PHO - Sannsynlige tall for Q2 2019 i f t det vi vet så langt..

Slettet bruker
PHO 17.07.2019 kl 10:24 33291

US - Cysview 25,2 mill.
Nordic - Hexvix 12,1 mill.
Partners 17,2 mill.
Hexvix/Cysview total 54,5 mill.
Other revenues 2,5 mill.
--------------------------------
Total revenues 57,0 mill.
==================

Utgifter, engangskostnader, EBITDA og Net Profit/Loss har jeg ingen formening om.

Utplassering av scope vil kunne ligge på 12-14 rigide , og 4-6 flexier.
Redigert 21.01.2021 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 08:41 4106

Om noen mot førmoden skulle ville investere i ett scope, og det ikke står en PHO selger der før att hjelpe dem.
Trur du da Karl Storz muligens kunde bistå dem. Det virker i alle fall ikke som det er noen venteliste før de som
vil ha scope.
Scoopfinder
23.07.2019 kl 08:33 4125

Pafo, jeg gleder meg til du har kjøpt ferdig slik at vi kan slippe å lese tullet ditt.
Haltopen
23.07.2019 kl 08:27 4141

Du snakker om salgsstrategi ved å la to selgere selge nok til å gå i pluss. Men hva skjer med omsetningen hvis det femdobbelte antall selgere gjør en like god jobb?

Og nei, det vil ikke nødvendigvis vises igjen på kvartalstallene etter 6 måneder.

Acceleration – Commercial investment in the US to optimize the opportunity in our largest and untapped market
Slettet bruker
23.07.2019 kl 08:16 4174

Nu er vel problemet att de ikke får solgt scope og dermed ikke noe bruk av cysview. Det blir vel ikke enklare att selge
scope med en kopi. Og det har eg skrivit mange ganger. Men kan du på noe vis dokumentere att de selger mer en
2 scope var på ett år. Så er det bare att legge frem dokumentasjonen. Men det er vel barnelogikk att skrive om
salgsstattestikk Men en del tål ikke fakta, da må de komme med noe nedlatende. Men eg vente ikke noe annet
fra deg.
Haltopen
23.07.2019 kl 07:35 4239

Hvilken barnelogikk!

"Men att øke anntalet selgere som går med underskudd, er jo ett genigrep enligt haussegjengen. Mens det normale
er att førsøke få selgerne att selge så mye att de går i pluss."

For øvrig, interessant hva du skrev om generika og patentsituasjonen for ett år siden, pafo. Vi kan lage en ny tråd med pafo sine nye og gamle innlegg, så kan han krangle med seg selv heretter.

pafo
22.08.2018 kl 14:52
3454

Vi får ta den her igjen om det er någen som tror det er så enkelt att lage generika.
Tevas . Kjempegjeld
Teva er verdens største produsent av såkalte synonympreparater, og 1.750 av arbeidsplassene som forsvinner er i Israel
Selskapet har siden slitt. Til tross for at den israelske stat har bidratt med subsidier og skattekutt til en verdi av over 180 milliarder kroner, har selskapet nå opparbeidet seg en gjeld på nærmere 300 milliarder kroner, skriver Jerusalem Post.

https://e24.no/naeringsliv/israel/storstreik-i-protest-mot-oppsigelser-i-israel/24212675

Sånn er det att lage kopimedisin, og cysview er defenitivt ikke rett produkt att prøve kopiere.
Og så lenge cysview har refusjon kan du neppe selge ett annet produkt billigare. Så først må de miste
refusjonen innen de får solgt en enda dose av ett annet produkt. Og det trur eg ikke ett selskap tar sjansen på.
Det er som ni ser ingen garanti før att lykkes med generika.
Redigert 23.07.2019 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
SørenE
23.07.2019 kl 07:23 4269

God morgen Norge

Hayen 22:35:Jeg begynte å lese innlegget ditt, men mistet helt konsentrasjonen.

I forhold til det du skriver er dettte flise pikkeri med at bruge $US versus NOK -- har lavet regnestykket i mit indlæg og der er "kun" 0,5 mio NOK i forskel på en omsætning på NOk 24. Mio -- det bliver da i bagatel grænsen og vil ikke rykke særligt meget ved brugerfrekvensen -- den vil måske gå fra 16,2 til 16,3.

Min pointe med AndyHagens indlæg om øget brugerfrekvens over en længere periode var at det går frygteligt langsom -- og det mener jeg stadigvæk

Skal tage mine ord i mig igen -- hvis det viser sig at resultatet er meget anderledes ved at bruge lokal vatuta i dette tilfælde $US -- tror ikke du vil se den store forskel i opgørelsen af brugerfrekvens.

Spændende hvad vi lander på i omsætning US den 7. August
Personligt håber jeg på NOK 25-26 mio og totale udplaceringer af scope på 190 stk for Q2

Kommer vi over NOK 26 mio for US vil det overraske markedet positivt og mig personligt -- meget afhænger af retorikken og de meldinger vi får om 3. og 4. kvartal på præsentationen for yderligere fremgang for aktiekursen.

Dansken
En glad aktionær -- tålmodig 3-5 kvartaler
Der bliver ikke solgt en eneste aktie før tidligst Q4 præsentationen i februar 2021 !! :-)
Redigert 23.07.2019 kl 07:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 04:27 4352

Ja man kan undre vilke grep Schneider har satt inn. Bellete har jo vart ansatt i snart 7 år og med den gjengen med
selgere som har vekst i antal varje år. Uten att de har funnit ut hvor de skall selge scope. Men 2018 solgte de 2 var
med hjelp av Karl Storz. Det vart tydligen før mye før dem så Schneider satt inn 7 selgere til, før att senke
stressfaktorn. Men om han har lært dem noen ny og bedre salgsteknik vites ikke.

Men att øke anntalet selgere som går med underskudd, er jo ett genigrep enligt haussegjengen. Mens det normale
er att førsøke få selgerne att selge så mye att de går i pluss. Så får vi håpe Schneider og Bellete slår sine kloke
hoden ihop og finner ut att det må finnes kjøpere og, ikke bare selgere.

Og de her superselgerne bør jo gi ett tips reden vid salget att de må bruke scopen de kjøper. Så slipper de mase
efterpå, men problemet er jo att det tar dobbelt så lang tid til neste turbt nær de er behandlet med BLC. Så vi får
håpe att de får dobblet antalet pasienter, anners går brukshyppigheten ned til helften med tiden
Slettet bruker
23.07.2019 kl 00:15 4434

Q2 blir nok omtrent som de siste kvartalene. Grepene Schneider iverksatte da han kom inn vil nok merkes utover i H2, rimelig å anta at det var hva han mente.
dreamliner
23.07.2019 kl 00:01 4451

Schneider sa vel i podcasten at man ville begynne å se resultater av salgsinnsatsen i USA i 2. halvår 2019. Han sa vel ikke at Q2 ble direkte dårlig. Hvis han gjentar det samme om 2. halvår i Q2 presentasjonen, så tror jeg aksjemarkedet vil legge mest vekt på fremtiden og ikke det man ser i bakspeilet.
Londonmannen
22.07.2019 kl 23:43 4480

Ja, det kan bekreftes. En del ganger mener jeg til og med selv, at jeg vet bedre enn treneren hvem som burde spille og hvordan de burde spille. Og gir høylydt uttrykk for det! Jeg er blott bare et menneske, tross alt. ;-))
Slettet bruker
22.07.2019 kl 23:30 4499

Ikke helt riktig - basert på dagens valutakurs (1 USD = 8.6 NOK) vil guidingen i 2020 utgjøre i gjennomsnitt pr kvartal mellom 43 mill NOK-54 mill NOK. Som det er presisert, har Schneider tidligere gitt uttrykk for at dette i stor grad kun baserer seg på TURBT. Dersom PHO opplever en YOY på 60 % i resten av 2019 og 2020, vil en være innenfor dette intervallet.
focuss
22.07.2019 kl 23:23 4512

Fra Q1 rapporten
It is our ambition to make Hexvix/Cysview the standard of care for bladder cancer patients. Keys to Success are in place:

• Approval – Broader US Indication into the 3x larger surveillance market
• Acceptance - AUA, EAU, SUO and many regional and local guidelines as well as the newly published Expert Consensus Guidelines for surveillance with flexible cystoscopes
• Access - Permanent and favorable reimbursement as of January 2019
• Activated Awareness – Patient demand via advocacy groups and media; 99% of bladder cancer patients in a recent survey intend to seek institutions offering BLC
• Acceleration – Commercial investment in the US to optimize the opportunity in our largest and untapped market

We will maximize the return on our commercial investment by executing our plans in the largely untapped U.S market where we expect to see our greatest returns in the form of significant and sustainable revenue and profitability growth.”
Hayen
22.07.2019 kl 22:35 4583

Søren E,

Jeg begynte å lese innlegget ditt, men mistet helt konsentrasjonen.
Jeg mener du tar feil i poenget ditt, og det kan forklares ganske enkelt med følgende utgangspunkt:
Hvis omsetningsvekst er større enn vekst i scope, så øker brukerfrekvensen.
Så ser man på vekst i omsetning og scope.
Siden q1 2016 har kun to kvartal hatt høyere vekst i omsetning enn scope. Det gir at 11 av 13 siste kvartal, og derav de siste 9, har hatt høyere vekst i omsetning enn scope

Dette er med utgangspunkt i tall i NOK. Jeg vet det var en positiv valutaeffekt så sent som q1, men selv hensyntatt den var det også da høyere vekst i omsetning ift scope.
Det kan være at bildet blir noe annerledes med tall I USD, dvs uten valutaeffekt, men jeg tviler sterkt på at hovedkonklusjonen som sier 'økt brukerfrekvens over tid' blir en annen
Slettet bruker
22.07.2019 kl 22:30 4579

He fears it because Q2 has got "stinker" written all over it. Danny Schneider said as much in the podcast

Don't expect anything from Q2, that's my advice and as always my advice is for free
Hayen
22.07.2019 kl 22:24 4599

Londonmannen kan sikkert bekrefte at det er mange på Brann stadion som mener de kunne trent laget bedre enn LA Nilsen.
Så er det ofte gode grunner til at disse sitter på et nummerert plastsete og ikke som lagleder på benken lenger ned.

Det er få som innehar nødvendige evner til å se, forstå og håndtere kompleksiteten rundt hva Pho gjør i USA.
Slettet bruker
22.07.2019 kl 21:36 4656

Hva er årsaken til at du frykter q2 rockpus?
HYPERgris
22.07.2019 kl 21:09 4683

20-25 mill $ 2020 er eksklusive surveillence. Eller kun en liten fraksjon av summen er guidet inn fra surveillence. Så her er det bare å være tålmodig. «Significant growth beyond 2020» viser også til at akselerasjonen antas å tilta/fortsette også etter 2020.
Redigert 22.07.2019 kl 21:58 Du må logge inn for å svare
rockpus
22.07.2019 kl 21:01 4692

Vi kan vel allerede forberede oss på endeløs syting og klaging fra pafo og bravi i tiden frem til Q3..
Er redd de får vann på mølla ved Q2.
I tillegg skal vel thepower ta ny posisjon, og da vet vi hvilket teater vi har i vente..
Merlin
22.07.2019 kl 20:52 4704

I 1Q19 sier Photocure: "The company has a 2020 forecasted revenue range of USD 20-25 million in the U.S."

Det tilsvarer et gjennomsnitt på 51 mill kr. pr. kvartal for 2020. Prosentuell stigning må ligge på ca. 17% økning i hele denne perioden fra kvartal til neste, for å komme innen intervallet på 20-25 mill $ neste år. Med 21,1 mill kr. i 1Q19 tilsier det ca. 24,8 mill kr. i omsetning i 2Q19 for å holde skjemaet. Med det tempoet som nå er i scopsalg må det hele tiden komme en kraftig økning i brukshyppighet. Scopantallsøkningen i 1Q19 var jo ikke mer enn 8%. Flexiscopene har potensialet for det, men da må man få opp salget kraftig av flexiscop fremover. Med den svært høye pasientnytten BLC har ved surveillance bør det være mulig i relasjon til pasientmassen, men sentrene som må lages for dette ser ut til å være akilleshælen. Ut fra DSs uttalelse på Edisonpodden, har Photocure ikke kommet stort i gang med dette i 2Q19, men vil vise bedre resultater for 3Q og 4Q. Vi får se hva de klarer.
Redigert 22.07.2019 kl 20:53 Du må logge inn for å svare
SørenE
22.07.2019 kl 18:51 4805

AH :-)
kreinh
22.07.2019 kl 18:14 4839

Hei alle, vi kan vel være enige om at dette kommer til å gå meget bra. Det er vel tiden det tar vi er uenige om. Ser frem til å få mange dobbelt igjen for det jeg har lagt inn i Photocure. 😁
Slettet bruker
22.07.2019 kl 18:10 4838

Syntes du selv det er prangende den liste du lægger ud ??? -- der er da tale om en sindssyg langsom proces, nogle måneder med faldende tendens med dine tal 
Q4 17 og Q3 18 og Q4 18 -- du må sku gi dig :-) 
Det var først fra Q4 18 og til Q1 19 vi ser en markant vending -- håber det fortsætter

Helt enig, det tar lang tid, men farten er på oppadgående.
Tror vi er enige om det meste hva angår Photocure så ser ikke helt poenget ved dette.
SørenE
22.07.2019 kl 17:59 3514

Hej Norge
AndyHagen 17:16 i dag: "Dersom du drar det lengre tilbake i tid vil du se en klar økende trend.
Mener også bestemt at den enorme økningen i antall skop gjennom 2018 definitivt bidrar til å holde gjennomsnittlig frekvens nede.(Ref. KS link lenger oppe side6, hvor det kommer klart fram at effekten av skopene installert i 2018 ikke enda kommer med tyngde)
Mange skop ligger garantert betydelig høyere"

AH -- det er jo det jeg præcist beskriver og hvorfor -- Jeg vil blive glad i låget hvis det estimat holder på 16,2 -- og jeg har ikke skrevet noget om faldende Brugerfrekvens.

Syntes du selv det er prangende den liste du lægger ud ??? -- der er da tale om en sindssyg langsom proces, nogle måneder med faldende tendens med dine tal
Q4 17 og Q3 18 og Q4 18 -- du må sku gi dig :-)
Det var først fra Q4 18 og til Q1 19 vi ser en markant vending -- håber det fortsætter

Ja AH 10:14 i dag -- du tillægger mig naivitet: En må jo være rimelig naiv dersom en tror på umiddelbar frekvens utelling på kort sikt, frekvensen øker etterhvert i fart akkurat som et tog gjør det.
Dette er ren logikk" ---- Få nu det tog op på skinnerne, så vi kan komme af sted

Det var slut herfra -- meget tullprat om dagen

Naiv Dansken
En glad aktionær der ser frem til accelerere brugerfrekvens -- Tålmodig 3-5 kvartaler
Redigert 22.07.2019 kl 18:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2019 kl 17:36 3557

Tja, fra Q2 2016 til Q1 2019 har den økt med 56,7%, men selvfølgelig er det for lavt. TTT
Slettet bruker
22.07.2019 kl 17:33 3566

Frequency basically unchanged for 30 months

Needs to be double the current rate to make 🍯
Slettet bruker
22.07.2019 kl 17:16 3599

Bruksfrekvens de siste 12 kvartal:

Q2 2019 16,2????
Q1 2019 14,6
Q4 2018 13,8
Q3 2018 14,2
Q2 2018 14,8
Q1 2018 13,2
Q4 2017 11,5
Q3 2017 13,9
Q2 2017 13,8
Q1 2017 13,2
Q4 2016 11,3
Q3 2016 11,3
Q2 2016 10,6

Dette gir en snitt bruksfrekvens de siste 36 måneder på 13,0.
Q1 2019 viste en frekvens på 14,6.
Nytter ikke å fortelle meg at frekvenstrenden er fallende, det henger liksom ikke på greip.
Men vi kan alle enes om at den må opp, men det kommer.

Q2 tror jeg vil overraske hyggelig på inntektssiden da de ble utplassert 24 nye skop de første 6 månedene i 2018 som nå kan gi oss en ekstra boost 10-12 mnd senere.
Tror på 15 rigide + 6 flexiskop for Q2 og ender med det opp på 192X16,2X8500= 26,44 mill.
Redigert 22.07.2019 kl 17:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2019 kl 16:46 3651

Jeg har aldri ment at du er naiv, ikke deg jeg siktet til overhodet.
Kommer tilbake etterhvert, er ikke enig. Dersom du drar det lengre tilbake i tid vil du se en klar økende trend.
Mener også bestemt at den enorme økningen i antall skop gjennom 2018 definitivt bidrar til å holde gjennomsnittlig frekvens nede.(Ref. KS link lenger oppe side6, hvor det kommer klart fram at effekten av skopene installert i 2018 ikke enda kommer med tyngde)
Mange skop ligger garantert betydelig høyere.
Redigert 22.07.2019 kl 16:50 Du må logge inn for å svare
SørenE
22.07.2019 kl 16:18 3699

Hej Norge

Som lovet og svar på AndyHagen påstand at brugerfrekvensen har været stigende over længere tid er direkte forkert -- vi kan blive enige om at utplacering af scope har været stigende over længere tid. -- Og Andyhagen, jeg mener ikke jeg er naiv som du beskriver, jeg er realist og almindeligt gangsyn, og jeg laver ikke nogle illusioner om højere brugsfrekvens.

LondonManden og Andyhagen send nu ikke raketter af sted med større ingeniør beregninger og armbevægelser -- lad raketten stå på jorden.
Dan har jo sagt at alle scope som er lagt ud www. cysview.com er taget i brug -- det vil sige at de skal med i beregningen da de bidrager :-)

Vi kan også blive enige om at antallet af nye scope har mindre og mindre indvirkning på brugerfrekvensen i negativ retning des højere antal der bliver udplaceret.

Disse tal har været lagt ud før -- alle er baseret på $ 8,5 norske kroner.

2018
Q2 = 14,8 i brugerfrekvens
Q3 = 14,2
Q4 = 13,8

2019
Q1 = 14,6
Q2 = 15,6 Estimat !!!
Estimat for min del bliver 171 + 14 nye rigide + 3 nye Flex scope = total 188 scope i brug i 2. kvartal -- mener det er for tidligt at skelne mellem rigide og Flex, derfor et gennemsnit for alle scope. :-)

Omsætningen er derfor beregnet (estimat) 188 X 15.6 X 8500 = 24.900.000 i omsætning i US for Q2 (+ 0,5 mio hvis NOK 8,7 bruges) --- svarer meget godt til forventninger på forum :-)

YOY med 50% vækst er oms i US Q2 16,1 X 1,5 = 24,15 mio --

Bliver overrasket hvis ikke vi ser et resultat over 25 mio for US -- håber på en noget højere brugsfrekvens end mit estimat (15,6) og det skyldes alt det omtale i medier, messer og anbefalinger i Urolog miljøet som skal til at slå igennem på brugsfrekvensen

Dere kan bruge de tal de lyster men lad være med at manipulerer med tallene da det ikke giver højere omsætning -- ja jeg ved godt at de gamle scop nok er mere i brug end de nye -- dette er en gennemsnits betragtning, og den eneste ædruelige måde at beregne på.

Andyhagen: Fakta er at brugsfrekvensen ikke har været stigende over længere tid -- tvært imod, det går særdeles langsomt med at øge brugsfrekvens -- håber på som Dan siger i interviewet at det løsner sig i 2. halv år.

Dansken
En glad aktionær - tålmodig 3-5 kvartaler

Redigert 22.07.2019 kl 16:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2019 kl 16:16 3700

Ja dette gjeller jo høsten 2017 og er pub, jan - 2018 og har ikke resultert i overgang til flexiscope i Norden. Trots det har
vart lagt 2 studier der og ett i Tyskland om flexiscope. Men eg har alltid vart stor tilhenger av flexiscope, men det hjelper
ikke verken i Europa eller USA. Medicare kan ikke gjøre så mye mer en att gi refusjon, til det de vil ha innført. Men
forsikringsselskapen kan presse sykehus og urologer. Men det må nok bli mer utbredt før de bryr seg.
De kan ikke tvinge noen att skaffe BLC men kan styre pasienter dit de vill.
Scoopfinder
22.07.2019 kl 16:09 3720

He he, ser man det 🤣
Så lille Pafo later som han er negativ i håp om å kjøpe flere aksjer for ukelønna 😊
Slettet bruker
22.07.2019 kl 15:50 3753

Tenkte jeg måtte inn og se litt på innleggene av Pafo for ca. 1 år siden da kursen lå rundt 20-35 og se hvordan han uttalte seg da og det er ganske interessant...........................................................

pafo
21.05.2018 kl 07:41
2616
Nær det gjeller de nye flexiscopen er de og godkjend for bruk i TURBT.
Denne er send tidligare. https://oslo-universitetssykehus.no/nyhet/forbedret-metode-reduserer-lidelse-liggedogn-og-kostnader.
Ved bruk av Photodynamic Diagnosis (PDD) med fleksibelt cystoskop kan en pasient med blærekreft undersøkes og behandles poliklinisk for mindre kreftsvulster, fremfor full innleggelse og operasjon. Et stort fremskritt, mener overlege Recep Øzeke, som har invitert oss inn for å bli bedre kjent med metoden.

Det nye utstyret som benyttes på poliklinikken er foreløpig bare på utlån. – Vi vil være helt sikre på at dette fungerer godt før vi kjøper det inn,
sier Øzeke, som smiler når han svarer at han faktisk ikke kjenner til prisen på herlighetene.

Her er lite av forklaringen hvorfor scopen blir leveret først nu, og vad eg forstår så har Karl Storz nylig forbedret sitt datasystem for registrering av
kreftceller. Og eg tror dette hade betydelse for tidpunkten av lanseringen.

Og her er forklaringen hvorfor Medicare kommer att kreve det blir brukt flexiscope vid TURBT.
Vi har behandlet rundt 20 pasienter på denne måten i løpet av høsten. Det betyr 20 færre operasjoner med narkose, innleggelse, liggetid, infeksjonsfare, sykefravær redusere kostnader og mindre ventelister på operasjon.

Da sykehus hittills bare brukt rigide scope vid TURBT i USA, så betyr det att de må gå til innkjøp av flexible operasjons scope. Om de skall behandle
medicares sine kunder..Ved bruk av Photodynamic Diagnosis (PDD) med fleksibelt cystoskop kan en pasient med blærekreft undersøkes og behandles poliklinisk for mindre kreftsvulster, Og de er vel rimelig dumme om det ikke blir BLC da myndigheterne rekommandere det.
OG vid bruk kan de direkte se skillnaden på hvitt og blått lys, da de har både og. Det beviser fordelen med blålys der og da.

Og til de som kritiserer Hestdal og styret vid alle andledninger, burde kanskje sette sig inn hvor det fungerer på sykehusen.
Eg leste her. Bladder cancer support group and discussion community
https://www.inspire.com/groups/bladder-cancer-advocacy-network/discussion/blue-light-cystoscopy-and-turbt/reply/8246815/?s_type=ahpfr&s_item=post&origin=freshen

De er helt klare på att det er leger og sykehus i USA som ikke gjør jobben sin med att skaffe blålys. De som skriver her vet godt vad
blålys er og det bør urologer og vite.

Så får vi vel tro att Medicare får dem att vakne, så kommer dette snart att bli meget bra.
Og vi må vel tro att de forstår i resten av Europa og att de må gå over til fexible scope nær fakta foreligger.
Alt ligger til rette for att Cysview blir den suksess det fortjener att bli.
focuss
22.07.2019 kl 15:45 3763

Pafo
Klart det er lov å se på kursen for 7 år siden. Det er bare et forferdelig dårlig utgangspunkt for å vurdere situasjonen i dag.
Nanoq
22.07.2019 kl 15:31 3785

Rent tenisk ser aksjen veldig sunn ut

blant annet har RSI14 ikke vært under 60 siden slutten av juni, med RSI-bevegelser mellom ca. 82 og 60, i dag ca, 65.

Mye tyder altså på at det er mange kjøpere der ute, og som er villige til å akkumulere til stadig høyere kurser.



Slettet bruker
22.07.2019 kl 15:27 3790

Nu bryr eg meg ikke så mye om Schneider han har ikke vist verken det ene eller andre. Men PHO står på stedet vil
om du går 7 år tilbake i tid. Men det er ikke lov , man må bare se på det som er positivt. Nær hausse gjengen
har klart opne øyene. Så er alle blinde som ikke ser den enorme utvikklingen. Det er NULL fremgang på 7 år.
Haltopen
22.07.2019 kl 15:13 3823

Poenget er at du kan ikke få det begge veier! Det går ikke an å si DS har vært for kort tid i sjefsstolen til å få æren for Cevira-avtalen, samtidig som han kritiseres for salget i USA, selv om dette tar lenger tid å vise til enn tiden han har vært i sjefsstolen.
Redigert 22.07.2019 kl 15:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2019 kl 15:13 3821

Stemmer det focuss og det sier ikke så rent lite om hvilket forvridd/hjernevasket syn noen sitter på.
focuss
22.07.2019 kl 15:09 3826

Her sitter vi altså med den soleklare vinneren blant biotech aksjene den siste tiden hvor de fleste andre ligger nær ATL i moderne tid. Samtidig så ser fremtiden flott ut, mens stemningen blant en del er bare svarte natta og tilsynelatende ikke ser ett fnugg av lys. Utrolig.
Slettet bruker
22.07.2019 kl 14:54 3851

Vad er det du vil frem til att det er enklare att skaffe partner til cevira en att selge scope. Eller att man skall lysne
på podcast så man vet hvorfor de ikke selger mer scope.
Haltopen
22.07.2019 kl 14:22 3908

Bravi/Pafo: DS kan ikke ta æren for Cevira-avtalen da det kan ha pågått forhandlinger i 12+ måneder

Bravi/Pafo: DS gjør en elendig jobb, ingen økning i salg så langt (tross det kan ta 12+ måneder å gjennomføre)