Biotec, finnes det noe positivt?

bj111
BIOTEC 15.07.2019 kl 16:30 8573

Skjer det noe som helst positivt i dette selskapet for tiden? Noen følger kanskje med.

Største aksjonær er fortsatt opptatt på FB med å legge ut alle mulige gamle nyheter men fint lite om hva de jobber med.

Kommer det noen lansering av andre produkter relatert til WB? WB selger jo nada etter hva jeg skjønner og det er vel ingenting som tyder på at dette skal endre seg de nærmeste 10 årene?

Hva er ståa i AZ? De tjener penger etter hva jeg har forstått men tilstrekkelig til å forsvare hva slags verdi?

Kjenner godt historikken til selskapet med Lien og alle hans store tabber men hva gjør Jørgensen som tilsier at det kan være lurt å ha denne aksjen? Er han tvillingen til Lien eller noe bedre?
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
bravi
04.09.2019 kl 09:54 1481

DDT, hvordan de kan sette en emisjon vet ikke jeg, men hvis det begynner å komme endel positive meldinger kan man anta at det er det som er planen.
Hvis det ikke er mulig med emisjon må vel utgiftene ned til beinet og holde det gående i balanse eller kanskje med et lite overskudd . Skal de satse på noe må noe selges, alle satsninger koster kr såvidt jeg vet.
repsol
05.09.2019 kl 08:07 1397

Hvem fjerner blokken på 92 k ?
BioNord
30.09.2019 kl 12:36 1122

repsol
Da var blokken omsider fjernet

Tålmodighet lønte seg i HBC (Hofseth Biocare), nå håper jeg det samme vil skje med Biotec Pharmacon

Ser ut som det blir AZ som blir å dra lasset i første om gang.....også kommer WB for fullt etterhvert