Problem med nytt forum
Mortenxx
08.03.2018 kl 15:17
396
Man har nylig foretatt noen endringer for hvordan poster blir organisert. Endringen forårsaker enkelte problemer -- nye poster havner i en annen tråd enn gamle poster (i tråder som ble opprettet før endringer, men hvor man tilføyer nye poster).
Når jeg oppretter denne posten så viser adresselinjen:
https://nytt.forum.hegnar.no/room/36/thread/add
Jeg vet ikke om det har skjedd noen endringer der. Jeg bare trengte et eksempel på en komplett adresse.
Tidligere så ble poster organisert slik (eksempler):
[nytt.forum.hegnar.no]/post/2495/thread/0 (første post i tråden)
[nytt.forum.hegnar.no]/post/2495/thread/nummer (direkte til spesifikk post nummer)
Nå er poster organisert slik (eksempler):
[nytt.forum.hegnar.no]/thread/2495/view (første post i tråden)
[nytt.forum.hegnar.no]/thread/2495/view/44400 (direkte til spesifikk post)
Problemet er at .../thread/2495/view viser første post i tråden pluss alle de gamle postene fra før endringen, men den viser ikke de nye postene som har blitt postet etter endringene.
.../thread/2495/view/44400 gir motsatt problem -- første post pluss alle nye poster. Alle de gamle postene blir skjult.
Når jeg oppretter denne posten så viser adresselinjen:
https://nytt.forum.hegnar.no/room/36/thread/add
Jeg vet ikke om det har skjedd noen endringer der. Jeg bare trengte et eksempel på en komplett adresse.
Tidligere så ble poster organisert slik (eksempler):
[nytt.forum.hegnar.no]/post/2495/thread/0 (første post i tråden)
[nytt.forum.hegnar.no]/post/2495/thread/nummer (direkte til spesifikk post nummer)
Nå er poster organisert slik (eksempler):
[nytt.forum.hegnar.no]/thread/2495/view (første post i tråden)
[nytt.forum.hegnar.no]/thread/2495/view/44400 (direkte til spesifikk post)
Problemet er at .../thread/2495/view viser første post i tråden pluss alle de gamle postene fra før endringen, men den viser ikke de nye postene som har blitt postet etter endringene.
.../thread/2495/view/44400 gir motsatt problem -- første post pluss alle nye poster. Alle de gamle postene blir skjult.