APCL - President Barrows besøk nå i Abu Dhabi.

Warom
APCL 15.07.2019 kl 17:24 45252

Som vi jo vet så er Barrow i møter i Abu Dhabi kort tid etter at Sall gjorde det samme.

http://fatunetwork.net/barrow-to-travel-to-uae-on-sunday-his-third-foreign-trip-in-two-weeks/

President Adama Barrow will travel to United Arab Emirates on Sunday, the presidency has said.

Vi vet jo også i dag at «de som eier ca 40% av oss» etter fusjonen har inngått en avtale om å finansiere *20 MEURO i Senegal* i en incubator der det nå settes opp ett nytt besøk fra Abu Dhabi til Senegal fra i morgen den 16.07.

Cooperation between the United Arab Emirates and Senegal will see new developments. It is envisaged *to set up an incubator to be financed by the UAE for 20 million euros*. In this context, Hussein Jassem Al-Nuwaïs, Chief Executive Officer of the Khalifa Fund for Enterprise Development, will pay a business visit to Senegal from July 16 to 19, 2019.

Barrow drar til Abu Dhabi og går rett i møter med Al Nahyan:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=953882154943892&id=661708060827971

State House of The Gambia

Following his arrival in Abu Dhabi, President Barrow, who is unquestionably committed to delivering greater prosperity to Gambians, will meet the Crown Prince of Abu Dhabi, members of the Abu Dhabi Chamber of Commerce, *Abu Dhabi Fund for Development plus other strategic development partners.*
The president will encourage these partners to take advantage of the investment-friendly environment in The Gambia to engage in business and support the development aspiration of his administration.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=953841551614619&id=661708060827971

His Excellency, President Adama Barrow arrives in Abu Dhabi, United Arab Emirates for a three-day Official State Visit. In the days to come, the President is expected to hold bilateral meetings with the *Crown Prince of the Emirate of Abu Dhabi, Sheikh Mohammed bin Zayed Al Nahyan*, members of the Abu Dhabi Chamber of Commerce, officials of the Abu Dhabi Fund for Development, among other vital development partners.

Det nevnes ikke på nåverende tidspunkt Olje og Energy dep(det har vært nevnt hyppig når det gjelder Senegal), men hvis man tar en liten titt på dette bildet som ble lastet opp i går fra State House of Gambia(som for meg ser ut som om alle bildene er fra Abu Dhabi, så ser dere en kar man drar kjensel på, nemlig *Olje og Energiministeren Fafa Sanyang.*

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=953841054948002&id=661708060827971&set=pcb.953841551614619&source=48

Han er da med på reisen(kanskje ikke overraskende) men har ser jo ikke helt «fornøyd ut» der han sitter ;) (det siste mer en liten digresjonsspøk). Det som er sikkert er at *«natural resources» ikke ble nevnt* når media fortalte om at besøket skulle finne sted, men *jeg "regner jo med" at Fafa Sanyang er *«superinteressert i å få ett incubation center også til Gambia ;)* (Igjen, også en liten spøk ;))

Jeg klarer ikke helt å «fri meg» fra at her foregår det samtaler som kan ha stor betydning for vår sak(og det samme tror jeg bestemt gjaldt når Sall besøkte Abu Dhabi for litt siden). Jeg er ikke ett øyeblikk i tvil om at fusjonen med PetroNor er akkurat det som skulle til for at vi kommer i mål (sannsynligvis) i begge land.

Spekulere får en gjøre selv, men det er mye som kan se ut for å tale i "vår retning" om dagen :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Warom
18.07.2019 kl 11:22 6685

Det er jo rett og slett en "transformasjon" av selskapet slik vi som har vært med en stund kjenner det. Som Mirabaud så sant sier det i forbindelse med at fusjonen ble meldt:

While substantially dilutive for existing shareholders, the transaction secures the future for African Petroleum. The company has now spent almost three years in expensive litigation, and although it remains confident in its legal position, there can be no certainty on the outcome or, arguably more importantly the timing of a resolution

In addition, the transaction may have another strategic benefit, with the new 38% shareholder Petromal being the oil and gas arm of National Holding – one of Abu Dhabi’s leading conglomerates with investments and political connections across Africa. In our view, having such an influential shareholder on-board can only be positive for the company’s chances of resolving its disputes in Senegal and the Gambia

Slettet bruker
18.07.2019 kl 11:23 6676

Enig Warom, ser litt lenger enn dagstrading.

Noe jeg lurer på ang fremtiden er hvilken skattesats som disse landene vil innføre.

I Norge har vi vel 78% på inntekt og samme på utgifter. For R&T er satsen den samme, noe som gjør det veldig attraktivt mhp teknologi. De store bruker Norge siden det ikke finnes bedre utgiftsordninger andre plasser.

Total foreksempel er inne i flere R&T JIP’er i Norge som tar for seg dypvann. Disse JIP kan redusere utbyggingskostnadene betydelige .
Redigert 18.07.2019 kl 11:27 Du må logge inn for å svare
FkL
18.07.2019 kl 11:46 6637

Ja, som nevnt tidligere så nevnes akkurat det med den positive påvirkningen av nye eiere fra flere hold. I og med at selskapet selv legger så stor vekt på dette i utgitt materiale og i børsmeldinger så må det ligge noe i det. Det virker helt idiotisk å komme med dette uten forankring i noe.
Møre75
18.07.2019 kl 12:18 6586

Er hvist noen som vil bli kvitt mye aksjer på 1 kr .. eller er de Bare skremmepost
thief
18.07.2019 kl 12:23 6561

Var endel 100k poster i går som forsvant når folk begynte å kjøpe.Så vil ikke tro alle er reelle🙂Men de blir kjøpt uansett om ikke lenge.
Billyjojimbob
18.07.2019 kl 14:42 6429

Nå må noen andre kjøpe resten under kronen,tomt for tilgjengelig cash,klart for haraball & go go🍺
Noni
18.07.2019 kl 15:27 6360

Det er vel bra, har tittet litt på innleggene, og skjønner at det blir spennende hva som vil skje videre. Når alle parter er interessert i at denne fusjonen skal gjennomføres, tror jeg det blir positivt resultat. Mener Warom ikke skal bekymre seg
for det.
Noni
18.07.2019 kl 16:09 6298

Tror ikke det er på stranden, men et annet sted, etter hva han skrev.
Liverbirds
18.07.2019 kl 16:18 6281

Noni

Skulle nesten tro du bruker HO-forumet til å sende kodebeskjeder til personer. Du skriver enkelte kommentar uten sammenheng og uten noen mening med virkeligheten.
thief
18.07.2019 kl 17:49 6162

Ble det en liten oppgang i dag også🙂Veldig få som er interessert i å selge,og det er vel ikke så rart,når man ser på oppsiden her.Men ingen som ville begynne å ta ut krona i dag.Har man planer om å kjøpe,tror jeg det er like greit å ta det som ligger ute,selv om det er litt psykisk å begynne på krona.Tviler på om det er så mange som vil kaste aksjene sine nå🙂Så satser på krona tas ut i morgen.Da er det bare litt over en børsuke igjen,før vi skriver august.Forhåpentligvis vil da papirene være i orden og fusjonen endelig i boks.Da får vi nok et minirally!Og forventningene til neste melding blir nok ganske høye,er vel mange som er ganske sikre på noe positivt,så får vi se hva det blir🙂Kan bli en riktig fin sommer/høst i apcl/Petronor!
Redigert 18.07.2019 kl 20:34 Du må logge inn for å svare
FkL
19.07.2019 kl 13:33 5788

Flott utvikling. Bare så synd den vekker til liv alle gribbene på HO.
klaesp
19.07.2019 kl 13:42 5775

Jupp, en bivirkning
Liverbirds
19.07.2019 kl 13:42 5777

Der det finnes gribber finnes det rikelig med mat 😉💰💰💰
Mrhifi
19.07.2019 kl 13:48 5758

ikke længe før risogotto,timetobuy, og hang arounds vender tilbage på Apcl/Petronor trådene....
Slettet bruker
19.07.2019 kl 13:55 5739

Vi får vel bare opprette en låst tråd så slipper vi støyen
Liverbirds
19.07.2019 kl 14:32 5661

Han er fremdeles i ELE!
FkL
19.07.2019 kl 14:37 5650

Det er heldigvis mange som både har satt seg inn i det nye caset og som vet hvilket bunnsolid selskap vi blir. Det er ikke så lett å slippe unna med bull nå som det var når APCL bare var alene.
Warom
19.07.2019 kl 14:37 5650

Selv er jeg tilhenger av åpne tråder(selv om det fra tid til annen kan forsvares med lukkede).
Den som åpner en lukket tråd vi ofte bare slippe til de som er av samme oppfatning som en selv. Man trenger noe "fra andre siden", men når det blir slik som i en annen nyopprettet tråd i dag, så er det bare å la det skli forbi uten veldig mange kommentarer.

Det kan ofte være "morsomt" med slike tråder, da det kommer en del kommenaterer fra de som ikke "tør eller vil" kommentere i de "seriøse" trådene. Det i seg selv er helt greit mener jeg, men når det går over til "villet kunnskapsløshet" så burde man ofte bare holde seg unna.
FkL
19.07.2019 kl 14:55 5606

Tenker egentlig det samme Warom, men det er ikke lett å holde seg unna når man ser slike tråder. Det er jo ikke alle som har satt seg like godt inn i caset.
Noni
19.07.2019 kl 15:17 5560

Denne klokken må være feil, her er innlegg som står fra i dag, men er ikke det, da jeg ikke har skrevet noe idag, og jeg er sikker på at Warom ikke har sendt noe i dag.
Redigert 19.07.2019 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 18:17 5435

Når det gjelder Riskokeren, han så risk og konsekvens veldig tidlig for ELE og APCL, så han er velkommen tilbake
Redigert 19.07.2019 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
FkL
19.07.2019 kl 18:26 5415

Nei, det stemmer ikke for APCL. Han har kommet med mye tull som absolutt ikke har slått igjennom. Alt fra kriseemisjon hvilken dag som helst for ett år siden, tap av 41(5), diverse feilaktige kursspådommer osv.

EDIT
Bommet vel stygt i ELE og såvidt jeg husker.
Redigert 19.07.2019 kl 18:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 19:37 5332

Han var vel en av de som så spiraleffekten tidlig i ELE og sendte flere advarsler til gjengen.

Husker han var positivt til tider i APCL og så snudde han basert på flere faktorer. Hadde vi ikke fått denne fusjonen så hadde vel APCL vært konk i løpet av de neste mnd, noe som han også påpekte.

Han er en rev til å grave :)

Uansett, en verdig forumdeltagere på APCL tråden spør du meg..
FkL
19.07.2019 kl 19:48 5319

Nei der må jeg faktisk være veldig uenig. Hvis du veiver med armene og treffer et eller annet så er du ikke god til å sikte for det. Han spådde kriseemisjon for ett år siden og vi vet at APCL fremdeles har penger på bok. Selv om jeg mener fusjonen er det beste for selskapet så var jeg med det opprinnelige selskapet fordi jeg tror de har en god juridisk sak. Det tror tydeligvis PetroNor også og mulig at de kan løse dette uansett. Veien hadde vært mye lengre, men vi skulle nok klart oss. Han forsøkte å skremme vekk folk med tull og bommet kraftig flere ganger. Hvis man skal legge ut påstander slik han gjorde så må man kunne dokumentere det og det kunne han absolutt ikke.
Slettet bruker
19.07.2019 kl 20:30 5273

Helt OK det - er ikke alltid enig med kona heller.

Leste trådene fra november 2018 hvor mange av dere forventet en snarlig løsning. Når vi ser på cash burn i de siste månedene så hadde det ikke vart lenge - uansett hvor god case vi hadde så tar dette tid og kost. APCL guidet H2 2020 for mulig løsning.

https://forum.hegnar.no/thread/14550/view/240444/0

- kan det være at BP og Total har vurdert APCL som konkurs innen den tid? Ble mulig overrasket med PetroNor løsningen?

Nå sett i lys av historien til Timis så skjønner jeg godt at de satte foten ned. Hadde jeg hatt den infoen i forkant av mitt første kjøp i 2017 så hadde jeg ikke gått inn.

Endelig er Timis ute av APCL.
Fusjonen er mer enn at to firma går sammen, det handler også om felles religion og samfunnsansvar på et bredt plan

Er fortsatt fadder - A1 , for de som husker den tiden.
Om vi kommer oss opp igjen bør Dato kjøre en ny runde
Redigert 20.07.2019 kl 00:10 Du må logge inn for å svare
FkL
20.07.2019 kl 00:29 5122

Der er du spot on. Jeg tror og ris påstår, og når jeg sier jeg har fakta så dokumenterer jeg det. Anbefaler deg å lese hans innlegg igjen.
Redigert 20.07.2019 kl 00:41 Du må logge inn for å svare
Noni
20.07.2019 kl 09:06 4970

Warom, det samme spørsmålet har jeg stilt og stiller fortsatt.
Warom
20.07.2019 kl 11:04 4877

For de av dere som leser på XI, så vil dere i ett innlegg fra TKK finne ett intervju med Eyas(snart vår nye styreformann) som er av interesse.

https://www.theoilandgasyear.com/articles/investment-assessment/
https://www.xtrainvestor.com/channel/apcl

Her ett lite utdrag:
*What kind of investment opportunities are you looking for?*

Several factors determine our decision whether to pursue an opportunity or not. First and foremost, it has to make economic sense. Second, we evaluate the potential risks: technical, geopolitical, etc. The decision would be easier if we are in with partners whom we know and have worked with in the past. *Another factor would be to see if there are opportunities for other members of the National Holding group.* National Holdings is a diversified holding group with *subsidiaries in different sectors, so if we go to an area where we see an opportunity for other sectors, then this is something that we assess.*

--------------------------------------

Det er mektige «other members» Eyas her snakker om når han sier:

"The decision would be easier if we are in with partners whom we know and have worked with in the past. *Another factor would be to see if there are opportunities for other members of the National Holding group*"

Dette ser man lett når man ser hvem som ligger under akkurat samme paraply som også vi snart blir en del av(National Holding, eieren av Petromal som igjen eier nesten 40% av nye PetroNor)

EIIC:
Emirates International Investment Company LLC (EIIC) is one of National Holding's key strategic partners. Since the early 1990s, EIIC has successfully invested in financial services locally, regionally and internationally. Its primary focus is on the GCC and the greater MENA region, though it also manages assets across Europe, USA and Asia.

Bloom:
Since being launched in 2008, Bloom has offered a completely new, fresh and innovative approach to property development.
Bloom is committed to taking an integrated approach to building communities through value-added offerings in property development, education, hospitality, property services, interior design, and contracting & landscaping. This commitment is borne out in the projects the company has successfully delivered.

EFI:
Emirates Food Industries (EFI) is one of the leading food/dairy/agricultural companies in the UAE, Headquartered in Abu Dhabi, EFI holds manufacturing, logistics and distribution operations across the UAE. EFI holds diversified interests in the agricultural, animal feed, dairy and food areas, and consists of more than 10 companies and partnership models.

Exeed:
Exeed Industries is the industrial arm of National Holding, with operations across the UAE and the greater MENA region, including a number of emerging markets. Exeed Industries holds diversified interests in specialized manufacturing industrial and attracts investments into the economies in which it operates.
Exeed Industries is an industrial company encompassing fifteen entities whose interests span, Building Materials & Fibers, and international investments, vigorously expanding its manufacturing base and facilitating future strategic growth and expansion.

Rise:
National Holding established Rise General Trading in 2009 to become one of Abu Dhabi’s dominant trading and retailing operators. The company is actively creating initiatives and business opportunities with many major global franchisors and brand holders, with ambitions to become the partner of choice for global brands in the MENA region.
Rise owned and under management portfolio covers food services, technical and management consulting (Sacré-Davey Group), and automotive after-sales solutions (Rise Automotive).


…..og som vi kjenner, så er det Petromal som er «det siste leddet»

Når man med dette «bakteppet» tar med seg kommentaren fra TKK: *«Og tenk så på avtalene som ble signert med Gambia denne uka.»*

…….så er det ikke vanskelig å forstå at Gambia og Senegal ønsker å «bli en del av dette». Det er store krefter, og ikke bare direkte fra hva «BigOil» kan bidra med. *Her er det nok langt større og viktigere partnere for S/G* enn jeg tror de i nærheten av å skulle kunne «nekte adgang» til.


Når det kommer til PetroNor og deres «oppkjøp» av oss, tror en virkelig at de går inn på dette etter syv måneder med forhandlinger og DD i et av Afrikas mest ustabile land, uten å være sikker i sin sak? :)
Slettet bruker
20.07.2019 kl 11:35 4827

Invitasjonen kan vel ikke bli klarere fra Barrow:

Private Sector, Investors enjoy legal protection and respect in The Gambia, President Barrow tells Abu Dhabi Chamber of Commerce

on July 19, 2019

President Adama Barrow has described The Gambia as the best place for international businesses that are interested in exploring business and investment opportunities in Africa. Outlining the unique comparative advantages of the country during a meeting with the Director General and top officials of the Abu Dhabi Chamber of Commerce, President Barrow said The Gambia is strategically located in the West African sub region pointing out its close proximity to some of the biggest economies on the African continent.

He said his government is creating the right environment for investments and business to reach their fullest potentials, indicating that they were putting in place flexible policies and stringent legal cover for businesses to thrive unhindered.

‘’Our economy is driven by the private sector, which is why we have high regards and respect for the private sector’’, he said. ‘’We have legal protection for investors, we embrace free trade and have an open door police towards businesses’’.

President Barrow extended an invitation to the members of the business fraternity in Abu Dhabi to visit The Gambia and take advantage of the investment potentials that exist in agriculture, tourism, telecoms, health, among other sectors.

H.E Mohammed Helal Al Mheiri, Director General of Abu Dhabi Chamber of Commerce thanked the president for meeting and exploring with them the possibilities of investment in The Gambia. He said his association has a membership of 120, 000 and promised to work with members to visit and explore investment potentials in The Gambia.

Minister of Finance and Economic Affairs also thanked them for their interest in the Gambian market. He revealed that the governments of The Gambia and Abu Dhabi had signed an MOU on trade protection, promising that a double taxation treaty will be presented to the next sitting of the Parliament.

Abu Dhabi Fund for Development

The President also held a separate closed-door meeting with officials from the Abu Dhabi Fund for Development.


Slettet bruker
20.07.2019 kl 11:36 4826

APCL går rett opp. Mye mer trøkk i aksjen nå. Mange som kjøper nå før de ventede børsmeldinger hvor aksjen kan gå til himmels. Vanskelig å lure seg inn i aksjen før den stiger ytterligere 10 - 20 prosent. Minner om at aksjen ble handlet til over 11 kroner for kun et par år siden. Børsvinner til uken, følg med.

1,50 kroner før fredag.
Redigert 20.07.2019 kl 17:09 Du må logge inn for å svare
Warom
20.07.2019 kl 11:50 4808

Beras;
Det er ingen tvil om(slik jeg også ser det) at National Holding(som vi da implesitt blir en del av) virker å være ett opplagt valg om Gambia v/Barrow skal få den "boosten" de trenger. En ting er olja der utviklng vil skje en del år frem i tid, en annen ting er det Barrow ønsker løst nå mens han sitter. Hvordan får han til det...?

....jo nettopp ved å inngå avtaler med en slik aktør som National Holding som ikke bare kan hjelpe han "langsiktig", men også definitivt også kortsiktig.
Det er der de kommer inn i bildet, og det er dermed også der vi kommer inn i bildet.
thief
20.07.2019 kl 11:56 4792

Er vel INGEN tvil om at petronor har gjort en grundig jobb,før de bestemte seg for apcl.Og hva tror man den jobben bestod av??🙂Kan vel ikke være så vanskelig å legge sammen 2+2,eller? Og når vi får bevisene på rekke og rad på hvilket godt forhold Abu dhabi har til disse landene,burde dette bli veldig hyggelig fremover.Her skal det mye til om det ikke kommer forlik,bare nyte oppturen🙂
FkL
20.07.2019 kl 12:26 4738

Artiklene forsterker også det bildet vi har sittet med lenge. De har gått inn etter grundige undersøkelser, ser store muligheter og ikke minst kan tilby oss en videreutvikling vil trolig ikke ville klart alene på mange år.
thief
20.07.2019 kl 12:35 4538

Sant,vi gjør et kvantesprang i utvikling og hopper bukk over noen år🙂Nå vil vi tjene gode penger,ha en sterk økonomi,ha flere finansielle muligheter til utvikling(Ikke bare emisjoner) og består av store/sterke eiere!Her vil det nok bygges bra verdier fremover,araberne kan business !
Redigert 21.01.2021 kl 00:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 17:06 4365

Gammel artikkel men like relevant, merk spesielt følgende, som er nøyaktig slik det fremstår hos vår nye styreleder:

«National Holding’s all-encompassing strategy is to ensure that all the above business entities complement each other, creating strong synergies that breed success and excellence.»


http://www.abudhabicityguide.com/m/news/news-details.asp?newsid=2369#.XTMtESU8yEc

National Holding Brings Diverse Group Entities Under Single Umbrella
(26 May 2009)
Abu Dhabi-based Conglomerate Launches Iconic Zaha Hadid-Designed Headquarters
National Holding (NH), the privately owned Abu Dhabi-based holding company, today announced a new operating model that ensures a balance between efficiency and effectiveness for its fast-growing and diversified businesses. National Holding also announced the launch of its state-of-the-art headquarters in Abu Dhabi. Designed by renowned architect Zaha Hadid, the iconic project will be developed by Bloom, the group’s property and lifestyle development arm.
With its history going back to 1999, National Holding consists of five business entities that span the UAE and MENA region: Emirates International Investment Company (EIIC); Bloom Properties; EXEED Industries, Rise General Trading, and Petromal.
Constantin Salameh, Group Chief Operating Officer, National Holding, said: “Today, we mark a major milestone for the entire group. Our new organization, corporate governance, and management processes will bring us closer to our vision of building a best-in-class, well integrated, diversified holding company. From our Abu Dhabi base, we will continue to target compelling business opportunities in the MENA region and emerging markets.”
National Holding’s ambitious mandate will be symbolized by its planned headquarters in Abu Dhabi’s new Capital Center. The 14-storey office tower will house all National Holding business entities and offer the latest technologies and amenities for an optimal working environment. It is scheduled for completion by 2011.
Dr. Hani Shammah, CEO of Bloom, said: “As the master developer of this iconic landmark, we will set new benchmarks in architectural excellence. We will leverage the synergies existing between National Holding’s various group entities to create a destination that will suitably epitomise the stature of our parent company as an all-encompassing and progressive corporate entity.”
National Holding’s five business entities are as follows:
Emirates International Investment Company (EIIC) is National Holding’s strategic and financial investments arm that aims to further enhance its standing and competitive position in the global marketplace.
Bloom is a property developer and lifestyle solutions provider, offering a young, fresh, and innovative approach, with an established portfolio of completed projects.
Exeed Industries is a diversified and specialized manufacturing investment holding company, consisting of entities spanning petro-chemicals, metal, infrastructure, and building materials.
Rise General Trading is a holding company driving a variety of profitable businesses in an array of sectors such as franchising, logistics and services.
Petromal is a company that explores, acquires and develops natural resources such as hydrocarbons and minerals through strategic public and private partnerships.
National Holding’s all-encompassing strategy is to ensure that all the above business entities complement each other, creating strong synergies that breed success and excellence.

Redigert 21.01.2021 kl 00:08 Du må logge inn for å svare
FkL
20.07.2019 kl 18:31 4304

Ja, det er et godt team vi får i ryggen og man skal ikke se bort fra at de selv ønsker å være partneren vår, men foreløpig så er jo Total og BP min bet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.07.2019 kl 09:45 4046

I noen av mine første innlegg angående APCL og Petronor, påpekte jeg en del angående afrikansk kulturer og politikk. Ikke minst de utviklingsmessige forhold i Afrika, og de "utenforstående" faktorer som ville påvirke fusjonen apcl/petronor.
Dette sklir i riktig retning. Men det mange ikke helt har tror, er at aksjekursen kan sette veldig fart. Aksje9 påpeker viktige poeng. I tillegg vil dagens forhold i oljemarkedet ha stor betydning. Dessuten er vel den nye ledelsens valg av samarbeidspartnere sansynligvis lagt.

Er det noen som tror kursene vil stoppe på 1.10 nå, når man ser på helheten (ut fra alt som er kommet fram fra "graverne" her på forumet)? Jeg mener kursen kan nå minst 1,50, før fusjonen erklæres fullført, og stor mulighet til 2 - 2,5. rett etter.
Redigert 21.01.2021 kl 00:08 Du må logge inn for å svare
KennyL
21.07.2019 kl 09:59 4029

Skal ikke spekulere for mye i hvor kursen skal de neste ukene, men ifølge Investtech sine charts, så er ingenting umulig :-)
På kort sikt er den stigende trendkanalen brutt opp, med neste "hinder" rundt 1,22kr. På middels lang sikt er den negative trendkanalen brutt opp, og der er det ikke motstand før 1,31kr... Alle skriker om positivt momentum i aksjen, med sterk RSI.

Det jeg prøver å si, er at det tekniske ser bra ut :-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:08 Du må logge inn for å svare