REC - Nå med 4 siffer etter komma!

Hammers
HAMMER 03.07.2019 kl 00:27 1478

Det er godt å mimre litt - litt sent på kvelden! Mimre litt om en svunnen tid!
Tiden da REC skulle erobre verden - og i følge analytikerne var et selskap der det lå penger på gata!
Folk gikk mann av huse da selskapet kom på børs.....og alle ville være med på pengesankingen!

Børsintro var vel 50-70 kr hvis jeg ikke husker helt feil.
Få fikk det de bestilte (fikk selv bare 100 stk) for her var både dødssyke tanter og avdøde onkler med på bestillingslisten!
Det var TRANGT i dørsprekken!

Det gikk fint i ett og et halvt år (sånn ca).....og kursen var oppe på 300 i november 2007.
Deretter begynte det å vakle - og en stigende trendlinje ble brutt ved 250 i januar 2008.
Jeg kikket på fenomenet, men var fortsatt litt fersk på HO. Til slutt klarte jeg ikke å holde meg.
På kurs ca 190 fortalte jeg hva jeg så og hvilke konklusjoner jeg trakk - og helvete brøt løs på forumet!
Likevel, "Æ sto han av"!

Når jeg i dag ser på kursen til REC (har ikke skrevet om tulleselskapet på LANG tid) ser jeg at den står i kr 0,5455.
4 siffer etter komma. Faller kursen under 0,543 gis et nytt salgssignal.

Vi snakker mao om å bevege seg fra en av børsens største og dyreste edelstener til de som sover i en pappeske under "broa".
Stakkars folk. Stakkars Anton Berg - og stakkars han jyplingen som var gjest på HO TV for en tid tilbake.

Hilsen Hammers......som sier; "kjærlighet gjør blind"!
Redigert 03.07.2019 kl 00:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.07.2019 kl 15:06 1287

En av de som fikk meg til å selge rubbel og bit i REC, var en av hausserne her på HO. Den andre var konkurransen som eg frykta fra Kina.
Hammers
14.07.2019 kl 00:57 1083

Etter fredagens fall (med nytt pålydende) er de "gamle aksjene" verdt kr 0,456 pr stk. 1/10 av dagens notering. Jøje meg!
Fortsatt er det trolig "noen" som tror at denne skal til himmelen, men selvsagt IKKE meg (skulle bare mangle)!

Hvis de TROENDE selv har vært gode mennesker på jorden havner nok DE langt raskere i Himmelen enn det REC gjør!
MEN, hvis de har vært noen "levende drittsekker" - ja så havner de nok til slutt på samme sted som selskapet!
Lukt ned i Helvete!

Hilsen Hammers
Redigert 14.07.2019 kl 00:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.07.2019 kl 01:52 1030

Ville korket den spritflaska hvis jeg var deg, Hammers ...