Qec- Pareto Qec største hausser har ikke qec i portis
Sier sitt, Enten er dette meglerhuset foret med innside info
eller så bedriver de snusk og fanterier på småaksjonær bekostning
Qec som da ..... skal være nær en regulering har ikke Pareto engang nevnt questerre
eller så bedriver de snusk og fanterier på småaksjonær bekostning
Qec som da ..... skal være nær en regulering har ikke Pareto engang nevnt questerre
Redigert 19.01.2021 kl 00:20
Du må logge inn for å svare
SabelT
01.03.2018 kl 10:39
5213
"Ain't it just like the night, to play tricks when you're trying to be so quiet"
Ja, det er da mildest talt underligt med denne tavshed ift før - måske Pareto frygter stanken fra når en "Fishtruck loads" når nu Johanna (your dreams) corrodes imens Paroto's Conscience explodes:
https://www.youtube.com/watch?v=QSE_B7NRofk
Enjoy ;) Life...
Ja, det er da mildest talt underligt med denne tavshed ift før - måske Pareto frygter stanken fra når en "Fishtruck loads" når nu Johanna (your dreams) corrodes imens Paroto's Conscience explodes:
https://www.youtube.com/watch?v=QSE_B7NRofk
Enjoy ;) Life...
danm
01.03.2018 kl 10:48
5184
Hvorfor skulle Qec. være med? Det er en lille aktie og der byttes nogle ud hele tiden, og vælges nye blandt hundredevis af aktier. PAS har ikke ændret noget i forhold til Qec. De har kursmål på 14-17 kr. ved positiv reguleringsudmelding og intet tyder på, at det skal blive negativt, tværtimod.
SabelT
01.03.2018 kl 10:58
5147
Hvorfor var QEC "med" før - endda med store overskrifter?
QEC lille aktie, tja, men formåede dog med Paretos engagement at drive omsætning op i skyerne som var det Statoil.
Silence speaks...
QEC lille aktie, tja, men formåede dog med Paretos engagement at drive omsætning op i skyerne som var det Statoil.
Silence speaks...
danm
01.03.2018 kl 11:36
5073
Fokus blev drevet op af frigivelse af reguleringer og PAS kom ved den lejlighed med nyt kursmål. Man tog aktien med, fordi man vurderede potentialet ville være meget stort. Det er der ikke ændret på. det betyder dog ikke, at man har aktien med hver gang. De andre aktier PAS tager ud, er heller ikke nødvendigvis dårlige aktier. Uden udskiftning ville i portefølgen, ville hele ideen være væk.
SabelT
01.03.2018 kl 11:39
5063
Tja, jeg er også lidt bekymret for at ideen er væk...Og Ja, kursen blev "drevet op"
Min vurdering er dog fortsat at odds er lidt bedre end plat og krone, men det ændrer dog ikke ved min opfattelse af Pareto.
Min vurdering er dog fortsat at odds er lidt bedre end plat og krone, men det ændrer dog ikke ved min opfattelse af Pareto.
danm
01.03.2018 kl 12:34
4980
Kursen nåede dog aldrig det her og nu kursmål PAS kom med på 11 kr. Jeg tror, man skal prøve at vurdere grundlaget for det baisserne kommer med, det er meget tyndt. Quebec og Jordan er indregnet med 0 kr. ved den nuværende kurs.
SabelT
01.03.2018 kl 13:10
4910
Svært at argumentere for dette statement set ift. kursdynamikken, da Bill 106 i princippet blev vedtaget i Ottawa dec 2016 - den røg op som flue af flaske af den grund, altså pga. Questerre's Quebec area. Kurs i september 2016: 1,2 !!!
2030kommer
01.03.2018 kl 13:32
4862
Har de justert opp kursmålet til 14'-17? Kan ikke si jeg har fått med meg det, annet enn at de snakket om å kanskje justere opp. Er det bekreftet?
Swordrup
01.03.2018 kl 16:52
4678
14 til 17 ved positive reguleringer. Vi venter i spenning :)
Swordrup
Swordrup
Dylan, musikalsk mumling.
Hvorfor han skulle honoreres med Nobels litteraturpris, er en gåte.
Måten han valgte å ta imot prisen på, ved å hente den et år etterpå, viser en utrolig nonchallanghet til dem som tildelte den og til prisen i seg selv. En ekte forfatter burde fått prisen i stedet.
Hvorfor han skulle honoreres med Nobels litteraturpris, er en gåte.
Måten han valgte å ta imot prisen på, ved å hente den et år etterpå, viser en utrolig nonchallanghet til dem som tildelte den og til prisen i seg selv. En ekte forfatter burde fått prisen i stedet.
Urquel
Ernest Hemingway møtte heller ikke opp for å ta i mot Nobels Litteraturpris.
Ernest Hemingway møtte heller ikke opp for å ta i mot Nobels Litteraturpris.
Hemingway ga oss i alle fall noe å tenke på, blant annet tanker rundt eutanasi, barmhjertighetsdrap.
Det var du som nevnte at en ekte forfatter burde fått prisen istedet på bakgrunn av at Dylan ikke møtte opp. Jeg kunne ikke dy meg for å svare deg.
SabelT
01.03.2018 kl 20:54
4327
Mumling...efter 9 Urquels, vil jeg tro...alternativt utroligt præcist selvportræt med sådan en opfattelse af en unik kunstner, der har påvirket generationer af mennesker i alle aldre over hele verden siden 60'erne.
Uanset hvad er enhver undskyldt for hvilken position man indtager - den enkelte kan ikke rigtig gøre andet ud fra den konkrete position i det givne øjeblik, men tiderne skifter og det går stadigt stærkere.
Bortset fra det venter vi stadig på...Godot :)
Uanset hvad er enhver undskyldt for hvilken position man indtager - den enkelte kan ikke rigtig gøre andet ud fra den konkrete position i det givne øjeblik, men tiderne skifter og det går stadigt stærkere.
Bortset fra det venter vi stadig på...Godot :)
Karl Ewa
02.03.2018 kl 18:16
3927
Musikken er jo bra da. det meste i alle fall. Spiller`n mye jeg. Men enig, arrogant fjompefjert.
Nåkan du kjøpe Qec under fem på mandan,.,., tipper jeg.
Nåkan du kjøpe Qec under fem på mandan,.,., tipper jeg.
Redigert 02.03.2018 kl 18:18
Du må logge inn for å svare