Archer 10 gangeren innen 12 måned

Slettet bruker
ARCHER 07.07.2019 kl 12:34 34005

Gleder meg i morgen
Bekreftelsen på aksjen er feilpriset
6+kr

FINANCIAL YEAR 2019



08.08.2019 - Half-yearly Report
Redigert 21.01.2021 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 17:53 3691

Jeg fatter ikke at dere dag inn og dag ut, måned inn og måned ut, luller dere inn i en virkelighet som ikke finnes. Se hva som faktisk har skjedd det siste året! Kursen er rasert og ledelsen har ikke handlet EN aksje av egen lomme. Se skriften på veggen, her vil det bli så grisete at det vil få etterspill Tror man virkelig at jeg får en kamerat til å selge med tap, hvis jeg ikke hadde noe å fare med? Ledelsen er ondskapsfull og alt er kalkulert, så hva er litt trøbbel for syk gevinst............
Slettet bruker
16.07.2019 kl 18:06 3692

Ta deg ei pils i sola, virker som om salat har fått deg helt på kroken.
100K handles inn fra min side neste uke uansett.
Håper kompisen dumper ned til 4,2 når ferske penger kommer på bok.:)
Slettet bruker
16.07.2019 kl 18:10 3698

Er man indoktrinert, så vil man aldri ta virkeligheten innover seg. Jeg kan ikke si mer enn det jeg har gjort, men dette vil bli så stygt og grisete at man vil bli skrekkslagen.
Slettet bruker
16.07.2019 kl 18:20 3692

Virkeligheten innhenter alle og enhver.
Hvordan går det med ELK investeringen din ?
Slettet bruker
16.07.2019 kl 18:29 3682

Her prøver man å snakke seg bort fra virkeligheten, blir sånn da pengene renner ut fra egen investering og alle vet at du er en stor løgnhals. Ref. at Archer ALLTID stiger mest på dag 2 og 3 etter melding, pluss med alle andre visdomsord som har gjort at man har tapt penger. Er fortsatt i pluss på ELK og en god årslønn i gevinst etter at jeg solgte Archer og investerte i andre selskaper. Du får fortsette å lulle deg inn i din Harry Potter verden. Sånne utskudd som deg, det er slike som fortjener det som vil komme. Jeg vil pisse på deg og minne deg på hvilket ynkelig vesen du er, den dagen drittpakken kommer.
Slettet bruker
16.07.2019 kl 18:45 3661

Dessverre så er ingen løgner selv om man bommer på fremtiden, man er løgner når man forteller om egen fortreffelighet.
ELK kjøpte du for 24.
Ingen gevinst på andre aksjer etter at du solgte Archer,, Men du har tap på salgstidspunktet til Archer kontra i dag.

Du gråter fortsatt over litt tap, hva er problemet ditt?
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:06 3656

Du får fortsette med løgnene dine og det beste er at alle kan selv se hvilken løgnhals du er. ELK har utbetalt utbytte, men sånn hopper du bukker over, det passer ikke inn i løgnene dine. Jeg fortalte når jeg hadde solgt Archer, innrømmet at jeg tok tapet og ar også fortalt hvilke selskaper jeg har investert i. At du nå med dine løgner er direkte ansvarlig for at andre indoktrinerte har tapt, det håper jeg at du snart får kjenne på kroppen. Løgner og svin som deg, de fortjener ingen sympati.
Anywhere
16.07.2019 kl 19:55 3621

Salah, før du kjører på med tåkeverden din og nye løgner om at ikke ledelse har gjort aksjeerverv, så bør du sjekke ut hendelser fra oktober, november og desember for et godt halvår siden. Virker som du ikke kan lese hverken enkle instruksjoner, sluttkurser eller børsmeldinger. Eller i alle fall ikke forstå. Du mener de ikke har gjort aksjeerverv siste året. Tull og løgneri!
Relativt mye innside-incitamenter direkte på aksjekurs som er kjøpt og ervervet. Samlet har ledelse og styre en ekstrem oppside i å oppnå positiv aksjekursutvikling fra nivåer rundt 5-6 kroner.
Og idiotpratet om at ledelsen har ansvaret for kursfall siste året kan du forsøke på det aller, aller meste av det profesjonelle oljeservice. Alt ligger med brukken arm, fot og rygg. Aldri har verdien relativt sett vært så lav. Det hadde egentlig vært rart om Archer skulle være enslig svale i det selskapet....
Redigert 16.07.2019 kl 19:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 20:11 3612

Du må gjerne lulle deg inn i denne virkeligheten, men vis meg den handelen en i ledelsen har gjort i 2019? Det har ikke skjedd og det er det en god grunn for. Du kan tro hva du vil, jeg vet hva jeg vet og dette vil bli styggere enn du kan forestille deg. At de indoktrinerte tviholder på alle mulige grunner, håp, unnskyldninger og løgner, det vil hjelpe lite, den dagen ledelsen setter drittpakken ut i livet. Mitt ønske er at man skal vite hva som vil skje, helt fair at man ikke liker det, men da skal jeg gni det inn, den dagen helvete er løs.
Redigert 16.07.2019 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 20:39 3588

Hvordan går det med QES i dag? Ikke en indoktrinert som har skrevet et ord? Jeg har faktisk ikke sjekket, men skal se etter stengetid. Er QES ned, så ler jeg meg skakk, det viser hvor enkle de indoktrinerte er, er den opp, så har dere annet å gjøre på en tirsdagskveld i juli. Fasit blir spennende.
Redigert 16.07.2019 kl 20:40 Du må logge inn for å svare
Anywhere
16.07.2019 kl 23:37 3528

Du mente det ikke betydde noe hvordan QES beveget seg, hvorfor skal det bety noe i dag?
Opp eller ned, hva er konsekvensen, mener du Salah?
Slettet bruker
17.07.2019 kl 00:04 3513

Hva betyr utbytte på ett par kroner når ledelsen har presset prisen på Elk ned fra 45 til 22,5 på 1 år.
Mener du ledelsen har gjort en god jobb for aksjonærene?
hofa
17.07.2019 kl 07:30 3441

Hvordan kan den i lukkeauktion falde 2 % for under 10 kr/ 2 aktier. Det er simpelthen for åndssvagt. Jeg kan ikke være der hver dag.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 08:12 3398

Alle ser nå at du lyver så det renner av deg og opptrer som den slimålen du er! Archer stiger ALLTID på dag 2 og 3 etter melding, jeg har tapt på min investering i ELK. Begge er løgn, men da forsetter du med annet piss i stedet. Håper alle ser hvilken karakter det er på deg og hvor løgnaktig du til enhver tid opptrer.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 08:15 3390

Når har jeg skrevet dette? Tydelig at nå er desperasjonen så stor hos de indoktrinerte at de teppebomber meg med løgnene sine. Ser forøvring at QES stupte i går, merkelig at ingen av de indoktrinerte nevnte dette? Sier alt!
Vikusen
17.07.2019 kl 08:53 3354

Tidlig våken for å spre oppgulpet sitt 😂 Trist liv.
Anywhere
17.07.2019 kl 09:03 3341

Du har hevdet dette når en indoktrinert bemerket at QES var opp over 10% for noen dager siden. Da var visst det et vissent halmstrå å holde seg fast i og betydningsløst. Når QES faller er det mer betydningsfullt siden du, som eneste på en tirsdag, finner det viktig hva som skjer med QES når den faller.
Redigert 17.07.2019 kl 09:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.07.2019 kl 09:12 3330

Ja, det er bare å se på kursutviklingen i 2019, så ser du at det er hjernedødt å dra frem en dag med oppgang, men aldri være der ved nedgang!
Anywhere
17.07.2019 kl 10:04 3302

Det er jo en slik type hjernedødhet Salah bedriver; drar frem QES når den faller, men ikke når det stiger....
Glasshuset har snart ikke mer ruter igjen hos deg, Salah.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 10:06 3300

Ny dag der ledelsen gledes over nedgang. Så lenge den siger nedover på egenhånd, så venter de tydligvis med drittpakken. Håper at man nå kommer seg ut, om en stund vil denne kursen fremstå som skyhøy. Venter fortsatt på dagens håp, unnskyldning og løgn.
Pirato
17.07.2019 kl 11:18 3267

Elkem ledelsens onskapsfulle plan er å tvinge kursen ned til 0.5-1 kr. De indoktrinerte har bare ikke klart å gjennomskue ledelsens langsiktige mål. Når kursen faller til 10 kr slipper de ut drittpakken hvoretter kursen kommer til å rase ned til 1 kr. Da spretter de sjampis og feirer og kjører i gang en emisjon som deg tjener fett på, på aksjonærenes bekostning. Ledelsen fra helvete!
Slettet bruker
17.07.2019 kl 11:48 3242

Kan du ikke fortelle meg hvilken EK det er pr. aksje i ELK? Blir spennende å se om du vet hva EK er.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 11:50 3242

Hva er dagens unnskyldning og løgn? Noe må det jo være, alt er rosenrødt og kursen faller konstant.......hva kan det skyldes? Jeg vet hva som kommer, det samme gjør kameraten min. Jeg er helt ute, han på god vei. De indoktrinerte vil snart få oppleve helvete på jord, blir spennende å høre hva de vil si, når det jeg har advart om, slippes løs.....
Redigert 17.07.2019 kl 11:51 Du må logge inn for å svare
Anywhere
17.07.2019 kl 12:23 3218

Spennende om du kjenner EK bak Archer-aksjene også, Salah??
Eller, unnskyld, jeg kom ikke på at du sitter i glasshus, og ikke helt vet hvordan man kan gjøre enkle oppslag....som du har bevist lenge da du ikke engang vet hva Archer sluttet på i 2018....

Litt synd på kameraten din som du lurte til å ta ut noe aksjer på 4,45, og som du påstår har 6-sifret antall som skal ut på tidenes mest inntørkede omsetning på tidenes laveste kurser....
Redigert 17.07.2019 kl 12:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.07.2019 kl 12:40 3204

Han er sjeleglad, nå går han ut med et mindre tap, enn at han vil se pengene forsvinne. At du og de likesinnede indoktrinerte fortsatt holder liv med løgner rundt luftslottet er direkte festlig.. Jeg skal pisse på dere og gni det inn, den dagen sannheten utfolder seg. Blir spennede å høre hvilke unnskyldninger du da vil bruke, når dagens kurs virker som gullkantet. Lykke til mot avgrunnen hjernevaskede amatør.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 12:49 3200

Nedturen fortsetter og jeg koser meg. Unner de indoktrinerte dette, de får som fortjent og dette er bare starten.
Anywhere
17.07.2019 kl 13:14 3180

Litt kjedelig, om vi skal ta deg litt på alvor, at kameraten din er ham som sørger for at aksjen trekker ned da han tydeligvis vil selge sine godt 100K aksjer....Omsetningen er nå ca hans størrelse:) Det er ikke slike dager som siste uke man skal selge i Archer.
Men nå gir kameraten din litt til tålmodige kjøpere. De er nok fornøyd.
Rakettrally
17.07.2019 kl 13:26 3172

Trist at du koser deg fordi kursen går ned og verdiene til de som har investert i selskapet synker. Jeg unner ingen på Oslo børs å tape penger.

Men er litt enig med deg angående ledelsen. Kursen har absolutt ikke gått riktig vei. Har vært flere positive triggere i det siste, men kursen har aldri tatt av. Istedet så faller den med en gang det er negativ børs. Syns helt ærlig at ledelsen i Archer bør bli flinkere å kommunisere med sine aksjonærer. Se på luftslottet NEL, Løkke er hele tiden ute og forteller hva som skjer i selskapet. Etter forrige kontrakt, burde de tatt kontakt med en finansavis eller en avis i Stavanger og skapt litt blest rundt dette. Greit nok at næringen kanskje ligger med brukket rygg på verdens børser, men da er det også på tide å skape litt positivitet rundt næringen. Der har kanskje mange selskaper en vei å gå.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 13:43 3163

Vanligvis så vil ikke jeg heller unnet noen å tape penger, men her har man fått så mange advarsler og kun kommet med håp, unnskyldning og løgner for å holde luftslottet oppe.
Jeg gledes over at du faktisk klarer å ta innover deg at denne ledelsen er av en karakter, som ikke er et børs selskap verdig. Total mangel på evnen/interessen til å skape aksjonærverdier, som er helt essentielt. Jeg har heldigvis forstått hva som vil komme og derfor solgt ut.
Rakettrally
17.07.2019 kl 13:47 3163

Jeg er temmelig sikker på at de har stålkontroll på gjeldssituasjonen og at de melder den siste kontrakta før neste kvartal. Så jeg deler ikke dine mørke spådommer. Men at de bør bli langt flinkere å kommunisere med sine aksjonærer, der er vi enige.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 13:50 3168

This price action is making me thoisty. Q4 is the time archer' stocknprice starts to reflect the real value of the company. Load up and get ready.

Anywhere
17.07.2019 kl 14:03 3182

Bevisene siste år og halvår tilsier ikke at ledelsen ikke klarer å skape aksjonærverdier, tvert om. Det er en solid snuoperasjon som er gjennomført siden 2014, men jeg tror Salah ikke evner å se hverken marked eller de implikasjoner selskapet har. Ledelsen deler saker som skal deles og skriker ikke i tide og utide, det er helt på linje med et lass av børsnoterte selskaper. Intet særegent med Archer.

Løft hodene og se hva selskapet har etablert de siste år og følg med på om de klarer å få til det de guider. Det har de klart siste år. Det er aksjonærverdier. Verdiene er ikke reflektert i aksjen enda, men det er ikke et mål på aksjonærverdier. Da er man blåøyd.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 14:23 3169

Her sitter de indoktrinerte og luller seg inn i alt av håp, mens kursen synker. Blir spennende å høre den dagen drittpakken kommer, garantert noe positiv i den også.
Anywhere
17.07.2019 kl 14:38 3156

Fortsatt vanskelig for Salah å erkjenne at Archer selv på 4,47 er opp for 2019. Trolig like vanskelig som å lese tre setninger om hvordan man shorter hos en vanlig netthandler....eller kanskje hun kan lese, men bare ikke klarer å forstå??
Slettet bruker
17.07.2019 kl 14:45 3147

Salah is the sort of turd I tread on when walking across a farm
Anywhere
17.07.2019 kl 19:36 3068

Siden Salah synes det er så viktig, så må vel QES kommenteres også i dag. 6% opp, så langt, hva skal det bety, Salah? Driver ledelsen i QES med noe aksjonærvennlig i dag. Har de bygget aksjonærverdier??
Kom Salah, dette kan du alt om, du vet jo alt ledelsen i Archer og tilstøtende eiendeler har planer om!
Oppps. Sorry, jeg glemte at du bare bryr deg om aksjer når de faller...når de kan tjene litt som støtte for tåkepratet ditt. Nei, da vet du selvsagt ingenting om hva ledelsen driver med en dag som aksjen stiger....alle ledelser kan jo bare «sette inn støt» nedover 😂😁😂😁😁😂😂.

Du er jammen meg en skrue til å le seg skakk av, Salah!!😀😁😂😂😂😂
Vikusen
17.07.2019 kl 20:08 3052

Oljeprisen raser, bikker Archer ned mot 4 så er det å kjøpe med begge nevene.
ken-guru
17.07.2019 kl 20:25 3072

Det samme sa man på 10,8 og 6 kr, og det samme kommer til å bli sagt når den nærmer seg 2 kr.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 20:34 3062

Helt riktig, de samme løgnhalsen kommer med de samme idiot kommentarene mens kursen faller måned for måned. Her skal vi ned til 50 øre til 1 krone, da kan man faktisk handle. Da vil ledelsen selv handle, samtidig med at de blir sparket, styret vil da ikke ha noe valg.