Nordnet - NSG aksjer
Noen her inne som satt med Norske Skog aksjer den dagen de gikk konk?
Rimelig sprøtt verdiutvikling på mitt portefolje pga de Norske Skog aksjer som nå lenge stå i null og i dag plutselig har en verdiøkning til stykkpris noe over 4 kroner.
Dessverre ingen salgsmulighet ser det ut til, ellers hadde det blitt mitt personlige takk og farvel til det nye fullstendig fukkete Nordnet. :)
Flere som ser det samme og undrer seg slik som meg?
Rimelig sprøtt verdiutvikling på mitt portefolje pga de Norske Skog aksjer som nå lenge stå i null og i dag plutselig har en verdiøkning til stykkpris noe over 4 kroner.
Dessverre ingen salgsmulighet ser det ut til, ellers hadde det blitt mitt personlige takk og farvel til det nye fullstendig fukkete Nordnet. :)
Flere som ser det samme og undrer seg slik som meg?
Redigert 19.01.2021 kl 13:04
Du må logge inn for å svare
davan
03.07.2019 kl 19:16
1978
Aksjene er strøket fra porteføljen. aksjonærene ble skikkelig lurt. I skogn går det for fult som om ingenting har skjedd.
Det samme skjedde da dnb gikk konkurs, aksjene ble nullet ut fordi verdiene av all aktiva ble satt så lavt. dettee er ran på høylys dag. Alt er mulig for de store med mye kapital. Fikk vel tapet igjen på skatten og i år.
Det samme skjedde da dnb gikk konkurs, aksjene ble nullet ut fordi verdiene av all aktiva ble satt så lavt. dettee er ran på høylys dag. Alt er mulig for de store med mye kapital. Fikk vel tapet igjen på skatten og i år.
Turbobull
03.07.2019 kl 19:21
1968
Ref. svar fra Nordnet, så skyldes det at Norske Skogindustrier ASA ble handlet på OTC-markedet i USA med samme ISIN-nummer, som igjen førte til at kursen i NOK ble reflektert som Norske Skog. For de som var våkne så var vel dette en easy catch at noe ikke stemte.
matthiasm
03.07.2019 kl 23:07
1872
Se https://www.bloomberg.com/quote/NKSJF:US
Noen har solgt/kjöpt 900 aksjer på OTC markedet for 0.51 USD stykk. Dette motsvarer en aksjekurs på 4.35 NOK.
Skjönner ingenting...
Noen har solgt/kjöpt 900 aksjer på OTC markedet for 0.51 USD stykk. Dette motsvarer en aksjekurs på 4.35 NOK.
Skjönner ingenting...
Haha, lenge leve gutteklubben grei.
Selger gjerne mine 150000 for la si 0,39 USD stykk i morgen. Burde være knallpris det. :)
Selger gjerne mine 150000 for la si 0,39 USD stykk i morgen. Burde være knallpris det. :)