Veldig dårlig forum

Cheng
06.03.2018 kl 00:07 1647

Nå har det nye forumet vært i bruk lenge nok til at det må være lov å konkludere med at det rett og slett er fryktelig dårlig.

I de trådene jeg leser ser jeg mange som bommer på om man skal kommentere på enkeltsvar eller hovedinnlegg.

Resultatet er I høyeste grad uoversiktlig.

Jeg er ikke kjent med den nye funksjonaliteten som går ut på å kunne blokkere ut enkelte fra kommentarer, men klarer virkelig ikke å se de voldsomme fordelene med dette.

Viktigst av alt er at forumet ofte krasjer når man bruker mobil, i allefall Android system.

Nei, dette forumet er ingen brukermessig forbedring og HO bør legge det ned.

Det finnes andre forumapplikasjoner som helt sikkert ivaretar både brukernes opplevelse, sikkerhet og eventuelle kommersielle behov Hegnar måtte ønske å inkludere i form av reklame feks.
Redigert 19.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
addyfred
06.03.2018 kl 00:09 1603

Min personlige preferanse er, interessant nok, stikk motsatt. Det nye forumet er både mer brukervennlig og har et mer moderne grensesnitt.

Digital utvikling.

Det nye er 10x bedre enn det gamle :)
Smitty
06.03.2018 kl 00:20 1603

Enig ! Fult på det gamle forum så slitsomt å nå fram når d ikke kommer ut? Eller hva? 0 seere på noe jeg vet var en nyhet! Det er vell ingen som ser denne heller eller hva?
Slettet bruker
06.03.2018 kl 03:52 1603

Det krasjer ofte med IPhone også . Tråden henger seg og man få ikke scrollet videre !
Må bare gå ut ....

Hva hadde problemet vært med og endret litt på gamle forum istedenfor å komme med noe helt nytt som fungerer middels ...