Nærmer de seg en avtale Hiddn og Ayfier Group ?

Ser Hiddn har levert ei melding til børsen som gjelder en kontrakt og sammarbeidsavtale som Ayfier Group har inngått . Jeg regner med at Hiddn ikke ville gjort det uten possitive forhandlinger med Ayfier Group .
Redigert 02.07.2019 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
sjonils
02.07.2019 kl 20:53 861

Jeg ser også i børsmeldingen at ved eventuelle spørsmål kan henvende seg til Herr Tvenge styreformann i Hiddn.
HP17
03.07.2019 kl 14:13 776

For et "møkkaselskap".....Hva skjer?
Redigert 03.07.2019 kl 15:36 Du må logge inn for å svare
lynx
03.07.2019 kl 14:33 760

Herr Tvenge og Hiddns krumspring den siste tiden er ikke veldig tillitvekkende. Får håpe at det kan bli noe av dette forsøket, den forrige avtalen, den med Energos, var jo bare oppspinn og tull og tøys.

Avtalen med Energos ble terminert, og Ayfir Group er det selskapet Hiddn nå skal fusjonere med. Hvis den avtalen holder..

Da er det bare å redde stumpene og la sistemann slukke lyset.

Ledelsen innrømmer: Vi er insolvente............
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/07/Pause-i-boerstaper

Sikkert derfor Hiddn også har hatt problemer med å lande avtaler, hvem vil ha et langsiktig samarbeid med et selskap som driver for kreditorers rekning?
Hiddn Solutions melder mandag at de er insolvent, og at styret ikke har klart å få til en emisjon til kurs tilsvarende pålydende. Som følge av dette er aksjen pauset på Oslo Børs, og vil bli satt under spesiell observasjon.
https://aksjelive.e24.no/
Fevang
03.07.2019 kl 16:06 638

Så den bindende avtalen var ikke bindende lell... Håpløs villedning av markedet.
lynx
03.07.2019 kl 16:09 629

Tvenge mister all troverdighet her. Og styremedlemmene er ikke mye bedre. Svindel.

Og hva med informasjonen etter siste emisjon at styret mente de hadde nok penger for 12 måneders dift??
Ren svindel og fører nye aksjonærer bak lyset?
Oh når ingen vil gå inn i aksjen i en emisjon her på kurs 0,34 så kan en bare tenke seg hva som skjer. Kan det være Tvenge spiller "sleipt " og får drevet ned til en kriseemisjon på rundt 0,05 med splitt 100/1 og tar det meste i emisjonen selv??
Dette stinker lang lang lang vei...

De løper i rundt og vet ikke hva de skal gjøre, og dette kan til og med jeg kalle en dårlig ledelse. De lurer jo direkte aksjonærer, håper noen som kan å drive kjøper opp skallet og får fart på sakene.
Fevang
03.07.2019 kl 16:32 587

Jeg har ikke aksjer i selskapet, men har vært inne på tanken på å kjøpe. Jeg ville følt med rundlurt av ledelsen.

Må jo være straffbart å villede markedet så jævlig???
Opp+
03.07.2019 kl 16:33 585

Noen som gidder å ringe Tvenge å spørre hva faan de holder på med eller?