Hva nå, Frp?

Hvordan har dere det, freppere her inne, har dere vendt dere til å ligge under 10 prosent i oppslutning? TV2 melder om hele sju prosent oppslutning for tullepartiet. Skal vi ikke ta opp den gamle debatten om å øke sperregrensen? Det er flere tullepartier under ti prosent som burde vært kjørt på dynga. Men før det skjer, tror dere at den politiske amatøren, Sylvi Listhaug, får oppdraget med å lede partiet på sin siste reis?
HanVann
13.08.2019 kl 18:37 268

Jeg har vendt meg til 3,9% og 0%
og 100% AP SV NRK MdG VG Marie SVimonsen Dagbla Faktisk nrk no ISLM trampeklapp dirken sotah AP AP AP o,5 arne også.
#jonashadji
#realist

ArneB 5.0
04.07.2019 kl 11:40 1000
Hvordan har dere det, freppere her inne, har dere vendt dere til å ligge under 10 prosent i oppslutning?

Vi trenger ikke et FrP slik det er blitt i dag. Da kan like gjerne partiet avgå ved døden. Jeg håper på et skikkelig dårlig valg hvor Sylvi kan ta over og ta opp kampen mot alt dette PK-tullet.

Partiet må ved neste landsmøte sette en ny kurs, og denne kursen må være å gå ut av EØS og resten av Globalistenes faenskap. Jeg har ikke så store forventninger om at det skjer, men å endre kursen er eneste måten å få velgerne tilbake på. Dette handler ikke bare om bompenger. Bompenger har bare blitt en katalysator for all den andre misnøyen også.
HanVann
16.08.2019 kl 20:44 249

Frp må fusjonere med Lysglimt og sikre seg de attraktive 0,1% stemmene som liker sofa lat.
HanVann
22.08.2019 kl 19:23 230

Hallo.
Det er +100%