Islam - Gud = Nazisme

Risk-reward1
11.07.2019 kl 10:25 7336

Jeg har påstått det lenge, og gjør det igjen, islam og nazisme går hånd i hånd, og det er kun feighet som aksepterer islam som en religion!

Likhetene er mange
En sterk leder
Verdensherredømme - liten eller ingen nasjonsfølelse
Rase/tros renhet
Jødehat
Homohat
Undertrykkelse
Rasisme
Hjernevask av barn

"Den tidligere shariaprofessor Sam Solomon sier at islam er 80% politikk som reiser under bekvemmelighetsflagg som religion. Han kan koranen utenat. Islam har 1400 års presendens for å kalle seg en religion. men en kan godt diskutere om ikke den er mindre religon enn Scientology som ikke er noen godkjent religion."
http://www.verdidebatt.no/innlegg/11687581-islam-fredens-religion-eller-en-farlig-ideologi

Det holder å se første 2 min for å plassere islam
https://www.youtube.com/watch?v=6O2IUwu22CE

RR
Slettet bruker
11.07.2019 kl 10:38 2326

From The dark side of the moon.
Sisyfos-myten fornekter seg ikke. Etter å ha brukt flere århundrer ved å skylle vekk det mest uspiselig og bakstreverske med religionen, har nå kongedømmet i flere tiår bedrevet en storstilt masseimport av en religion, som i sin morbide abnormitet og menneskefiendtlige dogmatisme, stiller "kristendommen" fullstendig i bakleksa og forlegenhet. En fremmedartet mørkemannsreligion er i de siste 30-40 år importert og offentlig finansiert, nå meget godt etablert her i kongeriket Norge.
http://www.ba.no/debatt/meninger/religion-og-livssyn/vi-kommer-ikke-utenom-god-gammeldags-kulturkamp/o/5-8-302194

Innbill deg ikke et eneste sekund at Norge styres av «demokrati» eller «folkestyre». Vi styres av folkesvikere, landssvikere, forrædere, muldvarper, femte kolonister og deres oppdragsgivere i det rottereiret Committee of 300, og det skal vi ytterligere synliggjøre i en rekke. http://norgesaksjonen.org/tidslinjer/
http://norgesaksjonen.org/2015/12/17/the-empire-verdensregjeringen-snakker-apent-om-seg-selv/
Nazistens profitører https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:fJFRE-QeAp4J:https://forum.hegnar.no/archive/thread/2396804/view/0/1+&cd=2&hl=no&ct=clnk&gl=no

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2396804
Redigert 11.07.2019 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2019 kl 10:58 2308

"En sterk leder"

Sånn for å få igang debatten, hvem er det du regner som leder i Islam? Dette varierer innenfor de forskjellige grupperingene, akkurat som i kristendommen, selv om enkelte ting er felles.
Jeg synes isolert sett at terror gruppen IS minner om Nazisme. Brutalitet, rasisme og stormannsgalskap.
Slettet bruker
11.07.2019 kl 11:05 2304

Satanist eller bare en «Gro «troendes» tulla ladd?

Den største blasfemi av verden, er slike som Gro -Jens -Støre m/fl som dyrkes opp og gjemmer seg bak vårt vakre norske flagg. «Gro Harlem Brundtland is a member of Human-Etisk Forbund, the Norwegian Humanist Association.» http://en.wikipedia.org/wiki/Gro_Harlem_Brundtland
Om noen ikke vil at de religiøse skal ha noen innvirkning på politikken i det sekulære samfunn, og det sekulære samfunn skal være livssynsnøytralt, så har de virkelig gått på limpinnen. For «Humanetisk Forbund» får støtte som livssynsorganisasjon (religion og ikke som politisk aktivist for det ateistiske/sosialdarwinistiske såkalte «humanistisk» verdensbilde, som utgjør Den Nye Verdensordens religion; arven fra Lenin, pol Pot Stalin og Hitler).

Jens Stoltenberg, som liksom skal være landets statsminister, har OFFENTLIG uttalt at han er en ateist og at han ikke er medlem av statskirken.
http://www.herregud.com/?id=52
http://www.bt.no/nyheter/–Man-ma-tro-at-det-nytter-2633333.html
Hillary Clinton hoved fond sponsor er FN medlemstaten menneskerett og kvinnesyn Saudi-Arabia, som har erklært at «Alle ateister er terrorister»

USA og kongeriket Norge allierte Saudi-Arabia sier at Alle ateister er terrorister det har diktaturstaten Saudi-Arabia erklært. http://www.dagbladet.no/2014/08/26/kultur/meninger/kronikk/34970915/

Slettet bruker
11.07.2019 kl 12:15 2283

IS er Norge USA og NATO allierte. Forhold 12 til EN
Når IS kom kjørende med Toyota ene med alle de våpen som USA og NATO med bifall av FN hadde utstyrt dem med, fra dengang Gaddafi også "norske knuste Libya". Som var det som hadde besørget IS militære styrke, kjørte i møte de amerikanske Irakiske utstyrte Hummer Forhold 12 til EN. Overgav de seg alle 12, til kun den Ene, uten bruk av en eneste kule.....?
børst
11.07.2019 kl 12:54 2270

Samarbeid mellom nazistene og Islam under 2. verdenskrig.
https://www.youtube.com/watch?v=RfJqsSu1vmU
børst
11.07.2019 kl 12:56 2269

Det var i Irak. Der sympatiserte store deler av sunni-muslimene med IS, mot den shia-dominerte regjeringen Men dette faktum dekkes over i mainstream-media fordi det er svært ufordelaktig for "våre sunni-islamske allierte". Dessuten er de fleste muslimer i europa sunni-muslimer.
Slettet bruker
11.07.2019 kl 13:57 2255

Hjernevask av barn finner man feks også i mange politiske leire.
polemiker
11.07.2019 kl 21:39 2225

Du kjenner sikkert til at det er to hovedretninger innen islam, hvorav Sjia er den ene av dem og frontet av Ayatollaen i Iran. Selv om det også der er mange avarter og retninger er vel Irans gren den som har vært mest suksessfult de siste tiårene. Denne er utbredt i Irak, Libanon og Pakistan foruten om Iran. Den er kanskje en smule mindre bestialsk enn IS, men det er ikke mye.

Folket i alle disse landene er naturligvis ikke like ekstreme, men de blir holdt i sjakk av en demonisk klikk av ekstremister. Jabba har funnet ut at disse ekstremistene tross alt er mer troverdig og naturlig å støtte fremfor en amerikansk president. Hva kan det komme av tro.
Risk-reward1
11.07.2019 kl 21:46 2219

Du tenker for snevert, Jabbings.
Den ene leder er den "perfekte mann", det han sa og det han gjorde er opphøyet til guddommelig, men han var ikke noe annet enn sin tids Hitler.
Forøvrig en mann mange muslimer mener var ganske ok type. Han drepte jo tross alt mange jøder, så han er jo bra......

Kjernen i min trådstart er at islam uten Gud i all hovedsak er nazisme = Bedritne ideologier!

RR
Redigert 11.07.2019 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2019 kl 21:58 2211

Jeg kjenner til de 2 hovedretningene. Det var derfor jeg spurte RR hvem han regner som leder.
Iran har styrket sitt fotfeste i blant annet Irak, pga den katastrofale Irak krigen og i Syria. De nyter godt av sin allianse med Russland.
Pakistan har stort sett sunnymuslimer ihht wikipedia.
Vår smisking med Saudi gjør nok at deres ideologi, som har fostret terrorgrupper som IS og Al Quaida, har fått spre seg til Europa. Blant annet via Saudi finansierte moskeer.

Slettet bruker
11.07.2019 kl 22:07 2210

Islam i seg selv er ikke noe problem. Problemet er tolkningen av de gamle eventyr fortellingene. Jeg har sammenlignet med Q-sekten til feks Havfruen. De tolker skrivefeil i tweets som et tegn fra oven. Det er slike skrullinger som er farlig, spesielt om de får makt og tillit. Vi har nok av religiøse skrullinger opp gjennom årene som har tolket bibelen på samme vis, men de er heldigvis skviset ut.

Forøvrig lurer jeg fortsatt på hvem du regner som lederen. De slåss som filla fyker mellom forskjellige retninger innen islam.
Redigert 11.07.2019 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
polemiker
11.07.2019 kl 22:10 2206

Ja, du har helt rett. Saudi Arabia har fostret det aller mest ekstreme islamister og terrorister verden har sett. Det er de naturligvis pinlig klar over, men saken er ikke helt enkel. Kongehuset sitter på "nåde" fra de muslimske lederne. I alle fall utad hevder de hårdnakket at de gjør alt de kan for å bekjempe dette. De har også hatt en rekke terroraksjoner i SA, bl.a. fra Al Q.

USA og andre vestlige ledere støtter derfor kongehuset i deres tiltak og ønsker tross alt at de skal beholde makten. Frykten er om Wahabistene skal overta makten og få kontroll over hele det moderne våpenarsenalet som SA besitter. I mange tilfeller er det altså snakk om å velge mellom to onder. Midt-østen trenger ikke flere regimer med prestestyre.

Når det gjelder hvem som er "leder" i islam, så er svaret ganske skremmende. I motsetning til nazistene som hadde EN leder, har muslimene kankje 1000 Hitler utgaver. Om du setter en kule i panna på en leder dukker det opp gjerne to nye.
Redigert 11.07.2019 kl 22:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2019 kl 22:11 2204

"IS er Norge USA og NATO allierte. "

Offensiven mot Iran skader iallefall ikke IS.
Slettet bruker
11.07.2019 kl 22:15 2199

"USA og andre vestlige ledere støtter derfor kongehuset i deres tiltak og ønsker tross alt at de skal beholde makten"

Sier ikke at man skal fjerne dem men det skader ikke å fortelle dem en gang i blant hva vi mener om deres syn på menneskerettigheter og religionsfridom og ikke la dem harve over Canada for å protestere mot nettop dette mens resten av oss stakk hodet i sanden og overlot Canada til seg selv.

https://globalnews.ca/news/4378208/canada-saudi-arabia-spat/

Kan også nevne Trump's smisking med Saudi Arabias leder. I forrige måned sa han feilaktig at ingen har knyttet MBS til drapet på Khasoggi selv om hans egen etteretningstjeneste gjorde nettop dette. Trump er kun opptatt av å selge masse våpen til landet, inkludert atom teknologi. En kan jo også lure på om det er finansielle relasjoner mellom landet og Trump/Kushner.
Redigert 11.07.2019 kl 22:25 Du må logge inn for å svare
polemiker
11.07.2019 kl 22:26 2195

Liten Quiz Jabba. Ingen andre presidenter har tatt dette mer seriøst og fått mer gehør. Hvor det var Donald Trump besøkte aller først. Var det Frankrike, Tyskland, UK, Israel eller andre nære allierte?
Redigert 11.07.2019 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2019 kl 22:29 2194

Saudi.
polemiker
11.07.2019 kl 22:36 2190

Korrekt. Om jeg skal tippe har du ikke fått med deg mye av en lange talen han holdt. Ikke så rart kanskje da det var ikke mye som er blitt gjengitt i de media du pleier å frekventere. Han møtte opp i løvens hule å talte dem midt i mot. Den taler holder mål selv i dag.
Slettet bruker
11.07.2019 kl 22:44 2189

Var det denne du tenkte på?

Full transcript av talen

https://edition.cnn.com/2017/05/21/politics/trump-saudi-speech-transcript/index.html

og her;

Full Video: President Trump's Speech from Saudi Arabia
https://www.nbcnews.com/feature/101/video/full-video-president-trump-s-speech-from-saudi-arabia-949574211939

Hvilke medier var det du hadde i tankene som ikke rapporterte om talen?
Redigert 11.07.2019 kl 22:48 Du må logge inn for å svare
polemiker
11.07.2019 kl 22:57 2182

CNN bør du holde deg unna. Om de noen gang gir ut råmateriale er det fint, men det er gjerne unntakene.

Her er hele talen. SE den du,
https://www.youtube.com/watch?v=Udz9b5BThnw
Slettet bruker
11.07.2019 kl 23:09 2179

Skal jeg ta imot medieråd fra deg? LMAO

Jeg gidder ikke se talen nå. Jeg forholder meg forøvrig til det han har sagt gjennom hele president perioden og ikke det han leser opp monotont fra telepromteren. Trump har en tendens til å dobbeltkommunisere. Han kan ta avstand fra nazister en dag og dagen etterpå si at det var bra folk også blant dem.
polemiker
11.07.2019 kl 23:26 2171

Ja bare le du. Men dette er litt generell folkelærdom som alle journalister eller i alle fall debattanter burde kjenne til. Når du ikke gjør det åpenbarer du en kunnskapsbrist som igjen medfører slike meningsløse uttalelser basert på ideologi eller følelser.

- Han kan ta avstand fra nazister en dag og dagen etterpå si at det var bra folk også blant dem.

Er vel kanskje som meg selv når jeg tar avstand fra troende muslimer. Bør ikke vente til dagen etter engang for å kunne si at det er mange bra muslimer også. Enn så lenge tror jeg vel de sågar er i flertall. Vil nesten påstå at det var minst like mange "gode" nazister under WW2 . De fleste nordmenn foraktet dem alikevel pga. at de støttet dette regimet. Det er jeg den dag i dag helt enig, for uten deres støtte ville ikke Hitler ha eksistert. Samme greia med troende muslimer.
Risk-reward1
12.07.2019 kl 20:50 2139

Islam er i seg selv et problem og er en ideologi, og når du skriver det viser du bare tydelig at trådstarten har du ikke satt deg inn i (les; åpnet linkene og skjønt innholdet)

Når du fortsatt lurer på hvem jeg regner som deres sterke leder, har du heller ikke lest og skjønt hva jeg skrev. Prøv nå; "Den ene leder er den "perfekte mann", det han sa og det han gjorde er opphøyet til guddommelig, men han var ikke noe annet enn sin tids Hitler."
Hvem tror du det kan være......?

Forøvrig ser jeg du som vanlig forsvant når det blir for vanskelig for deg, ref Polemikers siste innlegg

RR
Slettet bruker
12.07.2019 kl 21:21 2132

"Forøvrig ser jeg du som vanlig forsvant når det blir for vanskelig for deg, ref Polemikers siste innlegg"

Ja jeg synes faktisk det er litt vanskelig å forholde meg til personangrepene til Polemiker. Jeg synes det er forferdelig ufint gjort av han slik han har oppført seg de siste ukene. Det er en av de få tingene jeg reagerer på, blant annet mot deg da du hevdet at du viste hvem jeg var og truet med å oute meg. Det spiller liten rolle at jeg viste at du ikke hadde peiling. Det jeg reagerte på var din hinting om hva du kunne bruke informasjonen til.

Forøvrig klarer du altså ikke i klartekst å si hvem som er den sterke lederen i Islam. Hitler overbeviste folk med sine talegaver. Såvidt jeg ser så er det vill uorden og konflikter mellom de forskjellige retningene innen Islam. Ikke særlig samlende altså.
Slettet bruker
12.07.2019 kl 21:33 2130

«Vil nesten påstå at det var minst like mange "gode" nazister under WW2. De fleste nordmenn foraktet dem allikevel pga. at de støttet dette regimet.»

Det du mer på si at visdommen på kloden, den er herfra Norge. Og de 70-80 millioner som var med på dette, de var ….?
Regime oppsto på grunn av noe, kampen for tilværelsen og egen eksistens. Deretter gikk det over til rent angreps og erobrings regime, men der forregnet man seg. Resten er kjent.

Det tyske folk har fostrer store dikter og tenkere. Tyske ingeniør var i verdensklasse og er det fortsatt. Det tyske under er lite påaktet. På 4 år gjorde Adolf Hitler Tyskland til et rike hele verden sto «og gapte over». Den påståtte siviliserte del av verden måtte allierte seg med en sin-syk for å knuse alt han hadde bygget. Hvordan kunne dette gå til? I en av sine mange taler sa han. De største omveltninger i menneskehetens historie, er ikke oppstått på grunn av menneskets intellekt «innsikt» eller viten, men på grunn av deres tro. Det brede lag av folket tror mer på en stor løgn, enn en liten. Det er tent mange kjetterbål og bålsteikt mange gode mennesker som i sin tid påsto at jorden var rund, og ikke flat.

Historien er en evig gjentagelse. Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. Einstein
Voltaire: Får man bare folk til å tro på tull, får man folket å begå ugjerninger også!

Slettet bruker
12.07.2019 kl 21:46 2124

"Regime oppsto på grunn av noe, kampen for tilværelsen og egen eksistens. Deretter gikk det over til rent angreps og erobrings regime, men der forregnet man seg. Resten er kjent. "

Så du synes facismen var helt grei helt til Hitler startet sine erobringstokt? Du har ingen problemer med at han arresterte kommunister, sosialister, jøder, sigøynere, funksjonshemmede og andre "uønskede elementer, fra dag 1 i sin regjeringstid? Erobringsvisjonene kom også frem ganske tidlig. Jeg er derfor uenig med Polemiker at det var enkelte bra nazister.
Slettet bruker
12.07.2019 kl 22:20 2114

Før Hitler Tyskland ”var det syke del av menneskesinnet” helt normalt bli gal i hodet her i kongeriket Norge! Psykiatri var en betydelig vekst industri med Gaustad og Reitgjerdet som virket under høytrykk i mellomkrigstiden. Dette toppet seg ved steriliserings Lov av 1934 i kongeriket Norge. En lov som dannet mønster for Adolf Hitler utforming av Nürnberg lovene.

Depresjonens 1920-30 Norge var også den gang svært rik på politisk noksagter og skamløsheter, som i lovs form utøvde all verdens ”uhyrlighetens brudd på de såkalte menneskeretter” når de i sin morbide utarming ikke bare ødela eget folk, som ellers lå ca 500 år tilbake på utvikling trinnet menneskeheten for øvrig. Med 100 tusener tvangsauksjoner og elendighet hinsides innad for det folket, bekjent av en slik stat i sitt eget hjem og fedreland. Med folkestyret og kongedømmet kunne de folkevalgte i lovs form og med rettstaten sin gjøre livet til et sant helvete for sitt eget folk (Dette er jo et glupt folk). Dette var den norske stats hoved beskjeftiget i mellomkrigstiden.

Krigen ankom Norge og nordmenn som en befrielse. Eksakte tall viser at Norge var i bedre forfatning ”etter” enn før denne krigen tok til. Dette kan jeg bevise.
Uansett hvilket menneskesyn og hvilke motiver som lå til grunn for den umenneskelige steriliseringsloven i 1934, så bør historia fortelle oss at enhver tid er blind for sin egen ondskap, og at man heller ikke trenger å ha et ondt hjerte for å utføre onde gjerninger. https://www.norgeshistorie.no/forste-verdenskrig-og-mellomkrigstiden/artikler/1649-sterilisering-1934-1977-tvang-og-frivillighet.html

Det er virkeligheten som er ille, men det vil vi jo ikke vite av.
Ingeborg Aas var den andre legen i straffelovskomiteen og en av arkitektene bak forslaget til steriliseringslov, hun kom ut med ei bok i 1932 med tittelen «Hvordan kan samfunnet beskytte sig mot åndssvake og sedelighetsforbrytere». Denne boka er et inferno av umenneskelighet og skrevet på en så motbydelig måte at den på ingen måte står noe tilbake for «Mein Kamp». Denne legen fikk kongens fortjenestemedalje i gull i 1931 og en vei oppkalt etter seg i Trondheim, hun skriver at hun er tilhenger av sterilisering av rasehygieniske grunner. Hun sammenlikner mennesker med alvorlige psykiske problemer og psykisk utviklingshemmede med ugress og at det må lukes vekk, ellers vil de edle menneskene dø eller forkomme. Ved å sterilisere de mindreverdige, vil vi skape leveligere vilkår for de verdifulle og produktive menneskene. Hun skriver videre: «Nyere undersøkelser viser, at en meget stor prosent av omstreiferne er defekte og psykiske undermålere, og de sosiale hensyn ligger tydelig i dagen» og fortsetter i samme duren: «Både overlege Scharffenberg og Dahlstrøm stiller dem på det sorte brett, og det vil sikkert heller ikke støte på nogen stor motstand i den alminnelige opinion å gjøre noe effektivt for å sette en stopper for denne 'landeplage'.» Ingeborg Aas avslutter boka si med at det å sterilisere og kastrere mennesker «er å komme den lidende menneskehet til hjelp». Det var nøyaktig det samme som nazistene sa da de tvangssteriliserte 400.000 mennesker: http://klassekampen.no/24134/article/item/null/rasehygiene-og-menneskesyn#sthash.URZl1Ta7.dpuf
Slettet bruker
12.07.2019 kl 22:25 2113

Hadde abortloven til Landsmoder Gro og Jens arbeidsmann egen mor herfra APe land blitt innført på et langt tidligere tidspunkt ville menneskeheten ha vært spart for slike mengder av tullinger, man nå ser i fri utfoldelse og dressur her i kongeriket Norge. Ragnar Vogt skrev i 1914 skrev «Det er racehygienens maal at fremme sunde høiverdige menneskers liv paa de svakere og mere lavtstaaende individers bekostning.» Jeg har hatt mistanke om at kortskallene (brakykefal) er de som har flest innlegg her på forumet, men temaet bør jo ha interesse også for Langskallene til proff Hansen. Når langskallene (også de fra Afrika = asylsvindler) vel er ankommet Norge beskjeftiger seg med hva langskallene gjorde som var bra her i proff Hansens, men ikke i Vogt sitt rike http://no.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Vogt

I 1949 ble portugiseren Egas Moniz tildelt nobelprisen for oppfinnelse av lobotomi. Et viktig argument i Nobelkomiteens begrunnelse var at Moniz hadde bidratt til å løse et pleieproblem i psykiatrien. Lobotomi var den gang, et tiltak mot overfylte galehus. Dette er bekreftet fra arkivverket:

Mangelen på ”sengeplass” hadde vært et voksende problem siden mellomkrigstiden. I 1950 var overbelegget på landsbasis rundt 25 prosent. I samtiden ble dette forholdet omtalt som ”asyl nøden” eller høl i huet på Gaustad, mens studenter fikk fylt sine hjerner på universitetet, fikk den øvrige del av befolkningen sine hoder bokstavelig talt tømt noen hundre meter unna Blindern. Med boremaskinen i hånden ved Gaustad sykehus sto den anerkjente UiO-professor Ørnulv Ødegård, men det går ikke alltid etter planen. http://www.arkivverket.no/manedens/mai2003/hovedside.html

Bruken av lobotomi toppet seg i 1940- og 50-årene. Andre steder i verden tok denne forbrytelsen slutt på 60 tallet, men her i Norge hvor vi ellers har litt tungt for det, ble metoden praktisert helt frem til 1984.

Slettet bruker
12.07.2019 kl 22:29 2108

Skulle nesten tro du mener Norge er verre enn Nazi Tyskland slik du skriver.
Slettet bruker
12.07.2019 kl 23:45 2090

Ja, ser du ikke det?
Slettet bruker
13.07.2019 kl 08:37 2072

Mangelen på ”sengeplass” hadde vært et voksende problem siden mellomkrigstiden. Med synkende folketall oppsto et mangel på sengeplasser i psykiatriske institusjoner? Du snakker om stat.
På trettitallet var det reel fare for at nordmenn som folk, ville dø ut av sult? Om ikke "krigen" hadde ankommet folket, som en befrielse og kongedømmet/staten hadde stukket av, da ville vi ha gjort dette også. Tallet på levende fødte barn i forholdet til folkemengden lå meget lavt i 1935, det steg svakt på slutten av 1930-tallet og med stor styrke i krigsårene. I absolutte tall ble det i 1939 født 46 603 barn, 1940: 47 943, 1941: 45 773, 1942: 53 225, 1943: 57 281, 1944: 62 241, 1945: 61 824. http://mediabase1.uib.no/krigslex/e/e2.html
http://www.maihaugen.museum.no/lblve/fosser/sett.html
Slettet bruker
14.07.2019 kl 06:18 2025

Intet kommentar fra jabbadabbato

”Uteseilerne kjempet i første linje for å vinne landets frihet tilbake. Hjemmeseilerne kjempet i første linje for at landet skulle overleve.” http://www.landssvik.no/London5.htm
Slettet bruker
14.07.2019 kl 11:01 2000

Det er neppe andre enn deg som ser dette her på forumet. Det som er merkellig med deg er at du støtter alle former for diktatur så jeg kan ikke kalle deg nazist eller kommunist. Du er utenfor kategori. Mulig at det ligger i at du ikke liker det motsatte av diktatur.
Slettet bruker
14.07.2019 kl 21:49 1981

Dette er jo ikke riktig. Jeg er ikke for noe "isme" for, det er jo i denne "isme"-driten forbrytelsene har blitt, og blir begått.

Men siden det gikk så lenge med ditt tilsvar, tolker jeg det som du har fått en sjokkartet info, om dette prektige folkestyre, vi holder oss med. Kongerike er det og!
Risk-reward1
20.07.2019 kl 12:08 2250

"Forøvrig klarer du altså ikke i klartekst å si hvem som er den sterke lederen i Islam."

At du aldri skjønte at den jeg skrev om er Muhammed, er mildt sagt oppsiktsvekkende begrenset

RR
Slettet bruker
20.07.2019 kl 12:20 2248

Hva som er oppsiktsvekkende var at det tok deg 9 dager å innrømme det som var helt åpenbart at du mente men som jeg ønsklet at du skulle skrive i klartekst bare for å vise hvor fullstendig blåst du er.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 12:48 2243

Etter våset ditt, kommer utskjellingen ditt. Det var vell ikke meg du siktet til?
Slettet bruker
20.07.2019 kl 12:56 2236

Om du er Risk Reward så var det til deg. Om du ikke er han så var det ikke deg.
Risk-reward1
21.07.2019 kl 12:22 2222

I motsetning til deg har jeg et liv å leve i den virkelige verden, og ikke her inne :)

Hva er så blåst med dette? Forklar om du kan. Selv liksom moderate Islamsk Råd hevder profeten var den perfekte mann. En ledestjerne for muslimer.
Og i følge islam er vi alle muslimer, vi andre har bare ikke skjønt det ennå, i følge islam

RR
Slettet bruker
21.07.2019 kl 12:36 2218

At det stadig er krig mellom muslimske retninger og at koranen blir tolket på 1000 forskjellige måter burde gi deg et hint.
At Hitler var en levende person som holdt flammende taler som fyrte oppunder og samlet nazistene mens denne profeten er en mytisk figur er imidlertid den viktigste forskjellen. Rett og slett tåpelig sammenligning.
Risk-reward1
21.07.2019 kl 13:22 2214

Det tåpelige er at du ikke klarer forholde deg til hverken hovedbudskapet; Islam - Gud = nazime, eller alle de andre klare likhetene, men henger deg opp i ETT element som du er uenig i.

RR