Høyrepolitiker ber Listhaug beklage og slette

RiskReward
RR 11.03.2018 kl 11:55 1810

Henrik Aasheim (H) mener det i en tweet.

Nei, hun bør ikke det. Listhaug har helt rett
Facebook-innlegg
Listhaug delte et bilde på Facebook av maskerte, væpnede menn med teksten:
«Ap mener terroristenes rettigheter er viktigere enn nasjonens sikkerhet. Lik og del».
https://www.aftenposten.no/norge/i/Mgpbeo/Hoyre-politikere-ber-Listhaug-beklage-terror-utspill

RR
Slettet bruker
11.03.2018 kl 14:38 1783

Høyre tåler ikke sannheten.
Slettet bruker
14.03.2018 kl 06:46 1765

Nå har støre og et hjernevasket auf med pressekorpset som heller bensin på et bål uten noe og brenne gått berserk mot listhaug.
Ap har en sverteretorikk mot frp i 40 år nå sammen med pressen.Dette er vel en rød dag på kalenderen snart?
Det er bare og takke støre og ap for frp støtten og pressen/lo som sin allierte.
RiskReward
14.03.2018 kl 08:10 1762

Det stupide fra AP er at de nok engang snur 18+0 grader i en sak. I 2016 var det helt for å frata de aktuelle passet uten dom.
Nå er det ikke måte på hvilke prinsipper det bryter. Visstnok, for noe mer om sak har de ikke klart å formidle.

Resten er bare en samrøre av angrep på personer og retorikk. Alt er ved det gamle i AP, og folk gjennomskuer spillet. De har ikke lært noe av valgnederlaget, og må vel være det dårligste partiet i opposisjon noen gang.
Dessverre viste de så alt for tydelig at de er elendige i posisjon også, og Støre har ingenting å tilføre for å endre dette

RR
Slettet bruker
14.03.2018 kl 08:40 1759

SP er smart og sier ingenting,de er da også mest lik frp i spørsmålet om innvandring og vil stenge grensene.De stjeler stemmer fra dumme ap som vingler.
Må si at min apetitt på pressen og ap har sunket så lavt og revner i alle kanter da befolkningen er av helt annen oppfatning.Et parti i desperajon og en presse i fritt fall.Pannikkangsten er tydelig nå og ap er dobbelmoralsk hvis en ser tilbake og er det partiet som har neglisjert og tråkket på frp med pressens velsignelse.Ap hatkampanje mot rasistene som de kaller frp og deres velgere blir gjennomskuet av folket.Alle med barn stemmer frp eller høyre nå pga innvandrerspørsmål.
RiskReward
14.03.2018 kl 09:20 1755

Det siste er dessverre ikke riktig, men ellers ........ Amen! :)

RR
Slettet bruker
14.03.2018 kl 18:48 1737

Jeg håper inderlig at de neste meningsmålingene setter både Høyre og Arbeiderpartiet på plass. Hva skulle Listhaug be om unnskyldning for? Det er så utrolig, at jeg tror ikke mine egne øyne når jeg leser dette.
Her har det vært enighet om, både fra PST og AP, at fremmedkrigere skulle miste pass, og også ble det satt spørsmål da de reiste, om de skulle fratas statsborgerskapet. Har politikerne mistet korttidsminnet?
Skal disse mennene, som har tilsluttet seg til en organisasjon som har vært med på å halshugge mennesker og
andre bestialske ugjerninger, beskyttes? Skal de kunne reise fritt omkring i EU, når de kan ha vært med på slikt?
Hvordan kan noen dra fram Utøya i denne saken, - det er i allefall et slag under beltestedet, som vekker avsky!
Slettet bruker
15.03.2018 kl 07:23 1711

Enig,det skaper avsky og kneble Listhaug mot utøya i denne saken.Feigheten til ap får stå for nye fall med sin korrekthet,og kortmisbruk.De har kalt frp for rasister og høyre ekstreme i 40 år og gulpet det ned i auf organisasjonen med et hat både i diskusjoner og useriøs skitkasting.
Hvor er den feige prsssekorrektheten som da sitter bara og ser på.Feigt,og umorlask system der det er greit at vensteresiden kan ytre sånn hat og sverting.AP har er et parti som skaper splid og hat i samfunnet med sin manipulering og korrekthet med presseslepet som viser 0 gangsyn det viste 22 juli også .
Fornunft
16.03.2018 kl 14:36 1659

Kunne ikke sagt det bedre.
Fizberg
16.03.2018 kl 17:00 1648

Uten Sylvi Listhaug i Solberg-regjeringen, vil FRP gå ut av regjeringen. Her er det bare å sette hardt mot hardt. Landet kan ikke la seg styre av Støre & co. KRF blir tungen på vektskålen i Stortinget og vil med sunn fornuft kunne berge regjeringen.
Redigert 16.03.2018 kl 17:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2018 kl 17:31 1577

Helt enig. Hvorfor kommer Støre trekkende med Utøya i forbindelse med fremmedkrigere?? Er det dårlig samvittighet overfor de som ble rammet på Urtøya, da AP hadde regjeringsmakt og hadde ansvar for sikkerheten. Minner om at AP hadde regjeringsmakten i 1940 også, og mobiliserte ikke det norske Forsvaret da det tyske slagskipet Blycher var på vei inn Oslofjorden. Hadde det ikke vært for en menig soldat på Oskarsborg som på egn hånd senket slagskipet, hadde tyskerne gått helt inn til Oslo.
Jeg tror Støre bør gå stille i dørene når det gjelder å bruke Utøya, som han nå har truet med.