Slettet bruker
17.07.2019 kl 12:48 765

Bompenger som stjeler en hel netto månedslønn fra normale familier er selvsagt ekstremt ødeleggende, usosial ytre-høyrepolitikk (stjel fra fattige og la rike slippe unna). De som ikke er imot bompenger er svært hatefulle og ønsker lidelse over uskyldige folk. Du er vel ikke for bompenger, Sotah?

Ellers følte jeg meg ikke truffet over noe egentlig. Det er bare gøy å se idioter forsøke å latterliggjøre opprør mot forkastelige ting som feilslått innvandringspolitikk, MDG, ikke-nøytrale medier og lignende pølsevev.
Fjordgubben
17.07.2019 kl 13:27 746

Ikke vanskelig å svare på denne artikkelen skrevet av en PK-idiot.

PK folket kan ikke anklage FRP-tilhengere for å være redde, eller å spre frykt.

PK folket er redde for veldig veldig veldig mye.

De er redde for at isen skal smelte i polarområdene, på tross av at mennesker ikke har noen som helst innvirkning på noe av dette slik at de er livredde for noe vi uansett ikke kan kontrollere. Veldig dumt.

De er veldig redde for de som ønsker å bevare nasjonalstatene, og de er således livredde for de som ønsker å stoppe EU i å lage Europas Forente Stater.

De er livredde for at jorda er i ferd med å bli overbefolket, på tross av at alle mennesker på jorda ville fått plass på øya Gotland utenfor Danmark, pluss en annen mindre øy. Veldig dumt.

PK’erne er redde for at eksos fra biler, mopeder og annet er «skadelig», på tross av at disse utslippene er mindre enn de har vært på 100 år, og stadig blir renere.

De er livredde for at det skal bli for gode veier i dette landet, på tross av at dette fører til bedre kommunikasjonen mellom landsdelene, noe Norge absolutt trenger.


PK’erne er også livredde for ytringsfrihet, visstnok fordi noen kan bli «støtt».

Slettet bruker
17.07.2019 kl 14:03 730

Sotahs sommer: Bare Øl fra Grans, Kalinka og googling på Frp.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 14:57 710

PK- tullingene er hjernevasket, naive og om de ikke befinner seg midt inne i saueflokken, så får de panikk. Hva som til enhver tid er gjeldene legitime oppfatning kan leses i MSM overskriftene og står det ikke nevnt der, så må det være "konspirasjonsteorier". Men hadde det ikke vært for folkeaksjoner hadde vi ikke engang hatt Pils i dag, en folkeaksjon jeg i sin tid var med i "Folkeaksjonen for pilsen" Takke f.... for at jeg aldri har vært PK og dermed ihvertfall bidro til at vi fortsatt kan få pils fra butikken. Ja, dvs inntil en eller annen "dritt-unge" med diagnose blir kjørt frem som frontfigur for å avskaffe pils i klimaidiotiets navn.
Redigert 17.07.2019 kl 14:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.07.2019 kl 15:07 705

HAHAHA tredje verdenskrig med Trump? Å. HERRE. GUD.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 15:08 704

"vi får rapporter om at barn fra 7 års alder og oppover snakker om den tredje verdenskrig rundt hjørnet.!"

Ja, je husker godt at det var frp som skapte disse skrekk-scenarioene for om Trump kom tell makta se.

Hr.Suhr
17.07.2019 kl 15:09 702

Dårlig gjort.
Sotah burde heller skjermet den typen der istedet for å
blottlegge ham for all verden. Åpenbart 'humor'
for den indre krets.
Mitt tips: Anse det tidligere begrepet "fordommer" som
et undervurdert overlevelsesinstinkt.
(Skrekk å gru, se på øya til mannen da, i forhold til gliset)
børst
17.07.2019 kl 15:19 696

Merker meg at det er en ting "Real Frp" ikke er redd for, og det er klimaendringer. Den redselen forvalter venstresiden og sørger for å holde vedlike i mediene hver eneste dag.
Fjordgubben
17.07.2019 kl 15:58 680

Jau, når jeg tenker meg om så er det mye mer PK-erne er redde for, lakrispiper, snøscootere, ATV’er, motorsykler, faktisk det meste av motoriserte framkomstmiddel, rullebrett, elscootere, båter med påhengsmotor, lyn og torden, slemme menn, gamle menn, rike menn, vellykkede menn, grisemenn og «farlige» hunder.
Load
17.07.2019 kl 16:14 673

Jeg frykter ingenting av dette, bortsett fra muslim-invandring, det meste her er reversibelt, men utdelte statsborgerskap og permanente oppholdstillatelser er det lite å få gjort noe med.

Rekk opp handa alle som ønsker seg dette :

https://www.youtube.com/watch?v=Lq84ZTm3fAE
Slettet bruker
17.07.2019 kl 16:34 660

Jo, de er livredde for at de skal vise seg å være reelle.
Slettet bruker
17.07.2019 kl 17:09 643

Tull jabba.
Problemstillingen går om det er vi mennesker som forårsaker klimaendringer.
Det er det ikke.
Vi kunne oppført oss smartere og ikke ødelagt så mye av moder jord.
Dette vet alle,og politikerne melker oss for alt det er verdt.
Det er solen som styrer dette,ikke størrelsen på skatter og avgifter.
Se til vår tvillingplanet,så ser du hvor det bærer hen.
Fjordgubben
17.07.2019 kl 17:21 638

PK’erne er også livredde for de menn som enda oppfører seg som menn, heldigvis er det ikke så mange igjen da veldig mange menn enten er blitt homofile, har skiftet kjønn, eller har innsett at det enkleste er å la kona ta på seg buksene, og bestemmer hvor skapet skal stå.
Redigert 17.07.2019 kl 17:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.07.2019 kl 18:05 627

Ja, PK’erne er redde for at ting er lovlig. Alt må forbys!
Winston Smith
17.07.2019 kl 18:56 610

PK folket er så redd for ytringsfrihet at de kontakter firmaer som annonserer på Resett og truer dem med boikott dersom de ikke slutter å annonsere. Lett å se at PK-folket slekter på nazister og kommunister.

Brå tråd, vi trenger å sette søkelyset på hvor sinnsykt PK-folket oppfører seg.


Siste fra PK-leiren er at de ønsker å ha "anonym design" på flasker med alkohol, helt i tråd med deres sinnsyke redsel for alkohol, og sin enda mer sinnsyke redsel over individuelt design, alt skal være likt, forbudt, regulert og/eller tungt belastet med avgifter, deres redsel er ikke bare absurd, men også sykelig.
Redigert 17.07.2019 kl 19:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 20:24 453

I årevis har Great (SVAP) aka Gretna (16) jobbet med å spre frykt, og nå ser det ut til at frykten endelig har fått sin fortjente plass i den offentlige debatten.
Noni
22.08.2019 kl 21:07 445

Enig at dette er det verste som kan hende oss. Det har allerede gått for langt.
Noni
22.08.2019 kl 21:10 442

Skrekk og gru. Tenk på våre barn som vokser opp med disse monstrene.