Conans kampsystem er blitt perfekt
Hei folkens.
Ønsker å si ifra at jeg spiller på en testlive servertil Conan. Det er ca 75aktive testere der.
Neste patchen funcom kommer med nå er det helt nytt combat system(kamp system) som har vært den største flaskehalsen i spillet i senere tid.
De har lagt til bonuser til hver attributt du legger til iht til hvert våpen. Dette gjør spillet utrolig spennende og et variert kampsystem der du kan bruke spyd,øks,bue,krossbue,sverd,skjold. Du kan nå også sparke motstanderen og bruke skjoldet aktivt. Du kan nå også velge dine egne roller, feks tank(en som tåler mye og skal ta skaden de andre gjør)
Du har nå også comboer og light og heavy attack med hvert våpen. Animasjonene ser utrolig realistiske og tøffe ut!
Har selv prøvd kampsystemet å må si jeg er mektig imponert. Du har nå muligheten til å bruke alle våpen, og det er blitt sinnsykt spennende.
Har ellers vært en aktiv gamer i 10år, og har 1500timer bak beltet i Conan
Spennende når denne patchen vil bli lansert, muligens denne uka. Jeg tror folk vil få seg en trivelig overraskelse her.
Denne oppdateringen vil folk elske
Ønsker å si ifra at jeg spiller på en testlive servertil Conan. Det er ca 75aktive testere der.
Neste patchen funcom kommer med nå er det helt nytt combat system(kamp system) som har vært den største flaskehalsen i spillet i senere tid.
De har lagt til bonuser til hver attributt du legger til iht til hvert våpen. Dette gjør spillet utrolig spennende og et variert kampsystem der du kan bruke spyd,øks,bue,krossbue,sverd,skjold. Du kan nå også sparke motstanderen og bruke skjoldet aktivt. Du kan nå også velge dine egne roller, feks tank(en som tåler mye og skal ta skaden de andre gjør)
Du har nå også comboer og light og heavy attack med hvert våpen. Animasjonene ser utrolig realistiske og tøffe ut!
Har selv prøvd kampsystemet å må si jeg er mektig imponert. Du har nå muligheten til å bruke alle våpen, og det er blitt sinnsykt spennende.
Har ellers vært en aktiv gamer i 10år, og har 1500timer bak beltet i Conan
Spennende når denne patchen vil bli lansert, muligens denne uka. Jeg tror folk vil få seg en trivelig overraskelse her.
Denne oppdateringen vil folk elske
Redigert 19.01.2021 kl 17:49
Du må logge inn for å svare
Likte også kampsystemet meget godt. Så enkelte spillere ikke likte sånne lunge-attacks men det var en minoritet. Tror nok dette blir godt mottatt ja og håper det får flere til å vise interesse i spillet. Om det ikke skjer nå så vil det nok betale seg adskillig bedre ved lansering da folk ikke blir så fort lei og drar med seg vennegjengen tror jeg.
Conan Exiles vil knuse opp i toppen på dette.
Ser det som ekstremt usannsynlig at CE vil "knuse i topp", men respektabelt salg og god inntjening burde absolutt være innen rekkevidde. Godt mulig det blir en periode på toppen av steam ved lansering.
Ikke gjør samme feil enda en gang nå med å skru forventningene inn på total verdensdominans. Ta lærdom. Kunne jo risikert å bli positivt overrasket, det har liksom en tendens til å være mer attraktivt for kursen enn å forvente Jesu gjenoppstandelse og så bli skuffet.
Ikke gjør samme feil enda en gang nå med å skru forventningene inn på total verdensdominans. Ta lærdom. Kunne jo risikert å bli positivt overrasket, det har liksom en tendens til å være mer attraktivt for kursen enn å forvente Jesu gjenoppstandelse og så bli skuffet.
Feil tar du deg av, så den er god.
Du kan vel ikke akkurat påstå at du ikke er helt uten skyld for det som skjedde i fjor når du satt der og hylte om 2,5 millioner salg, kurs 50 i august und so weiter.
Når det gjelder å ta feil om Funcom så kan jeg dessverre ikke utfordre deg.
Når det gjelder å ta feil om Funcom så kan jeg dessverre ikke utfordre deg.
1 mill kopier tror jeg vi selger lett i 2018 på Steam.
Det kommer til å dundres ut for full maskin i alle salg og alle kampanjer.
PS4, Xbox og Retail kommer til å legge kraftig på dette igjen. Må jeg minne om at prisene for Conan Exiles som ferdig produkt og har gått opp. Du kan jo selv regne ut hvor mye dette blir. (eller når jeg ser på dine dystre spådommer fra tidligere så er det kanskje her problemet ligger.. Du kan ikke regne?)
Det kommer til å dundres ut for full maskin i alle salg og alle kampanjer.
PS4, Xbox og Retail kommer til å legge kraftig på dette igjen. Må jeg minne om at prisene for Conan Exiles som ferdig produkt og har gått opp. Du kan jo selv regne ut hvor mye dette blir. (eller når jeg ser på dine dystre spådommer fra tidligere så er det kanskje her problemet ligger.. Du kan ikke regne?)
Redigert 12.03.2018 kl 17:27
Skjønner, du regner altså med et respektabelt antall salg du også i likhet med meg selv, du har bare ikke kunnskap til å vite forskjell på det og på å "knuse i topp".
AksjeRik
12.03.2018 kl 15:43
2656
Ser mye bedre ut nå ja.
Snart får vi vite mer om Mutan Year Zero spillet også. Funcom tar det med til GDC i San Francisco som går av stabelen mellom 19. og 23 mars (!)
Redigert 12.03.2018 kl 16:16