Nå kommer snøen

Fjordgubben
01.07.2019 kl 17:19 331

Snart kommer deg snø på Vestlandet, statsministeren, Siv og MDG melder at den såkalte «klimakrisen» nå er avlyst, og at regjering og storting beklager på det sterkeste at de i mange år har tvunget den norske befolkningen til å betale unødvendige og tullete «miljøavgifter» som f.eks CO2 avgift, dette skal nå fjernes fra neste statsbudsjett, og de som har betalt inn disse avgiftene skal få tilbake pengene, regjeringen beklager feilen som har oppstått:


https://www.dagbladet.no/nyheter/varsler-sno-i-fjellet-i-sor-norge/71304122
velkjent
01.07.2019 kl 17:37 329

Jasså? Politikerne pleier å bruke opp alle pengene våre, slik at det ikke blir noe å tilbakebetale. Men nok om det; blir det et nytt "grand solar minimum", som i siste del av1600-tallet, grunnet lav solaktivitet, kan det bli "smalhans" for noenoghver. Forskerne hevder at det den gang tok livet av 1/3 av klodens befolkning. Om noe lignende skulle skje nå kan 1/2 stryke med. Og da dreier det seg om en gjennomsnittlig temperatur-reduksjon på bare 1,3gr.C.
Slettet bruker
01.07.2019 kl 17:50 320

SVFZWO har begynt å Haarp-aktivere vulkaner rundt omkring, for å bringe den globale temperaturen ned.
Slettet bruker
01.07.2019 kl 18:27 296

Slapp av. Jeg tar snart sommerferie og i år skal jeg fly "jævlig mye" så jeg bidrar derfor så godt jeg kan til den globale oppvarmingen. Noen må jo ta ansvar når kloden går til helvete.