AVM - MÅ LESES !!!

DjevelensKusine
AVM 02.07.2019 kl 10:12 3924

Som du sikkert har fått med deg, så ønsker Styret i Avocet Mining nå å avvikle selskapet. Det betyr i praksis at aksjonærene i beste tilfelle vil bli avskrevet med noen få ører hver seg eller ingen verdens ting. Vi organiserer oss nå på det norske diskusjonforumet for Avocet Mining i håp om å kunne sende en representant for de norske aksjonærene til Generalforsamlingen i London, en som kan møte der med fullmakt fra alle de andre til å opptre på deres vegne og med deres andeler av selskapet / aksjene i ryggen i den hensikt å forhindre avviklingen av Avocet Mining, presentere en løsning og vise en ny kurs som kan føre selskapet videre og ivareta aksjonærenes interesser.

For å muliggjøre dette trenger vi:
1) en som kan tenke seg å reise til London torsdag 18. juli 2019 med alle fullmaktene og legge frem saken.
2) flest mulig norske aksjonærers fullmakter til å opptre på deres vegne.

Er du interessert i å være med på å påvirke Generalforsamlingen i Avocet Mining, slik at selskapet kan ha mulighet til å fortsette i stedet for å opphøre, ber vi deg gå til diskusjonsforumet og lese nøye gjennom hele tråden der, registrere deg og delta i diskusjonen om du ønsker det og gi oss din støtte til å opptre også på dine vegne - vi trenger som sagt flest mulige aksjeandeler i ryggen.

Strategi og fremgangsmåte fremkommer og diskuteres her:

https://www.NoNamed.Network

Vennlig hilsen
administratoren på nevnte diskusjonsforum
Redigert 20.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
DjevelensKusine
16.07.2019 kl 21:13 2678

Til tross for all skittkasting, hets og sure oppstøt, pessimisme og negativitet fra ikke-aksjonærer, har altså mirakelet skjedd og også det man mente vi ikke kunne endre på: Styret i Avocet Mining trekker forslaget om frivillig avvikling av selskapet før Generalforsamlingen avholdes og er tilbake i tenkeboksen etter at mer enn to millioner aksjestemmer fra mine forumbrukere har sendt inn sine protester.
Slettet bruker
08.07.2019 kl 16:50 2987

Helt greit å ha en mening om et selskap RGT. Opp til hver enkelt og bestemme hvor pengene går. Men om du ikke har fått det med deg. Så drev Plutokrat en kampanje mot meg her inne fordi jeg ut ifra kvartalsrapportene og ved å se på hvor lenge deres eneste gullgruve hadde i levetid igjen, kom frem til at dette vil ende konkurs. Nå var det jeg som fikk rett og Plutokrat burde komme på sine knær og be om unskyldning for sine frekkheter.
RGTBJØRN
08.07.2019 kl 01:10 3092

Niky, du investerer vel ikke kun basert på nick her ? Plutokrat trodde fullt og fast på sin strategi, det er opp til hver enkelt å lese seg opp og gjøre sine egne vurderinger. Selv tok jeg sjansen på lodd men tar ikke noen andre enn meg selv for det. Sånn er det på børsen uansett selskap
Slettet bruker
07.07.2019 kl 09:39 3222

Legg også merke til hvordan Plutokrat rømte forumet når det gikk den veien jeg spådde. Han hausa opp akjen og mente alle burde inn fort fordi gullet skulle opp. Selskapet har ikke gullgruver, bare gjeld! Da hjelper det ikke med gullpris på 1400 dollar. At dere ikke har gått mer etter den mannen som har lurt dere alle, er for meg uforståelig.
RGTBJØRN
07.07.2019 kl 08:38 3263

HP17. Tiden for vise men for de som har aksjer igjen og har stemmerett kan vel like greit stemme mot styret da de finnes en plan 2 . Vet at det er en gruppe med betydelig antall aksjer som kan stoppe avviklingen og endre investorfokus. Som TS skriver la det få en sjans
Noni
03.07.2019 kl 22:21 3432

Ser at det er mange måter å mobbe på HO. Klarer en ikke å få mobbet de som skriver, tar en og lager
utnavn på vedkommende på en måte som sees godt.
Den eneste måten å unngå å se mobbingen er å lukke HO for godt.
Trettrota
03.07.2019 kl 22:11 3445

Dette støtter jeg fullt ut!
Ingen ting er vedtatt før generalforsamlingen
er over !
HP17
03.07.2019 kl 20:57 3485

Tror slaget er tapt. Noen kommer til å sitte igjen med verdiene og det blir nok ikke aksjonærene?
Joffe3
03.07.2019 kl 20:51 3492

Niky !


Dett`a Slaget er overhodet ikke over. Vi kommer til å få se dette når stemmene blir telt opp 18.07.2019.

Som du sikkert forstår, så er det ganske mange som har klokkertro på at dette skal gå veien, og at disse "mange" ikke er noen smågutter i gata.Så da vet du.



HP17
03.07.2019 kl 20:12 3533

Bli aksjonærene lurt trill rundt her akkurat som i TSU og NEC?
Slettet bruker
03.07.2019 kl 20:06 3541

Jeg advarte alle på 9 kr for 2-3 år siden. Da fikk jeg personangrep etter meg fra menigheten med Plutokrat i spissen. Jeg sa dette ender konkurs. Det var lett å se fra kvartalsrapportene tilbake den gangen. Skyhøy gjeld med latterlig høye renter fra samme bank som eide majoriteten av aksjene. De har melket selskapet igjennom renter. Dere er blitt lurt og nå går det mot slutten.
Slettet bruker
03.07.2019 kl 11:40 3636

Djevelenskusine ble advart mot dette møkkaselskapet av både undertegnede og andre for flere år siden. Synd at hun ikke tok advarselen på alvor for det hele er bare trist.
RGTBJØRN
02.07.2019 kl 20:03 3779

Til siste, det er en plan som er utarbeidet. Har du aksjer enda og ønsker påvirke stemmeretten bør du lese deg opp på tapatalk. Dette gjelder alle som har aksjer i AVM og som mener styret har opptrått merkelig i forhold til strategi for selskapet og gullprisen .
giocomale
02.07.2019 kl 11:17 3886

Drive videre med hva da? Og med hvem sine penger?

AVM har ingen eiendeler og ingen lisenser. De har bokstavelig talt ingen ting. Dette kan dere ikke endre på.

Selv om dere ved et mirakel skulle klare å forhindre oppløsning så er det eneste alternativet konkurs.