Skremmende utvikling

oppturen
AP 12.03.2018 kl 16:01 5479

Det er fælt å se hvordan AP og dens sympatisører med pressens velsignelse får harselere med enkelt personer.
Justisministeren formidler til folket hvilken politikk AP’ene står for og blir nermest korsfestet for det.
Statsministeren som prøver å roe frontene blir på samme vis skubbet ut i det kaldeste mørke.

AP’ene står igjenn og prøver å sope til seg all sympati og sko seg på den verste enkelt episoden etter krigen.
Jeg blir regelrett kvalm.
Min dypeste sympati med de etterlatte som blir manipulerte tilskuere til dette.
Slettet bruker
12.03.2018 kl 16:09 5468

AP har ingen funksjon i det norske demokratiet lenger gett. Reaksjonært og hatefullt å ikke ta fullstendig avstand fra islam.

Nå: Lese i koranen og forsøke å innføre spanskrør på skolene igjen se.
Benkeslitern
13.03.2018 kl 09:38 5413

Ja, de må nok lese mer av slike balanserte og informative innlegg på Hegnar Online for å heve nivået på debatten. De etterlatte etter Utøyamasakren blir nok rørt av sympatien du viser.
Slettet bruker
13.03.2018 kl 17:09 5382

Unnskyld til siste. Hva har Utøya-massakren med å ta pass(statsborgerskap fra IS-halshoggerne å gjøre, annet enn
å hindre nye massakre?
oppturen
13.03.2018 kl 17:30 5377

Arfan Batti er vel et eksempel på en stakker som hadde blitt rammet av forslaget.
oppturen
15.03.2018 kl 13:30 5339

Lurer på når Støre vill komme med sin unnskyldning, er jo tross alt han som har dratt 22.Juli inn i debatten.
Slettet bruker
15.03.2018 kl 14:41 5330

Det er skremmende å se hvordan Støre har klart å vri fokuset på å ta passet fra fremmedkrigerne, slik at de ikke skulle kunne reise fritt omkring i EU,- som AP/PST var enige om for 1 år siden - til at han nå sier at Listhaug bruker Utøya i sin argumentasjon, og får hele venstresiden med på dette.
Listhaug nevnte ikke Utøya såvidt jeg har lest og hørt.
satansveivesen
15.03.2018 kl 17:57 5311

AP må tekkes "våre nye landsmenn" for å sikre seg stemmene dems til neste valg. Sosialistene vil samarbeidet med hvem som helst sålenge dem kan se muligheten til å få en stemme!!! Dem eier hverken "nasjonalfølelse,eierforhold,eller ansvar" til dette land!!!
Akershus
15.03.2018 kl 19:08 5307

Utviklingen er skummel. Politikerforakten vil vokse i tiden fremover, og det er det AP som har sørget for. Jonas Støre vil vise seg å ha vært en forbannelse for partiet han nå styrer.
oppturen
16.03.2018 kl 10:56 5297

Blir det mistillit mot Listhaug må Regjeringen bare stille kabinettspørsmål.
Så får KRF og V vise sin sanne politikk og gå i samarbeid med AP.

Ser ikke ut som Norge er moden for handlekraftig politikk. Tåkesynserene må bare få prøve å styre.
Støre holder maks 1 år.
oppturen
16.03.2018 kl 11:30 5292

Blir det mistillit mot Listhaug må Regjeringen bare stille kabinettspørsmål.
Så får KRF og V vise sin sanne politikk og gå i samarbeid med AP.

Ser ikke ut som Norge er moden for handlekraftig politikk. Tåkesynserene må bare få prøve å styre.
Støre holder maks 1 år.
Zorin
01.07.2019 kl 14:40 1350

Jeg synes kommentarene her inne ofte er langt over hva som er akseptabelt. Mye av de kommentarene jeg leser her inne er slike kommentarer som faktisk er med på å skape hat og morgendagens terrorister. Stem for all der FrP, men skjerp dere. Slike kommentarer - eller tråder - hører ikke hjemme noensted.