Hegnar har krise med hjemmeside

Kvike11
05.07.2019 kl 14:22 917

Kan ikke være rigtigt at man I år 2019 skal sidde og blade 9 sider igennem for at se aktie kurser. Derudover har siden allerede været nede idag
Troede de var klogere hos Hegnar, og ville forbedrer deres service, men det er et alvorligt tilbageslag for Hegnar.
Tror det kommer til at koste annonce kr. for Hegnar, for hvem vil annoncerer på en hjemmeside, hvor brugerne flygter fra.
Hvis de tror at det er glemt om en uge, tager de alvorligt fejl. Leder med lys og lygte efter anden side hvor data er bedre.
Min bankrådgiver i Nordea er glad for alt det dårlige omtale af Nordnet/ Hegnar, for de regner med at få en del nye kunder.
Håber mit indlæg bliver læst hos Hegnar, så de kan få retter deres forældet side..
Det er ikke gennem arbejdet det de laver.
OZZY
05.07.2019 kl 15:26 877

nå skal Finansavisen og Hegnar slå seg sammen. Får håpe sammenkoblingen blir bedre enn Netfonds/Nordnet. Der har jo vært en katastrofe. Er ikke akkurat imponert over det datafaglige som er blitt utført. vi er vel nå gått tilbake til 1980 nivå. trist.
Kvike11
08.07.2019 kl 08:40 715

Intet er sket i weekenden, troede Hegnar var smarte og kloge nok til at få rettet deres nu forældet sider.
Nyheder under kurser er heller ikke opdateret, de er fra i går.. det hele går ad h til på deres hjemmeside.
Forstår stadigvæk ikke hvorfor man skal blade 9 sider igennem for at finde aktier, er det fordi de skal tjene annonce kroner hver gang ny side åbner, skulle ikke undrer mig de er så primitive.
Ser frem til de får lavet deres side om, og evt. kommer med en meddelelse til brugerne i dag.
Kvike11
19.07.2019 kl 10:54 468

Intet er sket, er der nogen der ved hvor mange kontordamer/Journalister Hegnar har afskediget.
Dem der er tilbage læser ikke korrektur, men sender ud med fejl dagligt,
robotter er der nok af til handel, men ikke til at finde fordrejninger/fejl.
Hegnar er nok blevet den dårligste info side i Norge, sørgeligt, hvis der da er info, intet relevant under hver aktie.