UNO X MED UTTALELSE: HYDROGENUTVIDELSE I LIMBO
E-post fra UNO X til E24:
"- Vårt budskap står fast: Vi selger ikke hydrogen igjen før vi er helt trygge på teknologi og løsning, kundenes sikkerhet er vår førsteprioritet. Vi bruker tiden nå til å vurdere hva som er riktig for våre stasjoner og hvilken energi vi skal tilby i personbilmarkedet fremover. Ytterligere kommentarer har vi ikke på nåværende tidspunkt, skriver Uno-X-sjef Jens Haugland i en epost"
https://e24.no/pluss/energi/statkraft/14-selskaper-signerte-erklaeringer-om-oekt-hydrogensatsing-saa-smalt-det-paa-en-uno-x-stasjon-i-sandvika/24651968
Max
"- Vårt budskap står fast: Vi selger ikke hydrogen igjen før vi er helt trygge på teknologi og løsning, kundenes sikkerhet er vår førsteprioritet. Vi bruker tiden nå til å vurdere hva som er riktig for våre stasjoner og hvilken energi vi skal tilby i personbilmarkedet fremover. Ytterligere kommentarer har vi ikke på nåværende tidspunkt, skriver Uno-X-sjef Jens Haugland i en epost"
https://e24.no/pluss/energi/statkraft/14-selskaper-signerte-erklaeringer-om-oekt-hydrogensatsing-saa-smalt-det-paa-en-uno-x-stasjon-i-sandvika/24651968
Max
Redigert 21.01.2021 kl 02:47
Du må logge inn for å svare
Jemo
07.07.2019 kl 14:17
6468
Uno X prioritere sin kjernevirksomhet nemlig sykkel og Tour de France. Merkelig at de tør det, mer skader på første etappe enn ved smellen i Sandvika. 👍🚴♀️ De bør jo trekke seg ut av sykkelsirkuset og heller støtte VM i monopol det er ikke så farlig.
Til MaxPayne, som har fått mye "tyn"for sine identiske hovmod innlegg på Shareville. Jeg viser til Takumi sitt innlegg på en annen SSHIP tråd: Til Hammers:Utrolig at du i omtrent hvert eneste innlegg du skriver må sende et stikk i retning NEL hammer. Du skriver bra og har noen poenger, men skjønner ikke hvorfor du alltid på rakke ned på Nel på andre ticker. Et opprop til "Trekløverervet" MaxPayne, EricSimpsonjr, og Hammers anbefales nå å slutte med deres hovmod og spamme ned Nel tråder. "Trekløverervet" er best tjent med å ta det med ro. Da kan det oppnås harmoni. Harmoni kan lønne seg.
Max Payne
07.07.2019 kl 14:22
6431
Innlegget er ment som opplysning til de som vil holde seg orientert om markedet og nel.
Max
Max
Jemo
07.07.2019 kl 14:32
6361
Kan du ikke da lage en tråd med opplysninger fra MAX, og ikke staret en ny hver gang du finner noe negativt om NEL. Da har vi alt samlet et sted.
Trygghet er ikke målbart det er en subjektiv ting. Når er uno-x trygg? Jeg tenker aldrig.
Mulig det var dotterrn eller sonen till Uno som fikk airbag i trynet?
Mulig det var dotterrn eller sonen till Uno som fikk airbag i trynet?
Konklusion er att nel må köpa ut uno-x för 200 miljoner. Hvis det ens er mulig i kontraktet ellers må stasjoner läggas ned.
Ellers under nel sin drift får lökke inviga og dela ut ballonger, ikke helium men vätgas direkt Fra tanken og pölser og brus till 5 kr.
Ellers under nel sin drift får lökke inviga og dela ut ballonger, ikke helium men vätgas direkt Fra tanken og pölser og brus till 5 kr.
Jemo
07.07.2019 kl 15:10
6190
Så LITT humor er lov altså.
Her kommer litt til:
MAX solgte NEL til 5,3 og angrer bittert på det, har derfor godt over til kun å grav frem negativiteten, og tror han kan få kursen ned.
😁😁😁😁
Her kommer litt til:
MAX solgte NEL til 5,3 og angrer bittert på det, har derfor godt over til kun å grav frem negativiteten, og tror han kan få kursen ned.
😁😁😁😁
Ytterlig 3 personer som blir blokkert og svartelistet. Tull og tøv av forvokste guttunger,men stein kan de spytte på. Husk ,spytter de lenge nok på stein kan den bli våt. Bare et gammelt ordtak som viser seg og stemme.
Max Payne
07.07.2019 kl 15:27
6126
Selv om Investor XYZ bruker humor som virkemiddel, har han flere gode poenger. EKSPLOSJONEN kan ha satt en støkk i flere personer, enn vi har oversikt over.
Max
Max
hillclimber
07.07.2019 kl 15:34
6096
Helt greit og fornuftig, NEL må skjerpe seg på sikkerhet uansett.
Max Payne
07.07.2019 kl 15:37
6365
Enig. UNO X framstår ansvarlige. Fornuftig med en ordentlig risikokalkyle før man går videre med hydrogen til personbilmarkedet.
Max
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Admoff
07.07.2019 kl 15:40
6351
Max, hvorfor innholder stort sett alle innlegg om skepsis for NEL og hydrogen? Kan ikke erindre noe som har positiv undertone. Kan hende jeg tar feil men inntrykket er nå sånn.
Venter i spenning på svar fra deg.
Venter i spenning på svar fra deg.
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
hillclimber
07.07.2019 kl 15:46
6317
Risiko er målbart, FMEA kjøres a priori, statistikk posteriori.
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Max Payne
07.07.2019 kl 15:49
6294
Hei, Admoff. Jeg legger ut tråder om alle aksjer jeg eier eller ønsker å kjøpe eller som har allmenn interesse.
Denne tråden om nel er ikke negativ. Den er bare faktaorientert - sitat og link til artikkel.
Max
Denne tråden om nel er ikke negativ. Den er bare faktaorientert - sitat og link til artikkel.
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
hillclimber
07.07.2019 kl 15:57
6264
Max Payne skrev 😂😂😂 LITT humor er lov. Max
XYZ er noe av det mest pessimistiske jeg har sett. Han ville også ha vært redd for oljeboring til havs. "Vi kan inte borra hål i havsbotten, allt vatten kommer att springa ut...."
Litt humor er lov.....
Litt humor er lov.....
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Admoff
07.07.2019 kl 16:07
6221
Hei Max, de fleste innlegg fra deg oppfatter jeg primært med negativ undertone. Trådene du starter og innleggene du poster bærer tydelig preg av det synes jeg. Uansett ikke ment som kritikk. Du som alle oss andre har jo en agenda ellers hadde vi vel ikke vært her inne.
Når det gjelder Uno X, er det bra at de tar en god risikoanalyse før de bestemmer seg.
Takk for raskt svar og info, negativ som positiv 😉
Når det gjelder Uno X, er det bra at de tar en god risikoanalyse før de bestemmer seg.
Takk for raskt svar og info, negativ som positiv 😉
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Jemo
07.07.2019 kl 16:08
6208
Dette er så klart bare tull, etter at du solgte NEL (12/6 ref shareville) har du ensidig vært negativt. Før den tid var du bare positiv, det er det jeg ikke liker med deg MAX.
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
fjellets sønn
07.07.2019 kl 16:23
6143
Du bær du legge til resten av artiklen i E 24 - lite objektivt utdrag
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
fjellets sønn
07.07.2019 kl 16:23
6130
Du bør du legge til resten av artiklen i E 24 - lite objektivt utdrag
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
fjellets sønn
07.07.2019 kl 16:24
6123
Du bør du legge til resten av artiklen i E 24 - lite objektivt utdrag
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Max Payne
07.07.2019 kl 16:29
6097
Admoff, sjekk ut tråder på Hydro, Komplett, Bonheur, Scanship.
Det er såpass mange tråder på nel som til dels er haussende, så greit med noen faktabaserte tråder også som dekker nedsiden.
Jeg får for øvrig ikke lov av Admin å legge ut hele artikkelen.
Max
Det er såpass mange tråder på nel som til dels er haussende, så greit med noen faktabaserte tråder også som dekker nedsiden.
Jeg får for øvrig ikke lov av Admin å legge ut hele artikkelen.
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Shinkage
07.07.2019 kl 16:36
6063
Jeg tror det de mener, og som jeg også har nevnt til deg, er at du bare legger ut linker som har kritisk informasjon.
Dersom du var så nøytral som du prøver å påstå, så hadde du lagt ut linker, skrevet tråder og svart på innlegg med både negativ og positiv vinkling. Det er ikke mye av det du kommer med som er positivt.
Negativ kan du selvsagt få lov til å være, men la være å late som om du ikke er det.
Det gjenstår å se om Uno-X kommer på banen igjen, og hvilken fremtid hydrogen har for privatbilisme i Norge. Den var ikke stor før denne hendelsen, og den kommer neppe til å ta av etter dette heller. NEL har derimot ikke sitt største potensiale innenfor dette markedet, så da er det egentlig ikke så relevant å trekke frem denne Kjørbo hendelsen gang etter gang som en mulig "spikern i kista" for NEL.
Å prøve å skape en følelse av at befolkningen generelt sett nå er vettskremte for å komme i nærheten av en fyllestasjon for Hydrogen, slik du, XYZ, Hammers, SS med flere holder på med, er lite troverdig.
Det har høyst sannsynelig bare en eneste hensikt - og det er å skremme aksjonærer fra å tro på NEL.
Dersom du var så nøytral som du prøver å påstå, så hadde du lagt ut linker, skrevet tråder og svart på innlegg med både negativ og positiv vinkling. Det er ikke mye av det du kommer med som er positivt.
Negativ kan du selvsagt få lov til å være, men la være å late som om du ikke er det.
Det gjenstår å se om Uno-X kommer på banen igjen, og hvilken fremtid hydrogen har for privatbilisme i Norge. Den var ikke stor før denne hendelsen, og den kommer neppe til å ta av etter dette heller. NEL har derimot ikke sitt største potensiale innenfor dette markedet, så da er det egentlig ikke så relevant å trekke frem denne Kjørbo hendelsen gang etter gang som en mulig "spikern i kista" for NEL.
Å prøve å skape en følelse av at befolkningen generelt sett nå er vettskremte for å komme i nærheten av en fyllestasjon for Hydrogen, slik du, XYZ, Hammers, SS med flere holder på med, er lite troverdig.
Det har høyst sannsynelig bare en eneste hensikt - og det er å skremme aksjonærer fra å tro på NEL.
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Max Payne
07.07.2019 kl 16:38
6054
Hørt om Karma? BALANSE? Symmetri. LIKEVEKT?
Max
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Max Payne
07.07.2019 kl 16:38
6052
Hørt om BALANSE? Symmetri. LIKEVEKT?
Menneskene tilstreber LIKEVEKT. Jeg også, derav mine poster.
Max
Menneskene tilstreber LIKEVEKT. Jeg også, derav mine poster.
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
oppvigår
07.07.2019 kl 17:17
5931
Kan det tenkes vi ser et nytt datterselskap i regi av Nel, for å få en fortgang i bygging av stasjoner i Norge. Kanskje med støtte fra Nikola?
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Ja her er det klokt med ett datterbolag så nel ikke har direkt kontakt med konsument.
Förordar også allt kring fordonshydrogen i eget bolag og process/ gödsel/ i eget bolag.
Ellers blir det snart umulig med emisjon og eu-stötte
Förordar også allt kring fordonshydrogen i eget bolag og process/ gödsel/ i eget bolag.
Ellers blir det snart umulig med emisjon og eu-stötte
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
MrBoring
07.07.2019 kl 17:46
5841
Max Payne,
Du skriver "Hørt om BALANSE? Symmetri. LIKEVEKT? Menneskene tilstreber LIKEVEKT. Jeg også, derav mine poster."
Dersom du tilstreber likevekt ville du lagt ut et objektivt referat av artikkelen og ikke bare et negativt sitat. Likevekt tilsier at all informasjon blir kjent, og så diskuterer man ut fra det. Ingenting i din oppførsel indikerer at du er opptatt av likevekt!
Du skriver "Hørt om BALANSE? Symmetri. LIKEVEKT? Menneskene tilstreber LIKEVEKT. Jeg også, derav mine poster."
Dersom du tilstreber likevekt ville du lagt ut et objektivt referat av artikkelen og ikke bare et negativt sitat. Likevekt tilsier at all informasjon blir kjent, og så diskuterer man ut fra det. Ingenting i din oppførsel indikerer at du er opptatt av likevekt!
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Ikke mat nett troll. Med null kommentarer blir det null oppmerksomhet rundt deres innlegg.
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
MrBoring
07.07.2019 kl 18:05
5755
Tigern,
For å være ærlig er du ikke noe bedre du heller. Du glimret med ditt fravær under hendelsen i Sandvika og ar bare hyperpositiv når du har tatt din posisjon. Jeg savner balansert informasjon fra deg også.
For å være ærlig er du ikke noe bedre du heller. Du glimret med ditt fravær under hendelsen i Sandvika og ar bare hyperpositiv når du har tatt din posisjon. Jeg savner balansert informasjon fra deg også.
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Du er en vits, MP. Du har postet dette også på Shareville. Du vet at 95 % av Nel sin omsetning kommer fra utlandet og her er utdrag fra en klok skribent på Shareville som gir MP så hatten passer. "Det norske personbilmarkedet betyr nærmest null og niks for Nel. Det er snakk om så lav omsetning at det blir nærmest komisk, "Iceing on the cake" som Løkke sier. Nels omsetning og marked er og vil være i utlandet, spesielt i årene som kommer, og på helt andre markeder enn personbilmarkedet... Dette fortjener knapt oppmerksomhet, dette er bokstavelig talt dråper i havet."
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Max Payne
07.07.2019 kl 18:27
5674
MrBoring - reglene for forumet er slik at ikke hele artikkelen kan legges ut. Jeg har lagt ut e-posten fra UNO X - akkurat som overskriften til tråden indikerer.
Posten er altså 100 % saklig og konsistent.
Max
Posten er altså 100 % saklig og konsistent.
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Hammers
07.07.2019 kl 18:31
5661
Det er flere her inne som jamrer seg over at vi som er kritikere av NEL aldri kan komme med et eneste positivt innlegg.
Vel, la dem jamre seg - for vi kan da ikke skape positive innlegg "av ikke noe"!
Ja, hva ER egentlig positivt med selskapet?
- Pengene fosser ut - og det har de gjort fra DAG 1!
- Man leverer "bensinstasjoner" til et marked som i prinsippet IKKE finnes!
- Man leverer stasjoner som skaper utrygghet ved at man ALDRI får et forvarsel før det evt smeller.
- Det ene sekundet ER du der - det neste kanskje IKKE! En slags russisk rulett! Hvem vil ha noe slikt?
- Det være seg personbilsjåfør, lastebilsjåfør eller lokfører.
- Sikkerhet betyr MYE for alle disse - og ingen av dem ønsker et liv i angst!
- Man har ansatte som melker dagens aksjonærer via sine opsjoner. Sakte, men sikkert!
- At selskapet holder til i "verdensmetropolen" Notodden er vel heller ingen "høydare......"!
Hilsen Hammers......som fortsatt lurer på hva som er positivt med selskapet.
Ja, bortsett fra frasen om at dette er verdens "nye" egergiform og dette er framtidens drivstoff!
Heller ikke det stemmer. Drivstoffet er for lengst utprøvd - og det ble forkastet for "100 år" siden!
Vel, la dem jamre seg - for vi kan da ikke skape positive innlegg "av ikke noe"!
Ja, hva ER egentlig positivt med selskapet?
- Pengene fosser ut - og det har de gjort fra DAG 1!
- Man leverer "bensinstasjoner" til et marked som i prinsippet IKKE finnes!
- Man leverer stasjoner som skaper utrygghet ved at man ALDRI får et forvarsel før det evt smeller.
- Det ene sekundet ER du der - det neste kanskje IKKE! En slags russisk rulett! Hvem vil ha noe slikt?
- Det være seg personbilsjåfør, lastebilsjåfør eller lokfører.
- Sikkerhet betyr MYE for alle disse - og ingen av dem ønsker et liv i angst!
- Man har ansatte som melker dagens aksjonærer via sine opsjoner. Sakte, men sikkert!
- At selskapet holder til i "verdensmetropolen" Notodden er vel heller ingen "høydare......"!
Hilsen Hammers......som fortsatt lurer på hva som er positivt med selskapet.
Ja, bortsett fra frasen om at dette er verdens "nye" egergiform og dette er framtidens drivstoff!
Heller ikke det stemmer. Drivstoffet er for lengst utprøvd - og det ble forkastet for "100 år" siden!
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Hammers
07.07.2019 kl 19:00
5555
Som flere her inne sikkert vet; jeg er ingen regnskapsmann.
Har aldri lært forskjellen på EBIT, EBITDA.....osv, men begrepene "PROFIT" og "LOSS" skjønner jeg!
NEL har vært børsnotert fra 2014. Her er deres "record" på to enkle begreper:
Inntekter (revenue) - Operating loss
2014: 12 mill - Minus 11*mill (net profit)
2015: 99 mill - Minus 14*mill (net profit)
2016: 114 mill - Minus 55 mill (operating loss)
2017: 302 mill - Minus 117 mill (o.l.)
2018: 489 mill - Minus 196 mill (o.l.)
q1 19: 122 mill - Minus 52 mill (o.l.)
Så langt har man svidd av ca 450 mill NOK - nesten en HALV MILLIARD Riksdaler!
Etter Q2 er den halve milliarden GARANTERT passert - og fortsatt uten noen lysning i sikte!
Selskapet lever på "lånte penger" og på "kreditors regning" (nye aksjonærer som har spyttet inn midler).
Er det noen av dere som tror at de KANSKJE er ført bak lyset i denne hypen?
Husk, selskapet må omsette for ca 120 mill pr Q (ref siste) - og det kun for å holde hjulene i gang.
Holde dem i gang uten å være i nærheten av å tjene en eneste krone.....men sakte men sikkert kun tære på egenkapitalen.
Hilsen Hammers........faktabasert!
Har aldri lært forskjellen på EBIT, EBITDA.....osv, men begrepene "PROFIT" og "LOSS" skjønner jeg!
NEL har vært børsnotert fra 2014. Her er deres "record" på to enkle begreper:
Inntekter (revenue) - Operating loss
2014: 12 mill - Minus 11*mill (net profit)
2015: 99 mill - Minus 14*mill (net profit)
2016: 114 mill - Minus 55 mill (operating loss)
2017: 302 mill - Minus 117 mill (o.l.)
2018: 489 mill - Minus 196 mill (o.l.)
q1 19: 122 mill - Minus 52 mill (o.l.)
Så langt har man svidd av ca 450 mill NOK - nesten en HALV MILLIARD Riksdaler!
Etter Q2 er den halve milliarden GARANTERT passert - og fortsatt uten noen lysning i sikte!
Selskapet lever på "lånte penger" og på "kreditors regning" (nye aksjonærer som har spyttet inn midler).
Er det noen av dere som tror at de KANSKJE er ført bak lyset i denne hypen?
Husk, selskapet må omsette for ca 120 mill pr Q (ref siste) - og det kun for å holde hjulene i gang.
Holde dem i gang uten å være i nærheten av å tjene en eneste krone.....men sakte men sikkert kun tære på egenkapitalen.
Hilsen Hammers........faktabasert!
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Jemo
07.07.2019 kl 19:14
5500
Dette skrev MAX på Shareville 31/5-2019, så han kan kanskje svare deg:
MaxPayne31 MAI 16:55skrev på MaxPaynes vegg
Det har vært litt volatilt på børsene i det siste og mange aksjer har krakket. Jeg har imidlertid verken blitt fristet av aksjer innen olje, varehandel, flyreiser, metaller eller fisk.
Jeg holder fast ved min grønne investeringsprofil og aksjene NEL, Scanship Holding, Hexagon Composites, Scatec Solar og Tomra.
Jeg vil fortsette å kjøpe mer av disse aksjene hver eneste måned og da fortrinnsvis velge den aksjen som har korrigert mest tilbake. På den måten kan jeg øke beholdningen jevnt og trutt og om mulig snitte ned postene når sjansen byr seg.
Jeg ønsker alle grønne aksjeeiere (og andre) en god helg. Nyt livet 😀😀😀✌✌✌
MaxPayne31 MAI 16:55skrev på MaxPaynes vegg
Det har vært litt volatilt på børsene i det siste og mange aksjer har krakket. Jeg har imidlertid verken blitt fristet av aksjer innen olje, varehandel, flyreiser, metaller eller fisk.
Jeg holder fast ved min grønne investeringsprofil og aksjene NEL, Scanship Holding, Hexagon Composites, Scatec Solar og Tomra.
Jeg vil fortsette å kjøpe mer av disse aksjene hver eneste måned og da fortrinnsvis velge den aksjen som har korrigert mest tilbake. På den måten kan jeg øke beholdningen jevnt og trutt og om mulig snitte ned postene når sjansen byr seg.
Jeg ønsker alle grønne aksjeeiere (og andre) en god helg. Nyt livet 😀😀😀✌✌✌
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
dotcom
07.07.2019 kl 19:14
5496
Å du skal snakke om jamring Hammers?
Nå har du jamret om at NEL taper penger i et års tid. Det er jamring på høyt nivå det. Tror du det er noen her inne som ikke nå har fått med seg det?
Også denne da; ".. Drivstoffet er for lengst utprøvd - og det ble forkastet for "100 år" siden!"
Så hydrogen som drivstoff er i følge deg forkastet, til tross for at en rekke av de største aktørene innen transport, og mange regjeringer, nå har dette som aktivt satsingsområde. Er dette et eksempel på det du kaller "fakta"?
Nå har du jamret om at NEL taper penger i et års tid. Det er jamring på høyt nivå det. Tror du det er noen her inne som ikke nå har fått med seg det?
Også denne da; ".. Drivstoffet er for lengst utprøvd - og det ble forkastet for "100 år" siden!"
Så hydrogen som drivstoff er i følge deg forkastet, til tross for at en rekke av de største aktørene innen transport, og mange regjeringer, nå har dette som aktivt satsingsområde. Er dette et eksempel på det du kaller "fakta"?
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Hammers
07.07.2019 kl 19:55
5385
Hvem som sa hva like etter 17.mai spiller da ingen rolle.
Resultatet viser utviklingen i selskapet. DET teller lang mer enn noe annet!
Ser man på de årvise underskudde vil alle som har mer enn matte fra U-skolen se at tallene viser en slags logaritmisk utvikling.
Underskudden akselererer i takt med økt omsetning.
At noen transportører ønsker å prøve ut dette drivstoffet som så mange eksperter advarer mot - ja det minner mistenkelig om et slags prøveprosjekt. Sikkerhet settes nok til slutt i høysetet i alle ledd - og Hydrogen kommer nok bare til å forbli det det er.
Et prøveprosjekt......mens pengene fortsetter å renner ut......slik de beviselig også gjør!
Hilsen Hammers
Resultatet viser utviklingen i selskapet. DET teller lang mer enn noe annet!
Ser man på de årvise underskudde vil alle som har mer enn matte fra U-skolen se at tallene viser en slags logaritmisk utvikling.
Underskudden akselererer i takt med økt omsetning.
At noen transportører ønsker å prøve ut dette drivstoffet som så mange eksperter advarer mot - ja det minner mistenkelig om et slags prøveprosjekt. Sikkerhet settes nok til slutt i høysetet i alle ledd - og Hydrogen kommer nok bare til å forbli det det er.
Et prøveprosjekt......mens pengene fortsetter å renner ut......slik de beviselig også gjør!
Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare
Max Payne
07.07.2019 kl 20:00
5365
Det var vel flere av oss som fikk en realitetsorientering etter hendelsen i Sandvika.
Jeg er long i alle mine fem grønne aksjer, så lite er endret, bortsatt fra at nel og hex er byttet ut med NRC Group og BONHEUR, som er svært forsiktig priset Jeg lærte noe viktig, og det er at man ikke skal eie for mange aksjer som er priset på fremtidig inntjening.
Ellers relevante og gode innlegg fra Hammers med tallenes klare tale.
Max
Jeg er long i alle mine fem grønne aksjer, så lite er endret, bortsatt fra at nel og hex er byttet ut med NRC Group og BONHEUR, som er svært forsiktig priset Jeg lærte noe viktig, og det er at man ikke skal eie for mange aksjer som er priset på fremtidig inntjening.
Ellers relevante og gode innlegg fra Hammers med tallenes klare tale.
Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:15
Du må logge inn for å svare