Hydrogen er fremtiden💪

Osloeke78
NEL 28.06.2019 kl 21:59 1676

Fikk endelig sett pressekonferansen og her var det veldig mye positivt å se.

- Brannsjefen som uttalte seg om ulykken og sammenlignet med andre gass ulykker i norsk historie. Han var veldig fornøyd med samarbeidet til Nel under etterforskningen.
- Forskeren som snakket generelt om hydrogen og konkluderte med at hydrogen er like sikkert som bensin👍
- 3 part firma som er sikre på hva feilen er og hva Nel må gjøre for at sånt ikke skjer igjen.
- Løkke selv som var ydmyk og veldi glad for at ingen ble alvorlig skadet. Man kan selvfølgelig stille spørsmålstegn til hvorfor ikke rutiner på moment dokumentasjon ikke var noe man gjorde før ulykken.
Men som Løkke sa vi tar lærdom, kommer med strengere rutiner på montering, vedlikehold og sertifiseringer.
Det aller viktigste er eksisterende kunder er fornøyde med hvordan Nel har håndtert dette og hvor seriøst de tar dette. Alle vet det er risiko med ny teknologi og noen fartsdumper på veien må man regne med.

Med tanke på det grønne skiftet og Paris avtalen. Når man ser hvor utrolig få som kjører EL bil i dag og allerede nå sliter produsentene massivt med å få tak i råvarer.
Kan ikke skjønne hvorfor hydrogen ikke er fremtiden innenfor det meste av transport. Man kan diskutere miljø, effektivitet og kostnad i all evighet for å produsere hydrogen. Men hvilke andre alternativer har vi???
Redigert 19.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
akva
28.06.2019 kl 23:31 1593

Endelig ett vettugt innlegg.. Takk👍
OZZY
28.06.2019 kl 23:37 1577

mye saklig info på Shareville. Tror jeg går for den i fremtiden.
OZZY
28.06.2019 kl 23:38 1572

ja kjempe bra innlegg

ser litt på Shareville. mye saklig info der.
tommbakk
29.06.2019 kl 20:20 1226

Jeg har fulgt en rekke aksjer og disses kommentarfelter på Shareville. OK, noen apekatter finnes der også. Men jevnt over er nivået skyhøyt over hva man ser på Hegnar.

Og, hva gjelder Nel og tråder som omhandler selskapet, så er det enkelte "bidragsytere" (tror jeg må kaste opp) som har ødelagt disse.

I tillegg får disse "noen" lov til å herje fritt. Moderatorene gjør ingenting.

Og, dermed er det bare å finne et annet sted å kunne diskutere på et mer normalt nivå. Altså, Shareville.