NANO. Følger dere med folkens...............................Nope

Frontmasta
NANO 09.07.2019 kl 18:47 58291

1 dag gammel

Key players in the non-Hodgkin’s lymphoma inlcude Novartis International AG, Pharmacyclics, Inc., Bayer AG, F. Hoffmann LA Roche, Amgen, Inc., Eli Lilly and Company, Nordic Nanovector A/S and AbbVie, Inc.

https://www.veteransvista.com/non-hodgkins-lymphoma-treatment-market-growth-to-surge-owing-to-increasing-adoption-by-end-use-applications/

--------------------------------------

Les om : Simone Mester, stipendiat, Oslo universitetssykehus og Det medisinske fakultet, Universitetet i Oslo (UiO)

Hun utvikler banebrytende teknologi som kan gjøre antistoff-basert kreftmedisin mer effektiv ved å forbedre virkningstiden i kroppen. Derav vil mer av kreftmedisinen kunne nå sitt mål og drepe kreftcellene. Dette kan gi lavere og sjeldnere dosering, noe som vil være mer skånsomt for pasientene og gi færre bivirkninger. Monoklonale antistoffer er den raskest voksende gruppen med biologiske legemidler som har revolusjonert behandling av alvorlige sykdommer, inkludert kreft.

Det kommer nok mer info i sommer...........



Redigert 21.01.2021 kl 09:17 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
17.07.2019 kl 21:37 9451

Jeg leser bøker - aksjeforum - aviser, mv og søker på Internett, og poster her hos Trygve. Anonyme forum er noe dritt, hadde Økokrim undersøk Ip adressene så hadde parykken blåst av.

Fra Internett. 18. nov. 2017 - Du sitter på tekinvestor, shareville, hegnar og du gir ditt beste forsøk til å forklare for markedet ............

De som eier robotstøvsugeren les også bøker - aksjeforum - aviser, mv og søker på Internett
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
n4479556
17.07.2019 kl 23:53 9308

De leser ikke bare på aksjeforumene, de skriver også der, og det ganske mye, man tenker da at de går på NAV, men ikke alltid.

Og de skaper mye frustrasjon, for noen aksjonærer. Kanskje noen av disse leserne / skriverne er en del av støvsugeren.

Mye rart man har fått med seg, ifra forskjellige bransjer, etter mange år som konsulent.
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.07.2019 kl 07:48 9149

Klart de bruker alle verktøy som finnes i skuffen. Ho er nok et av virkemidlene til å prøve å påvirke folk i en og annen retning.
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
18.07.2019 kl 11:29 8988

Noen tjener penger på å trade / shorte og låner ut aksjene sine. Noen bruker belåning - setter SL og bruker gearing. Bruker anonyme aksjeforumer til dette og håper noen er dumme nok til å selge billigere, for deretter å selge aksjene til en høyere pris. Flesteparten av innleggene har en agenda........

Det er mange som taper penger i aksjemarkedet, mange går på store smeller, men mine aksjer får ikke støvsugeren tatt.
Mens vi venter på godkjenningen til Roy H Larsen sin patentsøknad kan man lese..................

Published 26 June 2019 - MHRA

Roche Products Limited

Approval for Polatuzumab vedotin in combination with bendamustine and rituximab for the treatment of relapsed/refractory diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) after positive Scientific Opinion meeting.

How has polatuzumab vedotin been studied ?
The main study of the effects of polatuzumab vedotin in combination with bendamustine and rituximab has enrolled 80 patients with relapsed/refractory DLBCL. The combination was compared to treatment with only bendamustine and rituximab.

What time will Nordic Nanovecter receive a positive feedback for the authority in the UK...............................

Følg med det kommer mer i 2019

Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
18.07.2019 kl 15:52 8864

Hvor mye må Nordic Nanovecter betale til 2 franske forskere.................BRAVO

Publication Date: 31.05.2019

RADIOIMMUNOCONJUGATES IN COMBINATION WITH OTHER DRUGS AS TREATMENT AGAINST NHL


Claim 5.......... for use of the radionuclide 177Lu or 212Pb.

Designated States: AE, AG, AL, AM, AO, AT, AU, AZ, BA, BB, BG, BH, BN, BR, BW, BY, BZ, CA, CH, CL, CN, CO, CR, CU, CZ, DE, DJ, DK, DM, DO, DZ, EC, EE, EG, ES, FI, GB, GD, GE, GH, GM, GT, HN, HR, HU, ID, IL, IN, IR, IS, JO, JP, KE, KG, KH, KN, KP, KR, KW, KZ, LA, LC, LK, LR, LS, LU, LY, MA, MD, ME, MG, MK, MN, MW, MX, MY, MZ, NA, NG, NI, NO, NZ, OM, PA, PE, PG, PH, PL, PT, QA, RO, RS, RU, RW, SA, SC, SD, SE, SG, SK, SL, SM, ST, SV, SY, TH, TJ, TM, TN, TR, TT, TZ, UA, UG, US, UZ, VC, VN, ZA, ZM, ZW,African Regional Intellectual Property Organization (ARIPO) (BW, GH, GM, KE, LR, LS, MW, MZ, NA, RW, SD, SL, ST, SZ, TZ, UG, ZM, ZW),Eurasian Patent Organization (AM, AZ, BY, KG, KZ, RU, TJ, TM),European Patent Office (AL, AT, BE, BG, CH, CY, CZ, DE, DK, EE, ES, FI, FR, GB, GR, HR, HU, IE, IS, IT, LT, LU, LV, MC, MK, MT, NL, NO, PL, PT, RO, RS, SE, SI, SK, SM, TR),African Intellectual Property Organization (BF, BJ, CF, CG, CI, CM, GA, GN, GQ, GW, KM, ML, MR, NE, SN, TD, TG


https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2019101789&tab=PCTCLAIMS&_cid=P20-JY8POQ-45785-4

From Internett......One thing you don’t want to do is kill the goose who laid the golden egg, which is pharmaceutical development. But you also don’t want to have a system that extends unnecessarily beyond the ability to get your money back and make a profit, a patent system.................


Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.07.2019 kl 16:22 8818

Denne tråden er helt psykedelisk - jeg forstår verken hva som sies eller hva som siteres fra.
Kanskje det er jamicaromen som har svekket meg?
Eller KAN det finnes andre forklaringer?
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Sydney
18.07.2019 kl 17:23 8715

Du roter fryktelig nå, vedotin har ingenting med nano å gjøre. Det er roche sitt. Kanskje roy larsen har bidratt i norge men nano får jo ikke noe eier andel i ett slikt produkt. Hva er det egentlig du vil frem til?
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
heilo888
18.07.2019 kl 18:26 8637

Frontmasta har nok en dårlig dag!
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
18.07.2019 kl 18:51 8598

Vedotin er et preparat som Nordic Nanovecter ikke bruker, det stemmer.

Bendamustine og Rituximab er godkjent for 1 Linje NHL. Så gjøres en ny studie hvor man bruker Polatuzumab vedotin, i tillegg og dette resulterer i en godkjent behandling med 3 forskjellige stoffer.

Studien ble utført med 80 passienter for å få godkjenning. Nordic Nanovector har pågående studier hvor man sammenligner Nordic Nanovector sine preparater mot et godkjent preparat.


Er dette aktuelt for Nordic Nanovector i fremtiden ?

https://www.bionity.com/en/news/1160706/simple-and-fast-method-for-radiolabelling-antibodies-against-breast-cancer.html
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Sydney
18.07.2019 kl 19:50 8524

Du surrer jo så voldsomt. Du får forkalre nøyktig hva du mener og hvor du vil. Forsøker du knytte roche produkt opp mot nano? Det er jo bare svada..
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
18.07.2019 kl 20:22 8504

Nordic Nanovecter bruker Roche sitt preparat...Ferdig snakka. De samarbeider også på noen områder. Roche har også kontorer i Norge............

Studien ble utført med 80 passienter for å få godkjenning. Trenger Nordic Nanovecter bare 80 passienter for og få godkjenning............

UV fremstilling i linken over.............Jostein Dahle received post-doctoral training in UV-carcinogenesis og dette betyr................

Noen må brukes må teskjer og krangler bare, sa naboen. Ferdig snakka......................................................................
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Picosalax
18.07.2019 kl 20:28 8494

Ja, her treffer du spikeren på hodet. Frodo virker temmelig manisk. Fint om han kan slutte å bruke så mange ................................ . Da hadde innleggene tatt mye mindre plass
Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
18.07.2019 kl 21:02 8446

Eg har bare en streng gjennom skallen som holder ørene på plass..................Prikk......... prikk............

Eduardo Bravo 2019 ................. Well, I think that as a biotech company, you never have all the cash that you want. So all the companies raise cash from time to time. You go to shareholders, you ask for authorization to raise additional funds, and if the time is right and the company feels that it's a good strategy at that point to raise, but we're also looking for nondilutive funding. I mean you could get money from partnering, you can get grants and subsidies, so there's other money that we're going to be looking into, it's not only dilutive financing.


Jostein Dahle søker store midler via : SME Phase 2

The purpose of this EU project is to bring Betalutin®, to the market

https://prosjektbanken.forskningsradet.no/#/project/NFR/299917

.........................................

Hva innebærer dette se Phase 2

https://ec.europa.eu/research/participants/docs/h2020-funding-guide/cross-cutting-issues/sme_en.htm

--------------------------------------------------------- Faen ta her ble det strek.................

Hvordan ligger søknaden ann.....................

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/norge-henter-hjem-rekordmye-penger-fra-eu/id2642208/

Redigert 21.01.2021 kl 05:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.07.2019 kl 21:06 8506

Jaja, spiker meg her og hode meg der.
Jeg kan istedet informere at både OSE, NANO og BGBIO vil få en bra dag i morra, og at jeg vil motta nye hatmeldinger for dagens kjøp av drøyt 9000 NANO på 34 blank.
De siste to uker er det forøvrig jeg som har gjort storparten av kjøpene i BGBIO (som dog ikke har vært på rare volumet i det store bildet, så jeg er fremdeles ikke synlig blant de 10 største aksjonærene), siden det har ligget langvarige tilbud på 12-tallet.
Altså: Fra i morra skal jeg sitte her på akterdekket med en jamaicarom i hånden og steelband i øret og samle inn gratispenger fra OSE.

Fortsatt god sommer, sportslig karibisk hilsen fra den sanne kristne, erklærte humanist, joviale og ydmyke (dog steinrike) Korsar
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Panis
18.07.2019 kl 21:30 8464

Nå snakker vi Frontmasta.............. 😁
«Betalutin® is a next generation radioimmunoconjugate in clinical development as a potential new targeted therapy for patients with recurrent FL. It has been designed as an alternative and to complement existing treatments for NHL.

Not every patient responds to current regimens and many relapse after an initial response. Therefore, it is necessary to develop new strategies to enhance current treatment regimens in these patients.»

Nano nærmer seg markedet sakte men sikkert, takk for linker...... (noen prikker for deg)....... 😉
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.07.2019 kl 21:34 8467

Nå må dere ikke snakke ned kursen for meg mer.
Da kan jeg ikke lenger garantere at morradagen blir så bra som opprinnelig vurdert.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
18.07.2019 kl 22:58 8356

Her er gubben på jobb..............

https://imgur.com/a/8LXf9IY
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
TeeJay
19.07.2019 kl 08:43 8156

Ta deg en jamaicarom du Korsar, man får vel tak i noe av det på systembolaget, sett deg i snekken din og kos deg :-)
Vink til turistene på Strømstadfergen, lukk øynene, og fortsett å drømme om Karibien.
Hvem vet, en dag så gjør du kanskje en reell trade, og snubler over noen kroner.
Drømmer kan bli virkelighet!
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 09:08 8100

Teejay,
først, det er ikke akterdekk på snekker.
Dernest, det er fare for at du må ta i alle fall et delansvar for at NANO fort kan havne i minus i dag (markedet liker ikke misunnelige meldinger til analytikergeni og storkæll Korsar, som allerede i går vurderte alt riktig om dagens børs).
Som man ser åpner BGBIO i tråd med min anbefaling, mens NANO kan kludres til av overivrige haussere
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
TeeJay
19.07.2019 kl 09:41 8062

Ja... ja... jada :-)
Men fortsatt god bedring 👍 jeg mener god ferie
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 12:10 7924

Dessverre kjører Investtech også denne uken på med NANO i sin Hold-deg-unna-portefølje:
•REC Silicon
•PGS
•ABG Sundal Collier
•Nordic Nanovector
•Magseis Fairfield
•SeaBird Exploration
•Austevoll Seafood

Investtech baserer dette på Teknisk analyse der NANO fortsetter sin negative hoved/langtidstrend, så de som også ønsker å vektlegge fundamentale forhold må lete andre steder etter lyspunkter.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
19.07.2019 kl 12:21 7902

Det er ikke bare investtech som holder seg borte fra nano, investorene holder seg også langt unna denne aksjen, forståelig nok.
Finnes knapt omsetning i aksjen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 12:28 7918

Vel, jeg kombinerer alltid både TA og fundamentale forhold SAMT også evt. markedspsykologiske mønstre over tid (relatert til tekniske bevegelser), og har på dette grunnlag kjøpt meg inn igjen på 34 nå. Dog bare med drøyt 9000 aksjer, siden aksjen har en betydelig/økt risiko en stund fremover, dvs. at langvarig fravær av gode nyheter i denne fasen kan slå veldig hardt ut. Samtidig kan aksjen fort gå en 5-10 kroner igjen på tro, håp og kjærlighet. Det farvannet fisket jeg i nylig, og vant på det. Og prøver nå igjen, etter at aksjen som ventet korrigerte tilbake rundt en femmer. Men samtidig er jeg klar på at aksjen ikke skal særlig høyt i år. Jeg opprettholder derfor fremdeles 40 ved årsslutt, men tror samtidig vi kan få noen periodiske oppturer i andre halvår der man kan dra inn en bra tradepott eller tre. Før det synker tilbake igjen....osv.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
19.07.2019 kl 12:52 7878

Fortsett med å bruke støvsugeren folkens.............

--------------------------------------------------------------------
Jeg postet dette 25.06.2019

Tenker at dette er noe mer en en den produksjonsavtalen Nordic Nanovecter har med 3P..... Skyldes denne meldingen avlesningresultatene fra de først 50 pasientene i Paradigme mon tro....... Det kommer vel snart en "annen partneravtale - lisensavtale - gladmelding" fra myndighetene eller fra.......sa naboen.

Må bare publisere dette, som viser at storkapitalen må til for å hjelpe syke passinter. Roche skjelver i buksene nå............ Cinfa er Big Pharma

http://www.asebio.com/en/member.cfm?eid=2

---------------------------------------------------------------------

Her er det noen som har fjernet linken.............BRAVO, skal / har du gjort avtale med Cinfa ? Du har gjort avtale med 3P som er eid av Cinfa
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 13:08 7856

Det blir dessverre mye "tenker at", "tror at", "mulig at", osv., der man later som man vet at noe grensesprengende er på vei.
Slik mange har drevet med i det overordnede fallet de siste 2,5 år. Samtidig som man har avvist og forhånet alle saklige innspill om hvor de KJENTE realiteter faktisk står.
Dette er ikke sunt for det generelle debattklimaet og heller ikke for den nødvendige balanse i vurderingen av aksjen.
Det som imidlertid blir ekstra problematisk er når man samtidig med spekulative antydninger hevder at det ligger nærstående storhende foran oss, men dessverre følger dette opp med like spekulative og ugyldige kilder, ofte også utdaterte eller irrelevante i utgangspunktet..
For å si det på en annen og tydeligere måte: Det er ikke noe i referansene på denne tråden som indikerer de nærstående oppsider enkelte prøver å overbevise andre om.
Det hadde vært mye bedre om man innser hvor lenge en reell suksess vil måtte la vente på seg (ved å sette seg bedre inn i ALLE formalkriterier istedet for å drømme om hvordan man tror selskapet kan UNNGÅ disse), og hvor mye som faktisk da skal til for at dette skal skje.

Dette som et vennlig råd underveis, det er jo slett ikke sikkert at balanserte vurderere som meg tror noe mindre på en endelig suksess enn hausserne her, men jeg venter med primalskrikene til det er grunnlag for dem.



Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
19.07.2019 kl 13:24 7834

Jo nærmere man kommer godkjenning av nye produkter, jo mer info finner man.

Linken som er fjernet lå på sidene til Asebio. En av de ansatte i Asebio er Dámaso Molero. The big boss til 3P. Hvem i Norge har tilknytting til Asebio ?

Josten har søkt EU om store middler og hvem kan påvirke søknaden ?............. Mine antagelser er Dámaso Molero

http://ec.europa.eu/transparency/regexpert/index.cfm?do=memberDetail.memberDetail&memberID=68497&orig=group

-----------------------------------------------------------------

Legger til denne kl 13.35 som forklarer hvor Bravo mener det er penger å hente


https://www.ebe-biopharma.eu/publication/reinventing-the-european-advanced-therapies-sector-an-interview-with-eduardo-bravo/

Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
TeeJay
19.07.2019 kl 14:00 7770

Ville reist et annet sted enn Strømstad/ Jamaica neste gang hvis det er så kjedelig der at du blir sittende på HO hele natten
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
19.07.2019 kl 14:15 7777

Å sitte på internett hele natten, er bedre. Finne ut hvorfor vi må lese i Spanske nyheter når Nordic Nanovector inngår kontrakter.

Sende e- post til STYREFORMANNEN AT DETTE ER NOE FORBANNA DRITT.........
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Picosalax
19.07.2019 kl 19:17 7648

Solgte du dem idag, eller venter du med å kringkaste til uka ? Fint om du kan legge ved kjøps-/salgsordre på de 9 000,- aksjene som du ervervet til 34 mens du rodde over Atlanteren
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Panis
19.07.2019 kl 19:33 7639

Jaja, da gikk det vel ikke som forventet med din kjære bergenbio da korsar, som er selvutnevnt analytikergeni og storkar...🐥 😂
Vi som har aksjer i nano koser oss med oppgangen 💪 😉
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
19.07.2019 kl 19:48 7624

"Sende e- post til STYREFORMANNEN AT DETTE ER NOE FORBANNA DRITT........."
Venter i spenning på svaret..
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
19.07.2019 kl 20:13 7586

Panis, og dere andre. Søk på Internett, finn noe med substans jeg ikke har funnet............BRAVO MÅ FAEN MEG FÅ UT FINGEN

-------------------------------------------------

Søkte på internett og fant bla. en avisartikkel med Dámaso Molero Big boss hos 3P. Man kan gjerne bytte ut ordet traktor med lokomotiv så får man en bedre forståelse. Direkte oversatt blir dette slik:

.......Her er tre prosjekter i verden av det meget viktige biomedisin: CIMA, Cinfa og 3P, som etter min personlige mening bør være traktorer industrien biomedisin i Navarra, men det er også nye små prosjekter som trenger utvikling og kan få å være veldig viktig. Vi kan alle bidra til et interessant forretningsnettverk. Men det tar mange år, svært kvalifiserte fagfolk og finansiering.........
( setningsoppbygging er litt tyskpreget, derfor ser det litt rart ut )

Min oppriktige mening, må ikke vektlegges, men jeg tenker at ledelsen i Nordic Nonovecter ikke vil børsmelde dette, fordi da vil konkurentene se dette på hjemmesidene. Litt "lurt" å gjemme dette bort på 3P sine hjemmesider, men det er da noen spankske medier som har publisert dette. Noen av de annsatte har også Twitret dette, og en har skrevet : For further biopharmaceutical development of Betalutin.

Uansett så er avtalen slik hos 3P : The current agreement is consolidating the relationship describing how both companies will successfully progress the project up to the regulatory submission of the product including development, clinical supply and late-stage activities, such as process characterization and validation.

Min tanke er at her er det inngått en avtale med 3P, om avtalen innebærer økonomiske momenter står det ingen ting om, men... up to the regulatory submission. Er det medtatt i avtalen noen form for intensjonsavtale med Cinfa / CIMA som omhandler økonomi er for meg ikke utenkelig. Molero tilbyr altså................. et interessant forretningsnettverk hos 3P og sammen med Cinfa ville dette etter min mening være innertier


Cinfa har også egen lab i Spania og kaller seg......Spain leader

Cinfa International er ingen mygg, men en elefant

https://www.cinfainternational.com/cinfa/cinfa-worldwide/

Hva er så CIMA...........CIMA is the world's largest professional body of management accountants. We offer the most relevant finance qualification for business.

( det er mange som er verdens beste og største )


Følg med folkens, mange som leser HO
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
19.07.2019 kl 21:51 7486


Produksjonen av HH1-antistoffet som brukes i Betalutin , utføres ved Diatec Monoclonals i Oslo, mens antistoffet renses og konjugeres ved 3P Biopharmaceuticals.

Fremstilling og produksjon i Oslo. Sendes så til Spania og retuneres til IFE i Oslo. Er dette god butikk ?

Rema sender frosne reker fra Norge til Spania og får disse retuner ferdig renset, på plastbeger. God butikk !

Norsk firma med oppdrett av hummer flyttet produkdsjonen til Spania. 1555 meter over havet. God butikk !

Tenkt tanken på at det ikke blir produksjon av HH1 i Norge ? Flytte produksjonen til Spania ? Hos 3P ?

Hvor mange er ansatt hos Diatec for å fremstille antistoffet HH1 ?

Det er lov å spekulere, ikke sant ..................................BRAVO - NÅR SKAL FORSKNINGS-AVTALEN MED DIATEC ERSTATTES MED NY AVTALE ?
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
TeeJay
19.07.2019 kl 22:07 7458

Gode Masta...

Du stiller mange spørsmål til Bravo.
Hvorfor sender du han ikke bare en Mail og spør?
Dersom det er substans i disse tingene du har gravd frem, så er jeg sikker på han vil svare deg.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Panis
19.07.2019 kl 23:24 7387

Har søkt, men ikke funnet noe nytt (som ikke du allerede har funnet).
Litt enig med TeeJay, hvorfor sender du ikke en epost til Bravo eller noen andre i ledelsen?
God natt fra Cannes zzz
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 10:43 7161

.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
20.07.2019 kl 10:59 7142

På generelt grunnlag anbefaler jeg alle aksjonærer å stille spørsmål til ledelsen. Husk at en e-post / IP adresse kan skape problemer for avsender. Jeg fant en gang en negativ opplysning om et aksjeselskap som var notert på Oslo børs og sendte opplysningene til en avis. Dagen etter ble omsetningen av aksjen formidabel og på den tiden kunne man se hvem som kjøpte og solgte. DNB sto for 90 % av det totale salg og kjøps-volumet. Det ble et helvetes rabalder i kulissene kan jeg fortelle

Når det gjelder den nye inngåtte avtalen med 3P så finnes det flere eksempler på at dette omtales som en utvidelse av den gamle kontrakten. Hvis man da kobler denne nye avtalen opp mot oppdateringen av hjemmesiden til Nordic Nanovector hvor det står følgende : We currently have three new candidate (Humalutin®, 212Pb-NNV003 and NNV020) molecules in preclincal development

Da ser man at det mangler "noe" foran NNV020. Hva er NNV020 ? Det bør ledelsen fortelle aksjemarkedet, for dette er et nytt preparat , innen ADC segmentet. Man har nå fortalt markedet hvor gode resultater man har oppnådd ved bruk av 212Pb-NNV003 sammen med OranoMed. ( ADC )

Fra Internett kan man lese: ADC Contract Manufacturing Market report is firmly based on primary research, interviews with top executives, news sources and insiderinformation.

Som of the Key Players added in the market are: 3P Biopharmaceuticals,

Hvorfor har ikke denne nye kontrakten dukket opp i Norske medier enda, mon tro. Inven2 er da flinke å twitre. Radforsk neste. Har man nå inngått en ny kontrakt med 3P som omhandler enda et nytt ADC produkt i piplinen, NNV020 ? Jeg bare spør, og lurer også på hvilken type sykdom produktet skal brukes på.

Skrevet uten for mange...........................selv om jeg bare har en streng gjennom skallen.

Send gjerne e-poster folkens, til Hvermansen, det er lov å klippe og lime informasjon man finner på Internett

Krabben og rekekongene er klar og masse god vin
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Frontmasta
20.07.2019 kl 14:29 6987

WHP Enginering from UK :

Design and installation of a contract bio manufacturing facility for 3P Biopharmaceuticals in Pamplona, Spain, as a turnkey project.

The scope of this project included:

Building construction
Fermentation process and equipment 50 ltrs to 1,500 ltrs
Down stream processing
Process control including SCADA
CIP and SIP
Critical utilities
Utilities
Electrical hazardous area
Modules constructed in WHP’s workshop
Control panels built in WHP’s workshop
Benefits to Client:

Provision of all design and project services
Open book contract format allowing the introduction of client specified specialist equipment to the project
Value engineering
WHP’s expertise in biotechnology
Reduced time as a result of concurrent manufacture in WHP’s workshop
FDA / MHRA compliant facility
Use of technical space philosophy

Skal Diatec i Oslo gjøre det samme, så blir det en jævla jobb, og mye penger må skaffes
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2019 kl 15:16 6950

De siste pengene inn blir de som stikker av med gevinsten. Tror dagens aksjonærer er i ferd med å bli avhengig av oppkjøp for at Nano skal fremstå som interessant investerings objekt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Kongen
20.07.2019 kl 19:02 6792

Focuss. Det kommer vel helt an på investeringshorisonten eller? Selvfølgelig er alle biotech aksjonærer(som er litt langsiktige) uansett selskap avhengig av oppkjøp dersom de skal tjene penger før produktet har vært på markedet i typ 2-3-4 år?
Faen du er en stusselig karakter. Holde deg til de store pengene du tjener i PHO.
Redigert 20.01.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare