NAS - Analytiker avkastning kan bli 71 prosent
Det er flere som nå er positive og ser en god oppside i NAS.
I dag er analytiker i DNB ute og foreller om en mulig avkastning på 71% og et kursmål på NAS på kr 60. Være med?
DNB Markets har estimater på linje med konsensus, og mener dagens kursnivå ser attraktivt ut. Analytiker forteller investorer at avkastningen kan bli 71 prosent
DNB Markets opererer med en kjøpsanbefaling og et kursmål på 60 kroner.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Analytiker-forteller-investorer-at-avkastningen-kan-bli-71-prosent
I dag er analytiker i DNB ute og foreller om en mulig avkastning på 71% og et kursmål på NAS på kr 60. Være med?
DNB Markets har estimater på linje med konsensus, og mener dagens kursnivå ser attraktivt ut. Analytiker forteller investorer at avkastningen kan bli 71 prosent
DNB Markets opererer med en kjøpsanbefaling og et kursmål på 60 kroner.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Analytiker-forteller-investorer-at-avkastningen-kan-bli-71-prosent
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
28.06.2019 kl 14:54
4247
Norwegian-aksjen vil endelig klatre opp!
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
solb
28.06.2019 kl 15:03
4223
Artig å se hvordan marketmaker trekker sine salgsposter så snart det kommer kjøp.
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
solb
28.06.2019 kl 15:17
4182
Hva skjer hvis shorters brått hever kursen 2 - 3kr? Ryker det traderaksjer eller longs, mon tro?
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
CC
28.06.2019 kl 23:57
3994
Hvem er market makere i NAS? Har de et program for det? Ikke hva jeg kan lese. Da må det være meglere som stiller kurser fordi de vil på egen bok. Market makere fantes på 90 tallet.....
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
29.06.2019 kl 17:14
3748
Min bror tok Norwegian til Barcelona i dag. Han melder om stappfullt fly og blide flyvertinner😊
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
SomSa
29.06.2019 kl 19:13
3638
DNB kommer til å anbefale aksjen og stadig med lavere kursmål, slik er når en analytiker blir forelsket seg i en aksje. Vi husker SDRL.
25. april 2019 - 08.05
Kursen endte onsdag på 38,51 kroner. Før justeringer har analytikerne i DNB Markets en kjøpsanbefaling på Norwegian, med et kursmål på 65 kroner.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/04/DNB-Markets-om-Norwegian
---------------
26.10.2018
DNB Markets jekker nå opp sin anbefaling på aksjen fra hold til kjøp, og hever kursmålet fra 245 til 250 kroner, ifølge en oppdatering.
– På tross av gårsdagens løft mener vi risikobildet i aksjen nå ser mer attraktivt ut. Vårt estimat for summene av delene tilsier en verdi på 312 kroner per aksje inkludert fremtidige leveringer og 198 kroner per aksje ekskludert de samme leveringene, skriver meglerhuset i meldingen.
https://aksjelive.e24.no/article/m62Wml
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
SomSa
30.06.2019 kl 00:27
3369
Boeing's 737 Max Software Outsourced to $9-an-Hour Engineers
It remains the mystery at the heart of Boeing Co.’s 737 Max crisis: how a company renowned for meticulous design made seemingly basic software mistakes leading to a pair of deadly crashes. Longtime Boeing engineers say the effort was complicated by a push to outsource work to lower-paid contractors.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-06-28/boeing-s-737-max-software-outsourced-to-9-an-hour-engineers?srnd=premium-europe
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
Hammers
30.06.2019 kl 00:38
3360
Etter hvert er det klart for neste Q.
Neppe det BESTE i selskapets historie......etter alle problemene som her vært....og senhøstes skal €250 MILL innbetales på lånet.
Ca 2,5 milliarder NOK. Noe annet enn enda en ny EMI må vel betraktes som et lite mirakel!
Hilsen Hammers.....som lurer på om de husene som NÅ snakker opp kursen gjør dette på bestilling fra NAS?
I et desperat forsøk på å få opp kursen slik at det er mulig å sette en emikurs som ikke knuser selskapet og dets aksjonærer fullstendig.
Neppe det BESTE i selskapets historie......etter alle problemene som her vært....og senhøstes skal €250 MILL innbetales på lånet.
Ca 2,5 milliarder NOK. Noe annet enn enda en ny EMI må vel betraktes som et lite mirakel!
Hilsen Hammers.....som lurer på om de husene som NÅ snakker opp kursen gjør dette på bestilling fra NAS?
I et desperat forsøk på å få opp kursen slik at det er mulig å sette en emikurs som ikke knuser selskapet og dets aksjonærer fullstendig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
Frodon
30.06.2019 kl 01:08
3317
Meglerhusene skriver at det må endringer til i fundamenter, eks signere JV partner, få langt lavere drivstoff kostnader osv for at de skal unngå emisjon. Men NAS menigheten leser kun kursmålet vettu, ikke begrunnelsen og forutsetningene bak kursmålet ;)
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
Restplassno
30.06.2019 kl 02:37
3271
😂😂😂skjult :(
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
hstray
30.06.2019 kl 08:47
3114
Og Frodon er nøytral?? Anbefalte deg å dekke short på kurser rundt 30 nok og ta sommerferie.hørte du på meg? Har visst seg å være ett godt tips
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
SomSa
30.06.2019 kl 11:17
2899
Det var DNB som tilrettelagt den siste emisjonen, artig å se på videopresentasjonene fra februar 2029
Hva betyr Norwegian-emisjonen for deg som er aksjonær?
https://www.dnbnyheter.no/makro/hva-betyr-norwegian-emisjonen-for-deg-som-er-aksjonaer/
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
Restplassno
30.06.2019 kl 16:28
2645
Han vil nok løse inn shorten på 60 kr;);)😄
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
Flipper
30.06.2019 kl 17:48
2538
Blir INGEN ny emisjon, garantert.
Er det noen som investerer som ikke kan lese.
MAX problemer, resulterte i UTSATT levering av nye fly. Dette
som jeg argumentert før, setter kreditorene i en mye mer komfortabel
posisjon; og vil garanter GI det NAS trenger kortsiktig og derav sikrer
at kreditorene '' ser at de har '' alt å tjene på å få sine penger tilbake
med SOLID gevinst, i motsetning til Konkurs, som er helt blåst av.
Ytterligere som tidligere sagt, Dreamlinerene, motor problemer, vil ikke
utgjøre noen krav som sådant, side motor leverandør får hele regningen.
Husk motor leverandør har SOLIDE oppdrag for Flyvåpen i US, og har
plenty med cash. Skulle motor leverandør ha det minste problem, kan
ikke US Forsvar / Kongressen annet enn å finne en løsning. Akkurat
som F-35 som Norge har bestille, er det 67 fly, irversibelt.
Dette går veien, glad jeg kjøpte på 37, mulig kjøper mer, men det avhenger
av noen andre investeringer som måtte gjøre meg med cash profit, og
kun bruke gevinst som ytterligere investeringer i NAS, som. f.eks. NODL.
Er det noen som investerer som ikke kan lese.
MAX problemer, resulterte i UTSATT levering av nye fly. Dette
som jeg argumentert før, setter kreditorene i en mye mer komfortabel
posisjon; og vil garanter GI det NAS trenger kortsiktig og derav sikrer
at kreditorene '' ser at de har '' alt å tjene på å få sine penger tilbake
med SOLID gevinst, i motsetning til Konkurs, som er helt blåst av.
Ytterligere som tidligere sagt, Dreamlinerene, motor problemer, vil ikke
utgjøre noen krav som sådant, side motor leverandør får hele regningen.
Husk motor leverandør har SOLIDE oppdrag for Flyvåpen i US, og har
plenty med cash. Skulle motor leverandør ha det minste problem, kan
ikke US Forsvar / Kongressen annet enn å finne en løsning. Akkurat
som F-35 som Norge har bestille, er det 67 fly, irversibelt.
Dette går veien, glad jeg kjøpte på 37, mulig kjøper mer, men det avhenger
av noen andre investeringer som måtte gjøre meg med cash profit, og
kun bruke gevinst som ytterligere investeringer i NAS, som. f.eks. NODL.
Redigert 21.01.2021 kl 00:30
Du må logge inn for å svare