Ex Netfonds bruker nå Nordnet

rollon
NORDNE 04.07.2019 kl 23:15 819

Jeg er en av de mange som ble flyttet over når NN kjøpte Netfonds, for min del så vil jeg si at opplevelsen med å bruke Nordnet har vært en eneste stor nedtur og jeg kan ikke finne noe som de er bedre på enn Netfonds. Jeg vurderer å skifte til en annen nettmegler men har lite erfaring utover Netfonds og Primetrader så vet ikke hva som kan være å anbefale. Er det noen som har noen gode erfaringer med netthandel foruten Netfonds / Nordnet ?

Hvis det er noen som har noen smarte brukertips ang. Nordnet så hadde det vært fint hvis dere kunne poste de her, for dette sliter jeg litt med etter 22 år i Netfonds systemet..
Slettet bruker
08.07.2019 kl 14:54 784

Vi havner vel på DnB de fleste av oss. Men det er ikke like bra. Kanskje bringer børsens nye eiere noe vi alle kan bruke?
Redigert 08.07.2019 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
Skrika1
12.07.2019 kl 12:23 750

Jeg er også fortvilet over tapet av Prime Trader. Der hadde jeg overskit over 30 aksjer samtidig. Nå er ikke trading så enkelt lenger.
Så hva gjør man for å få god oversikt over kursene og en god plattform for trading.
Skrika1
12.07.2019 kl 12:23 747

Jeg er også fortvilet over tapet av Prime Trader. Der hadde jeg overskit over 30 aksjer samtidig. Nå er ikke trading så enkelt lenger.
Så hva gjør man for å få god oversikt over kursene og en god plattform for trading.
Computum
02.03.2020 kl 13:39 271

Hvilken nettmegler kan anbefales? Jeg brukte også Nettfonds, Nordnet og Pareto. Nå er det bare de to sistnevnte. Men ingen av de holder mål etter min mening. Er her andre som kan anbefales?