Rapperen A$AP Rocky arrestert i Sverige

Slettet bruker
03.07.2019 kl 11:10 3282

Den amerikanske rapperen Rakim Mayers (30), best kjent som A$AP Rocky, ble natt til onsdag pågrepet i Stockholm.

Ifølge den svenske avisen Expressen er artisten mistenkt for grov vold søndag kveld.

Svensk politi arresterte rapperen etter hans opptreden på hip hop-festivalen «Smash» på Olympiastadion i den svenske hovedstaden.

Han skal etter planen opptre på festivalen «Kadetten» i Sandvika onsdag kveld, samt en festival i Dublin og på festivalen «Wireless» i London senere denne uken.

Mishandling
Tre personer i artistens følge skal også ha blitt pågrepet av svensk politi.

– En person er pågrepet mistenkt for mishandling, de tre øvrige for grov mishandling, sier Karin Rosander i en uttalelse fra påtalemyndighetene til Aftonbladet.

Det amerikanske nettstedet TMZ skal ha fått tak i en video av hendelsen.

I filmklippet kan man angivelig se at A$AP Rocky diskuterer med en mann utenfor en restaurant. Mannen skal så ha fulgt etter rapperen og resten av følget.

Etter å ha fått utallige beskjeder fra sikkerhetsvakten til Mayers om å ikke følge etter dem, koker det slutt over for artisten.

Mayers skal så ha lagt hånden på mannens skulder for og angivelig avslutte diskusjonen.

Det ender i at 30-åringen tar tak i mannen og slenger han i bakken. Mannen skal senere ha blitt slått flere ganger av tre personer i crewet til rapperen.

Ifølge TMZ ble mannen etterlatt bevisstløs. Ambulanse og politi kom til stedet kort tid etter hendelsen og avhørt flere vitner, melder Expressen.

https://www.tv2.no/underholdning/10703922/
Slettet bruker
26.07.2019 kl 18:58 994

Change symboliserer at verden er i forandring, relatert til jobben Trump gjør.
Jeg visste ikke da at det var Trump som skulle gjøre jobben.
Redigert 26.07.2019 kl 18:59 Du må logge inn for å svare
balder72
26.07.2019 kl 19:03 992

Sverige er et ynkelig land med en ynkelig statsminister. Flott at Trump gir denne evneveike nasjonen og stasministeren et ballespark. De fortjener all hån de kan få, der de beskytter og slipper ut kriminelle banditter og drapsmenn fra voldskulturer, mens de fengsler folk som ikke burde vært fengslet.
Slettet bruker
26.07.2019 kl 19:04 990

De norske slimålene sitter på sin høye hest og blander seg inn overalt.

Trump er konge!
Hr.Suhr
26.07.2019 kl 19:23 985

Utspillet er sikkert gjort for hjemmepublikum.
Med Trumps fokus på saken får enda flere åpnet øynene for Sveriges dype fall.
Ser de videoen, så skjønner de fort at i dette landet er både
rettsvesen og Statsminister i hendene på fremmede makter.
(åfyflate, tenker de da)
Sotah
26.07.2019 kl 20:01 976

Og det er vrient for Donaldister å forstå at statsministere i Skandinavia ikke kan slippe folk ut av fengslene som det passer dem. Her hadde ikke Epstein kunne kjøpe seg ut første gangen. Håper jeg...
Slettet bruker
26.07.2019 kl 20:09 975

Sotah! Jeg mener ikke å påstå at du er dum....., men Epstein er skyldig i de forferdeligste ting jeg ikke tror du orker å ta inn over deg. ASAP Rocky forsvarte seg mot rusede migranter som ikke lot ham og følge være i fred og de startet bråket først. Her er det snakk om selvforsvar.
Sotah
26.07.2019 kl 20:16 972

Jeg har vært oppdatert på både pizzagate og Lolita Island over år, Change. Innlegget mitt handla egentlig om at Donald vil at Løven skal slippe løs han rappe´rn. Jeg glemte linken, bare.
Slettet bruker
26.07.2019 kl 20:37 968

Pizzagate er bare konspirasjoner ifølge PST/E-tjenesten her i huset. Så du gikk ikke på den?

Haha..., det sitter en liten konspirasjonsteoretiker i enhver krok.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/191/657/235.gif
Sotah
26.07.2019 kl 20:59 964

Du veit, det er ikke bare lov å poste på nettet. Det er lov å lese også. Og da blir det vrient for mange.
Hr.Suhr
26.07.2019 kl 21:27 954

Egentlig synes jeg Sotah er veldig morsom. Fullt på høyde med Heide-steen
(Liker do mosiic?
-Vi har balailaika-årkester ombor.)
Sotah
26.07.2019 kl 21:57 945

Det der er ikke helt bra. Vask munnen din. Dette er et særdeles alvorlig og viktig forum. Her krisemaksimererer vi konstant, og humorister kan pelle seg langt pokkerivold.
Sotah
26.07.2019 kl 22:11 940

Sverige har en ting som vi ikke har. De kan svare når Uncle Sam snakker. Våre politikere må jatte med samme hva som skjer.
Slettet bruker
26.07.2019 kl 22:27 935

Det er ganske typisk for Trump at han går ut og skryter av den svenske statsministeren. Han gjør det fordi slik smisking virker på han selv og derfor tror han at det virker på alle andre også.
Slettet bruker
28.07.2019 kl 13:09 896


The Rocky Horror Sweden Show

SENESTE OPDATERING: 28/7-19 KL. 0511 14 KOMMENTARER

Forundersøgelsen mod ASAP Rocky fylder 552 sider (!)

Den er nu til at læse for de mere systematisk anlagte. Det er svensk bureaukrati med fuldt udtræk, og det lover ikke godt for nogen af de involverede måske lige med undtagelse af den dybt kriminelle afghaner, der er “hjemme på ferie” og ikke møder op i retten. Det såkaldte “offer.”

Der begås omkring 85.000 tilfælde af “misshandel inkl. grov” i Sverige om året. I den kollapsende retsstat kommer de fleste aldrig for retten, men nu skal en amerikansk rapstjerne bære hele vægten af systemets cover-up af deres kontroltab ved at være en af de meget få, der ryger i fængsel for “misshandel.”

Patrik Engellau har ret, når han kalder den herskende svenske klasse En samling dårar. Jeg havde aldrig troet, jeg kunne føle en sådan medlidenhed med en rapstjerne, men hans trængsler er kun lige begyndt, og han aner ikke hvad der ramte ham.
Slettet bruker
28.07.2019 kl 13:16 894


"I don't wanna talk about no f-----g Ferguson and s--t because I don't live over there!" he went on. "I live in f-----g Soho and Beverly Hills. I can't relate."


ASAPs kommentar om Black live matters, organisasjoinen som kjempet mot akkurat det ASAP nå mener seg utsatt for. Politi overgrep og urettferdig behandling av sorte i USA.

Slettet bruker
30.07.2019 kl 22:06 865

A$AP Rocky fikk som fortjent tidligst fokus fra HO
https://www.youtube.com/watch?v=Kbj2Zss-5GY
#ASAPRocky #PraiseTheLord #Rap
A$AP Rocky - Praise The Lord (Da Shine) (Official Video) ft. Skepta
ASAPROCKYUPTOWN
Official music video for “Praise The Lord (Da Shine)” by A$AP Rocky feat. Skepta
Listen to A$AP Rocky: https://ASAPRocky.lnk.to/listenYD
brahman
30.07.2019 kl 22:35 862


"Bøllete migranter" ?

Ser dere ikke at det er ASAP Rocky-følget med livvaker som framstår som mest bøllete ?

Afghaneren ville ha tilbake sine "earphones".
Slettet bruker
30.07.2019 kl 22:38 860

"Afghaneren ville ha tilbake sine "earphones""

kilde til denne dirkenIGJENgivelsen er: ørkenkommiunisten brahmani.

Slettet bruker
30.07.2019 kl 23:49 847

The Washington Post
Democracy Dies in Darkness
"By contrast, Nordic nations
With no juries to persuade, courtrooms lack our battles over contending claims to justice. Unelected judges and prosecutors — qualified not by votes but by education and training — can sound like social workers

it makes suspicions that A$AP Rocky was targeted based on race more understandable. But unlike the United States, this is a relatively new bad habit, like a kid tasting death from an e-cigarette"