Kanpanjene mot RESET

aklm
27.06.2019 kl 13:31 377

Det finnes en del antidemokratiske krefter som gjør krav på det "frie" ord. Skal demokratiet funger må disse rasshøla begynne å fremme sitt syn på en demokratisk måte. Hvis f.eks. en som mottar lønn /tilskudd fra skattebetalerne bruker sin tid til å undergrave andres rett til inntekter får vi et problem.
Slettet bruker
27.06.2019 kl 14:46 365

De er dumme og forstår ikke at det lovlige mediet Resett ikke må undergraves. Det svekker jo deres egen sak. Folk gjennomskuer jo at de prøver å sensurere det lovlige organet som Resett er, ergo blir folk forbannet og leser Resett mye mer.

Nå: lese Resett.
kokkohill
27.06.2019 kl 16:18 353

Det som ikke er politisk korrekt blir heretter forbudt ..... Men er ikke politikerene AV folket og utrykket meningsløst ?
Genuine
27.06.2019 kl 16:44 347

Politisk korrekthet fordummer,og vi ser folk fra disse miljøene komme med tomme påstander og skjellsord om Resett uten at det underbygges.
Hvorfor skriver de ikke knusende innlegg med linker og eksempler på at Resett er så ille?
Jeg leser daglig både Resett og andre nettsider som jeg ikke ivrig nikker til alt på trykk,men jeg liker å søke opp varierende informasjon også som mine meningsmotstandere ytrer.
Å møte dette med skjellsord og ønske om at annonsører boikotter dem er heldigvis helt fremmed for meg.
Ytringsfriheten er hellig og jeg vil lese og høre hva mine meningsmotstandere mener!