--- REC ---- FRA KANTEN AV STUPET, TIL FRITT FALL - ----

Slettet bruker
REC 15.07.2019 kl 11:31 31661

Så var dagen her igjen. Tidenes laveste kurs noen sinne 3,20 er notert. I mai dette år stod den i 8 kr og 27.06 stod aksjen i 6.40.Det er ned 50%.
.

Den tekniske støtten på 5 Kr er forlengst brutt og REC har ingen støtte på nedsiden. Sagt på en annen måte er det en konkurskandidat der kursen er i fritt fall, der aksjonærene risikerer å tape alle sine penger. Tallknuserne i Sparebank 1 har satt kursmål 1 kr.

Dette skjer ene og alene fordi selskapet har foretatt spinnville prioriteringer, der risikoen har vært all for høy og der man ikke har forutsatt det mest elementære. Nemlig at det må være noen som kjøper det som fabrikken produserer.

For å illustrere galskapen kan det lettest sammenlignes med at man bygger et kjøpesenter på Antarktisk. Varene som butikkene selger er etterspurt. Kompetansen til personalet er topp og senteret har topp moderne lokaler. Problemet er at Antarktisk, er ubeboelig. Det er dekket av is og snø så det er ikke noen å selge til, før klimaet endrer seg.
Å satse penger på REC, er nettopp som å satse på et kjøpesenter i Antarktisk. Det finnes kanskje et marked en gang i fremtiden, men det ligger så langt frem i tid at senteret vil være konk før dette skjer. Det er jo ikke uventet milliardgjeld, fordi det ikke er kunder. Om de sier opp 100 ansatte hjelper dette selvsagt på økonomien, men det går bare en vei uansett. Selskapet må gå konk, og det er bare spørsmål om tid.
At noen vil satse på et slikt prosjekt er den rene og skjære galskap. Å snakke om at aksjen er billig, blir således tull. Aksjen som engang stod i over 3010 kr er nå verdt 3,20 Og det er ikke rart. Prosjektet er dømt til å mislykkes fordi selskapet umulig kan ta igjen underskuddet slik situasjonen er.

SÅ SELG UNNA NÅ Håpet for REC er ute uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 07:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:38 4189

Gråstær, her står triggere i kø, så ikke noe å stresse med.
Torvald leverer historiens dårligste Q, like om hjørnet.
Forfall på gjeldsforpliktelser, like om hjørnet.
Stilling til å beholde Tian REC, like om hjørnet.
Klarer ikke å bli cash positive med 50 mann subbende på ML
Styreleder/eier har gitt opp.
Priser i fritt fall. (Butte)
Ingen løsning på handelskrigen (ikke det at den løser noe, men noen der ute tror det)
+++🧨💥〽️

Redigert 21.01.2021 kl 01:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:33 4193

Det er jo klart REC har gått ekstremt ned, Det er jo en konkurskandidat. Så den oppfører seg helt som forventet. Synes jommen gjørma svinger bra på Apeberget i kveld. Men for all del. Kjøp i vei, så short-posisjonene holder seg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:32 3121

Man kan lure egentlig på hvem som sitter bak sånne nick som Sann når man faktisk greier og baisse på noe som er bestemt stengt og selv et barn hadde vel greid å få med seg dette.
Redigert 16.07.2019 kl 19:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:27 3134

Hehe du må være årets klovn rec har allerede gått ekstremt langt ned på dette fra før Moses lake er bestemt stengt . Faller jo ikke på samme nyhet mange ganger.-) Tvertimot har shorterne nå ingen grunn til og sitte short og dekke inn må de før eller senere:-)
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:26 3135

Tror ikke du har satt deg inn i situasjonen rundt nedstengningen av ML hvis du mener at REC nå er ferdige. Ved å stenge ned ML har de kjøpt seg tid og er ikke avhengig av en løsning av handelskrigen for å overleve. Prisene i Kina må uansett opp før det skal være noe vits for REC å selge poly.
Redigert 16.07.2019 kl 19:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 19:20 3131

Ja, faktisk, nå har REC all verdens tid. Det er det geniale med nedstengelsen av ML. No stress.
Sann
16.07.2019 kl 19:14 3140

Da forsvant siste håp og som jeg uttalte i går, utrolig at noen i det hele tatt har aksjer i selskapet. Men neida, mange tviholder på troen om handelsavtale raskt men her er siste nytt fra trump og hans mening om situasjonen og noe jeg heller forholder meg til enn naiviteten i saueflokken.

"Fremdeles er det «en lang vei å gå» før USA og Kina blir enige om en handelsavtale. Det uttalte president Donald Trump tirsdag ettermiddag, ifølge CNBC.
Samtidig sa presidenten at USA fremdeles kan innføre straffetoll på varer verdt 325 milliarder dollar på kinesiske varer «om vi vil», skriver nettstedet."

Men for all del, REC har jo all verdens tid skjønner jeg....
Slettet bruker
16.07.2019 kl 17:56 3206

Er ikke så greit når kunnskapen er så bitte liten som løvehjerte sine meningsløse innlegg er og interessen for å kjøpe selv er så stor:-)
milk
16.07.2019 kl 17:38 3234

Nå må dere slutte å krangle guttær" .... REC holder fortet selv om ML er nedstengt. De store investorene skygger ikke banen,da er det fremdeles et håp. Naturlig nok med de verdiene som REC besitter.Gjeldsbyrden kan nå håndteres på en bedre måte.... Dere må gjerne mene,baisse og hause,men det er ytterst få av investorene som leser HO. Så ro helt ned. Prøv heller å være litt saklig.... ;-)
Noni
16.07.2019 kl 17:23 3251

Vet ikke om det er tillatt å kommentere? Det jeg ville si er at det er slitsomt å lese
nærmest krangel eller diskusjon om dere vil. Jeg skjønner ingen ting!
Slettet bruker
16.07.2019 kl 16:52 3295

Ja ved å gå inn nå, slipper du iallefall å tape så mye penger, dersom du ikke har satset så mye. En mager trøst er iallefall at du får skrevet av tapet ditt på skatten og at du har fått en fortjent plass på det apeberget som tror på mirakler, eller som lurer folk inn, slik at de selv kan selge seg ut. Med milliardgjeld og kundesvikt, er vel ikke dette akkurat noen løpsk seddelpresse. Så den shortskvisen kommer vi aldri til å oppleve. Men lykke til. Håper du er av dem som lærer av egne feiltrinn.
Forvirret
16.07.2019 kl 16:40 3322

Hyggelig å se at så mange av dere er short i REC. Jeg har nettopp kjøpt meg inn og har stål tro på selskapet. Tviler på at jeg er alene for å si det slik. Ser moral-støtte på 4.5kr. Mulig den tar en tur ned før det snur. Gleder meg til shortskvisen.
Slettet bruker
16.07.2019 kl 16:36 3328

1. Når aksjen har en liten oppgang, er det selvsagt en god dag å gå short. Du må da forstå at dette er en strategi for å få folk på kroken, slik at vi shorterne skal tjene mer. Apekattene tror på oppgang videre og hamstrer aksjer, som senere synker. Dette skjedde på onsdag og i dag som varslet.

2. Svaret på spørsmål 2, er noe usikkert, så her må du vente litt. Men følg med på både shortingen, hvilke meglerhus som kjøper, selger og presser kursen opp og ned. Så klarer sikkert du også å se et mønster som har gjentatt seg i mange år. Ja helt siden Spetalen gikk ut.
Redigert 16.07.2019 kl 16:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2019 kl 09:48 3433

Løvehjerte kommer med nye udokumenterte påstander. Vennligst utdyp dette for oss:

1. Hvem har varslet at det er en god dag for å selge REC? Er det et meglerhus eller han lille mannen som sitter inne i hodet ditt?

2. Du sier REC er på vei mot konkurs. Hvordan vil dette skje og når vil det inntreffe?

Håper du i dag vil dele dine tunge analyser med oss "uvitende fanatikere" her på forumet. Du har jo tross alt lovet oss dette.
Slettet bruker
16.07.2019 kl 09:38 3445

Det varslet om en god dag for å selge REC og gå short i dag tirsdag. Aksjen har tatt en pause i sin nedgang i skrivende stund. Hvilket gir gode muligheter for den videre ferden mot konkurs.
Slettet bruker
16.07.2019 kl 09:37 3447

Hvis du leser mitt nest siste innlegg så ser du at jeg tok kvelden før du begynte å skrive flere av dine platte innlegg.
Du skriver at jeg er sint fordi jeg har tapt penger i REC. Hvordan kan du vite at jeg i det hele tatt eier en REC-aksje?
Slettet bruker
16.07.2019 kl 08:38 3517

Noni skrev Innlegget er slettet
?
Slettet bruker
16.07.2019 kl 06:57 3626

Hva mener du?
Slettet bruker
16.07.2019 kl 00:16 3728

Det ser jo ut som om mitt siste innlegg bidro til både refleksjon og selvransakelse. Det koster kanskje litt å bekjenne sine feil, men du verden så fri og ubekymret man blir når man tar grep og kvitter seg med denne aksjen som frembringer så mye trist.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 23:51 3750

Dersom det er så vanskelig å tape penger på feilinvesteringer. Så burde du la være å drive med dette.

Og dersom du synes det er så vanskelig at andre gir gode og innbringende råd. Så burde du ta kontakt med noen som kan hjelpe deg med slike utfordringer, slik at du ikke er så mye sint og missfornøyd.

Mitt råd ville utvilsom vært å ta en pause fra forumet siden du er så lei av at folk ikke er enige med deg. Noe lang og utdypende analyse trengs vel ikke, eller?
Redigert 16.07.2019 kl 00:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.07.2019 kl 23:33 3784

Løvehjerte opprettet en bruker for en drøy uke siden og har postet opp i mot 15 innlegg daglig hvor han stadig kommer med udokumenterte påstander og løgner om selskapet. I tillegg har han hatt for vane å omtale REC-ansatte og aksjonærer på en måte som ikke hører hjemme på et forum. Hadde HO hatt skikkelige administratorer hadde ikke løven fått fortsette særlig lenge. Jeg er lei av at forumet blir ødelagt av slike troll som dette.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 23:30 3790

Jeg er ingen fanatiker. Du var høy og mørk tidligere i dag da du lovet at du skulle dele dine analyser med oss andre på forumet, men når du ikke følger opp så beviser jo det bare mitt poeng om at du ikke har noen analyser.

Nå tar jeg kvelden. Du får forberede deg på en ny "utrivelig" dag her på forumet i morgen hvis du skal fortsette med disse platte innleggene dine.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 23:25 3805

Som sagt. Så deler jeg gladelig konklusjonen av mine analyser, men å kaste bort tid på utakknemlige fanatikere ser jeg som en svært dårlig investering. Så du med flere får ellers tro og mene hva dere vil forøvrig.
Noni
15.07.2019 kl 23:19 3806

Vet ikke hva som ligger under die grausame salver, men noe er det som vi andre
ikke forstår.
stinkapiano
15.07.2019 kl 23:18 3805

Det er klart du "treffer" med dine "analyser", Lø, når du og resten av shortergjengen satser så mye på å få en lite omsatt aksje ned.
Og så bruker du denne manipuleringen som dere selv står bak, som "bevis" på at dine "analyser" er riktige.
Det er ganske enkelt dette dine "analyser" består av.
Jeg kjenner lusa på gangen fra tidligere "analytikere" på HO.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:58 3833

Du har enda ikke vist til noen analyser. Du har bare ropt ut at kursen skal ned. Da har du 50% sjanse på å treffe da.

Det er vel på sin plass å gratulere deg med dette lille betet, men du har vist at du ikke er noen stor analytiker som du liker å fremstille deg som.

Vi som har vært på HO en stund vet at slike som deg forsvinner som dugg for solen når kursen snur igjen.
Redigert 15.07.2019 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:55 3832

Vi har vel heller vært vitne til noen som treffer med sine analyser. Så jeg forstår faktisk ikke hva som er galt med det.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:49 3839

Hehe

Løvehjerte. I dag har vi vært vitne til en sjarlatan som har blitt avkledd så til de grader.
Redigert 15.07.2019 kl 22:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:45 3834

Motstand ? Bare så synd at ikke REC-aksjen klarer motstanden på 5 kr, men raser videre ned, slik at både det ene og det andre salgssignalet blir utløst.

Som sagt tidligere kan du forholde deg til klimakset, eller konklusjonen i mine analyser. Å diskutere med fanatikere gir ingen mening. Dere ser jo at jeg treffer allikevel på den informasjon jeg besitter, så forhold dere til den og ikke spill bort tiden på annet vås.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:19 3865

Du er rask til å ty til whatabouism når du møter motstand.

Jeg skjønner at du synes at det har vært dårlig stemning i dag når du ikke har fått dure frem med dine enkle innlegg. Dette er et diskusjonsforum så du kan kanskje begynne å diskutere REC? Vi har jo etterlyst de dype analysene du har lovet oss. Jeg minner deg på disse ordene fra et av dine innlegg tidligere i dag:

"jeg vil skjemme deg bort med gode analyser og alt du ellers måtte ønske"

Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:14 3873

Synes det var veldig dårlig stemning her i dag. Med beskyldninger om bruk av flere nick og smarthet som trekkes i tvil. Men er det ikke bare å selge og gå short, da. Dere vet jo innerst inne at dette ikke går. Blir jo så feil, når dere henger deres tap og frustrasjon på gal knagg.
Slettet bruker
15.07.2019 kl 22:09 3883

Rart de ikke følger løvens anbefalinger. Kan de ha sett noe løven ikke har fanget opp i sine grundige analyser?