NAS - Avstemming

Frodon
NAS 15.07.2019 kl 18:37 1799

Det er dessverre en del nick på NAS trådene som ødelegger for informasjonen rundt selskapet og de vil heller ha avstemming på HO, enn å diskutere børs selskapet 😂😂😂😂 Herregud, nivået kan jo ikke bli lavere, eller...?

Ok, hvem har skremt bort flest potensielle investorer fra NAS? Ledelsen i NAS, Frodon eller alle de super positive løgnerne som har tapt ca 70% av pengene sine i NAS?
Redigert 19.01.2021 kl 17:39 Du må logge inn for å svare
Bearwizard
15.07.2019 kl 19:03 1734

Det var ikke dette jeg foreslo at det skulle stemmes over, men la gå. Du Frodon gjør jo ditt beste for å skremme bort investorer, men i hvilken grad du har lykkes er umulig å si (jeg er ikke skremt). Når det gjelder superoptimistene så har du helt rett i at det kommer mye rart fra den kanten også, men neppe nok til å skremme investorer. Ledelsen i NAS, tja litt av hvert derfra også, men uten Kjos (ute nå riktignok) ikke noe NAS...og dagens ledelse, ikke minst styreleder Smedegaard, har jeg stor tillit til. Må nok stemme blankt på denne...
Frodon
15.07.2019 kl 19:32 1664

Da har du fått avstemmingen din. Kan vi fokusere på NAS nå og ikke Frodon?
Bearwizard
15.07.2019 kl 19:47 1632

Helt i orden for meg :-). Dersom du har lest det jeg har skrevet tidligere, så har jeg faktisk ikke alltid vært uenig med deg. Blant annet var vi enige om at EBT i q2 burde vært bedre for å få kursen opp (var bare litt over konsensus), i tillegg har vi også vært enige om at kursmålene til diverse meglerhus avhenger av om man antar stor sannsynlighet for emisjon eller ikke.
Ypsilon 7
15.07.2019 kl 19:54 1611

Det som er sikkert er at Frodon ikke er fan av det norske flyselskapet Norwegian. Det tror jeg man kan lese i flertallet av alle disse innleggene, - :::
Frodon
Antall innlegg: 7310 (5137)
Tallet i parentes angir innlegg i gammelt forum
Siste innlogging: I dag kl 08:51
Restplassno
15.07.2019 kl 19:55 1605

Frodon svarer ikke på kritikken han får likevel, så det er egentlig bare å ignorere han. Null faglig kompetanse fremstår det som.
Frodon
15.07.2019 kl 20:41 1507

Jeg var fan av Norwegian frem til siste årene. Jeg husker godt når NAS passerte 10 milliarder i børsverdi, det var et stolt flaggskip som var en fryd å reise med. Jeg har reist veldig mye med selskapet. Det var kult når jeg kunne ringe en kompis gratis over WiFi ombord på flyet med Viber når vi var over Europa og kompisen min var i Thailand. Slikt er vanlig nå, men det var ganske vanvittig for ca 10 år siden.

Da jeg mer skeptisk til NAS, var etter stadig flere dårlige opplevelser med selskapet. Servicegraden gikk ned, de var oftere og oftere ikke billigst mer, men de var fortsatt en fryd å fly med.

Det som gjorde at jeg ble ekstremt skeptisk til NAS på HO, var krise emisjonen de gikk ut med tidlig i 2019, uten emisjons kurs. Når jeg gikk inn på HO, var det utelukkende positive skriverier om emisjonen. WHAT?? Kun positive skriverier om en krise emisjon?? Hva hadde skjedd her?

De samme skribentene er like positive idag som de var da kursen sto i kr 130 når emisjonen ble varslet. Så kampen min rundt NAS er ikke ferdig før de enten er over kneiken og egenkapitalen er på et fornuftig nivå når/hvis selskapet blir lønnsomt. Først da er det mulig å fokusere på verdiene i selskapet.

NB! Antall innlegg har ikke noe med NAS å gjøre, har skrevet på HO i mer enn 15 år
Redigert 15.07.2019 kl 20:42 Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
15.07.2019 kl 21:04 1453

«Kampen min rundt NAS»
Trist som faen🙁
Bearwizard
15.07.2019 kl 21:14 1417

Gi Frodon kred når han har fortjent det...Mye bra i det siste innlegget, og det som skjedde under siste emisjon har han jo helt rett i....
FrodOff
15.07.2019 kl 21:38 1347

Hvorfor lager du så mange innlegg? Dersom din teori stemmer, len deg tilbake og nyt gevinsten du får tilslutt - minner meg om en desperat person som taper hus og hjem for hver kr aksjen stiger i verdi...
Restplassno
15.07.2019 kl 22:12 1256

Har du skrevet tusen innlegg om dagen innenfor alle andre askjer, hver dag, i femten år?? 😂😂