300% stigning i Qec.
Iflg. Paretos kursmål på 17 kr. kan vi forvente mere end 300% stigning, når reguleringerne er offentlige. Hvor længe går der, inden købspresset kommer?
Redigert 20.01.2021 kl 03:53
Du må logge inn for å svare
disippelen
27.02.2018 kl 10:28
7028
Pareto har vel ikke kommet med dette kursmålet enda? 14 - 17 ved positive reguleringer, hvis jeg ikke husker feil..
Når er reguleringene på plass? Beste datotips er..?
addyfred
27.02.2018 kl 10:47
6973
I løpet av mars tenker jeg, Stock-Holm :)
Redigert 27.02.2018 kl 10:47
He-he... Ok, så bra at man kan tro på det..? Framtida får vise.
Karl Ewa
27.02.2018 kl 16:00
6580
Vi håper selvsagt på at reguleringene svarer til forventningene og at de går i boks ila. mars. Men hvis ikke så har jo ledelsen sikret seg ett nytt hauseprosjekt i Jordan, de han leve lenge på Jordanemisjoner også. Kanskje 8 år som på Quebecforventninger.
At de største aksjonærene i selskapet aksepterer den utrolig elendige guiding og null oppdatering utover q rapporter er skammelig. Selv om jeg sitter med en stor post er jo det lite i denne sammenheng.
Skal nesten vedde mine aksje på at Pareto vet akkurat når de skal kjøpe aksjen. Med så lite omsetning er det klart at her vet aktører når det blir lagt ut reguleringer.
Innside info er ute her garantert.
Hadde jeg ikke vist det jeg vet i dag om Qec så hadde jeg vært sikker på at dette hadde vært svindel. Så dårlig er Michael Binnion i å informere. Direkte skandaløst..
Skal nesten vedde mine aksje på at Pareto vet akkurat når de skal kjøpe aksjen. Med så lite omsetning er det klart at her vet aktører når det blir lagt ut reguleringer.
Innside info er ute her garantert.
Hadde jeg ikke vist det jeg vet i dag om Qec så hadde jeg vært sikker på at dette hadde vært svindel. Så dårlig er Michael Binnion i å informere. Direkte skandaløst..
Redigert 27.02.2018 kl 16:18
mofi1
27.02.2018 kl 16:23
6524
Jeg skjønner ikke dette maset om info og angrep på Binnion. Vi venter på reguleringer som ikke kun gjelder Qec, heller ingen andre selskap har kommet med info om når dette slippes! Myndighetene holder kjeft og bestemmer når, så da må man sjekke hos dem og ikke skyte på pianisten!
Dersom «du hadde fulgt med i timen» ville også du vist at det er helt bevist strategi å holde en så lav profil som mulig nå før endelig offentliggjøring av reguleringene. Vi vet at det er flere grupperinger som ønsker å motarbeide O&G utviklingen både i Québec og alle andre provinser i Canada og klok av skade passer man nå på at alt «gjøres etter boka» for å unngå ytterligere forsinkelser senere som følge av at motstanderne finner noe myndigheter og/eller aktørene kan tas på!!
MB har også vert helt klar på at han ikke ønsker å tvinge noen med på dette uten at lokalmiljøene ønsker dem velkommen. Dette er han sikker på vil ordne seg når alle blir skikkelig informert. All skremselspropagandaen og feilinformasjonen som motstanderne har spredd enorme mengder av tidligere er nå tilbakevist med grundig dokumenterte fakta, men det tar som kjent mye lenger tid å bygge opp enn å rive ned noe. Dette har motstanderne brukt for alt det er vert over lang tid, men nå er både myndigheter og industrien klar til å «ta tyren ved hornene»!!
Jeg er helt enig i at mer informasjon hadde vert å foretrekke, men i denne situasjonen har jeg ingen problemer med å akseptere at de ta seg den tid de trenger for å gjøre dette riktig første gang!
MB har også vert helt klar på at han ikke ønsker å tvinge noen med på dette uten at lokalmiljøene ønsker dem velkommen. Dette er han sikker på vil ordne seg når alle blir skikkelig informert. All skremselspropagandaen og feilinformasjonen som motstanderne har spredd enorme mengder av tidligere er nå tilbakevist med grundig dokumenterte fakta, men det tar som kjent mye lenger tid å bygge opp enn å rive ned noe. Dette har motstanderne brukt for alt det er vert over lang tid, men nå er både myndigheter og industrien klar til å «ta tyren ved hornene»!!
Jeg er helt enig i at mer informasjon hadde vert å foretrekke, men i denne situasjonen har jeg ingen problemer med å akseptere at de ta seg den tid de trenger for å gjøre dette riktig første gang!
Jeg forventer ikke info rundt reg.
Jeg forventer.
1. Oppdatering brønner drillet. Resultat.
2. Jordan oppdatering
3. Forklaring på oppkjøp av 450 fat olje prod.
4. Generell strategi. De har bløffet 2 ganger og får vi nok en bløff ?
Jeg forventer.
1. Oppdatering brønner drillet. Resultat.
2. Jordan oppdatering
3. Forklaring på oppkjøp av 450 fat olje prod.
4. Generell strategi. De har bløffet 2 ganger og får vi nok en bløff ?
danm
27.02.2018 kl 17:36
6335
De eneste, der virkelig går op i kursen gennem dagen er daytraderne. De kommer på banen så snart de har fået deres lommepenge og baisser igen for at drive kursen ned.
Karl Ewa
27.02.2018 kl 18:12
6209
Jeg husker en tid da QEC ble kritisert i kraftige ordelag fordi de kom med innfo er i tide og utide, som det heter. De børsmeldt alt som foregikk, viktig eller ei spilte ingen rolle. Jeg syns det er greit slik det er nå. Intet å melde er jo også en melding i seg selv. Jeg er bare faen så utålmodig, og redd for at NEC`historien skal gjenta seg. Her er mange likhets trekk, men også mange ulikheter. Nå skal jeg roe meg ut mars, så får vi se om alt som er lovet slår til.
Dette får du svar på i 2017 rapporten om ca. 1 mnd!!
Redigert 27.02.2018 kl 19:52
TommyLee
27.02.2018 kl 20:53
5949
Bra innlegg, kiza42!
Tipper Binnion gjerne skulle hatt reguleringene på plass og kommentert disse før han går ut med Jordan-info også.
Men jeg er også like utålmodig som Børshaien og Karl Ewa, og er rimelig sugen på litt info nå.
Det har vært litt vel stille det siste halvåret og er litt enig med Børshaien at vi i det minste kunne fått litt status på brønner som er drillet.
Nå kom denne utsettelsen av Q4 litt ubeleilig i forhold til en periode med lite info fra før, men vi får bare holde ut en måned til.
Satser på at mars blir vår måned.
Tipper Binnion gjerne skulle hatt reguleringene på plass og kommentert disse før han går ut med Jordan-info også.
Men jeg er også like utålmodig som Børshaien og Karl Ewa, og er rimelig sugen på litt info nå.
Det har vært litt vel stille det siste halvåret og er litt enig med Børshaien at vi i det minste kunne fått litt status på brønner som er drillet.
Nå kom denne utsettelsen av Q4 litt ubeleilig i forhold til en periode med lite info fra før, men vi får bare holde ut en måned til.
Satser på at mars blir vår måned.
TommyLee
27.02.2018 kl 21:01
5931
Karl Ewva, hva er det du sikter til når du sier det er mange likhetstrekk med hvordan det gikk med NEC?
Stranger
27.02.2018 kl 21:14
5894
Børshaien
Du skriver mange gange at opkøb af 450 fat olie produktion. Det er forkert.
The Company acquired approximately 180 bbls/d of light oil production in the Antler area for gross consideration of $7.25 million, subject to customary industry adjustments.
Du skriver mange gange at opkøb af 450 fat olie produktion. Det er forkert.
The Company acquired approximately 180 bbls/d of light oil production in the Antler area for gross consideration of $7.25 million, subject to customary industry adjustments.
Det du her sier er jo bare tull. Synes det er greit slik det er nå ??
Selskapet lever av store emisjoner og vanner ut sine langsiktige investorer og åpner for et spill med dag tradere og shortere
Dette går ut over avkastning og koster mange investorer store summer penger som da blir låst i aksjen. Det er fan meg ikke greit
At selskapet guider at de MÅ ha penger og disse skal gå¨til å øke produksjonen av olje, skal drille 8 hull og man sikter mot dobbling av produksjonen
Så ender emisjonen opp i å betale ned noe på kreditten, øker antall aksje i RL og så skjer det INGEN ting. De informere også at de er full finansiert……
Rett etterpå så NOK en emisjon, mer utvanning av langsiktige investorer og det samme bløffen igjen.
Hva er resultatet nå ?
1. Ikke vet vi NADA om produksjons økning annet en at de har kjøpt opp 450 fat olje produksjon pr dag Igjen med aksjonær penger
2. Ikke vet vi noe om RL og Qec sine planer om Jordan og Når dette kan starte. Om det i det hele tatt blir noe ?
3. Man utsetter q4 2017 til mars – uten en eneste forklaring
4. Det er IKKE greit å bli vannet ut på en arrogant måte og i samme sak bidra til ekstremt billige opsjoner til Ledelsen som gjør på bekostning av deg og meg betaler av egen lomme til Binnion CO
5. OG så skjer det INGEN ting
6. Blir resultat Q4 2017 tap og under 2200 fat olje på dag i produksjon – og ingen god guiding på Jordan – Da lover jeg dere at da blir det en meget hissig mail fra meg til ledelsen , og jeg kommer til å ta kontakt med de som ligger på Top 40 lista. For da må vi kreve bytte av Ledelse og Styre i selskapet
Selskapet lever av store emisjoner og vanner ut sine langsiktige investorer og åpner for et spill med dag tradere og shortere
Dette går ut over avkastning og koster mange investorer store summer penger som da blir låst i aksjen. Det er fan meg ikke greit
At selskapet guider at de MÅ ha penger og disse skal gå¨til å øke produksjonen av olje, skal drille 8 hull og man sikter mot dobbling av produksjonen
Så ender emisjonen opp i å betale ned noe på kreditten, øker antall aksje i RL og så skjer det INGEN ting. De informere også at de er full finansiert……
Rett etterpå så NOK en emisjon, mer utvanning av langsiktige investorer og det samme bløffen igjen.
Hva er resultatet nå ?
1. Ikke vet vi NADA om produksjons økning annet en at de har kjøpt opp 450 fat olje produksjon pr dag Igjen med aksjonær penger
2. Ikke vet vi noe om RL og Qec sine planer om Jordan og Når dette kan starte. Om det i det hele tatt blir noe ?
3. Man utsetter q4 2017 til mars – uten en eneste forklaring
4. Det er IKKE greit å bli vannet ut på en arrogant måte og i samme sak bidra til ekstremt billige opsjoner til Ledelsen som gjør på bekostning av deg og meg betaler av egen lomme til Binnion CO
5. OG så skjer det INGEN ting
6. Blir resultat Q4 2017 tap og under 2200 fat olje på dag i produksjon – og ingen god guiding på Jordan – Da lover jeg dere at da blir det en meget hissig mail fra meg til ledelsen , og jeg kommer til å ta kontakt med de som ligger på Top 40 lista. For da må vi kreve bytte av Ledelse og Styre i selskapet
Tutogkjør
28.02.2018 kl 11:42
5419
DNB meldte tidlig i januar at Q4 for QEC skulle legges frem 23/3, så det er nok ikke noe som plutselig har blitt utsatt.
Karl Ewa
28.02.2018 kl 13:34
5236
Ja, og hva så. Kom heller med hvorfor. Selv kan jeg tenke meg at Q-4. 2017 ble utsatt fordi det skal sammenfalles med en annen nyhet. Og så kan spekulasjonene gå fritt , He He Kanskje produksjonen har gjort ett lite hopp opp, men at reguleringene ikke blir som forventa for QEC`s del. Eller motsatt. Eller kanskje det er at reguleringene ble nesten som forventa, og prod gikk opp litt, men nå er det dags for den årlige emisjonen. Hvem vet.???
SabelT
28.02.2018 kl 14:50
5144
Desværre er hvert et ord som Børshaien skriver pinligt sandfærdigt og præcist. Udvandinger, fortielser, støtte af "The Establishment" og en del andet, der ikke tåler skriftens brug, er blevet varemærke for Questerrre, som efterhånden har udviklet sig til et rædselsscenarie for mange oprigtige investorer - taknemmelig for vækkelsen for nogen tid siden, nu kun investeret for frimærker og ser denne aktie,som et skoleeksempel, der måske fremefter også kan finde anvendelse i undervisningsbrug til skræk og advarsel for nye investorer.
Og hvad så når reguleringerne foreligger...bare vent, formentlig mere af samme skuffe...og mere udvanding, fortielser og løjerlige CEO twitter beskeder.
Og hvad så når reguleringerne foreligger...bare vent, formentlig mere af samme skuffe...og mere udvanding, fortielser og løjerlige CEO twitter beskeder.
I kveld lukket Qec 5.17 i Toronto.