EAM - rakett i 2018 ?

supernova79
EAM 13.11.2017 kl 11:21 4784

Vi må ha en EAM-tråd i nye forumet

EAM leverer i morgen kvartalstall. De i seg selv er ikke spennende, det vi venter på er litt news fra rettsprossessene..

EAM er rigget for 2018, og det blir nok et bra år!
Redigert 20.01.2021 kl 05:15 Du må logge inn for å svare
Serboss
14.11.2017 kl 09:13 4595

Solparkselskapet EAM Solar fikk et resultat før skatt på minus 7,7 millioner euro, mot minus åtte millioner euro i samme periode i fjor.

Selskapet hadde inntekter på 1,34 millioner euro, det samme som i tredje kvartal 2016.

EAM Solar, som fortsatt er i et juridiske slagsmål med et sveitsisk selskap i Italia, hadde juridiske kostnader på 7,2 millioner euro, litt mindre enn det hadde i tredje kvartal i fjor da det var på 8,5 millioner euro.

Justert for juridiske kostnader hadde EAM Solar et driftsresultat før avskrivninger på 579.000 euro, mot 763.00 euro i samme kvartal i fjor
supernova79
21.12.2017 kl 14:30 4348

Lite aktivitet i EAM-trådene...

Tyder på at dette er en uoppdaget perle enn så lenge, men vi satser på at det blir mer aktivitet i løpet av 2018.

Med nyheter og positiv utvikling i Italia, vil nok interessen ta seg opp
Slettet bruker
23.12.2017 kl 11:33 4265

Her er det bare å gå i dvale. Skal vel lite til for at en gnist her kan sette kursen i fyr og flamme. Det er nettopp det eneste en såkalt børsrakett behøver; en gnist. Kursen kan begynne å stige på forventninger ute i det nye året, noe som kan bidra til å sette utskytningsrampen vår vesentlig høyere.
Fready
25.12.2017 kl 21:57 4140

Grunnen til at kursen ikke er høyere pr. i dag er nok at nyheter ikke er ventet umiddelbart, og at folk føler de har god tid til å komme seg inn i aksjen. Det er nesten et to-sifret rettsprosesser som skal kjøres i 2018, - og forventningene i forhold til disse vil nok øke kursen betraktelig. Jeg har benyttet anledningen til å øke beholdningen med 50% de siste ukene, og føler meg veldig komfortabel med at dette vil gi meg en veldig god avkastning på relativt kort tid. De to første rettssakene fastslo skyldspørsmålet og at selskapene personene var ansatt hos var rettslig ansvarlig for de ulovlige handlingene.
AtlasShrugged
26.12.2017 kl 19:28 4053

Her blir det nok samme opplegg som i Noreco, kjøp nå før den begynner å gå og man blir rikelig belønnet til slutt for å ha gått inn.
Slettet bruker
29.12.2017 kl 07:59 3973

Dette blir meget bra det, men man må tåle å vente til avgjørelsen faktisk kommer. Jeg har god tid for en slik gigantisk oppside, og jeg tror den blir veldig reell også.
Redigert 29.12.2017 kl 08:00 Du må logge inn for å svare
supernova79
02.01.2018 kl 08:42 3879

Da er straks børsåret 2018 igang

Ønsker alle medaksjonærer og øvrige aksjonærer på OSE et riktig godt børsår!

Selv sitter jeg rolig i båten og forventer et spennende år i EAM. Her er mye på gang, og det kan tikke inn nyheter...
Slettet bruker
02.01.2018 kl 16:17 3829

Thanks og i like så... Aksjen rørte litt på seg i dag, bare som et forvarsel på hvor raskt denne kan sprette opp kun ved positive oppdateringer rundt rettsprosessen. Om en rekke måneder, så blir kanskje overskriften om EAM på Hegnar.no "Her kunne du ha tidoblet pengene dine".

Jeg venter i samme båt på at det begynner å tikke, og etter hvert så kan jeg forhåpentligvis takke. Den potensielle oppsiden er enorm, og vinner de fram, kan ingen (gjentar ingen) stoppe oppturen. Dette kan bli årets store vinner, men enn så lenge er den nokså godt plassert under radaren, bare enn så lenge.
supernova79
03.01.2018 kl 07:31 3753

EAM startet i hvertfall børsåret 2018 meget bra, kanskje det legger lista for åssen 2018 blir for oss som har vært tålmodige i dette caset ??

Jeg har i hvert fall god tro på at dette er året det løsner for oss, så får vi se etter hvert hva som kommer av news fra blant annet Italia... Spennende tider definitivt, og 2018 er jo også et år hvor det skal skje mye i rettsapparatet og det er mange høringer mm som ligger foran oss, så det bør etter hvert bli en del nyheter fra disse prosessene...

Siden det allerede er slått fast at EAM ble svindlet, og at motparten er finansielt ansvarlig, bør det være gode muligheter for enten et forlik eller en solid erstatning..

Vi får se, ingen eier fasiten per idag, men det er mye som ligger på riktig side av vektskåla for at EAM blir et meget hyggelig case dette året...

Ha en fin dag!
supernova79
03.01.2018 kl 10:05 3702

Synes EAM viser tendenser til å ville strekke seg mot 40-tallet igjen...

Litt liten omsetning ennå, men skal ikke mye til før 40-tallet gjenerobres...

Kan være lurt å ha denne på radaren folkens, EAM har tendens til å reagere ganske voldsomt oppover dersom den først begynner å gå...
Slettet bruker
03.01.2018 kl 22:05 3625

Hvor lenge kan vi anslå at det er igjen før vi har fasiten fra rettsprosessen..? Blir kanskje som å stikke fingeren i lufta, men det kommer vel en oppdatering etter hvert som kan gi nærmere hint.