Nordnet! Drit og dra!

gammel rev
NORDNE 29.06.2019 kl 12:52 188374

Hvorfor fikk de i det hele tatt kjøpe Netfonds? Her har Konkurransetilsynet sovet i timen! Øverste ansvarlige: Siv Jensen!
Redigert 21.01.2021 kl 09:31 Du må logge inn for å svare
kodenavn
23.07.2019 kl 16:30 30771

Ja, dette er direkte tragisk. Verken Nordnets sider eller Infront Active Trader rekker PrimeTrader og Netfonds gamle sider til anklene engang. Hvis ikke Nordnet tar til vettet og tar i bruk PrimeTrader, forsvinner jeg også til et annet meglerhus. Og jeg tilfører MANGE kroner i kurtasje.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 17:21 30738

Tror dere sjefene i Nordnet leser dette ? Bryr de seg om alle de misfornøyde netfondsere ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 17:28 30732

De leser og har en bruker her.
Jeg vet de leser, for jeg har dialog med selveste Anders Skar. CEO!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 20:10 30645

Sier Skar noe fornuftig?  Det kan jeg ikke forestille meg :)

Enda en dårlig ting med Nordnet er at en først får sluttseddel dagen ETTER at handelen er gjort. Slik det var i 1980. Vet ikke om noe annet meglerhus hvor en IKKE får sluttseddel samme dag som handelen ble gjort. DNB leverer sluttseddel sekunder etter at siste aksje i ordren er kjøpt/solgt.

Oppdaget forsinkelsen med sluttseddel ifm den pågående emien i Hunter Group (HUNT), Den største potten med HUNT aksjer har jeg hos Sbanken, men hadde 30K hos Netfonds, som ble flyttet til Nordnet. Siden jeg totalt har fått mer enn 30K tegningretter, flytter jeg HUNT aksjene billig (tvangsflyttede Netfonds kunder har 0,035 % kurtasje ut september) fra Nordnet til en annen megler ved å selge HUNT hos Nordnet over emi kurs (3.65) og får garantert tilbake i emien til 3.65, UTEN kostnader.

Solgte i går 10K HUNT hos Nordnet på 3.695 (kurtasje 12,93), og det eneste som oppdateres tilfredsstillende hos Nordnet er antall aksjer solgt av den totale ordren. De 10K HUNT ble solgt i 4 bolker, og det ble oppdatert online "umiddelbart". Etter salget av hver bolk, fikk jeg også "umiddelbart" en e-post, slik som hos Netfonds, hvor det også gjøres oppmerksom at en først får sluttseddel neste dag:
"I morgen finner du gjennomført handel under menypunktet Min konto – Transaksjoner og sluttsedler."

Men Nordnet orker bare 2 desimaler etter komma, så i alle e-postene står det at aksjene ble solgt til 3.70, selv om det var 3.695.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 20:28 30610

Skipssjefen, håper du som IT-proff, har forklart Skar hvor enkelt det er å videreføre både PrimeTrader (PT) og nettleser sidene til Netfonds.

Nettleser sidene til både Netfonds og Nordnet er Klient-Server (Frondtend-Backend) løsninger. Klient-delen (Klienten) kjører i nettleseren, som alle andre nettsider, og Server-delen på servere hos Netfonds/Nordnet. Klienten og Server-delen snakker sammen over Internett med en fastlagt protokoll (Netfonds-protokoll, hhv. Nordnet-protokoll).

For å videreføre nettleser sidene til Netfonds, må Nordnet ikke gjøre noe annet enn å tilpasse Nordnet Server-delen til også å snakke Netfonds-protokoll. Gjør kompetente IT-folk på noen uker.

Vet ikke 100% sikkert om PT også snakker Netfonds-protokoll med Server-delen, men noe annet er egentlig utenkelig. Så i det øyeblikket Nordnet Server-delen også snakker Netfonds-protokoll, kan den også problemfritt snakke med PT.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
HP17
23.07.2019 kl 20:39 30596

Det som er så utrolig er at Netfonds som blir kjøpt opp var en helt suveren løsning/handelsplattform og blir kjøpt opp av Nordnet som har markedets dårligste løsning/handelsplattform og hva gjør Nordnet med det?
Legger ned alt fra Netfonds og kjører videre med den elendige løsningen de tilbyr. Håper flere tar til vettet og går over til Skandiabanken, Pareto, Nordea, DnB m flere
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 20:58 30576

 
Et eksempel på ubrukelig Nordnet søppel

NYE-Nordnet instrumentsiden for NEL (kan også sees av IKKE-Nordnet kunder):
https://www.nordnet.no/market/stocks/16105612-nel

GAMLE-Nordnet instrumentsiden for NEL (kan også sees av IKKE-Nordnet kunder):
https://classic.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=57456&marketid=15

Dette er alt du får.  EN ordredybde, 5 siste handler, og på NYE-Nordnet-SØPLET ikke engang VOLUM, bare "Omsetning NOK".
DERETTER er det INGEN TING som oppdateres automatisk - begge sidene er helt statiske.
5 ordredybder får du ved å klikke på "Vis flere".

Ønsker du å få informasjonen på sidene aktualisert, må du selv enten klikke på en OPPDATER knapp, eller trykke F5 på tastaturet. Ikke engang NYE-Nordnet sidene er kommet lenger en slik det var i 1990, i Internetts barndom. Har du klikket for å få vist 5 ordredybder, blir de borte til EN ordredybde når du aktualiserer sidene.


Er du innlogget på Nordnet, og er på NYE-Nordnet instrumentsiden for NEL, og oppe i venstre hjørne klikker på "< GÅ TIL GAMLE NORDNET.NO", så kommer du seff ikke til GAMLE-Nordnet instrumentsiden for NEL, men til siden "Min økonomi".


Trodde Molboene bodde i Danmark, ikke i Sverige, man kanskje de har emigrert over Øresundbroen?

----- ----- ----- ----- ----- -----

Personlig er jeg overbevist om at Nordnet helt bevisst ikke oppdaterer instrumentsider vha strømming, for at kundene skal betale 99 kroner ekstra i måneden for å få det med Infront søplet. Nordnet tjener sikkert minst 50 kroner i måneden for hver Web-Infront bruker, mye mer for de andre Infront løsningene/tjenestene.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
23.07.2019 kl 21:19 30554

Nordnet prøver også å blokkere flytting...

Dersom du ønsker å avslutte kundeforholdet til Nordnet og flytte verdipapirene ut, så skal du selvsagt få gjøre det.

Flytteoppdraget vil bli belastet med en avgift (viser til forrige melding) og vi vil ikke foreta et unntak på dette. Pengene må stå tilgjengelig på Nordnet kontoen dersom flytteoppdraget skal bli gjennomført.

Så nå blir det advokatutgifter på meg... Samt finansklagenemnden etc. Disse skal miste meglerkonsesjonen. En faktura hadde vært en annen sak, men åblokke flytting når de ikke klarer inngangsverdier engang... Bruker heller noen tusen på advokat enn å gi de folka der 900,- for å ikke blokke aksjeoverføring
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
23.07.2019 kl 21:20 30553

Også litt viktig for alle som skal begynne med aksjehandling at vi sammen får lagt ned Nordnet....
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
HP17
23.07.2019 kl 21:29 30551

Vi får nok ikke lagt ned Nordnet men jeg er rimelig sikker på at nordnet vil tjene langt mindre på netfonds kundebase enn de har regnet med. Selv har jeg lagt ned et betydelig antall kroner i kurtasje til netfonds hvert år (ikke billigst men best på løsning). I nordnet har jeg nå kun en liten post igjen, resten er i Pareto og Skandiabanken. Begge nyopprettet kontoer etter netfonds ble lagt ned. På meg taper Nordnet godt i forhold til hva de har reknet med utfra historikk i netfonds.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 21:31 30549

En annen skurril ting med Nordnet, er at når du overfører penger FRA Nordnet til en annen bank - og har gjort aksjesalg hvor oppgjørsdato er i fremtiden - så må du for å få overført penger krysse av for følgende melding:
"Jeg er klar over at jeg kan komme til å betale rente på pengene som jeg utbetaler, da jeg har solgt aksjer for 36 950 NOK de siste to bankdagene og tar ut pengene før likviddag."
Selv om jeg i mitt tilfelle har mer penger igjen på konto enn 36 950 NOK.

Nordnet klarer ikke, eller vil ikke, beregne om du tar ut mer penger enn du disponerer før evt fremtidig oppgjør (T+2), og derfor kan ta ut rentefritt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
23.07.2019 kl 21:32 30552

Se siste innlegg... Denne tråden bør leve lenge. I alle fall inntil Nordnet mister konsesjonen sin til å leke ubrukelig megler.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
23.07.2019 kl 21:35 30547

På meg kommer Nordnet til å tape så innmari mye på advokater så lenge de ikke frigir midlene mine.... Jeg blåser gjerne en del tusen på at et så useriøst firma får en smell. Jeg kan flytte en tusenlapp til dem og få frigjprt midlene mine, men det er utpressing. Så jeg kjører dem heller i rettsapparatet. Aksjene jeg sitter i er langsiktige uansett, og jeg trader ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
toffen4
23.07.2019 kl 21:44 30547

Noen som opplever at man blir automatisk logget bare etter noen minutter gang på gang? Har hatt problemer med et idag..
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 21:50 30548

 
Møyfrid, når du er blitt "varm i trøya" hos både DNB og PAS, hadde det vært fint med litt info om LIVE-, kurs- og instrument-sidene til PAS vs de til DNB.

Seff kan jeg med BankID i teorien bli PAS kunde på 5 minutter. Prøvde for et par år siden, men siden jeg bor i utlandet og ikke er skattepliktig til Norge, var det ihvertfall da, så mye papirarbeid, at jeg ikke orket da jeg egentlig ikke hadde noe annet behov enn ren nysgjerrighet.

----- ----- ----- ----- ----- -----

Full sanntid med (maks 5?) ordredybder hos DNB/DNM koster 125/måned.

LIVE-, kurs- og instrument-sidene til DNB/DNM er uendelig mye bedre enn ditto til Nordnet, men dessverre lysår bak de til Netfonds. Men den beste erstatningen jeg har funnet for Netfonds så langt, og all informasjon oppdateres konstant med strømming, omtrent hvert sekund. Hos DNB/DNM flasher det nesten for mye gult overalt hvor kurser, ordredybder, etc oppdateres.

Med BankID og skatteplikt til Norge blir en DNB kunde på 5 minutter, kan så GRATIS bestille Aksjehandel
(under fanen "Sparing og investering"), og deretter tørrtrene på LIVE-, kurs- og instrument-sidene til DNB med 15 min forsinkelse på kurser, ordredybder, etc - før en bestemmer om en vil betale for sanntid.

Muligens kan en når en er DNB kunde, sågar tørrtrene på LIVE-, kurs- og instrument-sidene til DNB uten først å bestille Aksjehandel?

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
23.07.2019 kl 21:53 30785

Noni skrev Innlegget er slettet
Joa, når Nordnet begynner å opptre seriøst....

Inntil videre har jo tråden stadig nye aspekter og beviser at den fortjener å leve....
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Atomvinter
23.07.2019 kl 23:29 30725

Jeg ser på tråden at mange nevner PAS som alternativ til Netfonds. Har brukt de i mange år, og handler her fortsatt innimellom.Jeg vil bare si at med Pareto er det mye rart. Her må man være forberedt på mye rot og tull, slik at man ofte må bruke mye tid på f.eks. skattemeldingen. F.eks. kan utbytter og mye annet bli gitt nye "navn" i transaksjonoversiktene (de blir kalt "korreksjoner" eller "porteføljeoppdateringer" etc.). Utbytter fra utenlandske selskaper kommer på konto i lokal valuta eller NOK helt tilfeldig. Med Pareto så kan man ha utenlandsk valuta som saldo før de, helt uten forvarsel, "veksler" alt inn i NOK, selvsagt uten å oppgi vekslingskurs. Tidligere så var kontoen utilgjengelig i timesvis på nattestid, nå har de kuttet ned til en time. Men legger du inn en ordre ved en feil utenfor åpningstiden hos Pareto, så får du ikke endret ordren før rundt en time før børsåpning. Dette er et helvetes mareritt dersom du f.eks. befinner deg i utlandet og børsåpning norsk tid er midt på natta der du befinner deg, snakker nå av egen erfaring. Enda verre er det dersom du skal ut og fly rundt denne tiden.

Nordnet er som nevnt mange ganger i denne tråden dårlig, men du slipper i det minste alt tullet og bryderiet som er med Pareto. Jeg vil nok foretrekke Nordnet fremfor Pareto. Spesielt kan handel via Pareto få konsekvenser hvis man taster feil og ikke oppdager det før etter at man har bekreftet ordren.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 23:54 30708

Atomvinter, takk for info!

Men hvordan er PAS handel/instrument-siden for en aksje som f.eks. NEL - og generelt LIVE-, kurs- og instrument-sidene til PAS vs de til Netfonds?

Kan si mye generelt stygt om DNB, men de har orden i sysakene, og har siden de kjøpte Postbanken i 1999 (som medførte at jeg ble tvangsflyttet til DNB) aldri opplevd en eneste feil hverken med aksjehandel, valutahandel, noen annen type handel, eller generelle feil. Men jeg har ikke Vipps.

Postbanken var genial for i gamle dager, sånn ca 1970, å betale regninger helt gratis "hos nærmeste postkasse" som var mye nærmere og raskere enn å stå i kø i en fysisk bankfilial. Fikk ca 1978 sågar 1000 giroer med hullremskant hos Postbanken, slik at jeg med printer kunne trykke meg som betaler på alle giroene (med et Fortran III program på hullkort) :)

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Atomvinter
24.07.2019 kl 00:27 30678

"Midlertidig utilgjengelig
Handel og portefølje er for øyeblikket utilgjengelig pga. systemvedlikehold i tidsrommet 00:00 - 01:00."

Slik ser det ut når man skal logge seg inn på en Paretokonto på denne tiden av døgnet. Heldigvis husker jeg sånn noenlunde :)

Pareto i sin grunnversjon ligger milevis bak Netfonds sin handelsplatform, så man er avhengig av Infront Web Trader til NOK 99/mnd. Men alt det andre tullballet blir man allikevel ikke kvitt

DNB har orden i sysakene, det stemmer, men jammen har de "orden" i kurtasjene sine også.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.07.2019 kl 00:40 30671

Orden i kurtasjene, og i alle tenkelige og utenkelige gebyrer for alt mulig og umulig ;)

Jeg er ingen typisk trader, ihvertfall ingen typisk daytrader, og sitter mest long i utbytteaksjer, særlig i norske sparebanker og US tech-firmaer.
Da fungerte før kombinasjonen NTF-sanntid + SBNK-handel veldig bra, nå DNM-sanntid + SBNK-handel.

Videre er norske aksjer sjelden over 20% av totalporteføljen. Men QFUEL kan ødelegge det i årene fremover ;)

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
24.07.2019 kl 22:15 30459

Kan jo ikke bli verre enn med NordNet.... Kjøpsverdier køddet de til i overføringen fra Netfonds. Men de klarer ikke engang å holde styr på kjøpsverdier på handler gjort via Nordnet. Pareto som jeg flytter til kommer til å gi meg nattesøvnen tilbake. Nordnet tester ikke endringer i databaser/systemer. Er ubrukelige og arrogante. Pareto virker oppegående, serviceminded og seriøse.

Nordnet og mitt kundeforhold ender nok i rettsvesenet. Men det er verst for dem.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 09:06 30372

Automatisk oppdatering av kurser i Mine lister ser ut til å fungere nå
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
John8
25.07.2019 kl 09:58 30342

Nope, ikke hos meg.
Må fortsatt trykke på oppdatering.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 10:12 30339

Samme her nå. Men det fungerte for meg i åpningsminuttene.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
braastad-xo
25.07.2019 kl 11:14 30304

Atomvinter

Takk for informasjonen vedr Pareto som nettmegler. Hadde tenkt å flytte over til de når "gamle Nordnet" legges ned, men nå tviler jeg på at jeg velger Pareto utfra det du skriver.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 18:17 30201

 
Nordnet juger, så de tror det selv

Begynt å reklamere med:  Nå blir alle kurser streamet i realtid.

Alle selskap/instrument-sider er fortsatt like statiske som de ALLTID har vært. Ingen kurser, streames dit i realtid.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 18:27 30212

 
11.06.2018 skrev Nordnet til meg:  "På nye Nordnet så får du strømmende kurser kostnadsfritt ut året på instrumentsiden."
Da jeg fulgte opp med spørmålet:  "Hvor finner jeg instrumentsiden med strømmende kurser?"  kom det ikke noe svar fra Nordnet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
HP17
25.07.2019 kl 18:33 30212

Nå må du ikke kreve for mye av nordnet. En dårligere handelsplattform er nok ikke mulig å finne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
vagabonder
25.07.2019 kl 18:59 30189

Vil bare skrive under på at Pareto sin basic web-løsning er helt ræve også. Jeg bruker dem til noen fond som jeg ikke får handlet andre plasser, i tilegg har jeg tilgang til analysene. NB, er du IKKE aktiv får du ikke tilgang til analysene, de vurderer dette fra kunde til kunde. Jeg har regnet på det og det beste for meg blir Nordea, løsninga ser OK ut også. Forøvrig har jeg gratis live-kurser fra E24. Jeg har tilgang til en drøss av meglere, og for dere som trader ser jeg ikke noen gode alternativer enn å begynne å bruke Infront fra en eller annen megler.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 19:24 28390

Min erfaring med «live-kurser» fra E24 er at KURSENE er sanntid, men IKKE ORDREDYBDENE.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 19:26 28388

Sbanken gir Nordnet hard konkurranse. Sbanken vinner bare på pris, ikke noe annet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 20:03 27975

 
Selge/Kjøpe unoterte/OTC aksjer hos Nordnet er et mareritt

Etter at Trøims 2020 Bulkers forsvant fra OTC til Axess, er pt Quantafuel (QFUEL) den hotteste OTC aksjen.

Her er Nordnet sin selskap/instrument-side for QFUEL (Ikke-Nordnet kunder ser det samme som Nordnet kunder):
https://classic.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=QFUEL
Ikke annet enn feilmeldingen:  Vi finner ikke instrumentet

Ditto for alle andre OTC aksjer.

----- ----- ----- ----- ----- -----

Kjøpte mine første HUNT aksjer dagen etter Fredly. Det gjorde at jeg i juli 2018 fikk et hyggelig antall gratis DWELLOP aksjer da Dwellop ble skilt ut fra Hunter. Solgte umiddelbart mesteparten, men har fortsatt 20 000 igjen (hos Nordnet). Dwellop aksjene er nær verdiløse, sist omsatt på 14 øre, beste/eneste? kjøp er på 8 øre.

La i går inn en salgsordre for alle 20K. Hos Nordnet kan en IKKE angi gyldighet for OTC ordrer. Heller ikke endre prisen etter at ordren er manuelt akseptert. Til min overraskelse var ordren borte i dag morges, så jeg måtte legge den inn igjen. Er standard/maks gyldighet ut dagen ordren blir lagt inn, kan jeg til "evig tid" plage Nordnet med denne MANUELLE ordren HVER MORGEN. På pur faenskap deler jeg den kanskje opp i to ordrer á 10 000 aksjer eller i 4 á 5000 aksjer :)

Hos Netfonds var det ingen forskjell på å kjøpe/selge OTC aksjer, eller å kjøpe/selge aksjer på "Hovedlisten", Axess eller Merkur. Nøyaktig samme prosedyre med valgfri gyldighet på opptil 6 eller 8 uker, og mulighet for å endre prisen så lengre ordren ikke var matchet. Netfonds hadde også ordredybder for OTC aksjer, maks 5 tror jeg. Vet ikke om noe annet meglerhus som klarer det, heller ikke DNB.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
vagabonder
25.07.2019 kl 20:10 23502

Laget en liten oversikt over noen priser, med forbehold om feil

Nordea:
Aksjehandel er en enkel, effektiv og billig tjeneste for deg som er interessert i aksjehandel. Kurtasjen ved å handle på nett er kun 0,04 % av kjøpsbeløpet,
minimum 1 krone og maksimum 99 kroner. Du får gratis sanntidskurser for nordiske aksjer og tilgang til analyser.

Sbanken:
Kurtasjen er på 0,05 % av handelsbeløpet. Minimum 49 og maksimum 250 kroner. Kurtasjen gjelder per ordre, uavhengig av om du selger 1 aksje eller 1 000 aksjer, eller om ordren gjennomføres med flere delordre.

Pareto:
Mange forskjellige tilbud:
Best: Pareto Trader: Kurtasje: 0.03%, minstekurtasje 39kr. Krav mer enn 50 sluttsedler pr mnd
Dårligst: Pareto Standard , kurtasje 0,089%, minstekurtasje 89 kr

Nordnet: Forskjelllige modeller: et par eksempler
Nordnet Mini: Handler for under 52667kr, kurtasje 0.15%, Minstekurtasje 29kr
Nordnet Normal: handler for over 52667, kurtasje 0.049%, minstekurtasje 79kr
Nordnet VIP: mere enn 30 handler pr mnd, kurtasje 0.035%, minstekurtasje 39 kr

Eks 1: en handel for 20.000 kr
Norda: kurtasje 8 kr
Sbanken: 49 kr
Pareto Trader: 39kr
Pareto Standard: 89 kr
Nordnet Mini: 30 kr
Nordnet Normal 79 kr
Nordnet VIP 39 kr

Eks: en handel 200.000 kr
Nordea: 80 kr
sbanken: 100kr
Pareto Trader: 60 kr
Pareto Standard: 178 kr
Nordnet Mini: 300 kr
Nordnet Normal 98kr
Nordnet VIP 70kr


EKS: en handel over 2.000.000
Nordea : 99 kr
Sbanken: 250 kr
Pareto Trader: 600kr
Nordnet VIP: 700 kr
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 20:24 23497

 
På NYE-Nordnet er estimert kurtasje FEIL ved endring av prisen til en ordre

Endrer en på NYE-Nordnet prisen til en ordre, vises estimert kurtasje, men den er FEIL. Estimert kurtasje som vises, er basert på den GAMLE prisen, ikke den nye, uansett om den nye er lavere eller høyere enn den gamle. Kundene er laboratoriemus.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 21:42 23472

NYE-Nordnet selskap/instrument-sidene har ikke bare MINDRE informasjon enn de tilsvarende GAMLE-Nordnet sidene, men er også designet av fjortiser for å se mest mulig cool, fancy og glorete ut. INGEN profesjonell web-designer med yrkesstolthet og respekt for seg selv ville designe noe så grusomt frastøtende som NYE-Nordnet .....

I "gamle dager" før 10. juni 2019, var ALT mye bedre.

Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
boolean
26.07.2019 kl 00:42 23371

Enig, så faktisk i dag litt nærmere på den barnslige tegningen med bull, verden, piler, tlf og en slags ring.
For meg ser det ut som det er laget av en førstegangsbruker i et 3DStudio prosjekt.
Forresten, jeg er godt igang med deGIRO. So far so good.
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Hellboy
26.07.2019 kl 00:49 23367

10. juni 2019 var dagen da Sarumann vant. Men det startet i desember 2018. Hvor var Frodo og de gode kreftene?

Heldigvis kan vi rømme fra Sarumanns regime. Selv om Sarumann prøver å holde aksjene og kundeforholdene våre tilbake. Vi kan klage til rettsinstanser, og la oss håpe at de viser seg som en Gandalf som "gir sarumann et ballespark"....
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.07.2019 kl 01:22 23349

Nordnet = av, med og for fjortiser.

Hold oss gjerne oppdatert på dine erfaringer med deGIRO.
https://brokerchooser.com/broker-reviews/degiro-review
Redigert 21.01.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare