Bane Nor har for få maskiner og personer i sving.

Slettet bruker
17.07.2019 kl 11:54 774

https://www.aftenposten.no/norge/i/WbxOd2/Bane-Nor-Det-kunne-vart-gjort-mer-arbeid

Det må settes på flere maskiner og personer, så vi blir fortere ferdig. Og strekningen Ski - Svinesund
må gjøres så rett og kort som mulig. Slik at høyest mulig fart blir mulig. Vi trenger Oslo - Gøteborg 1.30,
inkl. 4 -5 stopp underveis.
Noni
18.07.2019 kl 22:00 610

En får jo ingen debatt med "dauinger", det er klart. Det er NRK som velger ut programdeltakere, og da må en rette kritikken mot dem og eventuelt avisene, slik at de våkner. Hvis samferdselsdep. ikke var spurt om å være med i en slik debatt er det merkelig. Men innlegget ditt er bra, for å få gjort oppmerksom på at noe må gjøres
for å rydde opp i NSB, jeg tillater meg å skrive det gamle navnet, for det nye navnet synes jeg ligner på noe jeg synes blir kvalmt.
Slettet bruker
18.07.2019 kl 20:01 636

Dagsnytt 18 hadde en katastrofe av en debatt om denne saken i dag. Det mest tafatte og tannlause
jeg har sett på lenge. Totalt dau programleder. Ingen strenge fjes og spørsmål, som denne saken
burde hatt.
Frp med samferdselsministeren er helt fraværende. Frp får ikke 5 % en gang, med denne elendige
prestasjonen.
Departementet burde hive ut dauingene, og sette ned lønna. Få inn noen motiverte som kan gjøre noe.
Det er vel villet politikk hele greia. Folket SKAL TERRORISERES.

Slettet bruker
17.07.2019 kl 17:02 711

Meningsløst av f.eks. VY-direktøren har 4 ganger statsministerlønn eller hva det er for noe. Og at
det er hauger med overbetalte direktører i jernbanesystemet. Nå trenger vi å få bygd ting ferdig. Og
bygge det riktig. Intercity skal konsekvent minst dimensjoneres for 250 km/t og ha dobbeltspor.
Helst gå under bakken gjennom bysentra.
Fluefiskeren
17.07.2019 kl 16:54 718

De har ansatt en rekke personer de siste årene, men det er lederstillinger og kontorstillinger.