Solbrent sjarmør med krøller skambanket Lesbepar i oslo

Noni
12.07.2019 kl 15:47 349

Ja bare vent til hans kolleger kommer, da blir det ikke bare bank.
Bare
12.07.2019 kl 16:08 338

Det er bare tragisk den eskaleringen av vold og dritt som skjer i Oslo,og systemet fungerer åpenbart ikke når slike voldsmenn blir sluppet løs på samfunnet helt uten å bli fremstilt for en dommer.
Selvsagt vil borgervern presse seg frem i et samfunn hvor politikerne er så fjernet fra virkeligheten stadig flere erfarer.

Flott at ikke disse jentene omtalte gjerningsmannen som afrikansk eller asiatisk krølltopp!
Da ville de blitt etterforsket som hatkriminelle......

Slettet bruker
12.07.2019 kl 17:31 317

De omtalte han som mørkhudet, og ved å beskrive oppførselen, som muslim.

På en solrik formiddag fredag for en uke siden ruslet et lesbisk par med sin hund mot Torshovparken i Oslo, etter å ha tatt noen øl. De gikk hånd i hånd, som kjærester gjerne gjør. Dette skal ha resultert i at de to ble utsatt for grov og brutal vold av en fremmed mann, som er blitt beskrevet som mørkhudet. – Jeg la merke til at det var en mann som virket som om han fulgte etter oss. Da jeg snudde meg, så jeg en utenlandsk mann som kom nærmere. Han ropte noe etter oss, men vi overså det.

Slag med knyttneve

Den brutale volden skal ha kommet som lyn fra klar himmel.

– Det skjedde så utrolig fort. Jeg kjente en knyttneve i ryggen, så hardt at jeg gikk i bakken. Jeg sliter med smerter i brystet fra før, og har bristet et ribben tidligere, så jeg svimte av. Min samboer rakk ikke å reagere engang før hun fikk to slag i hodet. Først mot tinningen, og deretter midt i ansiktet, så han knuste brillene hennes, sier Lauritsen.

– Det var heldigvis vitner på stedet, og politiet var like i nærheten, så de kom med en gang. Mannen ble raskt huket inn, og min samboer forklarte hva som hadde skjedd. Jeg måtte på sykehuset og måtte ha EKG.

Håpløshet

Lauritsens samboer skal ha fortalt politiet ar hun ikke syntes det var noe poeng i å anmelde. Paret mener at slike saker stort sett blir henlagte.

Dette forteller oss at mannen er muslim, de er redd for æresdrap.
kokkohill
12.07.2019 kl 17:38 315

Hvem er redd æresdrap?

Påtalemakten har i ett slikt tilfelle PLIKT til å kjøre prosess.
kokkohill
12.07.2019 kl 20:03 299

Om noen menn ser det som ære rikt å slå ned damer bakfra , skjønner jeg ikke ....

En slik vannære kultur har ingen ting å gjøre ute i det Norske samfunn.
Redigert 12.07.2019 kl 22:25 Du må logge inn for å svare