E24 nå: Feil gjort på Nel-fabrikk får skylden for hydrogeneksp

Slettet bruker
NEL 29.06.2019 kl 11:50 21573

Forsiden, førstesak:

(gammelt nytt, men nå er fokus på FEIL på NEL fabrikk. Dette bare bekrefter de ord jeg har brukt siden smellen - slurv, feil av NEL, manglende rutiner, bruk av sjekklister, vedlikeholdsrutiner, og kontrollrutiner. Dette hørte dere av SS for uker siden, til stor latter fra NEL menigheten. Latteren stilner nå - skal dere nå tipse Røkke om at mannen han leter etter til kvalitetssjef er å finne i Bekkjarvik, og har nick SS ? )

https://e24.no/boers-og-finans/nel-asa/feil-gjort-paa-nel-fabrikk-faar-skylden-for-hydrogeneksplosjonen-naa-har-vi-ganske-god-oversikt-over-hva-vi-maa-gjoere/24648964

SS
Redigert 21.01.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Shinkage
01.07.2019 kl 11:02 2975

Helt riktig, jeg er ny på forumet (ikke på børs), så derfor gikk jeg rett i din felle og skjønte ikke at det var poengløst å ha noen seriøs diskusjon om muligheter og risiko forbundet med NEL.

Jeg er ganske overbevist om at du taler med to tunger hele tiden, og ditt mål er i hovedsak å skremme folk ut av aksjen ved smøre på ekstra tjukt når det er noen negative aspekter å ta tak i, og så hausse ting opp igjen når du har kjøpt billig. Du tar også urettmessig kreditt for masse ting for å snakke opp din egen troverdighet, samtidig som du snakker ned andres troverdighet.

Jeg kan ikke hindre deg i å holde på slik, men jeg kan definitivt advare nykommere (som meg selv) om at de ikke kan stole på at det du sier egentlig har et snev av seriøsitet. Jeg kan også advare mot at det ikke er noe poeng i å argumentere på noen saklig måte imot dine vanvittige overdrivelser når du er på disse skremmetoktene. Leserne kan sikkert ta eventuell informasjon du måtte vise til, se fullstendig bort fra måten du presenterer det på, og så vurdere infoen på egenhånd.

Når du i tillegg velger å stille spørsmål om min integritet, frekt bløffer om hva jeg har skrevet og forsøker å få meg til å virke som en tomsekopp, så kan jeg garantere at jeg ikke kommer til å gi meg. Så kan andre avgjøre hvem som bidrar eller ikke bidrar, og hvem idiotene er.

Hammers presenterer også useriøse overdrivelser, og er kategorisk på ting han tror eller håper, akkurat som deg. Gudene må vite hva slags motivasjon som måtte ligge til grunn for dette, om det ikke er for egen vinning.

«Når man ikke kan ta SS på det faglige….» - Patetisk. Du stiller masse spørsmål, og kaller uansett alt du får av svar som svada.

Du er rett og slett bare en con-artist.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Admoff
01.07.2019 kl 10:15 3026

🌻
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 10:14 3028

Haha!

Det er det du har hengt deg opp i, at man ikke får ferdigmonterte møller i land med krane i Berlevåg?
Hahaha, hvor lavmål kan det bli ?

Hvem har antyda det ? Det er noe du har tenkt selv, fordi kompetansen din ikke er så god.

Jeg vet med SIKKERHET at det gikk skip fra Tyskland, i retning Finnmark, med mobilkranutstyr, og mye annet utstyr, som skal brukes PÅ LAND i Finnmark, og dette prosjektet. Jeg har nemlig nære venner som er med her, og sett bilder. At du får bilder i ditt hode som følge av at du ikke vet bedre, er jo bare morsomt :-)
Veldig morsomt, ikke rart SS ikke forstod bæret, når man ser hvor snevert enkelte hoder her tenker :-)

SS
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
01.07.2019 kl 10:08 3043

SS du må skrive på tysk, nå har alle vi norske solgt til tyskerne! Men du må ikke bruke ordet kraning, herregud. Fant du noen selskaper som driver med flytekraner, omsetter for mer enn 1000 000 000. Hvor de kan løfte ting på land i Berlevåg....
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 10:01 3062



Helt seriøst, er du ny på forum og børs? Det kan jo faktisk virke slik. Om det i helgen gikk opp for deg at folk her inne kun skriver for egen vinning, så er det jammen på tide at du oppdager det. Hammers skriver IKKE for egen vinning, han skriver for å opplyse deg, og meg, og mange andre om hva han ser i sine chart, og han er den dyktigste på sitt område på forumet. Det er det ingen tvil om. Om du gjør dypdykk i arkivet, så anbefaler jeg deg å studere trådene til Hammers om NSG, og NAS. Det bør bekymre deg at du finner NEL under ticker HAMMERS også.

Så tilbake til SS. Jeg har da lov å skrive subjektivt her ? Man kan endre syn underveis. Og ytterst få ganger taler jeg med to tunger, som i NEL denne uka, og noen ganger i AXA. I AXA er det slutt på det, for jeg liker folka i tråden der, og vil ikke utsette dem for dette igjen, faktisk.

NEL har jeg bidratt med såpass mye faglig innhold, som alle lo av, og som de har prøvd å trakke ned fortløpende. Men Fredag, da nevnte Røkke 99% av alle mine antagelser om årsak, og han brukte alle mine argumenter om hvordan få Hydrogenstasjonen trygg igjen. Da stilnet latteren her.

Så ikke kom her å fortell meg at jeg ikke har bidratt bra og faglig i NEL trådene. Det er få som har gjort det mer enn meg. Dere forsøkte å latterliggjøre dette, men man ser i ettertid hvem som har noe å fare med. Og som Hammers sier, man ser jo at nå er 9 av 10 innlegg mot SS personsjikane! Når man ikke kan ta SS på det faglige, så går man på person - da vet man at mann har vunnet.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 10:00 3066

Cheers 🍻 for Nelip 🌷

Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Shinkage
01.07.2019 kl 09:53 3097

Du er frekk og useriøs, og gambler på at de fleste ikke gidder å lete seg tilbake til verken dine spørsmål eller mine svar.

Jeg kommer derfor ikke til å argumentere på dine kommentarer, fordi jeg har forstått at det er nytteløst. Du driver bare med et systematisk spill her for egen vinning, og svaret ditt til Hammers er bare spill for galleriet.

Jeg kommer til å fortsette å advare mot deg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 09:40 3157

Hammers;

Dette er ikke så komplisert. Jeg skrev (og innleggene ligger her) fredag ettermiddag at NÅ selger jeg. En times tid før børsen stenger!
I det jeg la ut dette på Hegnar, så datt kursen 20 øre og da var allerede 50% av mitt innestående solgt. Så skrev jeg litt før 16 mener jeg at nå har jeg litt igjen, og at jeg velger å selge dette ÅKKE som, uansett pris, da jeg ikke sitter over usikkerheten med Trump og Ping. Det gikk godt, og jeg skrev jo at jeg selger på 6,90. Fikk solgt siste rest (som skrevet lenge før børsslutt) i sluttauksjonen. Jeg satt ikke så tungt at jeg måtte ha flere timer eller døgn på å selge.

Og ja, jeg hausset kun for egen vinning. Ikke ofte jeg gjør det, men måtte gjøre det her.

Shinkage:

Jeg stiller deg 8-10 spørsmål, og hadde jeg ikke visst bedre kunne det vert en ungdomsskoleelev, eller en politiker som svarte. Svarene var så svada at jeg bestemte meg for å ignorere deg. Du svarte bare "ha, tja, om og men". Alt fra eget forgodtbefinnende ut fra egne posisjoner. Svarene hang ikke på greip, og det var ikke gjort noe forsøk på å komme med noe objektivt, slik SS prøver på. Derfor ser jeg at å diskutere med skinka, objektivt, er nyttesløst. Han tilfører ikke debatten noe objektivt, bare subjektive meninger som passer hans VPS best.
Enig med Hammers, spørsmålene er svada, og man orker bare ikke bruke tid på det, alt er laget omkring hans egen VPS.
Tallene vil tale sitt tydelige språk etterhvert.

Først kommer UNOX med melding om at de trekker seg.
Så kommer NIKOLA meldingen om exit.
Så kommer RESUTLATVARSEL (negativt)
Så kommer BØTER fra Øst Politidistrikt.
Så kommer VARSEL fra Kommunen om å flytte hydrogen stasjon på bøgda, pga feilinfo i søknad, og fare for liv og helse.
Så kommer EMISJONSVARSEL.
Så kommer NEDSALGENE fra topp 30.
OSV.........

SS
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
kroif
01.07.2019 kl 09:29 3197

Stille i fjøset nå, hehe
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Kane
01.07.2019 kl 09:01 3267

Du høres desperat ut. Må rope på ss for å få hjelp 😂
Oops!! Nel går vist opp.
Hva nåhhh. Dekk shorten før det er for sent.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Admoff
01.07.2019 kl 09:00 3271

Backckiff, hvorfor skal vi som tror på NEL måtte settes på plass? Gjerne svar på spørsmålet mitt over hvis du og andre har tid.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Admoff
01.07.2019 kl 08:58 3281

Pling!, Dritten ble nevnt. Blir en øl i kveld😉
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 08:55 3296

hehe jeg hakke tid tid dette her.

overlater jobben til SS som setter nelipene på plass :D

har SS blitt utestengt etter massiv press fra nelipene? LOL

Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Kane
01.07.2019 kl 08:52 3315

Nå må du passe blodtrykket 😂
Ikke hisse seg opp nå.
Prøv heller å dekke shorten 😂
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 08:49 3331

hahaha igjen kommer du med pisspreik!

hver gang noen kommer med noe så spør du:

"kan du definere ditten og datten" i håp om å ta oppmerksomheten fra Nelip

kan du definere komme til mitt nivå? ROFL

Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Kane
01.07.2019 kl 08:43 3351

Se der. Du kan ikke definere konkret 😅
Beklager, men ser meg nødt til å komme ned på ditt nivå på innleggene.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 08:31 3391

løkke te neliper :-)

jeg hakke tid til å advare nettløker mot hydrogen bomben Nelip :P

Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Admoff
01.07.2019 kl 08:25 3422

Må løfte denne i igjen. Venter fortsatt på et svar med innhold...
Hvorfor dette engasjement i en aksje man ikke har troen på.
Det har nå blitt diskutert i flere år, særskilt de siste månedene.
Kan noen forklare meg dette brennende engasjement om en aksje man "trolig" ikke har eierskap i?
Plausible svar mottas med takk.,,,
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 08:10 3482

blablabla...nelipene hakke noe konkret å komme med og er derfor mer opptatt med å forfølge ikke-troende LOL

https://e24.no/boers-og-finans/nel-asa/nordnet-nel-aksjen-mest-kjoept-i-juni/24650487

mange nettløker som ble fristet til å kjøpe hydrogenballong i juni :-)



Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 07:57 3530

igjen ser vi hvordan Nel-menigheten aka Neliper angriper ikke-troende :-)

nelipene er hjernevasket og innser ikke at de har blitt forført av ypperstepresten løken og hans løgner hehe

nikola avbryte samarbeidet med Nel er meget sannsynlig!
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Kane
01.07.2019 kl 07:42 3574

Begynner skapsvensken å bli urolig for at kursen skal opp??
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.07.2019 kl 06:21 3687

Det er tre aktörer som blir intressant att följa nå;

1. Uno-x. Har varit tyst sen stengetid av stasjoner. Vill de dra sig ur hydrogen helt?

2. Politiker. De som tidigare gått all in hydrogen har efter olyckan varit tyst. ger de fortsatt stötte till h2 uansett om det Koster liv og helse?

3. Nikola har varit tyst sen olyckan. Tycker de det er ok rrisikonivå med en megastasjon som exploderar eller vill de dra sig ur hydrogenet?
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Silicon Valley
01.07.2019 kl 01:26 3777

Det kom ingen ny informasjon i helgen. Aksjen dippet på info fra ca 7,20 til 6,6 på infoen som kom i fredags. Ikke noen vits i å spre ut gammel info. Aksjen ser veldig bull ut akkurat nå og vi skal nok kjapt opp til minst 8 kr.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Shinkage
01.07.2019 kl 01:00 3806

Da er det bare å slutte å svare Hammers :-)

Jeg har for øvrig ikke stilt haugevis av spørsmål - jeg har bare stilt et par. Men..., for all del - selvsagt trenger du ikke bruke den dyrbare tiden din på dette. Jeg ga opp å få svar på helt enkle spørsmål fra deg for lenge siden.

Jeg har derimot selv svart på haugevis av spørsmål. Og jeg blir ikke overvettes glad når jeg skjønner at folk egentlig bare driver og bullshitter meg, og overhodet ikke er interessert i hva jeg svarer. Det hele er bare et spill.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Jemo
01.07.2019 kl 00:53 3813

Hva er det du har i mot Løkke egentlig Hammer? Jeg synes han gjør en god jobb.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Hammers
01.07.2019 kl 00:44 3824

Relevant eller ikke: Akkurat slik som Løkke i NEL! Hadde dette vært i USA hadde han vel blitt straffeforfulgt?
Tallenes tale er uvesentlig: JA - du skulle vel ha ønsket nettopp det! Slik er det bare ikke!
20 spm: Ja du stiller haugevis av spørsmål som ingen gidder å svare på. Skal jeg bruke hele dagen på deg?
Jeg har uansett mine argumenter og meninger!

Andre gjøremål: D er noe helt utenom aksjer og denslags. Det handler om personlig livsstil og væremåte!
Tallene: Ja de har ALLTID vært forferdelige - og VERRE blir de! Man trenger ikke å ha gått i barnehagen for å forstå slikt.
Konklusjon: Ikke rart at man ikke gidder å bruke hele dagen på deg - kun disse 3 minuttene!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Jemo
01.07.2019 kl 00:43 3829

Og der kom MAX og var enige de nye vennene sine. Husk MAX så sent som litt ut i juni var du for NEL👍
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Max Payne
01.07.2019 kl 00:31 3849

HAMMERS: HELT RIKTIG!!! SPIKEREN PÅ HODET!

MAX
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Shinkage
01.07.2019 kl 00:31 3849

Relevant eller ikke - så lenge han sprer om seg med informasjon som er både for og imot, avhengig i om han selv har investert eller shortet, så er det behov for å advare folk mot ham. Dette er et aksjeforum ikke et jævla pyramidespill.

Det andre der kan du bare spare deg - det biter ikke. Du må gjerne prøve å latterliggjøre meg og det jeg skriver, men jeg lar meg ikke fyre opp til usakighetsnivået dere etter hvert har blitt så gode på å sutre om. Avsnittet med de hyggelige ordene "kverulering", "uvesentlig" og "piss" har du faktisk servert meg 2-3 ganger før når jeg har etterlyst saklig dialog, og ikke bare hallelujarop til dine og andres forsøk på å overbevise leserne om at dere driver en slags form for samfunnstjeneste, og skal beskytte oss mot NEL (eller i andre tilfeller sørge for at vi ikke mister sjansen til å være med på NEL toget - vel, selvsagt ikke du da).

Tallenes tale er på nåværende tidspunkt uvesentlig. Dette har jeg på høflig og saklig måte forklart både deg og de andre mange ganger tidligere - derimot uten motsvar.

Jeg er usikker på hva du sikter til angående "20 spørsmål", men om du sikter til det jeg skrev tidligere i kveld var det faktisk SS som stilte meg spørsmålene, og jeg som svarte - deretter døde trådene. Om du skal slenge rundt deg med meninger og påstander om ting, så får du være mann nok til å argumentere for dem også.

Dine "HELT ANDRE gjøremål" er tydeligvis å kun predike dine egne advarsler. Dersom du ikke har evne eller vilje til diskutere påstandene dine, synes jeg du kan spare deg å komme med dem.

Dette er feks ikke en uttalelse fra en person med en sunn og normal agenda "Tallene er forferdelige - og VERRE blir de! Noe annet er 100% UMULIG!". Er det slike påstander du bruker som argument for at det ikke er noe å diskutere, og likevel forventer å bli tatt alvorlig?
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.06.2019 kl 23:55 3878

SS har kommet med massevis av relevant stoff om NEL. DET berømmer jeg.
At han blir angrepet av personer som kommer med personkritikk viser at han har noe å fare med.
At SS har snudd tvert om to x'er (på mystisk vis) skuffet meg. Det er TO helt forskjellige saker - og et spill aldri jeg har bedrevet. Tror du får pusse speilet ditt - og se om det ikke likevel står står skrevet noe i panna etter vasken!

Ellers sitter du midt på natta og kverulerer om uvesentlige ting - og med "20 spørsmål".
Tror du jeg og andre gidder å kaste bort tiden på slikt. Vi har vel HELT ANDRE gjøremål enn å kverulere om slikt piss (unnskyld uttrykket).
Ikke rart at du ikke får svar!

Til slutt er det tallenes tale som gjelder - også i NEL.
Tallene er forferdelige - og VERRE blir de! Noe annet er 100% UMULIG!

Hilsen Hammers.......ikke som alle andre........og det på flere områder!
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Shinkage
30.06.2019 kl 23:41 3909

Han skuffer deg, men likevel gir du din støtte til ham og sier at han har sitt på det tørre? Naiviteten kler deg ikke.

SS er så langt unna tørr grunn som det er mulig å komme, og flere med ham. Det gjenstår bare å finne ut hvem, og poste tilsvarende advarsler.

SS brukte akkurat samme metodikk på AXA, og har sikkert gjort det på andre aksjer også - i lengre tid (som han selv sier). Litt research i gamle tråder ga gode svar. Han snudde brått der på samme typen kursbevegelse som for NEL.

Du har vært her inne lenge og advarer mot aksjer du ikke har økonomisk interesse i, noe som i seg selv er ganske merkverdig. Det er jo virkelig en edel hobby. Samtidig har du ikke fått med deg hva som foregår i disse trådene med SS og andre? Kikket meg nettopp i speilet, og kunne ikke se "Idiot" skrevet i panna.

I am not convinced.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.06.2019 kl 23:19 3967

Jeg har aldri spilt noe spill her inne. Hva SS bedriver vet ikke jeg, men han skuffet meg her om dagen med sitt jublende inntog.
At han deretter på mirakuløst vis kom seg ut (før de neg mld kom) finner jeg merkelig ut fra hans entusiasme under stigningen.
Nesten slik at jeg ikke tror det - selv om han påstår det han påstår!

Jeg skriver om aksjer jeg advarer mot. Helst via TA. Også om aksjer jeg synes er bra, selv om ikke det er så mange.

Hilsen Hammers.........med åpne kort!
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Shinkage
30.06.2019 kl 23:12 3981

Ja, det skal du ha meg til å tro Hammers - jeg begynner etter hvert å få en god formening om hva bløffen er her på forumet. SS gjorde den ganske åpenbart for meg.

Jeg er ganske sikker på at han har en gjeng med seg som driver det samme spillet.

Du skal i alle fall ikke få meg til å tro at du bare skriver her inne som en slags velment sammfunnsinnsats - den kan du dra lenger inn i 100-meterskogen med.

Så da gjenstår det å finne ut hvilken rolle du egentlig spiller. Du kommenterte selvsagt "klokelig" ikke på det faktumet at både du og SS har fått masse saklige svar dere hver eneste gang bare overser fullstendig.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.06.2019 kl 22:57 4014

Shinkage skrev Innlegget er slettet
Jeg handler ikke i NEL.
Selskapet er fullstendig overvurdert ut fra alle parametre.
40% tap på sin drift FØR smellen. Hvordan blir det etterpå? Jesus!
En sjef som snakker for (opp) sine egne verdier (selv om han vet bedre?)!

En gedigen BLØFF - det hele!
Akkurat som så mange andre tidligere selskaper uten inntjening, men som skal erobre verden med sin genialitet!

Hilsen Hammers.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
Shinkage
30.06.2019 kl 22:12 4065

ADVARSEL - til alle som leser innlegg eller kommentarer fra Skipssjefen (Signerer med SS).

1. Han påstår at han med vilje bruker slik situasjoner som salget av store poster og denne ulykken i Sandvika til å snakke ned Aksjen/Selskapet for å skremme småsparere.

2. Han kjøper så på lavest mulig kurs, og begynner derette å snakke Aksjen/Selskapet opp for å få småsparerne inn igjen.

3. Når den har gått nok opp selger han, og går tilbake til punkt 1.

Han skryter av at han har holdt på med dette lenge. Om dette er sant, eller i det hele tatt virker slik han påstår, er egentlig irrelevant. Bare det at han påstår dette betyr nemlig at det ikke finnes noe grunnlag for å ta det han sier seriøst, enten han er positiv, negativ, klager på all sjikanen, er konfronterende eller prøver å virke imøtekommende.

Enhver dialog er fullstendig bortkastet energi. Jeg vil heller ikke bli overrasket om det er flere av hans "venner" her inne som bruker samme metode for å drive kortsiktig trading i de meste populære aksjene blant småsparere.
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare
SMR52
30.06.2019 kl 22:10 4074

De 3 "dyktigste" må være:

SS, Hammers og XYZ, for en utfyllende gjeng
Redigert 21.01.2021 kl 05:10 Du må logge inn for å svare