Tomra skuffer.
Kommentatoren
28.02.2018 kl 12:28
2832
Har problemer med å komme på en påstand jeg er mer uenig i enn denne overskriften. Har aldri vært mer optimistisk i forhold til en investering etter å ha overvært kvartalspresentasjonen her for en uke siden. :)
Men skjønner selvsagt at du sikter til aksjekursen i dag her herv. ;)
Når det gjelder den, er the only way up, gitt en viss tidshorisont, tror jeg. Kun globalt, finansielt makrojordskjelv imot. Sånn, liker egentlig kun å prate om selskapsdrift og ikke om kursen, men herved er tips avlagt.
Men skjønner selvsagt at du sikter til aksjekursen i dag her herv. ;)
Når det gjelder den, er the only way up, gitt en viss tidshorisont, tror jeg. Kun globalt, finansielt makrojordskjelv imot. Sånn, liker egentlig kun å prate om selskapsdrift og ikke om kursen, men herved er tips avlagt.
Redigert 28.02.2018 kl 12:29
Du må logge inn for å svare
Påstanden "Tomra skuffer.", er jeg helt uenig i. Om Tomra skulle korrigere ned med 10%, blir i alle fall ikke jeg skuffet.
Vi har hatt en fantastisk utvikling både forretningsmessig og kursmessig over en lang periode i Tomra. Korrigering av kursen i Tomra skal nok heller sees som sundt enn som en skuffelse for aksjonærene.
Teknisk tester DNO taket og har støtte rundt 120. Ellers er Tomra positiv på middels og langsikt.
Vi har hatt en fantastisk utvikling både forretningsmessig og kursmessig over en lang periode i Tomra. Korrigering av kursen i Tomra skal nok heller sees som sundt enn som en skuffelse for aksjonærene.
Teknisk tester DNO taket og har støtte rundt 120. Ellers er Tomra positiv på middels og langsikt.
KanonBra5
28.02.2018 kl 14:10
2775
Sier det igjen. Kikk på volumet. Det er omsatt aksjer i Tomra for ca. 10 millioner i dag. Man må ikke glemme Tomra har en markedsverdi ca. 20000 millioner. "Nedgangen" vi ser i dag har derfor ingen rot i virkeligheten. Volumet er altfor lavt!!!!!
Investor
Investor
herv
28.02.2018 kl 16:43
2694
Biter i det sure eplet.
Tomra skuffer IKKE idag.
Opp til kr. 140,- (0,60)
Tomra skuffer IKKE idag.
Opp til kr. 140,- (0,60)