BGBIO og NANO: Følg med: AACR (14. april) og ASCO (1. juni)

Slettet bruker
BGBIO 12.03.2018 kl 10:39 19545

Både NANO og BGBIO skal presentere på den store konferansen American Association for Cancer Research (AACR) som starter 14. april og går over flere dager. Abstract-redigeringsfristen er om to dager, mens innledende frist var allerede 1.12.17.
BGBIO skal i tillegg også presentere på den svært viktige ASCO-konferansen som starter 1.juni, og som foreløpig ser ut til å bli årets "slugger" fra BGBIO.

AACR: Hva kan forventes av NANO og BGBIO her?
Abstracts til AACR finner dere her: http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/4562
Blogger og kreftforsker Lars Mørland Knudsen har allerede søkt opp for de to selskapene, sjekk hans omtale her:
Link: https://blogg.nordnet.no/nordic-nanovector-og-bergenbio-norwegians-abroad/

NANO:
Vi merker oss at NANO skal presentere "in vitro" og "in vivo", dvs. enten labdata og/eller dyreforsøksdata, altså IKKE pasientdata, ut fra den vanlige tolkning av disse begrepene, jfr. forerdagstittel «In vitro and in vivo evaluation of the beta-emitting lutetium-177 labeled anti CD-37 antibody radionuclide conjugate 177Lu-NNV003 in DLBCL, CLL and MCL models».

BGBIO:
BGBIO skal presentere «BGB324, a selective small-molecule inhibitor of receptor tyrosine kinase AXL, targets tumor immune suppression and enhances immune checkpoint inhibitor efficacy».
Blogger Mørland Knudsen skriver her at: "Hva taler for kliniske resultater? De skal lese av «interim data» på flere kliniske forsøk i første halvdel av 2018. Noen av de resultatene kan komme på AACR, men det mest sannsynlige er at de blir presentert på konferansen ASCO, som er i sommer 1.-5. juni, og andre konferanser utover året".

Vel, jeg har tidligere skrevet at jeg forventer at BGBIO kommer med sine tyngste data først på ASCO, men om de kommer med kliniske data allerede nå på AACR (og de ser bra ut), ja, da tror jeg vi skal holde godt på kurshatten :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2018 kl 11:38 12254

Jeg har på en annen tråd kommentert at NANO skal presentere på China Healthcare Investing & Partnering Symposium i Hangzhou i Kina 15.-17. mars, og på Stifel Nordic Healthcare Seminar i London i Storbritannia 20. mars. Ingen av disse konferansene anses imidlertid som viktige, og selskapet har igjen bare meldt at de skal delta uten å gi noe nærmere info om hva de skal gjøre der. Man kan selvsagt ha forståelse for at de ikke ønsker å si noe om dette, siden de ikke har pasientdata å vise fram på lang tid. Men som infopoltikk er jo dette stadig mer frustrerende å bivåne for nervøse aksjonærer som lurer på hva som faktisk er framdriften i selskapet for tiden.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
12.03.2018 kl 13:00 12147

Ja de er sikkert bare med for å se på hva de andre har klart å få til og spise Kina mat. Herregud Korsar du blir mer og mer patetisk for hver dag som går. Alle her inne vet at du ønsker deg inn igjen i NANO og så billig som mulig. Sånn du holder på nå går du fra en bra trader til en uspiselig fjott. Du har ikke filla peiling på hva NANO skal presentere, ei heller hvem de skal snakke med før, under og etter i Hangzhou. Du mener vel ikke i full offentlighet at de drar til Kina for moro skyld? Om du fortsatt lurer på hva som er fremdriften i NANO så sier det ganske mye om deg. Du kan jo for eksempel høre siste presentasjonen. Men her vrenger du og vrir på alt som blir sagt. Men i BGBIO der sitter geniene ikke sant? Hvorfor står ikke BGBIO i kr 500 allerede om de er så jævlig bra som du sier. Har ikke markedet skjønt noen ting?
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2018 kl 14:10 12050

YNWA250505,
jeg må igjen be deg om å prøve å moderere din utslenging av skjellsord om meg hver eneste gang jeg prøver å skrive et saklig, informativt innlegg som inkluderer NANO. Du er sannsynligvis ikke engang kjent med hvorfor jeg sier at de to første konferansene ikke er medisinsk viktige ifht. de konferansene jeg trekker fram i april og juni (AACR og ASCO). Årsaken er enkel: Begge de to nevnte sammenkomster er egentlig ikke "konferanser" i faglig forstand, men rene investorsammenkomster. Den kinesiske sier det selv i tittelen, mens den andre er i regi av finansselskapet Stifel. Derfor kommer NANO (eller noen av de andre deltakende selskap) ikke til å presentere noen nyheter (som du raser over at jeg ikke forventer...) men presenter seg innenfor området investor-case.
Dette til orientering.

Jeg må også be om at du slutter med dine kroniske stråmenn om hva jeg ikke forstår "filla" av, samt bruk av betegnelser som "uspiselig fjott", osv. Den oppvakte leser skjønner så altfor godt hvem det slår tilbake på mest :-)

Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
12.03.2018 kl 17:00 11853

Som sagt du har ikke filla peiling på hva som skal presenteres. Du mener sikkert at det ikke er noe viktig å møte investorer og presentere sin visjon for de???? Jeg har ikke sagt at de skal presentere noen i Kina, da hadde dette blitt børsmeldt eller? Du er blitt en uspiselig fjott med dine hatinnlegg mot NANO og deres ledelse. 90% av alle dine innlegg er i en aksje du ikke vil inn i??? Er ikke det litt sykt kanskje? Du fremstår ikke akkurat som en barmhjertig samaritan så hva i helvete er greie di med å skrive om NANO døgnet rundt her inne på forumet. Kan du ikke heller skrive positivt om de flotte aksjene du selv sitter i? Den oppvakte leser har funnet ut hvilken type du er for lenge siden og det er kun trading du driver med. Ikke en investor noen vil ha på laget sitt. Du snur kappa etter vinden, redigere og sletter innlegg hvor du har bommet totalt på dine spådommer og kjøper alltid på bunn og selger på topp i alle aksjer du trader i. Du er mange milliardær (eller burde vært) med din teft. Sannheten er nok en annen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
12.03.2018 kl 21:14 11681

Korsar er og blir bare patetisk og man gjør klokt i å overse personen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2018 kl 21:40 11639

Å elske enkeltaksjer slik dere gjør må da være svært farlig og føre til store tap på sikt. Kanskje dere burde ha en egen side slik at en slipper alt dette tullet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
13.03.2018 kl 00:47 11511

Hæææææ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.03.2018 kl 09:00 11310

Torsdag denne uken og tirsdag neste uke blir altså NANOs ledelse opptatt med å snakke med investorer, noe som ikke burde påvirke kursen i seg selv.
Samtidig er det altså forfall for siste abstractredigering i morgen for begge selskapene ifm. den viktige AACR-konferansen om 1 mnd (14.april). Det er her vi vil få årets første indikator på hvor langt selskapene har kommet siden sist det ble lagt fram essensielle data:
- For NANOs del er der foreløpig ikke forventninger til noe utover lab- og dyreforsøk (in vitro og in vito data)
- For BGBIOs del er der en rimelig mulighet for kliniske data allerede 14. april, men større dataframlegging er ventet på knallviktige ASCO 1. juni, der NANO så vidt vites ikke skal delta i år. Uten at det foreløpig foreligger noen grunngivelse for det, jfr. den notoriske infotørken her også.

PS: Jeg forholder meg som nevnt til de elementære fakta, fakta de siste personangrepene ikke synes å være kjent med og derfor tror er usaklig kritikk.
Men markedet skjønner det samme som meg, og det vil vi nok få se på den ulike kursutviklingen allerede i dag. Det er jo allerede et interessant spørsmål når kursen for de to selskapene vil krysses. Trenden for dette peker mot oktober, men kan skje langt tidligere.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.03.2018 kl 09:39 11168

Frekstad,
rett kritikken til andre enn meg om dette: Jeg er blant dem som ofte har frarådt å binde seg til enkeltaksjer (ref. min kritikk av bl.a. NANO-menigheten for nettopp dette) og heller prøve å henge seg på der beste vekst er til enhver tid.
Jeg veksler av samme grunn strategisk mellom 10-12 ulike aksjer til enhver tid, aksjer som jeg har gjennomanalysert over lang tid. Derfor er det jeg har advart mot å sitte fast i NANO siden den toppet ut på 129. Derimot har aksjen i perioder vært en av børsens beste tradeaksjer, og jeg har hatt stor glede av aksjen i disse periodene.
Mens NANO er nesten halvert fra siste emisjon, er BGBIO p.t. et helt annet case, vi har siste 6 mnd. sett en oppgang på nesten 140%.
BGBIO er utviklingsteknisk også langt bedre i rute enn NANO med tanke på uttelling det neste året.
Mine innlegg om BGBIO er derfor vennlige tips om den faktiske situasjon, så får hver enkelt bestemme om man vil være med og dele kaka videre med meg :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Donny
14.03.2018 kl 10:13 10940

Hei. Har lest alle innleggene, men er like klok. Spørsmålet blir da. Skal jeg kjøpe nå eller avvente til for eksempel April ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.03.2018 kl 10:15 10917

Spent på presentasjonen. Kommer den i dag?
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.03.2018 kl 11:06 10866

I dag er vel litt optimistisk siden fristen er i dag. Det siste som ligger ute på hjemmesidene deres er denne oversikten:
http://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2018/02/ASCO-SITC_007-008_final.pdf

Som sagt, AACR den 14. april KAN inneholde kliniske data, men hovedbildet vil ikke komme før på ASCO den 1. juni.
På spørsmålet om man bør gå inn nå eller vente en stund til:
Jeg er ikke den som roper at "nå går toget", osv. selv for de aksjer jeg har mest tro på. Følger man løpende med på utviklingen går det nesten alltid an å hoppe på. Unntaket er de gangene der man våkner til en børsåpning med melding om oppkjøp. DA er mye av et tog gått :-)
Men det skjer så sjelden at jeg ikke vil stresse noen med at "nå må dere hoppe på før toget går".
BGBIO har gått ca. 135% i det siste løpet, men vhis dere går tilbake i historikken vil dere se at det gikk fint an å hoppe på da det begynte å gå uten at man ble så veldig fraløpt.
Jeg vil tro det samme kan skje framover mot 14. april og presentasjonen der, at man vil få en pen oppgang men ikke fraløping.
Derimot vil jeg være veldig påpasselig i perioden fram mot ASCO den 1. juni, for det kan bli det som bekrefter at BGBIO stevner mot et stadig mer vellykket løp fram til kommersialisering. Det man skal merke seg spesielt her er at man allerede er langt ut i fase II og ikke har blitt forsinket på noe felt etter børsnoteringen, man er til og med foran plan på flere områder.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.03.2018 kl 12:47 10785

Typisk ventefase på nyheter i en rekke farmaselskaper akkurat nå, med sideveis og tidvis negative dipper mens taktikerne ser etter åpninger for litt billigere innganger. NANO er det eneste farmaselskapet med et visst volum i dag, men dessverre på litt fallende trend.
De andre jeg følger tett (BGBIO, PCIB, TRVX) er sideveis på nokså små volumer. Altså: Typisk ventefase.

Særlig BGBIO må man følge på volum: Dersom volumet øker er det ut fra det tekniske samt sentiment høy sannsynlighet at det vil komme en kursstigning.
Men det skjer neppe i dag. Men vær obs på den underliggende forventningen til AACR 14. april som kan vise seg fram any day now.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
14.03.2018 kl 15:22 10658

Bgbio har steget så mye på kort tid at de vil i likhet med andre selskaper i samme situasjon sige tilbake en del i aksjekurs. Dette viser all historikk.
Men hvor langt ned den vil komme er vanskelig å predikere.
Ser man teknisk på dag-chartet så har aksjen et gap i området og kr 36-37 noe jeg anser som det dypeste nivået kursen vil synke til. Det er noe støtte rundt kr 42-43 som kanskje også kan danne en bunn.
Ellers er det definitivt ASCO-presentasjonen 1.juni som vil legge føringene for den videre kursutviklingen for BgBio.

Det vil også bli en spennende presentasjon av nye forskningsresultater fra Nano på AACR allerede 14. april.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.03.2018 kl 19:47 10546

For dere som ønsker å følge abstract-utviklingen på AACR-konferansen, så vil de tidligst bli lagt ut i kveld etter kl 2130 norsk tid.
Abstracts som er utvalgte til spesialpresentering i AACR Press Program vil komme senere, uten at eksakt tid er gitt for dette, jfr. flg. info på AACRs hjemmeside:

Online Publication of Abstracts
Abstracts that have been accepted for presentation are scheduled to be posted to the AACR Online Itinerary Planner no earlier than 4:30 p.m. U.S. ET on Wednesday, March 14, 2018. Abstracts selected for inclusion in the AACR Press Program will be made available at a later date to be determined.

Link man kan følge med på i kveld: http://www.aacr.org/Meetings/Pages/MeetingDetail.aspx?EventItemID=136&DetailItemID=708#.WqltBeSG-Uk
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.03.2018 kl 23:47 10357

BGBIO: Ser ut til at det ene abstractet er "embargoed" foreløpig, men dette lagt ut for AACR i kveld:

1) Session PO.IM02.07 - Immunomodulatory Agents and Interventions 1
3774 / 24 - BGB324, a selective small-molecule inhibitor of receptor tyrosine kinase AXL, targets tumor immune suppression and enhances immune checkpoint inhibitor efficacy
April 17, 2018, 8:00 AM - 12:00 PM  Section 32

Presenter/Authors
Kjersti Davidsen1, Katarzyna Wnuk-Lipinska2, Wenting Du3, Magnus Blø2, Agnete Engelsen1, Stephane Terry4, Stacey D´mello1, Maria Lie1, Jing Kang1, Linn Hodneland2, Sebastien Bougnaud1, Kristina Aguilera2, Oddbjørn Straume5, Salem Chouaib4, Rolf A. Brekken3, Gro Gausdal2, James B. Lorens1. 1University of Bergen, Bergen, Norway; 2BerGenBio ASA, Bergen, Norway; 3Hamon Center for Therapeutic Oncology Research, UT Southwestern Medical Center, Dallas, TX; 4Université Paris-Sud, Paris, France; 5Haukeland University Hospital, Bergen, Norway Disclosures K. Davidsen: None. K. Wnuk-Lipinska: ; Former full time BerGenBio employee; BerGenBio. W. Du: None. M. Blø: ; BerGenBio ASA. A. Engelsen: None. S. Terry: None. S. D´mello: None. M. Lie: None. J. Kang: None. L. Hodneland: ; BerGenBio ASA. S. Bougnaud: None. K. Aguilera: ; Former full time employee; BerGenBio ASA. O. Straume: None. S. Chouaib: ; BerGenBio ASA. R.A. Brekken: ; BerGenBio ASA. G. Gausdal: ; BerGenBio ASA. J.B. Lorens: ; BerGenBio ASA.

Abstract
The AXL receptor tyrosine kinase is associated with poor overall survival in a wide spectrum of cancers. AXL signaling is important for tumor cell plasticity related to epithelial-to-mesenchymal transition (EMT), immune escape and intrinsic resistance to cytotoxic lymphocytes. AXL is expressed on several cells associated with the tumor immune microenvironment, including natural killer (NK) cells, dendritic cells and a subset of tumor-associated myeloid cells. AXL signaling enhances secretion of immune-suppressive cytokines from innate immune cells that limit antitumor immunity. Hence AXL resides uniquely at the nexus between tumor and microenvironmental antitumor immune suppression mechanisms. BGB324, a selective clinical-stage small-molecule Axl kinase inhibitor, is currently being evaluated in combination with pembrolizumab in three phase II clinical trials in patients with TNBC (NCT03184558), NSCLC (NCT03184571) and melanoma (NCT02872259). We show that BGB324 targets immune suppression mechanisms in the tumor microenvironment that improve immunotherapy in different murine tumor models. BGB324 treatment reduces myeloid-derived suppressor cells and tumor-associated macrophages, and lowers CCL11, IL-7, IL-1β, and IL-6 in murine pancreatic cancer models. This altered immune landscape is associated with increased tumor infiltration of NK and CD8+ T cells and enhanced therapy responses. Further, BGB324 targets tumor intrinsic immune resistance and enhances human CD8+ T cell and NK-cell mediated NSCLC tumor cell lysis. We are currently using high-dimensional mass cytometry analysis (CyTOF) to map adaptive Axl-dependent immune suppression during immune checkpoint blockade. Collectively these results highlight a prominent function for AXL in resistance to immune therapy and support continued clinical translation of combining BGB324 with immune checkpoint inhibitors to improve cancer treatment.

Kommentar:
Vi kan her altså notere oss følgende meget interessante statement:
"Collectively these results highlight a prominent function for AXL in resistance to immune therapy and support continued clinical translation of combining BGB324 with immune checkpoint inhibitors to improve cancer treatment".
Eller sagt på en annen måte: Morradagen bør bli interessant :-)

Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
15.03.2018 kl 00:53 10282

Jøss ingen negative linjer om det NANO presenterte i kveld? Var det for bra Korsar?
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 08:49 10085

BGBIOs melding i kortversjon nå:

BGBIO:"LOVENDE DATA" IFM BEMCENTINIB-POTENSIAL VIL BLI PRESENTERT PÅ AACR-MØTE
Oslo (TDN Direkt): Bergenbio opplyser at "lovende prekliniske data" med selskapets ledende AXL-hemmer bemcentinib, tidligere BGB324, kommer til å bli presentert på American Association of Cancer Research (AACR) sitt årsmøte for 2018 i perioden 14-18. april i Chicago, USA, ifølge en melding torsdag.
Dataene viser bemcentinibs potensiale til å reversere kreftsvulsters evne til å undertrykke immunforsvaret og forsterke effekten av immunologiske sjekkpunkthemmere.
"Resultatene som presenteres gir økt støtte til det kliniske rasjonale for å kombinere bemcentinib med immunologiske sjekkpunkthemmere for å forbedre kreftbehandling. BerGenBio gjennomfører for tiden tre fase II kliniske forsøk som evaluerer bemcentinib i kombinasjon med keytruda, som er en immunologisk sjekkpunkthemmer.
---------------------------------------------------

Ja, da gjenstår å se hva markedet syns om dette :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 08:52 10059

NANOs melding om Humalitin ved AACR:

NANO:VIL PRESENTERE PREKLINISKE DATA FRA HUMALUTIN VED AACR 2018
Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector vil presentere en plakat under American Association of Cancer Research' (AACR) årlige møte i 2018 der de vil rapportere anti-svulst-effektene av Humalutin i en prekliniske modell av non-Hodgkins lymfom (NHL), ifølge en melding torsdag.
Møtet finner sted 14-18. april i Chicago, og plakaten som skal presenteres vil være tilgjengelig på Nordic Nanovectors sider 15. april, opplyses det.
Ifølge meldingen publiserte selskapet onsdag et utdrag av de prekliniske dataene som skal presenteres under konferansen på AACRs sider.
-Dataene er viktige for Nordic Nanovector ettersom de gir en tidlig demonstrasjon av potensialet Humalutin har for å behandle forskjellige typer NHL. Disse oppløftende dataene gir videre støttet til den planlagte kliniske utviklingen av Humalutin, som Nordic Nanovector venter å lansere et Fase 1-studie av i NHL i andre halvdel av 2018, sier vitenskapsdirektør Jostein Dahle i meldingen
------------------------------------------

Dette er som nevnt tidlige og sparsomme data fra lab- og dyreforsøk, så det blir spennende å se hva markedet syns så langt uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 09:20 9987

Jeg mener å vite at det er like før vi får navne tpå sambarbeidende bedrift. Forhandlinger har vel foregått siden før emisjonen ble vedtatt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 09:27 10306

Frekstad,
ja, dagens kursoppgang trenger ikke å slutte der :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 09:30 10286

De som hadde ventet at markedet skulle likestille NANOs poster (ikke presentasjon som sådan) på Humalutin (med sparsomme lab- og dyreforsøk) med BGBIOs kliniske presentasjon føler seg nok litt snytt nå: Mens BGBIO er høyt på dagens vinnerliste kan NANO være i ferd med å falle videre tilbake.
Markedet er en nådeløs observatør.

PS: Jeg vet ikke om man bør le eller gråte over haussekoret på gamleforumet: Der har man ikke en gang skjønt at dette kun dreier seg om en poster. NANO har ikke hatt grunnlag for/evt. ikke fått slippe til med en ordinær presentasjon - men hvordan skal man klare å diskutere sånt med den gjengen der? Jeg holder meg i alle fall borte. Det blir bare destruktivt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.03.2018 kl 10:44 10196

NEM i Norge har ikke godkjent BGBC004-studiene til BgBio utenfor Norge. Som kjent skjer alle nåværende studier utenfor Norge, og disse er nå ikke godkjent av Norske myndigher.
Ledelsen er skuffet og vet ikke hvilke konsekvenser dette vil få for selskapets studie.
Dette var en skikkelig skramme i lakken, og det virker utrolig amatørmessig gjort av ledelsen i BgBio!
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.03.2018 kl 10:48 10186

Det er svært krevende regulatoriske løp man må gjøre innen biotec, og her virker det som at ledelsen i Nano har langt mer kompetanse enn ledelsen i BgBio. Jeg er investert i begge selskapene, men må si at jeg hele veien hatt inntrykk av at ledelsen i Nano er langt mer profesjonell enn ledelsen i BgBio
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 10:53 10175

heilo888,
jaja, du holder oss med underholdning mens NANO synker under 60. På sitt eminente nivå for søknadsbehandling og sin beskjedne poster på AACR nå :-)
PS: Sett deg heller inn i hva NEM-saken samlet går på - herunder BGBIOs totale uttelling internasjonalt, så forstår du kanskje hvorfor selskapet - i motsetning til NANO - er høyt på dagens vinnerliste.

PS: Vær også obs på at NANO teknisk sett nå er en hårsbredd fra et stoploss-skrell. Faller aksjen under 58 er det ingen støtte å snakke om en stund nedover. Men la oss nå håpe at ikke markedet kveler aksjen fullstendig i denne sårbare fasen, der det trolig er minst ett år fram til kliniske data kan legges fram for Betalutin. Musedataene (inkl den musa som døde av strålingsoverdose nå...) for Humalutin blir jo ikke erstattet av kliniske før om ca. 3 år. Masteklamrere må stille med god kondis etter hvert :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
15.03.2018 kl 10:56 10160

Tragisk utvikling....
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.03.2018 kl 11:10 10131

Akter ikke å diskutere med helt useriøse personer som bruker så mye kapasitet på å snakke ned selskaper hvor de selv ikke har aksjer. Og det på en tråd om BgBio!!!

Ellers avslører ledelsen i BgBio sin inkompetanse i det regulatoriske løpet noe jeg lenge har hatt en mistanke om. Men dette kan rettes opp ved å ansette de riktige personene med kompetanse innen dette området, selv om disse er meget få og vanskelig å få tak på.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
15.03.2018 kl 11:20 10112

Med min ringe kunnskap om forskningen i NANO siterer jeg følgende og spør: Er dette negative nyheter? Eller skal vi tolke slik Fanden leser Bibelen?
"• The unlabelled anti-CD37 antibody (NNV003) kills tumour cells mainly through an immunological process called antibody dependent cellular cytotoxicity
• Humalutin® (177Lu-NNV003) was found to inhibit tumour cell growth.
In preclinical lymphoma models:
• Humalutin® has shown significant tumour uptake and demonstrated an anti-tumour effect in all three NHL models (mantle cell lymphoma, diffuse large B-cell lymphoma and chronic lymphocytic leukaemia).
Jostein Dahle, Chief Scientific Officer commented: “The data is important for Nordic Nanovector as they provide an early demonstration of the potential that Humalutin® has for treating different types of NHL. These encouraging data provide further support to the planned clinical development of Humalutin®, for which Nordic Nanovector expects to launch a Phase I study in NHL in the second half of 2018.”
Details for the poster presentation are as follows"
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
15.03.2018 kl 11:28 10101

Dette er selvfølgelig ikke negativt ???? Det mange nå ser ut til å glemme er at Betalutin fungerer og skal på markedet og det raskere en for eksempel Korsar og andre spår. Humalutin vil bare bli enda en hjørnestein i NANO's portefølje. Det som skjer med NANO kursen nå kan ikke vi stoppe, men det er heller ingen som kan stoppe NANO's forskning og den er i verdensklasse så det er bare å lukke øynene å ta tiden til hjelp. Korsar og andre for det også til å høres ut som om BGBIO skal på markedet med sitt før sommeren. Det tar år før noe av det BGBIO forsker på kommer på markedet. De kan seff stige, men vil garantert dette tilbake akkurat som NANO og lignende selskaper helt til produktet kommer i markedet. da blir det moro og det gleder jeg meg til.
Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 11:34 10093

Andersiverden,
vi tolker iht. standard prosjektprosesser:
Vedkommende plakat opphengt i korridoren ved AACR for Humalutin gjelder et tidlig lab- og museforsøk ("an early demonstration") der man ikke kan forvente kliniske resultater av betydning før om ca. 3 år - dersom man unngå de samme forsinkelser som man nå sliter med for Betalutin. Dette er realiteter for en slik prosess og må ikke blandes sammen med tullpratet man begår på tråd etter tråd på gamleforumet.
I dag har faktisk Londonmannen der sagt han må "krype til korset" mht. forsinkelsene jeg systematisk har orientert om i over ett år nå. Har det fremdeles vært baissing fra min side? Er det baissing at jeg orienterer om at BGBIO i praksis har en vinner på AACR (se kursen i dag) mens NANO i praksis ikke har noe å vise til annet om noe (Humalutin) som ligger årevis fram i tid. Markedet forstår det samme som meg her ( se kursen).
Når det kommer til Betalutin så må selskapet snart innrømme de forsinkelser jeg har pekt på i lange tider hvis ikke markedet skal straffe skikkelig med ren mistillit og kursskrell. Det er ille nok at kursen har falt fra 129 til under 60 mens jeg har advart. Nå må man ikke gjøre dette enda verre ved å tro at markedet kan holdes uinformert så veldig mye lenger.

Redigert 21.01.2021 kl 03:30 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.03.2018 kl 15:14 10459

Maken til villedende og manipulerende skriverier enn det man ser fra enkelte på "nyforumet" er det heldigvis svært langt mellom man ser (har vært i aksjemarket siden 1982)!

Helt utrolig at man tolker plakaten fra Nano som negativt da det i virkeligheten er kjempegode nyheter!
Denne omhandler Humalutin som er framtidsmedisinen som er tiltenkt å være 1. linje behandling innen flere krefttyper. Betalutin som vil være Nano`s første produkt i markedet er i ferd med å starte paradigme-studiet. Betalutin vil etter all sannsynlighet være i markedet innen 2 år, og er milevis foran BgBio`s produkter i utvikling. Dessuten har kombinasjonstudie som i tid kommer etter Betalutin men før Humalutin tidsmessig.

Når det gjelder BgBio har jeg fortsatt tro på teknologien selv om ledelsen dummer seg ut og viser liten kompetanse innen det regulatoriske. Angående teknologien er det vel mer og mindre vinn eller forsvinn 1. juni.

Forlater inntil videre dette forumet til fordel for "gammelforumet" hvor det er langt mer kompetente og saklige debutanter enn "tullebukkene" Korsar og Aksjespesialisten her på forumet.

Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 15:47 10424

heilo888,
gratulerer med årets mest fascinerende innlegg der du hevder at:
- Det er "villedende og manipulerende skriverier" å skrive helt korrekt at NANOs plakat ikke vil dra opp kursen i dag. Og hva skjer i dag: Kursen ned 3-4%. "Villedende og manipulerende"?! Din meningsløse kritikk må du nesten rette til markedet som bestemmer sånt :-)
- Vett og forstand finner du på altså på "gammelforumet" hvor det er, sitat: " langt mer kompetente og saklige debutanter enn "tullebukkene" Korsar og Aksjespesialisten her på forumet"?! Ja, hos disse "debutantene" (hehe) på gamleforumet finner du nok virkelig "kompetente og saklige" venner med kursmål 400 til jul 2017 og enda verre bom så langt i 2018.

Nei, jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe deg til å tape mindre penger i 2018, når du forlater det eneste stedet der du gis korrekte råd :-)

Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Monza
15.03.2018 kl 16:48 10371

Jeg skjønner at folk blir deppa av å tape penger, men det må da gå an å lytte litt til gode råd i stedet for å bli aggresive og slenge dritt.
Ikke gift deg med en aksje er et godt råd. Man må av og til innse at det lodde man tok ikke var et vinnerlodd.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.03.2018 kl 17:42 10323

Monza; Til info. så har jeg inngang kr 14,20 i snitt på Nano så aksjen er fortsatt så absolutt en vinneraksje for meg. 400 % avkastning på drøye 2 år er ikke verst, men forventer helt andre kurser og avkastning 2-3 år frem i tid.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.03.2018 kl 17:43 10319

Men nå bør alle diskutere BgBio på denne tråden og ikke Nano!
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2018 kl 10:29 9892

Debatten rundt abstracts for de to selskapene er vel nå litt ryddet opp i:
- BGBIO presenterer et fullverdig foredrag med kliniske data
- NANO har plakat i korridoren med resultater fra lab- og museforsøk (in vitro/in vito)

Hva betyr dette for kursen?
Så langt:
- BGBIO fortsetter å vake rundt i den solide støtten på 44,50-46,50. Tekniske tegn til å bryte opp gjennom 46-tallet indikerer gjenhenting opp mot ATH på 52.60, men trolig ikke allerede denne uken
- NANO har brutt ned fra 62 og begynner å utfordre støtten på 58. Brudd ned derfra kan gi SL-skrell, men ikke tydelige tegn til dette ennå selv om 55-nivået kan bli nådd før utgangen på uka

Ingen av aksjene viser tydelige tegn til å bryte ut av trend for siste 30 dg gjennomsnitt:
- BGBGIO rykkvis svakt oppover
- NANO rykkvis svakt nedover

Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2018 kl 10:37 9884

heilo888,
du har feil forståelse av tråden: Tråden inviterer til å diskutere BEGGE aksjene i et samlet bilde.
Bl.a. slik at vi kan sammenholde dem mot AACR (jfr. ulik form for deltakelse) og ASCO (der NANO så langt ikke synes å delta). Dette er fakta man bør forholde seg til i løpene videre i stedet for å slå rundt seg med løse drømmerier og/eller udokumentert baissing.
Jeg prøver som kjent hele tiden å få fram en debatt der vi diskuterer reelle forhold og overhører påstander fra folk som enten fordømmer aksjer av grettenhet fordi de har tapt stort og/eller hausser med henvisning til at de har forstått "det fundamentale" (som er komplett meningsløst når det kommer fra folk som knapt kan skrive en setning uten pinlige personangrep).
Redigert 21.01.2021 kl 08:26 Du må logge inn for å svare