NANO HEALTHCAPs rolle og nano ledelsen i styret til HC produkter

Slettet bruker
NANO 07.03.2018 kl 13:19 1756

Før noen igjen begynner å klage at jeg baisser (som de som klaget på meg da jeg hevdet nano skulle til 55 mens de sa den skulle til 200 - 300 og vi vet jo alle hvordan det gikk...) vil jeg her altså kun fremstille min egen, subjektive mening av situasjonen i NANO, men blir gjerne irettesatt om akkurat dette.

Kom over et meget godt innlegg til GeorgeBentson som jeg mener ikke fikk den oppmerksomheten det fortjente;

Healthcap som største eier i Nordic Nanovector har betydelig makt i styret til Nordic Nanovector. Ikke bare gjennom Per Samuellson men også ved å strategisk plassere for eksempel plassere Luigi Costa i styret til deres porteføljeselskap Oncopeptides, om det er flere fra nano ledelsen som holder stillinger i healthcap sine bedrifter eller eierinteresser håper jeg det kan publiseres her.

Derfor mener jeg personlig utifra min vurdering at styret i Nordic Nanovector IKKE opptrer kun i Nordic Nanovector sine aksjonærers beste men i stor grad også i Healthcap sitt beste ved å sørge for å maksimere avkastningen til Healthcap sine investeringer og ikke bare Nordic Nanovectors. Det skal de selffølgelig ha lov til men jeg ser på det som kritisk at Luigi Costa skal ha en rolle i HealthCap sine bedrifter i tillegg til at samuellson allerede sitter i styret.

Dette kan påvirke salgsprisen til Nordic Nanovector mener jeg, Luigi og ledelsen kompenseres med massive opsjonspakker men hvordan ser det ut for den vanlige småinvestoren, dette er altså som sagt kun spekulasjon fra min side, men likevel bekymringsverdig for de med mindre enn 50 000 aksjer i NANO.
tixis
07.03.2018 kl 15:57 1739

Er vel kanskje ikke like lett og komme med kommentarer til deg eller be om at du utdyper, forklarer eller sender linker for å dokumentere eller i det minste informere om hvor du har informasjon fra eller hvorfor du mener det du gjør.
Du har ikke noen spesielt god "tracking" på å svare allikevel.
Mest sannsynlig fordi du ikke har noe forklaring på de påstandene du slenger ut.

Se ditt forrige innlegg hvor jeg bad deg utdype. Jeg vil svært gjerne ha en forklaring.

Så til innlegget over.

Her er det åpenbart men ikke overraskende noe du ikke har fått med deg.

Det er et styrevedtak på om det kommer et bud på selskapet så skal det inn en uavhengig tredjepart for å gå Nano i sømmene og fremskaffe en verdivurdering på basis av mulige fremtidige inntekter.
Deretter vil styret bruke dette for å bestemme seg om de kan anbefale budet for sine aksjonærer.
Andersiverden
07.03.2018 kl 16:01 1740

Satt bra den der. Konspirasjonsteoriene er det mange av.