.
Så kan dere jo pepre hverandre DER, istedenfor å drive personhets på andres innlegg
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
24.01.2018 kl 17:41 6397

Nå påpeker jeg faktafeil i fyrens innlegg. Litt merkelig å definere det som personhets.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
30.01.2018 kl 22:41 6125

Et spørsmål:

Hvilke krefterformer er det Pcib sin teknologi IKKE egner seg for? Det er fokusert mye på gallegangskreft, men det må da være flere kreftformer der en total ( totalt ødeleggende) behandling kan erstattes av Pcib sin lys-teknologi?
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
30.01.2018 kl 23:40 6096

Egner seg for alle kreftformer hvor man kommer til i hulrom i kroppen, og det blir ganske mange.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare