Slettet bruker
27.06.2019 kl 22:16 977

Fantastisk innlegg.


Hydrogen er ingen energikilde. Det er en energibærer. Brukt i bil, får du tilbake vel en femdel av den energien som gikk med til å framstille hydrogenet. Hydrogen er drivstoff for et moderne Molboland.

SS
Jemo
27.06.2019 kl 22:17 975

Huff da, kommer du også drassende med dette har vært postet før👎
Jemo
27.06.2019 kl 22:19 960

Du virker helt desperat nå SS, nå synes jeg nesten litt synd på deg😥
ken-guru
27.06.2019 kl 22:28 916

Er redd dette er realiteter som, mange fortrenger. Desto viktigere blir det å realitetsorientere blant all haussingen. Fysikken og økonomien i dette er vanskelig om ikke håpløs.
Slettet bruker
27.06.2019 kl 22:36 879

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Er temmelig sikker på at de som kjøpe over kr. 8,-, vil i alle fall være ajour i aug/sep. Dersom det da ikke skjer noe vi ikke vet i dag, vil Hydrogen aksjer fortsette å stige.
Slettet bruker
27.06.2019 kl 22:38 870

1/5 del igjen av hver brukte KW.
Disse KW man produserer i norge med snøsmelting, regnvann og vindmøller som koster mange dyrebare fugleliv, må man forvalte på beste måte.

Det er uhørt å lage hydrogen av 1 kw, og få 0,2kw igjen på sluttbruker. Det er jo helt hinnsides all fornuft. Merkelig at vi bare er en håndfull på HO som forstår galskapen.

SS
Jemo
27.06.2019 kl 22:40 858

Ærlig talt, nå må du slutte å si at vi som eier aksjer i NEL og er positive til selskapet er hausere. Jeg konstatere bare at det kom en oppdatering fra selskapet idag som markedet tolket positivt ved sende kursen opp nesten 10%. Om den går videre opp kan ikke jeg vite, men jeg tror det. Som jeg har sakt før så har jeg bare aksjer i NEL og HEX, og følger kun disse. Hvorfor dere som ikke eier aksjer her kun skal komme med negativiteten fatter jeg ikke.
Slettet bruker
27.06.2019 kl 22:50 826

Du vet godt bedre. Mange av disse innleggene er fullstendig bortkastet. Livet byr på andre ting en bare gniing og gniing ang. Hydrogen. Hydrogen og bruken av denne, som alt annet blir nå etter hvert masseprodusert og utviklet videre. Diskusjonen om den kommer eller ikke, er pr. i dag bortkastet.
Diskusjon akkurat nå i dag om dette er også tildels bortimot bortkastet. I et gitt tilfelle-dersom _den_ blir dyrere, vil den kommende grønne politikk overstyre dette. Ang. gnålingen om Hydrogen eller andre nye energier tilhører politisk sett oftest YH. De taper denne kampen.